Pagina 1 van 136 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #1

    Standaard 24

    Ik ben nieuw op het forum hier, en ik kan mij vergissen, maar ik vind geen thread over de prachtserie 24..ik kan hier uren over schrijven, maar voordat ik al die tijd erin stop..wil ik weten wie er nog fan is van deze serie

  2. #2

    Standaard

    Hier zit nog een fan. Prachtserie
    Eerste seizoen was als je het mij vraagt wel wat spannender dan het tweede. Dat kwam dan met name door [spoiler:8a7807ef0e]de achtervolgingen met Kim en haar vriendin[/spoiler:8a7807ef0e].
    Kan niet wachten tot Season 3 hier uitkomt op DVD
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Hier nog iemand die 24 echt geweldig vind. Ik ben begonnen met 24 kijken toen Season 2 op de tv werd uitgezonden. Nadat Season 2 op tv was afgelopen heb ik Season 1 op DVD aangeschaft en vorige week Season 2 aangeschaft op DVD. Ik vind zowel Season 1 en 2 spannend, kan alleen niet echt aangeven welke season ik beter vind. Maar dit komt misschien omdat ik Season 2 eerst heb gezien en daarna Season 1. Daardoor wist ik uiteraard al een aantal dingen die zouden gaan gebeuren en was de verrassing er af. [spoiler:9b8b810212]Zo wist ik dus al dat Nena de mol was en Teri zou gaan vermoorden.[/spoiler:9b8b810212]Dat was op zich wel jammer dat ik dat al wist, maar toch bleef Season 1 nog spannend. Ik ben zeer zeker benieuwd naar Season 3 en kan niet wachten tot deze op tv wordt uitgezonden.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 binnen 2 dagen helemaal uitgekeken. Echt verslavend...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975
    Ik heb seizoen 1 binnen 2 dagen helemaal uitgekeken. Echt verslavend...
    En ik dacht nog dat ik snel ging in 4 dagen, maar in 2? Dat waren vast 2 vrije dagen? :P
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975
    Ik heb seizoen 1 binnen 2 dagen helemaal uitgekeken. Echt verslavend...
    En ik dacht nog dat ik snel ging in 4 dagen, maar in 2? Dat waren vast 2 vrije dagen? :P
    Nee, 2 erg lange avonden/nachten!

  8. #8

    Standaard

    Jaaa, 24 is een geweldige serie, over season 1 3 daagjes gedaan (twas immer vakantie), season 2 op tv gevolgd..... en nu maar weer uitkijken naar Season 3.

    Ik heb al gelezen dat Yorin het 3e seizoen wederom weer gaat uitzenden , alleen in september pas..... dus dat wordt nog even (lees: een hele lange tijd) geduld.

    Wanneer komt 24 weer op tv?
    Momenteel hebben we het eerste en het tweede seizoen uitgezonden. Seizoen 2 had een open einde. Het 3de seizoen zal waarschijnlijk te zien zijn in september. Zodra er een datum bekend is, zullen wij dat hier vermelden.
    www.24zone.nl

  9. #9

    Standaard 24

    Ik ben ook een grote fan van de serie. Seizoen 1 heb ik al op DVD en seizoen zal ook wel spoedig volgen. Ik kijk echt uit naar het derde seizoen, zeker na die cliffhanger van seizoen 2. Ik hoop wel dat ze voor Kim een betere verhaallijn verzinnen, want dat werd wel vaak irritant.

  10. #10

    Standaard

    Hier nog een 24 verslaafde
    Vorige week toen ik ziek op bed lag de serie helemaal bekeken, in 3 dagen. Zoals hier in de review op dvd.nl al vermeldt is wordt het na aflevering 13/14 toch wel iets minder, maar ja je bent toch benieuwd hoe het afloopt

    [spoiler:2f83a3f9e3]Geheugenverlies vond ik echt het dieptepunt.. hoe verzin je het. Tevens het keer op keer ontvoeren van Kim vond ik ook jammer. Maar het hoort er bij, en het einde is best wel schokkend! Wellicht heb ik er overheen gekeken, maar zou je in de afleveringen al ontdekt kunnen hebben dat Nina de mol was?[/spoiler:2f83a3f9e3]

  11. #11

    Standaard

    @Dimension:
    Kan me niet voorstellen dat je seizoen3 al hebt.
    In America zijn ze namelijk pas bij aflevering 15.
    Overigens zijn deze afleveringen wel al via de diverse P2P netwerken te downloaden en helaas zend de BBC seizoen3 niet uit.
    Zal dus nog wel effe duren voordat 'ie hier op tv komt, laat staan op DVD.

  12. #12

    Standaard

    ik zit op dit moment s03ep15-TV
    dat zijn dus de eerste 15episodes idd.
    allemaal hi-700mb rips

  13. #13

    Standaard

    vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?
    zou je de spoilers willen gebruiken, zo kunnen mensen al lezen wat er gebeurt voordat ze het gaan kijken

  15. #15

    Standaard

    Geweldige serie. Season 1 heb ik zowel op de bbc als op yorin gevolgd, en season 2 op de bbc. Een der dagen wil ik ze toch eens op dvd aanschaffen.

    Btw, dimension, je moet wel ff uitkijken met spoilers. Daar hebben we een mooie tag voor.

    Anyway, hoe is season 3? Elisha Cuthbert speelt er weer in mee, dus 't zal wel goedzitten (), maar hoe verhoudt ie zich ten opzichte van 1 en 2?
    Mijn collectie <----ben maar een arm studentje!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    blablabla
    sorry dat ik het zeg, maar wat een sukkel ben jij zeg

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  17. #17

    Standaard

    24 rules hard, ben benieuwd naar seizoen 3.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #18
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    24 valt me eigenlijk een beetje tegen, met al de "noise" die er rond gemaakt werd, had ik er wat meer van verwachte. Ik betrap mezelf er op dat ik na anderhalf uur 24 (op Kanaal 2 in België iedere zondag) op mijn horloge begin te kijken of het nu nog niet gedaan is.

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik ben ook redelijk 24 fan, ik hou me tot nu toe aardig in en heb nog niks van Season 3 gezien, ik wacht lekker op de DVD box en ga dan gewoon met wat vrienden hem in 24 uur kijken (geen grapje).

    Vond S2 trouwens een stuk beter als het eerste, dat vond ik na de helft flink inzakken.
    Bij mij was in de eerste ep van S2 al besloten dat deze beter was... [spoiler:7039b096df]'I need a hacksaw' [/spoiler:7039b096df]

  20. #20

    Standaard

    [spoiler:0d18135b96]vinden jullie het ook zo zonde dat bv met palmer, dat hij 'dood' gaat op eind van season02, maar tog....zo cliché...niet?[/spoiler:0d18135b96]

    wooooooooooooooo gast gebruik die SPOILER TAGS EENS!!!!
    DIT WIL IK NIET WETEN!!!!!!!!!
    DAMN!
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  21. #21

    Standaard

    Ik heb nog helemaal niks nada noppes van 24 gezien... ( shame ja ik weet het ) maar ben door al de verhalen wel razend benieuwd geworden! Maar heb zelf geen idee of ik hem leuk ga vinden Waar houden de 24-kijkers nog meer van (kwa serie of film) zelf ben ik aardig x-files verslaafd, maar weet mn goed niet in welk rijtje 24 zou passen!

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik zou zelf als je 24 leuk vind Alias aanraden, vooral omdat het ook heel erg met die cliffhangers op het einde van de eps werkt.

    Verder zijn mijn favo series:

    Buffy
    Angel
    Charmed
    Nikita
    X-files

  23. #23
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Ik zou zelf als je 24 leuk vind Alias aanraden, vooral omdat het ook heel erg met die cliffhangers op het einde van de eps werkt.

    Verder zijn mijn favo series:

    Buffy
    Angel
    Charmed
    Nikita
    X-files
    Alias vind ik persoonlijk STUKKEN beter als 24 ... seizoen 1 daarvon heb ik op één dag zo goed als ononderbroken uitgekeken

  24. #24

    Standaard

    Alias heb ik ook volledig, maar nog niet kunnen kijken, en de mensen die nu zeuren over een zogenaamde 'spoiler' van mij..zeg mij eens wat ik spoil dan, want jullie hebben geen id wat ik ermee bedoel..kan zoveel betekenen..alleen de mensen die season3 hebben gezien [eerste ep.] snappen mij..dus don't gimme that crap, maar ik doe al mijn berichten voortaan wel in spoiler tag...whiners

  25. #25
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    Alias heb ik ook volledig, maar nog niet kunnen kijken, en de mensen die nu zeuren over een zogenaamde 'spoiler' van mij..zeg mij eens wat ik spoil dan, want jullie hebben geen id wat ik ermee bedoel..kan zoveel betekenen..alleen de mensen die season3 hebben gezien [eerste ep.] snappen mij..dus don't gimme that crap, maar ik doe al mijn berichten voortaan wel in spoiler tag...whiners
    Je moet gewoon rekening houden met mensen die er nog NIKS van gezien hebben .... tuurlijk weten we wat je bedoelt als we seizoen 3 gezien hebben ... maar iemand die seizoen 2 nog niet volledig gezien heeft, heeft ook seizoen 3 nog niet gezien ...

    Erg volwassen gedrag hoor

Pagina 1 van 136 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •