Pagina 3 van 136 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #51

    Standaard

    TOPSERIE!!!

    Als ik zondagochtend wakker word kijk ik alweer uit naar 21.00 :P. En vanavond helemaal, weer een dubbele aflevering, oei oei dat wordt weer smullen.
    Robbie Three-Star Trader +55

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dimension
    ook al heb je seizoen3 niet gezien..en gewoon het einde van seizoen2...weet je nog niet wat ik bedoel ermee, en er is geen ruzie sommige mensen hebben gewoon het IQ van een soeplepel en snappen niet dat ik nix heb gespoiled, maarjah einde discussie..ik doe voortaan alles spoiler tag
    Mijn hemel, zet niet zo'n grote blèr op en geef gewoon eens toe dat je ernaast zat. En gebruik inderdaad die spoilertags. Ik vond die finale ook huiveringwekkend en zou het heel irri hebben gevonden als ik hier terloops even van jou had moeten horen dat seizoen II zo zou aflopen. Het knappe van 24 vind ik juist al die bizarre plotwendingen. Elke week weer. Ik keek al niet eens naar de preview van volgende week omdat ik de aflevering helemaal "vers" wilde zien zonder voorkennis.

    <edit:> Ik kom er trouwens net achter dat ik nu reageer op iets van bijna een jaar geleden hahaha. Lekker actueel ben ik. Affijn, ik las het net pas.

    Heb me een paar maanden geleden met veel plezier in korte tijd door seizoen III gewerkt en het werd allemaal nòg spannender, met nòg meer verrassingen. Ik kan niet wachten tot IV uitkomt. Zal wel ergens volgend jaar worden zeker...? Of eind van het jaar? Iemand al een idee?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #53

    Standaard

    Aflevering 7 van seizoen 4 heeft toch wel de meest coole verassing van allemaal!! ik zelf kon een schreeuw van geluk niet onderdrukken


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Aflevering 7 van seizoen 4 heeft toch wel de meest coole verassing van allemaal!! ik zelf kon een schreeuw van geluk niet onderdrukken
    [spoiler:0408ed4479]Tony? [/spoiler:0408ed4479]

  5. #55

    Standaard

    jup :$

    [spoiler:1f9204e52d] Was ook wel te verwachten toen jack zei dat hij iemand belde die hij als enigste nog vertrouwde! ben heel benieuwd wat het verhaal rondom tony is, hij zat toch 20 jaar vast [/spoiler:1f9204e52d]


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    [spoiler:52c07daf12] Was ook wel te verwachten toen jack zei dat hij iemand belde die hij als enigste nog vertrouwde! [/spoiler:52c07daf12]
    Dat is mooi! [spoiler:52c07daf12]Dus zijn dochter Kim, zijn ex-partner Chase, de ex-president Palmer dus niet???[/spoiler:52c07daf12]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters

    Dat is mooi! [spoiler:14caccba5a]Dus zijn dochter Kim, zijn ex-partner Chase, de ex-president Palmer dus niet???[/spoiler:14caccba5a]


    [spoiler:14caccba5a] Ja je hebt veel aan chase en kim als ze niet dichtbij zitten en volgens mij weet Jack niet eens waar palmer woont op dit moment dus, niet relevant ? [/spoiler:14caccba5a]


  8. #58

    Standaard

    wat een episode (4.07) was dit weer zeg!
    heb iig weer flink genoten! seizoen wordt er alleen maar weer beter op


    Is er trouwens iemand die die season 4 trailer heeft kunnen vinden, die op de R1 DVD van season 3 staat?
    Trailer duurt ongeveer 6min en je ziet dan (als het goed is) wat er tussen season 3 en 4 heeft plaats gevonden.


    EDIT:
    gevonden!

    24 - Season 04 - Prequel

  9. #59

    Standaard

    Ik wacht met het bekijken van seizoen 4 want ik wil m op dvd bekijken(dus niets verraden ), maar wil toch wat weten. Wie komen er allemaal terug? En word er uitleg gegeven over degene die weg zijn(->wat er met hen gebeurt is)?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Ik wacht met het bekijken van seizoen 4 want ik wil m op dvd bekijken(dus niets verraden ), maar wil toch wat weten. Wie komen er allemaal terug? En word er uitleg gegeven over degene die weg zijn(->wat er met hen gebeurt is)?
    Wie komen er terug...

    [spoiler:3ca135c62f]
    In het begin hadden we alleen Jack en Chloe.
    Nu is ook Tony Almeida terug.
    Michelle is nergens te bekennen, Tony heeft presidential pardon, en komt dus vrij en raakt aan drank enzo.
    Michelle verlaat hem of andersom..
    En volgens mij zaten Chase en Kim in Europa ofzo, weet ik niet 100% zeker.
    Palmer schijnt nog terug te komen, maar iig niet als president, want dat is John Keeler (zie s3).
    [/spoiler:3ca135c62f]

    Er is een kleine 6min durende prologue op de R1 DVD van S3, zie post hierboven voor link. Dit is gewoon de aanloop naar S4. Maar legt wel weer het een en ander uit

  11. #61

    Standaard

    [spoiler:d8e3d5a2cb]Michelle zal terugkeren in aflevering 11 (en latere afleveringen)[/spoiler:d8e3d5a2cb]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #62

    Standaard

    Ik zou gezellig met jullie mee willen kletsen, maar ik zie dat jullie seizoen 3 al hebben afgekeken en de laatste aflevering komt komende zondag op TV, dus dan praat ik wel weer mee.

    Beste serie ooit, overigens!

  13. #63

    Standaard

    Ik ben inderdaad ook echt aan het genieten van seizoen 4. Ik denk dat ik me niet zo goed vermaakt heb met de vorige 3 seizoenen. Ik kan alleen niet echt zeggen waarom ik deze beter vind dan de vorige seizoenen, gewoon een gevoel denk ik...

    ...kan niet wachten om de volgende (409) te zien!

  14. #64

    Standaard

    Heb nu inmiddels de eerste negen afleveringen van seizoen 4 alweer gezien en moet zeggen dat het nog steeds een goede serie is.
    Al wordt het af en toe wel wat te voorspelbaar.

  15. #65

    Standaard

    Bedankt voor de reactie's

    Deze serie is niet alleen briljant in spanning/aktie/verrassende wendingen, ook de humor is geweldig. Zat net op IMDB een thread te lezen met de leukste quote's/momenten, zie hier.
    George Mason is het grappigst:
    - "Hey hey, the service on this flight is bad enough, you don't have to shoot me."
    - "I'm supposed to be in D.C. by now, not chasing little old ladies who set up metal detectors with their sewing needles. If I'm still here this time next yr, do me a favor, take me out to the wodshed and shoot me"

    Palmer: "If you do this, you'll be reprimanded, possibly fired"
    Mason: "Yeah, so far it sounds great"

    Ook deze van Tony is geweldig: "Either fire me or get the hell out of my chair"

    Ik hoop dat ze in seizoen 4 deze lijn doorzetten, maar omdat Chloe weer meer doet zal dat geen probleem worden :P

  16. #66

    Standaard

    George Mason heerst.

    [spoiler:14856b3914]Nadat hij te horen krijgt dat hij besmet is met radioactieve straling:
    "What are the symtons?"
    "First, your hair will start falling out."
    "Well, I'm used to that."[/spoiler:14856b3914]

    En een klassieker van Jack: "I'm gonna need a hacksaw."
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #67

    Standaard

    Deze is ook super droog, uit seizoen 1.
    [spoiler:e930d1537e]Dan: maybe she wasn't quite dead.
    Ira Gaines: Well I tell ya, Dan. You're either dead or you're not dead. There's no such thing as "sorta dead". Here, let me show you.
    [Pulls out gun and shoots Dan]
    Ira Gaines: [to a very shocked Rick] You've just been promoted. Congratulations.[/spoiler:e930d1537e]

  18. #68

    Standaard

    "Bury him."
    "Where?"
    "In the ground."



    Anyhoo, als er iemand is die weet waar ik seizoen 4 kan downen sans BitTorrent of ziets, dan zou ik een PM zeer op prijs stellen.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    "Bury him."
    "Where?"
    "In the ground."



    Anyhoo, als er iemand is die weet waar ik seizoen 4 kan downen sans BitTorrent of ziets, dan zou ik een PM zeer op prijs stellen.
    consider it done... 8)

  20. #70

    Standaard

    Dammit jullie zijn al allemaal bij seizoen 4 ik zit seizoen 3 te volgen op Yorin. Nog 2 afleveringen te gaan woehoe!! . Kga toch es kijken of ik de eerste paar afleveringen kan downen van seizoen 4. Wat een serie zeg ben al fan van de eerste dag, tot nu toe is seizoen 3 mn favoriet.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  21. #71

    Standaard

    ik heb tot nu toe enkel het eerste seizoen gezien. De eerste 12-13 afleveringen waren prachig, ongelofelijk spannend & zeer verslavend. Het "nog een afleveringetje syndroom" stak bijzonder sterk de kop op. Maar ongeveer halfweg ging het niveau wat naar beneden. Er werd naar mijn goesting iets te veel herhaald
    [spoiler:e7d089acbd]Kim werd aan de lopende band ontvoerd en vrijgelaten, Palmer kwam probleem na probleem tegen (1e opgelost => 2de probleem komt naar boven, enz..)[/spoiler:e7d089acbd]
    Hiermee wil ik geenszins beweren dat het een slechte serie is. Alleen kwamen halfweg de problemen naar boven die het gevolg zijn van het concept (er MOET elke minuut van die 24 uur iets gebeuren, dus werden naar mijn mening onnodige verhaallijnen toegevoegd [spoiler:e7d089acbd]bijvoorbeeld het geheugenverlies van Teri[/spoiler:e7d089acbd]

    Vermits er heel veel fans zijn van deze serie twijfel ik er niet aan dat er al mensen zijn zich hebben bezig gehouden met het zoeken naar fouten (of aanwijzigingen voor het uiteindelijke einde) in het verhaal. Zijn er daar nog geen sites over?
    dvd collectie

    and all you touch and all you see is all you're life will ever be

  22. #72

    Standaard

    Yorin begint morgen met een rerun van S2 en S3.
    Elke werkdag rond 00.00uur.

    Beginnen morgen met episode 2.01.

  23. #73

    Standaard

    Ik ben nu bijna klaar met S1 en ook ik vind het echt een topserie! Kan niet wachten om de volgende seizoenen te gaan bekijken! 8)

  24. #74

    Standaard

    Beste serie ooit, dat kan ik na 2 seizoenen te hebben bekeken nu toch wel concluderen ..

  25. #75

    Standaard

    Heb alle 4 seizoenen nu gezien, maar van mij mogen ze er nu ook wel mee stoppen. Het wordt er allemaal niet origineler op.

Pagina 3 van 136 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •