Pagina 126 van 136 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.126 tot 3.150 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3126

    Standaard

    Ik dacht, leuk Starbuck in 24. Nu denk ik, rot op vervelend wijf. De vrouwen afgezien van chloe vallen enorm tegen. Heb geen bezwaar als Jack Bauer ze allemaal omlegt.

  2. #3127

    Standaard

    Het lijkt er inderdaad op dat er wederom een vrij zwak subplotje in zit, jammer dat ze iedere keer dezelfde fout begaan.

  3. #3128

    Standaard

    Nu aflevering 6 gezien, maar ik weet het niet hoor.
    Tot nu toe lijkt het me niet te boeien dit seizoen. Ik hoop toch echt dat er wat meer spice in komt want ik vind het nog niet echt spannend en de snelheid zit er ook nog niet echt in........of ligt dit alleen aan mij
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #3129

    Standaard

    't Anticiperen van 24 is leuker dan de serie zelf heb ik bevonden sinds seizoen 6.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #3130

    Standaard

    Dan denk ik dat het wel allemaal goed komt
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #3131

    Standaard

    Is dit wel het laatste seizoen eigenlijk ?
    I find your lack of faith disturbing

  7. #3132

    Standaard

    Ik lees het nergens (officieel) maar wordt wel gezegd.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #3133

    Standaard

    Aflevering 7 seizoen 8 gezien: Stelde weer teleur. Jammer...
    Het is tot nu toe een zwak seizoen qua plot. Ik vind het regelmatig gewoon irriterend. Ik erger me echt dood aan blonde Dana die iedereen verraad. Hoop dat ze snel door Jack door dr kop geknald wordt. Er zit gewoon geen vaart in het plot. Alleen de Jack/Renee delen zijn goed. Het laatste kwartier was wel tof en geeft hoop voor komende afleveringen. Mooie kil met het mes van Jack trouwens Al was Renee ook aan het hakken met dr mes.

    Komende week maar weer verder kijken...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  9. #3134

    Standaard

    Is het tot nu toe een verbetering op seizoen 6 en het 2e deel van seizoen 7? Ik ben er nog niet eens aan begonnen, terwijl ik vroeger toch echt genoot van 24.


  10. #3135

    Standaard

    Nee, het is na 7 afleveringen nog geen verbetering. Minst interessante plot tot nu toe van alle seizoenen. Ik mis de oude cast. Maar goed, er komen nog 17 eps, dus wie weet.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  11. #3136

    Standaard

    Jack Bauer naar het witte doek!
    Geplaatst door Jan-Peter op 09-02-2010 18:29 - Bron: /Film
    De producers van Fox’ populaire actieserie 24 praten al een tijd over een bioscoopfilm. Er leek nooit echt schot in het project te zitten en de makers leken het zich er gemakkelijk van af te maken met de tv-film 24: Redemption.
    Het lijkt er nu echter op dat Kiefer Sutherland zijn personage Jack Bauer toch op het witte doek wil zien, aangezien hij Fox heeft overgehaald om Billy Ray in te huren om een script te schrijven. Ray schreef o.a. State of Play en Flightplan. Bij Breach en Shattered Glass nam hij ook de regie voor zijn rekening.
    De 24 film zal zich af gaan spelen in Europa. Sutherland en de producers hebben gezegd dat de film een twee uur lange representatie van één dag zal worden.
    De film is nog in de allervroegste fase van ontwikkeling. Er zijn enkele factoren die van invloed zijn op het productieproces, met name het lot van de serie. 24 heeft momenteel minder kijkers dan voorgaande jaren en het ziet er niet naar uit dat er nog een tiende seizoen aankomt. Het is dus afwachten wat voor invloed dit zal hebben op de 24: the movie.
    Ik hoopte op meer seizoenen, maar seizoen 8 lijkt wel weer erg op een grote herhaling. Misschien kan je dan maar beter eindigen als de makers zo onorigineel zijn dat ze alles blijven herhalen. Een bioscoopfilm lijkt me wel tof. Alhoewel ik altijd een 24 zwak zal houden en dus een 9e seizoen ook niet erg zal vinden.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  12. #3137

    Standaard

    Deze ep was de eerste weer redelijke na episode 3.

  13. #3138

    Standaard

    Geen 10e seizoen....
    De film is dan seizoen 9?

  14. #3139

  15. #3140

    Standaard

    Dit snap ik ook niet echt, een film is een film hoe kun je dat dan vergelijken met een 9de seizoen? Staat toch volledig apart en op z'n eigen een film.

    Het enige die mij stoort in Seizoen 8 is Dana haar verhaallijn die echt te dom is voor woorden. Voor de rest vind ik dit seizoen zeker niet slecht.
    Laatst aangepast door freaky : 12-02-2010 om 11:05
    BD (1243) What i Watch

  16. #3141

    Standaard

    Ik las heir ergens dat er geen 10e seizopen komt. Maar wel een 9e dan???. Dacht dat dit het laatste seizoen was. En omdat de film 24 uur beslaat dacht ik dat ze dat misschien dan seizoen 9 noemen (DAG 9!)

  17. #3142

    Standaard

    Seizoen 9 is ook niet bevestigd. Er is getekend tot seizoen 8 maar wie weet gaan ze verlengen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  18. #3143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Seizoen 9 is ook niet bevestigd. Er is getekend tot seizoen 8 maar wie weet gaan ze verlengen.
    Betwijfel het...
    BD (1243) What i Watch

  19. #3144

  20. #3145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Beetje overdreven artikel, maar is inderdaad nu een verhaallijn die wat tijd vraagt en als je dat na elkaar ziet vliegt het voorbij maar wanneer je 3 weken kijkt en ze zitten nog altijd op die locatie dan begint het natuurlijk saai en eentonig te worden.
    BD (1243) What i Watch

  21. #3146

    Standaard

    Ben het volledig met dat artikel eens. 24 was altijd wat over the top en zo moet het blijven. Nu vind ik Jacks rol inderdaad wat zachtaardig..
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  22. #3147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ben het volledig met dat artikel eens. 24 was altijd wat over the top en zo moet het blijven. Nu vind ik Jacks rol inderdaad wat zachtaardig..
    Toen hij in episode 1 die bijl in die kerel z'n lijf duwde vond ik hem toch niet zo zachtaardig, of wanneer hij een mes uit z'n lichaam trekt om hem vervolgens te gooien in iemand z'n keel. Weet niet of dat allemaal zo braaf is?
    BD (1243) What i Watch

  23. #3148

    Standaard

    Dat zijn incidentjes. Veel meer valt er ook niet te noemen na 7 afleveringen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  24. #3149

    Standaard

    Ondanks dat alles wat gebeurde in de nieuwe ep al vaker is gebeurd en gedaan, is aflevering 8 wel erg vermakelijk. Beetje vaart in het verhaal en Jack die lekker los ging!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #3150

    Standaard

    Waarom doen ze er altijd zo'n ^&%$ karakter in? Zo-focking-irritant! Zijn er echt mongolen die dat vinden werken in het verhaal??? Zoals die Dana nu. Irritant!

Pagina 126 van 136 EersteEerste ... 2676116122123124125126127128129130 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •