Pagina 2 van 136 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #26

    Standaard

    Na 30 posts al ruzie?
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  2. #27

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik ook niet echt netjes vind van Dimension.
    Maar in ieder geval is seizoen 3 echt geweldig, dat einde van ep15!! Wow!
    De spanning wordt echt geweldig goed opgebouwd met natuurlijk de nodige plotwendingen en een naar mijn mening veel beter verhaal dan seizoen 2!

  3. #28

    Standaard

    Ik heb deze serie nooit bekeken... volgens mij best stom...

    ik hou wel van series zoals John Doe, Fastlane etc.

    maar al heb je dit nog nooit gezien is het dan toch de moeite waard om de serie aan te schaffen ??

  4. #29

    Standaard

    [spoiler:5d6c2ddebb]president palmer overleeft de aanslag gewoon[/spoiler:5d6c2ddebb]
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    Alias heb ik ook volledig, maar nog niet kunnen kijken, en de mensen die nu zeuren over een zogenaamde 'spoiler' van mij..zeg mij eens wat ik spoil dan, want jullie hebben geen id wat ik ermee bedoel..kan zoveel betekenen..alleen de mensen die season3 hebben gezien [eerste ep.] snappen mij..dus don't gimme that crap, maar ik doe al mijn berichten voortaan wel in spoiler tag...whiners


    Misschien dat een moderator z'n eerdere post even tussen spoiler tags moet zetten..?

  6. #31

    Standaard

    ook al heb je seizoen3 niet gezien..en gewoon het einde van seizoen2...weet je nog niet wat ik bedoel ermee, en er is geen ruzie sommige mensen hebben gewoon het IQ van een soeplepel en snappen niet dat ik nix heb gespoiled, maarjah einde discussie..ik doe voortaan alles spoiler tag

  7. #32
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    ook al heb je seizoen3 niet gezien..en gewoon het einde van seizoen2...weet je nog niet wat ik bedoel ermee, en er is geen ruzie sommige mensen hebben gewoon het IQ van een soeplepel en snappen niet dat ik nix heb gespoiled, maarjah einde discussie..ik doe voortaan alles spoiler tag
    Snap je het nou echt niet ... er zijn gewoon mensen die ook SEIZOEN 2 NOG NIET GEZIEN HEBBEN ... dus dat heb je voor hen ook al VERPRUTST.

    Blijkbaar hoor je zelf ook bij die mensen met het IQ van een soeplepen.

  8. #33

    Standaard

    Blijkbaar hoor je zelf ook bij die mensen met het IQ van een soeplepen.
    soeplepen.... soeplepel bedoel je :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #34
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Blijkbaar hoor je zelf ook bij die mensen met het IQ van een soeplepen.
    soeplepen.... soeplepel bedoel je :wink:
    Natuurlijk

  10. #35

    Standaard

    Hier ook een number 1 fan. Top serie absoluut. Ben eerst seizoen 1 gaan kijken op tv, maar kon de ontknoping niet afwachten en heb toen maar de UK edition geleend van iemand. Nu heb ik hem met nlo. Seizoen 1 vind ik nog altijd wel sterker dan 2. Ben erg benieuwd naar 3.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  11. #36

    Standaard

    24 rocks! Kijk al erg uit naar seizoen 3. Gewoon heerlijk over je heen laten komen die serie.
    Cast commentary in the S2 DVD set is trouwens hilarisch. "He's hot!"

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #37

    Standaard

    Ik twijfel eigenlijk om de serrie,s te kopen,tenminste serrie 1 dan voor de schappelijke prijs van 30 euro, want 24 uur per serrie Hoevaak zal ik dan geneigd zijn de serries te bekijken.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik twijfel eigenlijk om de serrie,s te kopen,tenminste serrie 1 dan voor de schappelijke prijs van 30 euro, want 24 uur per serrie Hoevaak zal ik dan geneigd zijn de serries te bekijken.
    niet twijfelen, gewoon doen. dit is de meest pakkende tv-serie sinds twin peaks!!!!!!!!! als je eenmaal gaat kijken, stop je niet meer. ik denk dat ik de serie dan ook zeker vaker zal gaan kijken.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  14. #39

    Standaard

    De dvd release van Seizoen 3 in de UK ligt op 26 Juli.
    Inmiddels zijn ze in engeland ook al begonnen met seizoen 3. Niet op de Bbc maar op Sky (maar dit was al eerder bekend)

    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=11171 8)

  15. #40

    Standaard

    ik ben weer begonnen bij seizoen 2, en kan al niet wachten op seizoen 3


  16. #41

    Standaard

    hier nog een fan van 24. had de serie nooit op tv gevolgd maar heb series 1 en 2 eigenlijk vlak achter elkaar op dvd gekeken. wat mij betreft is dit een van de beste series ooit. kan niet wachten totdat seizoen 3 komt!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  17. #42

    Standaard

    En ik kan niet wachten totdat seizoen 3 afgelopen is!
    Seizoen 3 is weer zoals wij van 24 gewend zijn: Goed 8)

  18. #43

    Standaard

    In zekere opzichten nog beter dan de vorige seizoenen. Alleen heeft het scenario de laatste week zo'n dramatische wendingen genomen, dat ik me afvraag hoe de scenaristen zich er nu weer gaan uitwerken.

    [spoiler:1de043650c]Wordt het virus nu uiteindelijk in controle gehouden? Zal Palmer moeten terechtstaan voor meineed in de zaak Milliken? Is Michelle besmet, en hoe moet het nu nog verder met haarzelf en Tony? Krijgt Jack de bonen nog te vreten omdat hij (weliswaar onder dwang) Chapelle heeft neergeschoten? Waar is Saunders eigenlijk op uit? [/spoiler:1de043650c]

    En vooral: wat gaan ze nog allemaal moeten uitzoeken om dit alles in seizoen 4 nog eens te overtreffen?

    [spoiler:1de043650c]
    S1: Moordaanslag op de presidentskandidaat
    S2: Nucleaire aanval
    S3: Aanval met biologische wapens
    [/spoiler:1de043650c]

    Kan het nog erger?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Is er al bekend wanneer het derde seizoen mét nederlandse ondertitels op dvd uitkomt. Als die datum erg ver van 26 juli afligt ga ik wel voor de uk versie denk ik.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans Krenn
    Is er al bekend wanneer het derde seizoen mét nederlandse ondertitels op dvd uitkomt. Als die datum erg ver van 26 juli afligt ga ik wel voor de uk versie denk ik.
    Dat zal waarschijnlijk pas begin 2005 worden, nadat Yorin de serie heeft uitgezonden

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frans Krenn
    Is er al bekend wanneer het derde seizoen mét nederlandse ondertitels op dvd uitkomt. Als die datum erg ver van 26 juli afligt ga ik wel voor de uk versie denk ik.
    Dat zal waarschijnlijk pas begin 2005 worden, nadat Yorin de serie heeft uitgezonden
    bedankt, ik heb de box zojuist besteld, dan maar zonder ondertitels.

  22. #47

    Standaard

    *KICK*

    het mag weer!
    afgelopen zondag zijn in de VS episode 1 & 2 van het 4e seizoen uitgezonden en maandag episode 3 & 4.
    nu moet ik helaas weer een week wachten

    heb zojuist de 1e 4 episodes gekeken en dit kan nog wel eens een hell of a season gaan worden


    jammer dat er van oude cast niemand meer in zit, op Chloë en Jack na..

    [spoiler:d18e593b0e]
    Day 1:
    "This groundbreaking thriller is a roller-coaster ride that unfolds in real time. From midnight to midnight -- covering a 24-hour day over the course of a season -- each episode will have its own resolution, but the clock will never stop ticking. The first 24 episodes take place on Presidential primary day in Los Angeles, where Jack Bauer and his elite team of CIA agents uncover a plot to assassinate Presidential nominee David Palmer. With only 24 hours to identify the killer and save Palmer's life, Jack must also deal with his strained marriage and the sudden disappearance of his troubled teenage daughter. The clock is ticking..."

    Day 2:
    "Season two picks up approximately 18 months after the conclusion of the first season, and finds Jack Bauer, who headed the government's Counter Terrorist Unit, dealing with a personal tragedy. Just as his life is beginning to return to normal, now-President David Palmer reaches out to Jack, who is called upon to stop another terrorist plot with global implications. A nuclear bomb is set to go off sometime that day in Los Angeles, and Jack may be the only one who can stop it. But time is running out..."

    Day 3:
    Season three starts three years after the events of the second season. A South American drug lord sits in jail, put there by Jack. His brother arranges to blackmail the US Government with the threat he will release a bio-weapon that will kill millions if they don't release him. Palmer seeks re-election to a second term, with a dodgy chief of staff, and a girlfriend who may not be telling him everything he needs to know. Will Jack survive this day? Or will it be his last...

    Day 4:
    Eighteen months after the conclusion of Season 3, CTU has a new leader, Erin Driscoll, a steely government agent who made firing Jack one of her first priorities.
    After the explosion of a commuter train, Jack, who is now working for Secretary of Defense James Heller and also is romantically involved with Heller's married daughter, Audrey Raines, suddenly finds himself heading back to CTU for a meeting with Driscoll. Jack believes that the train explosion is a prelude for bigger things to come and as this day unfolds, he finds that his instincts are right. [/spoiler:d18e593b0e]

  23. #48

    Standaard

    dit seizoen is na 5 afleveringen alweer helemaal hot

    wat een spanning


  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    dit seizoen is na 5 afleveringen alweer helemaal hot

    wat een spanning
    zo mooi!
    zit alweer met spanning te wachten op morgen

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    dit seizoen is na 5 afleveringen alweer helemaal hot

    wat een spanning
    zo mooi!
    zit alweer met spanning te wachten op morgen
    JA!!
    [spoiler:3f666a054d] One-man-armie Jack [/spoiler:3f666a054d]


Pagina 2 van 136 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •