Pagina 10 van 136 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #226

    Standaard

    Ik vind het toch een beetje gedoe met die spoiler tags, we zijn inmiddels bij pagina 7 en dan kan je toch wel verwachte dat de meeste mensen die hier kijken up to date met de serie zijn ( net zoals bij het Lost draadje )


  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik vind het toch een beetje gedoe met die spoiler tags, we zijn inmiddels bij pagina 7 en dan kan je toch wel verwachte dat de meeste mensen die hier kijken up to date met de serie zijn ( net zoals bij het Lost draadje )
    vind ik niet hoor, daarbij komt, wat is up to date?, wat op dvd uit is of wat via downloaden is gezien?

    het is toch een kleine moeite om de spoiler tag te gebruiken?

    en daarbij komt dat ook gebeurtenissen uit seizoen 1 als een spoiler moeten worden gezien, veel mensen orienteren zich op diverse topics om een serie wel/niet aan te schaffen...

    ik heb zelf ook zo'n hekel aan mensen die een film hebben gezien en dan meteen belangrijke scenes gaan bespreken, hier op een dvd/film-forum mag je toch van elkaar verwachten dat je niets verklapt over films/series,

    but thats my opinion hé :wink: en ga er ook maar niet op in, krijg je alleen maar offtopic mee in 1 vd leukste topics :P

  3. #228

    Standaard

    je hebt ook wel gelijk misschien ( ik ga der wel op in ) moet ik maar op een 24 only forum gaan spammen

    Ik ben van plan om de 24 box van seizoen 4 te gaan kopen, was deze nou ergens in de aanbieding ? (om maar ff ontopic te gaan )


  4. #229

    Standaard

    [spoiler:c910db953f]Volgende week komt Kim terug in de serie, hell yeah![/spoiler:c910db953f]

  5. #230

    Standaard

    You gotta be shitting me!!
    Dan gaat gelijk het niveau van seizoen 5 weer naar beneden.
    Vond de laatste aflevering trouwens weer lekker gaan.


    [spoiler:fb2e2450ea]Vooral het stukje waar Jack ff Walt Cummings ondervraagt :wink: [/spoiler:fb2e2450ea]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    You gotta be shitting me!!
    Dan gaat gelijk het niveau van seizoen 5 weer naar beneden.




    Maar hoe zit t nou met Logan en de andere president! 8) (mn vorige post)

  7. #232

    Standaard

    Zover ik weet is nooit bekend gemaakt wat er met die andere president gebeurd is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #233

    Standaard

    Misschien dat ik me nog is aan andere seizoenen wil wagen met d,r tijd want toen ik seizoen 2 zag zakte het naarmate de serie vorderde steeds verder af en ongeloofwaardiger dat ik gestopt ben met kijken,dit kwam vooral door die blonde griet(Kim bauer?)zijn de andere series ook zo of moet ik me toch maar er aan wagen?Moet ik trouwens seizoen 2 afgekeken hebben om seizoen 3 te volgen b.v.?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #234

    Standaard

    Zelf vond ik seizoen 1 schitterend, seizoen 2 zo-zo, seizoen 3 erg goed, seizoen 4 ook super, en seizoen 5 lijkt tot nog toe ook weer heel erg leuk te zijn.

    Dus seizoen 2 vond ik de minste. Probeer gewoon deel 3 eens .

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijl Kindt
    Zelf vond ik seizoen 1 schitterend, seizoen 2 zo-zo, seizoen 3 erg goed, seizoen 4 ook super, en seizoen 5 lijkt tot nog toe ook weer heel erg leuk te zijn.

    Dus seizoen 2 vond ik de minste. Probeer gewoon deel 3 eens .
    seizoen 3 vond ik tot nu toe het beste. Seizoen 4 vond ik het minste, er over vond ik [spoiler:75cc765dfe] alleen de wereld kon nog vergaan, voor de rest zat alles er 7x in. Trop is teveel [/spoiler:75cc765dfe]. Misschien ook omdat ik de "mummy" als slechterik niet goed gecast vond.
    To infinity ... and beyond!

  11. #236

    Standaard

    Wat ik onder andere geweldig vond aan seizoen 1 was het einde [spoiler:6693474dc0]wanneer Bauer teri in zijn handen heeft en er vervolgens terugblikken in een ander blok voorbijkomen...[/spoiler:6693474dc0] Ik vind het erg jammer dat er niet meer technieken aan te pas komen die geen invloed hebben op het real-time aspect maar wel wat betreft het verhaal, camera en overall. Wat ze wel deden was met de sound-effects bijvoorbeeld: [spoiler:6693474dc0]geen tikgeluid bij de teller aan het einde van seizoen 1 en wanneer chapelle doodgaat in een aflevering in seizoen 3, ook wanneer er geen tikkend geluid is maar het hijgen van de president aan het einde van seizoen 2 was indrukwekkend[/spoiler:6693474dc0] Ik vind dat ze een mooi einde zouden kunnen maken door er op het allerlaatst (misschien de laatste serie ofzo (als die er komt(wat ik overigens niet hoop))) slow-motions van te maken. Om de laatste 10 seconden langzaam weg te zien tikken bijvoorbeeld. Ik ben erg benieuwd of ze meer interessante dingen gaan doen met het real-time effect omdat ze vooral in seizoen 4 erg gaan ''slacken'' of zogezegd lui worden door een aantal onwaarschijnlijke dingen wat te maken heeft met mensen die soms iets te snel van locatie naar locatie gaan...

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Wat ik onder andere geweldig vond aan seizoen 1 was het einde [spoiler:e60087d65e]wanneer Bauer teri in zijn handen heeft en er vervolgens terugblikken in een ander blok voorbijkomen...[/spoiler:e60087d65e] Ik vind het erg jammer dat er niet meer technieken aan te pas komen die geen invloed hebben op het real-time aspect maar wel wat betreft het verhaal, camera en overall. Wat ze wel deden was met de sound-effects bijvoorbeeld: [spoiler:e60087d65e]geen tikgeluid bij de teller aan het einde van seizoen 1 en wanneer chapelle doodgaat in een aflevering in seizoen 3, ook wanneer er geen tikkend geluid is maar het hijgen van de president aan het einde van seizoen 2 was indrukwekkend[/spoiler:e60087d65e] Ik vind dat ze een mooi einde zouden kunnen maken door er op het allerlaatst (misschien de laatste serie ofzo (als die er komt(wat ik overigens niet hoop))) slow-motions van te maken. Om de laatste 10 seconden langzaam weg te zien tikken bijvoorbeeld. Ik ben erg benieuwd of ze meer interessante dingen gaan doen met het real-time effect omdat ze vooral in seizoen 4 erg gaan ''slacken'' of zogezegd lui worden door een aantal onwaarschijnlijke dingen wat te maken heeft met mensen die soms iets te snel van locatie naar locatie gaan...
    absoluut, zeker nu uit reeks 5 blijkt dat Chloë niet aan de overkant van de straat van het CTU woont (of ze zou verhuisd moeten zijn :wink: )
    To infinity ... and beyond!

  13. #238

    Standaard

    gisteren seizoen 4 afgekeken was weer goed
    vandaag maar beginnen aan seizoen 5 tot welke aflevering kan ik er al aan komen want heb nou pas 1 tot en met 6

  14. #239

    Standaard

    Seizoen 5 is verassend goed.
    Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    You gotta be shitting me!!
    Dan gaat gelijk het niveau van seizoen 5 weer naar beneden.
    Vond de laatste aflevering trouwens weer lekker gaan.


    [spoiler:e2436344e0]Vooral het stukje waar Jack ff Walt Cummings ondervraagt :wink: [/spoiler:e2436344e0]
    Je bedoelt; het brengt de serie naar een nog hoger niveau...

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    gisteren seizoen 4 afgekeken was weer goed
    vandaag maar beginnen aan seizoen 5 tot welke aflevering kan ik er al aan komen want heb nou pas 1 tot en met 6
    Je bent bij :wink: Morgen is aflevering 7 beschikbaar.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.
    Eindelijk eens iemand die het met me eens is!

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.
    Eindelijk eens iemand die het met me eens is!
    Hier is er nog zo 1. Seizoen 4 was veel te overdreven. Trop is teveel zei ooit een Belgisch politicus. Voor seizoen 4 kan ik dit alleen bevestigen.
    To infinity ... and beyond!

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Seizoen 4 vond ik echt een heel stuk minder dan alle andere seizoenen.
    Eindelijk eens iemand die het met me eens is!
    Hier is er nog zo 1. Seizoen 4 was veel te overdreven. Trop is teveel zei ooit een Belgisch politicus. Voor seizoen 4 kan ik dit alleen bevestigen.
    Ik vond seizoen ook minder, vind 5 tot nu toe een stuk beter.

  20. #245

    Standaard

    serie 4 juist uitgekeken,lekker spannend
    hierishem hierishem hierishem

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke
    serie 4 juist uitgekeken,lekker spannend
    mijn 24-weekend zit er ook op, heb er zeer van genoten ik begrijp de kritiek van sommigen dat dit niet zo'n goed seizoen is, zelf vond ik het wel een zeer goed seizoen thans, maar het realisme is op sommige momenten wel zoek doordat er in seizoen 4 echt ongelooflijk veel gebeurt. in de eerste afleveringen van seizoen 5 lijken ze op dat vlak terug wat "back to basics" te gaan, en dat is een goede zaak (seizoen 4 proberen te overtreffen door met nog meer actie te komen zou alles in het belachelijke hebben getrokken vrees ik).

    Jack Bauer is in het 4e seizoen in ieder geval harder en rauwer dan tevoren, het kost hem steeds minder moeite om de regels te breken zeg maar ik geniet echt wel van dit personage, laat Jack gewoon ff zijn zin doen en alles komt wel in orde, de ene keer al met wat meer slachtoffers dan de andere keer

    24 blijft na seizoen 4 in ieder geval mijn favoriete serie, ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik vanaf nu weer ga wachten met seizoen 5 tot het helemaal is uitgezonden of dat ik iedere week ga kijken, voorlopig vind ik 24 nog altijd voorbestemd om marathon-filmavonden te houden
    [/spoiler]

  22. #247

    Standaard

    Ik heb pas seizoen 1,2,3 weer gekeken en ik had ff een vraagje over seizoen 2 en 3...

    [spoiler:9ec76ba94c]
    Aan het einde van seizoen 2 zie je een gast die Peter Kingsley de opdracht had gegeven voor de nuke aanval. Hij start ook de chemische aanval op maar in seizoen 3 zien we hem niet meer...?

    En in seizoen 3 heb je Kyle Singer die "coke" mee neemt en dat zou dan de virus moeten zijn. De terroristen hadden hem ook gepakt enzo maar uiteindelijk had hij helemaal niks... Wat moesten ze dan met hem? Waarom was hij betaald enzo?[/spoiler:9ec76ba94c]

    Ik heb alles van 24 gezien en vind het echt een top serie 8)

  23. #248

    Standaard

    Gelukkig dat je niks zei over S4 of S5, rechtsbovenin, als je een berichtje schrijft, staat een knopje ''spoiler'', die kan je volgende keer beter gebruiken!

  24. #249

    Standaard

    @ Erwin83:

    je eerste vraag zou beantwoord moeten worden in het spel, waarin men uitlegt wat er gebeurt tussen seizoen 2 en 3.

    je tweede vraag: [spoiler:6d123ef6a9]voor zover ik me herinner (alweer een aantal maanden geleden dat ik seizoen 3 nog eens gekeken heb) werd Kyle Singer door de terroristen louter gebruikt als afleidingsmiddel voor CTU, en dat lukt ook wel aardig in de eerste uren [/spoiler:6d123ef6a9]

  25. #250

    Standaard

    ok thx dat dacht ik al. En het spel tja het is PS2 only... en ik denk niet dat het spel aan de serie kan tippen...

    Exxon ik heb het voor je aangepast Ik vond het allemaal vrij onbelangrijk in het verhaal daarom had ik het niet in spoiler tags staan

Pagina 10 van 136 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •