Pagina 36 van 136 EersteEerste ... 263233343536373839404686 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #876

    Standaard

    Zag er vet uit. Voor het eerst The Oval Office in 24!

    Al had ik bij Kiefer's baard wel direct flashback naar Die Another Day. :P

    Kunnen we de prequel overigens ook al op de UK set van seizoen 5 verwachten? Ik ben nog steeds van plan die aan te schaffen en niet te wachten op de Nederlandse versie, namelijk.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  2. #877

    Standaard

    Dit ziet er inderdaad weer erg goed uit . Zo mogen ze nog wel een aantal seizoenen doorgaan.

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Kunnen we de prequel overigens ook al op de UK set van seizoen 5 verwachten? Ik ben nog steeds van plan die aan te schaffen en niet te wachten op de Nederlandse versie, namelijk.
    Voor de Nederlandse versie is het misschien nog niet te laat, de UK-versie komt toch ook toch "maar" drie weken vroeger uit, maar dat kan cruciaal zijn...

    De trailer rulet inderdaad weer zwaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #879

    Standaard

    Super Preview !!

    Lijkt erop dat ze het dit seizoen nog grootser aanpakken dan voorheen.
    Laat maar komen

    [spoiler:257f7d3a16]"This January For America To Survive Jack Bauer Must Die"
    Nou dan kan Amerika het wel vergeten denk ik want "Jack Bauer Never Dies" [/spoiler:257f7d3a16]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #880

    Standaard

    Seizoen 6 gaat echt vet immens worden volgens mij. Wat een gruwelijk lekkere trailer
    Bier.

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    [spoiler:c68d051278]Nou dan kan Amerika het wel vergeten denk ik want ...[/spoiler:c68d051278]
    Ha ja, Kiefer Sutherland is [spoiler:c68d051278] nog voor 3 seizoenen gecontracteerd![/spoiler:c68d051278]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #882

    Standaard

    Wooow!!! 8) Dit moet toch wel het grootste seizoen tot nu toe worden. Zo'n kort clipje, maar zit ik er nu alweer helemaal in. 8) Go Jack!

    Het niveau blijft gewoon superhoog. Dat is echt een zeldzaamheid. Nu hebben we natuurlijk nog niet 1 hele aflevering gezien, maar hier vertrouw ik blind op.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    [spoiler:d2f9cc743f]Nou dan kan Amerika het wel vergeten denk ik want ...[/spoiler:d2f9cc743f]
    Ha ja, Kiefer Sutherland is [spoiler:d2f9cc743f] nog voor 3 seizoenen gecontracteerd![/spoiler:d2f9cc743f]
    Is hij niet alleen [spoiler:d2f9cc743f]voor 3 seizoenen vastgelegd als uitvoerend producent?
    Ik dacht dat ze het nog in het midden wouden laten of hij 3 seizoenen lang als Jack Bauer terug zou blijven komen. Elk jaar wordt tenslotte weer gehyped, dat "iedereen zomaar het loodje kan leggen, zelfs Mr. Bauer himself!"
    Al moet ik zeggen dat ik dat niet zo gauw zie gebeuren...[/spoiler:d2f9cc743f]
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    [spoiler:f4091b36bf]Nou dan kan Amerika het wel vergeten denk ik want ...[/spoiler:f4091b36bf]
    Ha ja, Kiefer Sutherland is [spoiler:f4091b36bf] nog voor 3 seizoenen gecontracteerd![/spoiler:f4091b36bf]
    Is hij niet alleen [spoiler:f4091b36bf]voor 3 seizoenen vastgelegd als uitvoerend producent?
    Ik dacht dat ze het nog in het midden wouden laten of hij 3 seizoenen lang als Jack Bauer terug zou blijven komen. Elk jaar wordt tenslotte weer gehyped, dat "iedereen zomaar het loodje kan leggen, zelfs Mr. Bauer himself!"
    Al moet ik zeggen dat ik dat niet zo gauw zie gebeuren...[/spoiler:f4091b36bf]
    [spoiler:f4091b36bf]Tja 24 zonder Jack Bauer is als Lost zonder eiland
    Voor mij persoonlijk hoeft het niet meer als Bauer niet meer terug komt.

    Nog weer wat nieuws:

    New 24, Housewives and ER Casting
    Source: Variety
    October 26, 2006

    Powers Boothe has been tapped to play the new vice president on Fox's "24", says Variety.

    On "24," from 20th Century Fox TV and Imagine TV, Boothe will play Noah Daniels, the vice president under new U.S. President Wayne Palmer (D.B. Woodside). [/spoiler:f4091b36bf]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  10. #885

    Standaard

    Erg leuke trailer, ze pakken het weer zeer groots aan zo te zien. Veel kon je er nog niet van maken maar het zag er wel zeer indrukwekkend uit. Ik dacht wel dat we in de trailer misschien [spoiler:3556391b3d]Jack al van de boot zouden zien ontsnappen[/spoiler:3556391b3d] maar dat zal dan voor die prequel zijn die later nog volgt. In ieder geval blijft het me benieuwen hoe ze die [spoiler:3556391b3d]Chinese verhaallijn[/spoiler:3556391b3d] verder zullen uitwerken.

    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start, ik denk dat ik de dagen al ga beginnen aftellen

  11. #886

    Standaard

    Gelukkig is [spoiler:9e253f187c]Jack niet zomaar zonder verdere uitleg 'plots' ontsnapt uit China, het zou veel kijkers een onvervuld gevoel gegeven hebben.[/spoiler:9e253f187c] Ik had overigens bij de afloop van S5 wel gedacht dat seizoen 6 op een gelijkaardige manier zou beginnen (maar ik heb makkelijk praten achteraf...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Erg leuke trailer, ze pakken het weer zeer groots aan zo te zien. Veel kon je er nog niet van maken maar het zag er wel zeer indrukwekkend uit. Ik dacht wel dat we in de trailer misschien [spoiler:12f23712dd]Jack al van de boot zouden zien ontsnappen[/spoiler:12f23712dd] maar dat zal dan voor die prequel zijn die later nog volgt. In ieder geval blijft het me benieuwen hoe ze die [spoiler:12f23712dd]Chinese verhaallijn[/spoiler:12f23712dd] verder zullen uitwerken.

    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start, ik denk dat ik de dagen al ga beginnen aftellen
    Dat zal niet in de prequel komen want [spoiler:12f23712dd]jack zal niet ontsnappen[/spoiler:12f23712dd] Ik verwacht in de prequel [spoiler:12f23712dd]een aanleiding (aanslag) om al te beginnen met regelen dat jack terug gehaald moet worden.[/spoiler:12f23712dd]

  13. #888

    Standaard

    Kan je de trailer van S6 kijken als je S5 nog niet gezien hebt

  14. #889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Erg leuke trailer, ze pakken het weer zeer groots aan zo te zien. Veel kon je er nog niet van maken maar het zag er wel zeer indrukwekkend uit. Ik dacht wel dat we in de trailer misschien [spoiler:3a64b75f7c]Jack al van de boot zouden zien ontsnappen[/spoiler:3a64b75f7c] maar dat zal dan voor die prequel zijn die later nog volgt. In ieder geval blijft het me benieuwen hoe ze die [spoiler:3a64b75f7c]Chinese verhaallijn[/spoiler:3a64b75f7c] verder zullen uitwerken.

    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start, ik denk dat ik de dagen al ga beginnen aftellen
    Dat zal niet in de prequel komen want [spoiler:3a64b75f7c]jack zal niet ontsnappen[/spoiler:3a64b75f7c] Ik verwacht in de prequel [spoiler:3a64b75f7c]een aanleiding (aanslag) om al te beginnen met regelen dat jack terug gehaald moet worden.[/spoiler:3a64b75f7c]
    Je ziet in de trailer toch ook [spoiler:3a64b75f7c] De chinees staan bij de uitlevering van Jack terug naar Bill? [/spoiler:3a64b75f7c]

  15. #890

    Standaard

    Ik ga ook aftellen , maar als hij in Amerika uit wordt gezonden duurt het bij Bearshare (dat programma gebruik ik om shit te downloaden) toch een paar dagen voor je hem kan downloaden.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Erg leuke trailer, ze pakken het weer zeer groots aan zo te zien. Veel kon je er nog niet van maken maar het zag er wel zeer indrukwekkend uit. Ik dacht wel dat we in de trailer misschien [spoiler:2640fce3e8]Jack al van de boot zouden zien ontsnappen[/spoiler:2640fce3e8] maar dat zal dan voor die prequel zijn die later nog volgt. In ieder geval blijft het me benieuwen hoe ze die [spoiler:2640fce3e8]Chinese verhaallijn[/spoiler:2640fce3e8] verder zullen uitwerken.

    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start, ik denk dat ik de dagen al ga beginnen aftellen
    Dat zal niet in de prequel komen want [spoiler:2640fce3e8]jack zal niet ontsnappen[/spoiler:2640fce3e8] Ik verwacht in de prequel [spoiler:2640fce3e8]een aanleiding (aanslag) om al te beginnen met regelen dat jack terug gehaald moet worden.[/spoiler:2640fce3e8]
    Je ziet in de trailer toch ook [spoiler:2640fce3e8] De chinees staan bij de uitlevering van Jack terug naar Bill? [/spoiler:2640fce3e8]
    ja daarom kan [spoiler:2640fce3e8]jack niet ontsnappen van die boot. In een iets andere trailer zegt die chinees ook "jack is no longer our enemy"[/spoiler:2640fce3e8]

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Kan je de trailer van S6 kijken als je S5 nog niet gezien hebt
    zou ik niet doen verraad toch wat dingetjes ga gewoon ff snel S5 bekijken :P

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bedijn
    Kan je de trailer van S6 kijken als je S5 nog niet gezien hebt
    Nee.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start
    4 uurs seizoen opening? you fucking serious here?

  19. #894

    Standaard

    Zondag 2 eps en de maandag 2 eps. Dus ja 4 uur 24 in 2 dagen tijd.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start
    4 uurs seizoen opening? you fucking serious here?
    Dat hebben ze vorig seizoen ook gedaan...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Ik ga ook aftellen , maar als hij in Amerika uit wordt gezonden duurt het bij Bearshare (dat programma gebruik ik om shit te downloaden) toch een paar dagen voor je hem kan downloaden.
    zou ik misschien toch eens naar een betere manier op zoek gaan om je afleveringen af te halen want er zijn tig van sites waar je een paar uur na de uitzending de nieuwe aflevering al kan afhalen, en dan heb ik het niet alleen over torrents.

  22. #897

    Standaard

    O ja? welke dan? limewire zeker niet ofwel? ja ik heb daar nie zo verstand van...
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  23. #898

  24. #899

    Standaard

    Heb het voorstukje van seizoen 6 net zitten bekijken. Zager weer aardig uit. Echt veel over het verhaal komt je niet te weten, maar das maar goed ook.
    Heb trouwens gisteren seizoen 2 afgerond en ben nu echt helemaal verslaafd.

  25. #900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Nog een weekje of 10 wachten en dan eindelijk die 4-uur seizoen-start
    4 uurs seizoen opening? you fucking serious here?
    Dat hebben ze vorig seizoen ook gedaan...
    idd, zondag 2 afleveringen en maandag ook 2... oftewel maandag en dinsdag kunnen wij ze dan zien


Pagina 36 van 136 EersteEerste ... 263233343536373839404686 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •