Pagina 132 van 136 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136 LaatsteLaatste
De resultaten 3.276 tot 3.300 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3276

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer we seizoen 8 op dvd mogen verwachten? Welke regio dan ook.

  2. #3277

    Standaard

    Zo, inmiddels seizoen 1 t/m 5 opnieuw gekeken en ik ben er geloof ik achter waarom ik seizoen 5 zo veel beter vind. Het is gewoon heel simpel. Er zijn geen zij-verhaaltjes. Alles heeft echt met elkaar te maken. Geen verkrachtings zaak, geen poema's, geen overspel, geen mishandeling, geen bruiloft. Alles is verbonden.

    Nog steeds geen nieuws over seizoen 8 release??

  3. #3278

    Standaard

    Nee, ik zie ook nergens een release datum voor seizoen 8 in Nederland.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  4. #3279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer we seizoen 8 op dvd mogen verwachten? Welke regio dan ook.
    Amerika 7 december.
    http://www.dvdactive.com/news/releases/2412.html


    Engeland 30 oktober
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/12041504/24-Season-8-Box-Set/Product.html

    Bij de duitse Amazon zag ik de datum 26 november staan.

  5. #3280

    Standaard

    Zo laat pas? Ik meen me te herinneren dat seizoen 7 vorig jaar ergens in oktober ofzo uitgekomen was. Maar ik kan me ook vergissen. Wil seizoen 8 zsm hebben. Wil hem ook graag eens herzien, maar dan alles in een weekje ofzo
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  6. #3281

    Standaard




    14 december beide uit op dvd (en S8 ook op Blu-Ray)

  7. #3282

    Standaard

    Wat, 18 december pas? Dat is wel heel laat. Ik hoopte zo in november ergens...
    Wil S8 graag herzien

    Met de complete series boxset kunnen ze trouwens beter wachten tot de afsluitende bioscoopfilm ook op DVD is te krijgen.

    De NLse release zal er trouwens vast niet uit zien zoals bovenstaand plaatje. Tot nu toe zijn die alleen zwart in verpakkingskleur met een hoop screens erop. Mag hopen dat de 8e ook zo eruit zal zien, anders staat ie wel lelijk in de collectie.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  8. #3283

    Standaard

    Eén van de beste series ooit. Maar ik vind het wel spijtig dat er eens geen sprake is van een volledige heruitgave op BR, dit is toch één van dé series waarbij een HD-uitgave meerwaarde zou kunnen bieden (samen met Lost, maar die komt wél uit op BR).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #3284

    Standaard



    Deze is van de uitgave in de UK, deze zal het bij ons ook wel worden, maar kan nog veranderd worden natuurlijk..

  10. #3285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eén van de beste series ooit. Maar ik vind het wel spijtig dat er eens geen sprake is van een volledige heruitgave op BR, dit is toch één van dé series waarbij een HD-uitgave meerwaarde zou kunnen bieden (samen met Lost, maar die komt wél uit op BR).
    Bron? Dit is hopelijk niets definitiefs...

    FOX gooit behoorlijk zijn eigen glazen is als ze dit laten liggen. Deze serie verdient een complete serie box op Blu-ray.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  11. #3286

    Standaard

    Net of 24 niet op BR uit gaat komen. Daar komt heus wel een boxset van uit.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  12. #3287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Bron?
    Geen bron, uiteraard, het is juist omdat er GEEN nieuws over is dat ik het jammer vind...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #3288

    Standaard

    Ze gebruiken een nog beter verdienmodel: Eerst alleen de DVD-box en met enige vertraging pas de blu-ray versie. Zo kopen de echte (ongeduldige) fans tweemaal de complete serie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #3289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Net of 24 niet op BR uit gaat komen. Daar komt heus wel een boxset van uit.

    Mijn idee inderdaad. Het is ze geraden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen bron, uiteraard, het is juist omdat er GEEN nieuws over is dat ik het jammer vind...

    Dat verandert de zaak. Ik schrok al, aangezien ik alle DVD-sets al verkocht heb. Nieuwsberichten vanuit de maatschappijen verschijnen wat dat betreft uit het niets.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ze gebruiken een nog beter verdienmodel: Eerst alleen de DVD-box en met enige vertraging pas de blu-ray versie. Zo kopen de echte (ongeduldige) fans tweemaal de complete serie.

    Het is te hopen dat de goed geïnformeerde echte liefhebber toch wat slimmer is dan dat. Na ruim 10 jaar DVD-marketing mag je dat toch wel verwachten.

    Ik wacht in ieder geval met genoegen op die hoogstwaarschijnlijk aankomende Complete Series Blu-ray. Het wordt zonder 24 ook al een duur najaar, met alleen al Lost en Battlestar Galactica in complete sets. Haast heb ik dus allerminst.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #3290

    Standaard

    Haha, ik heb alle seizoenen van Lost en 24 al op dvd, dus ik heb alleen nog de slotseizoenen Lost en 24 nodig. Ik koop ze op dvd. Blu Ray komt ooit nog wel. Ik heb daar nog niks van.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  16. #3291

    Standaard



    Overmorgen, eindelijk, heb dit seizoen nog niet eens gezien, gelijk halen dus. Bij bol.com trouwens nog geen 50 euro, maar ze waren altijd veel duurder als ze net in de winkel kwamen.

  17. #3292

    Standaard



    zag dat deze vanaf de 24e te koop is bij de mm voor 160 euro.
    de oude gaan op mn werk intranet maar op, want deze vind ik wel heel mooi

  18. #3293

    Standaard

    Als ze die box nu in Blu-rayuitvoering hadden zou ik 'm onmiddellijk kopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #3294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door werner Bekijk bericht
    als ze die box nu in blu-rayuitvoering hadden zou ik 'm onmiddellijk kopen.
    + 1.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #3295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht


    Overmorgen, eindelijk, heb dit seizoen nog niet eens gezien, gelijk halen dus. Bij bol.com trouwens nog geen 50 euro, maar ze waren altijd veel duurder als ze net in de winkel kwamen.
    Ik heb hem gister al gekocht bij de Mediamarkt voor 42 euro

    Ben dus gister meteen begonnen met het herkijken van 't seizoen. Heerlijk.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  21. #3296

    Standaard

    Is seizoen 8 het kijken waard? Seizoen 1 t/m 7 met plezier bekeken maar hoor gemengde verhalen over seizoen 8, en voor 48 euro...

  22. #3297

    Standaard

    Seizoen 8 begint redelijk kalm en kent een paar afleveringen die best saai zijn. Maar zo vanaf de helft van het seizoen gaan echt alle remmen los en kan het restant zich serieus meten met seizoen 5, die duidelijk het beste van allemaal is. Het 2e deel van seizoen 8 kent echt ongelooflijk veel geniale momenten. Jack gaat helemaal los op een gegeven moment. Ik verheug me er nu al op om dit over een paar dagen weer te kijken.

    Ofwel, ja seizoen 8 is een echte aanrader. Wel even door het taaie 1e gedeelte heen bijten. Al kent dat deel ook nog wel leuke stukken. Kleine spoiler, zo slaat Jack in aflevering 1 iemand al met een bijl dood
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  23. #3298
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik mis deze serie zo erg he...
    Is er al wat bekend over de film?

  24. #3299

    Standaard

    In de Spits vandaag stond een artikeltje over seizoen 8. Ze spraken met ''Chloe''.

    Die zei dat ze nog niet was gevraagd voor de 24 film, dat ze sowieso niks meer had gehoord hierover sinds het was aangekondigd een periode terug. Ofwel, het gaat sowieso nog lang duren.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #3300

    Standaard

    vanochtend die "bombox" gehaald, wat een mooie box zeg, gelukkig zit redemption er ook in. dus alles helemaal compleet.
    ben der helemaal blij mee, gauw weer opnieuw beginnen met kijken.

Pagina 132 van 136 EersteEerste ... 3282122128129130131132133134135136 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •