Pagina 136 van 136 EersteEerste ... 3686126132133134135136
De resultaten 3.376 tot 3.395 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3376

    Standaard

    Slaat dat nou weer op, kindje?

  2. #3377

    Standaard

    Ik vond Miranda Otto ook geweldig in Homeland. Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik ben heel benieuwd naar de reboot en ga zeker kijken. Ik denk dat er op den duur echt wel oude personages gaan terugkeren, dus maak je daar maar niet druk om.

  3. #3378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Slaat dat nou weer op, kindje?
    Dat je overal ontzettend negatief bent valt me op. Dan denk ik ja, ga dan gewoon weg. Je doet hier niemand een plezier mee.

    Misschien zit je niet lekker in je vel momenteel, dat kan hoor, maar waarom zou je dat op het forum afreageren?

  4. #3379

    Standaard

    Lol, dus omdat t negatief is moet t maar niet neergezet worden? En dat heeft verder echt geen fuck te maken met iets anders dan de film/serie :')

  5. #3380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Lol, dus omdat t negatief is moet t maar niet neergezet worden? En dat heeft verder echt geen fuck te maken met iets anders dan de film/serie :')
    Nu verdraai je een beetje wat ik zeg.

    Succes met je issues verder, in ieder geval.

  6. #3381

  7. #3382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Nu verdraai je een beetje wat ik zeg.

    Succes met je issues verder, in ieder geval.
    Net als dat jij aannames doet die totaal niet op zn plaats zijn.

    Als een studio van tevoren al aangeeft dat ze gaan kiezen voor een Latino of een Afro-Amerikaan als lead, mag ik daar toch gewoon een mening over geven? Is het niet de grootste onzin om op deze manier naar cast te zoeken? Pik je niet JUIST zo iemand om zn uiterlijk en kleur ipv dat je iemand op zn talent kiest? Zeker als je dan nog geen week later een lead hebt, vraag ik mij gewoon serieus af hoe er gekeken is naar talent ipv wat er hip en now is. En naast dat wordt er ook aangegeven dat er geen kans is dat er oude cast terug zal keren. Ondanks dat er veel punten zijn om op aan te haken. Waarvan de 3 grote natuurlijk Almeida, Bauer en O'Brien zijn, naast ontelbare andere oudgediende. Ik vind dat gewoon erg jammer en triest om dan je show daadwerkelijk nog 24 te noemen. Terwijl het concept (elke episode beslaat precies 1 uur van 1 dag) toch al van tafel is met 12 afleveringen...

  8. #3383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ja hoor! FOX gaat 24 rebooten zonder Kiefer. Een of ander donker jochie moet nu de hoofdrol invullen met waarschijnlijk een vrouwelijke co-lead..
    Grappig dat je het over een of ander donker jochie heeft. Er was ooit een andere donker jochie die in 24: Live Another Day voorkwam, had je ook al problemen dat weliswaar gerelateerd was aan een of ander SF film.
    Ach ja ik zou zeggen je bent een paar eeuwen te laat geboren.

  9. #3384

    Standaard

    Tuurlijk Mr Holmes. Geef linkjes dan, als je zo aan t graven bent... Lijkenpikker...

  10. #3385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Net als dat jij aannames doet die totaal niet op zn plaats zijn.

    Als een studio van tevoren al aangeeft dat ze gaan kiezen voor een Latino of een Afro-Amerikaan als lead, mag ik daar toch gewoon een mening over geven? Is het niet de grootste onzin om op deze manier naar cast te zoeken? Pik je niet JUIST zo iemand om zn uiterlijk en kleur ipv dat je iemand op zn talent kiest? Zeker als je dan nog geen week later een lead hebt, vraag ik mij gewoon serieus af hoe er gekeken is naar talent ipv wat er hip en now is. En naast dat wordt er ook aangegeven dat er geen kans is dat er oude cast terug zal keren. Ondanks dat er veel punten zijn om op aan te haken. Waarvan de 3 grote natuurlijk Almeida, Bauer en O'Brien zijn, naast ontelbare andere oudgediende. Ik vind dat gewoon erg jammer en triest om dan je show daadwerkelijk nog 24 te noemen. Terwijl het concept (elke episode beslaat precies 1 uur van 1 dag) toch al van tafel is met 12 afleveringen...
    Hoe kom je er bij dat hij puur op basis van zijn huidskleur is gekozen en niet op basis van zijn talent? Ik vind hem erg goed in Straight Outta Compton.

  11. #3386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Hoe kom je er bij dat hij puur op basis van zijn huidskleur is gekozen en niet op basis van zijn talent? Ik vind hem erg goed in Straight Outta Compton.
    Ja en al zal dat wel het geval zijn is er nog niets aan de hand want tuurlijk heb je ook donkere mensen nodig in een film.

    Het echte leven is toch ook Duo Penotti.

  12. #3387

    Standaard

    Man, dit topic is niet te vinden met de zoekfunctie! Maar toch dit:

    24: Legacy zal het zonder Jack Bauer moeten stellen, maar er komt wel een andere oude bekende langs:

    http://tvline.com/2016/10/08/24-lega...ns-reboot-fox/
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #3388

    Standaard

    Kijk nu eens wat ze in Japan krijgen in juli!!!
    https://www.amazon.co.jp/24-Season-1...language=en_US

    met de andere seizoenen er achteraan!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #3389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kijk nu eens wat ze in Japan krijgen in juli!!!
    https://www.amazon.co.jp/24-Season-1...language=en_US

    met de andere seizoenen er achteraan!
    Mooi, maar zal Fox kennende GEEN NL subs bevatten
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #3390

    Standaard

    Zal wel niet, maar als Japan valt, valt de rest van de wereld misschien ook voor 24 in HD. Als er nu één televisiereeks is waar er voldoende kopers zullen zijn voor de backcatalogus in HD, dan is het 24 wel. Misschien ook koppelen aan de release van het eerste seizoen van 24 Legacy.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #3391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als er nu één televisiereeks is waar er voldoende kopers zullen zijn voor de backcatalogus in HD, dan is het 24 wel.
    Zou het? Is voor mij toch echt een serie, als je een seizoen eenmaal hebt gezien, dan is dat echt genoeg. In NL start overigens woensdag op FOX 24: Legacy om 21:00.
    Laatst aangepast door tmvde : 02-06-2017 om 11:20

  17. #3392

    Standaard

    De overige seizoenen komen ook uit in Japan.

    Ik heb nu 10 delen van Legacy gezien, en, ondanks dat Corey Hawkins het echt wel aardig doet, ik vind dat het format uitgewerkt is. De spanning is weg, omdat het te voorspelbaar is geworden. En toen Tony Almeida weer zijn opwachting deed, was ik er eigenlijk al klaar mee.
    Ik kijk 'm alleen nog af omdat het maar 12 delen zijn....bij 24 had ik het opgegeven.

  18. #3393

    Standaard

    24 komt (misschien) terug!

    https://www.comingsoon.net/tv/news/1...HS_1i_EusZoaTQ

    Zullen we eindelijk weten of Jack nog in de Russische gevangenis zit...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #3394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    24 komt (misschien) terug!

    https://www.comingsoon.net/tv/news/1...HS_1i_EusZoaTQ

    Zullen we eindelijk weten of Jack nog in de Russische gevangenis zit...
    Jack Bauer's final 24 hours

  20. #3395

    Standaard

    Als het maar wel echt 24 is en niet 24: Legacy....

Pagina 136 van 136 EersteEerste ... 3686126132133134135136

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •