Pagina 86 van 136 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2126

    Standaard

    Welkom op het forum AjaxLitmanen, we zijn duidelijk weer een 24-fan rijker met jou erbij

    Erg jammer inderdaad dat seizoen 7 is uitgesteld. Ik hoop stiekem nog een beetje dat de onderhandelingen van de komende dagen tussen schrijvers en studio's nog iets opleveren. Maar die kans is niet erg groot. In afwachting ben ik zelf de vorige seizoenen dan nog maar eens aan het herbekijken.

    Voor degenen die op de Fox nieuwsbrief geabonneerd zijn, ik kreeg vandaag een mailtje over de R2NL release van seizoen 6 met een mooie wallpaper en screensaver met beelden van seizoen 6 erbij. Zeker de moeite om even te bekijken als 24-fan

  2. #2127

    Standaard

    ik weet niet of het hier al vermeld is (ben te lui om door alle pagina's te bladeren maar dit lijkt me een mooi idee voor de (dure ) feestdagen voor de beginnende 24 fan die nog geen seizoen op dvd heeft

    klik!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #2128

    Standaard

    Bij Vanleest is tie 10tje goedkoper.. Mooie set!


    Seizoen 6 valt inderdaad een beetje tegen in vergelijking met S5. Maar blijft 24. S4 viel ook tegen tov S3. Seizoen 5 was gewoon zo'n overdonderend seizoen.. Kon bijna niet beter. Zeker nog dat einde. Maar laat je niet beletten! Jack Still Kicks Ass!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  4. #2129

    Standaard

    24 is zeker een van de beste series van de laatste jaren. (imo zijn alleen Sopranos en eventueel Lost beter)

    Maar wat ik wel vind en dan vooral bij seizoen 6 is dat het allemaal steeds voorspelbaarder wordt. Seizoen 4 vond ik ook al een stuk minder maar seizoen 5 was dan wel weer erg sterk.

    Aangezien ik de oneven seizoen (1,3 en 5) het leukst vind ga ik seizoen 7 zeker weer kijken en ik hoop dat ze me weer weten te verrassen.
    Maar als seizoen 7 qua niveau net zo wordt als seizoen 6 dan denk ik dat ze beter kunnen stoppen voordat ze dan echt te lang doorgaan.

  5. #2130

    Standaard

    Ik ben het totaal niet met je eens. Natuurlijk, het is af en toe iets te veel op herhaling (intern loopt er weer een spion en de goede blijkt toch slecht te zijn etc) maar overall vind ik dat 24 nog altijd op heel hoog niveau zit.

    Men klaagt zo erg over seizoen 6, ook ik vond het de minste, maar zo slecht is ie zeker niet. Genoeg actie, spanning, emotie en verhaal. Wat ik slecht vond aan seizoen 6 is dat het verhaal er eigenlijk een aantal afleveringen voor het einde al op zit, maar dat het kunstmatig wordt gerekt door er nog een familiekwestie in te gooien.

    Ik heb seizoen 1-5 in een maandje of 2, 3 gezien dus heb toen heel veel 24 gevolgd. Eigenlijk bijna niks anders op de tv dan dat in die periode. Maar ik werd nooit 24 moe. Als ik een seizoen keek en enkele dagen later een nieuwe startte, dan had ik er weer net zo veel zin in. Sommige dingen keren terug in de 1e 6 seizoenen, maar is het irritant? Het is ook wel weer vertrouwd. Het enige dat me in seizoen 6 echt stoorde is naast het bovengenoemde het feit dat Jack Bauer te weinig voorkwam. 24 is heel spannend en stoer, maar ze teren natuurlijk volledig op het personage Jack Bauer. Hij moet elke aflevering de belangrijkste zijn, verder niets. En dat had je in s6 niet terwijl hij dat in s1-5 wel is. En dat hebben de makers doorgekregen, want in s7 wordt Jack weer de man waar alles om draait. Ik heb er echt zoveel zin weer in!
    Laatst aangepast door AjaxLitmanen : 25-11-2007 om 20:58
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  6. #2131

    Standaard

    Ik hoop dat die staking vlug voorbij is zodat we terug in januari kunnen genieten van Jack Bauer
    BD (1243) What i Watch

  7. #2132

    Standaard

    ik vind eerlijk gezegd seizoen 6 ontzettend hard tegenvallen... zoals de meeste hier.... , maja, na het sublieme seizoen 5 is het natuurlijk ontzettend moeilijk om nog beter te doen... maar zelfs dan heeft s6 toch te veel fouten die niet zouden mogen gebeuren, te veel politiek gelul, teveel plotlijnen die nergens naar leiden, het verhaal idd rekken om toch maar aan 24 uur te geraken, dit seizoen had beter 18 geheten... en het ergste van al, te weinig Jack inderdaad... er waren zelfs afleveringen waar ik dacht, waar is Jack in godsnaam..doet ie niet meer mee ofzo? :s
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  8. #2133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik ben het totaal niet met je eens. Natuurlijk, het is af en toe iets te veel op herhaling (intern loopt er weer een spion en de goede blijkt toch slecht te zijn etc) maar overall vind ik dat 24 nog altijd op heel hoog niveau zit.

    Men klaagt zo erg over seizoen 6, ook ik vond het de minste, maar zo slecht is ie zeker niet. Genoeg actie, spanning, emotie en verhaal. Wat ik slecht vond aan seizoen 6 is dat het verhaal er eigenlijk een aantal afleveringen voor het einde al op zit, maar dat het kunstmatig wordt gerekt door er nog een familiekwestie in te gooien.

    Ik heb seizoen 1-5 in een maandje of 2, 3 gezien dus heb toen heel veel 24 gevolgd. Eigenlijk bijna niks anders op de tv dan dat in die periode. Maar ik werd nooit 24 moe. Als ik een seizoen keek en enkele dagen later een nieuwe startte, dan had ik er weer net zo veel zin in. Sommige dingen keren terug in de 1e 6 seizoenen, maar is het irritant? Het is ook wel weer vertrouwd. Het enige dat me in seizoen 6 echt stoorde is naast het bovengenoemde het feit dat Jack Bauer te weinig voorkwam. 24 is heel spannend en stoer, maar ze teren natuurlijk volledig op het personage Jack Bauer. Hij moet elke aflevering de belangrijkste zijn, verder niets. En dat had je in s6 niet terwijl hij dat in s1-5 wel is. En dat hebben de makers doorgekregen, want in s7 wordt Jack weer de man waar alles om draait. Ik heb er echt zoveel zin weer in!
    Tja ieder zijn mening he. Ik vind 24 juist leuk om de actie maar vooral ook het onvoorspelbare, nu het de laatste seizoenen allemaal te voorspelbaar wordt vind ik er gewoon niet zoveel meer aan. Het is nog wel leuk om te zien maar niet meer zo als in de eerste paar seizoenen.

  9. #2134

    Standaard

    Nu gisteren begonnen aan seizoen 6, nu 2 discs af en tot nu toe vind ik het norg erg vermakelijk. Begreep wel dat nu de 3 discs gaan komen die niet zo leuk zouden moeten zijn. maar vind de eerste 8 afleveringen weer van goede kwaliteit, gebeurde toch duidelijk weer iets van "het zal toch niet gebeuren"

  10. #2135

    Standaard

    nu ook disc 3 af en nog steeds vind ik het een erg leuk seizoen.
    Ik las toch overal nagatieve reactie's op seizoen 6, maar ik vind het nog steeds leuk.
    wellicht dat het nog minder word hoor.
    Maar tot nu toe gaat nog steeds de disc er met plezier in.

  11. #2136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    nu ook disc 3 af en nog steeds vind ik het een erg leuk seizoen.
    Ik las toch overal nagatieve reactie's op seizoen 6, maar ik vind het nog steeds leuk.
    wellicht dat het nog minder word hoor.
    Maar tot nu toe gaat nog steeds de disc er met plezier in.
    Als je bent ingesteld op een teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen. Ik zou zeggen doe je voordeel met al die klachten. Ik vind het zelf ook een prima kijkbaar en vermakelijk seizoen hoor. Nog altijd stukken beter dan het gros van wat TV te bieden heeft.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #2137

    Standaard

    Ik heb de DVD set vanochtend ook gekocht. Ik ben een paar weken geleden ter voorbereiding seizoen 5 gaan herhalen maar ik ben nog maar bij ep. 10: ***!
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  13. #2138

    Standaard

    S6 is best bekijkbaar alhoewel ik toch moet opmerken dat alle oneven seizoenen van 24 superieur zijn aan de even seizoenen for some bizarre reason.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #2139

    Standaard

    Ik snap niet zo goed, aan de eerste episode's van S6:
    dat ze persé een airstrike moeten uitvoeren op die moslim die ze moeten gaan vermoorden zodat die hele terroristische cell zou gaan uitsterven, ze kunnen hem toch beter arresteren? beetje dom, of mis ik iets?

  15. #2140

    Standaard

    Hopelijk geeft dit een beetje uitleg
    Ze willen per sé dat de liquidatie van die dude zo goed mogelijk verloopt. Een air strike geeft vaak garantie dat iedereen op die locatie dood gaat. Als ze een ground assault zouden doen zouden ze misschien nog problemen kunnen krijgen. En ze zijn er van overtuigd dat als Assad dood is dat dan de aanslagen ook stoppen.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  16. #2141

    Standaard

    Alternatieve uitleg:

    Explosies zijn hip!
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #2142
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Zojuist de season finale van Dag 6 bekeken, en ik moet zeggen, zoals ik ook al aangaf op de vorige pagina, seizoen 6 begint heel sterk.

    Maar in episode 17 of 18, wordt fayed gedood en de nukes gevonden en gaan zo opeens over op een totaal andere, veel minder interresante storyline.
    Tuurlijk bleef het nog boeiend, maar die hele situatie met Audrey kon me gestolen worden, en ook episode 24 was erg zwak.

    De trailer van Dag 7 ziet er indrukwekkend uit, hopelijk gaan ze daar weer op het goede pad verder.

  18. #2143

    Standaard

    Ik vind de laatste 5 minuten van episode 24 een van de mooiste van de serie, elke keer weer.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  19. #2144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks! Bekijk bericht
    Ik vind de laatste 5 minuten van episode 24 een van de mooiste van de serie, elke keer weer.
    Inderdaad , heel ingetogen, maar toch krachtig. Mooi contrast met de meeste andere seizoenen. Zijn laatste confrontatie met Heller, waarin hij hem eens goed de waarheid vertelt. 8), om vervolgens als de lone ranger de verte in te staren. Een onbekende toekomst tegemoet gaand.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #2145

    Standaard

    Dat is dus mijn grootste kritiekpunt op S6; het verhaal zit er na 18 afleveringen eigenlijk op. Verder iets te weinig Jack Bauer maar verder mag seizoen 6 er toch zeker wel zijn. Heb het toen ook met de grootste interesse gevolgd.
    Ik verwachte overigens een explosief einde, maar juist het ingetogen, emotionele einde was erg mooi. Dat was alvast een voorbode voor seizoen 7, waar ze het minder op de grootschaligheid van nukes en alles gooien maar wat kleiner te werk gaan.

    Denk wel dat seizoen 7, gezien de trailer, misschien wel in de buurt bij seizoen 5 kan komen. Heerlijk die verrassing van formaat met onze teruggekeerde ''held''..
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  21. #2146

    Standaard waauweeh

    sjonge...

    seizoen 2 tm 6 in een goeie 3 weken gedaan.... ik vind het een wereldserie.
    Aanrader voor ieedereen die een klein beetje van films houdt, maar de film te kort vindt.

    geluiden perfect, beeld erg strak, (alhoewel seiz. 5 met een steadycam vrij heftig je kamner binnenkomt)
    Enneh, erg onverwachte wendingen.

    gewoon doen dus

    groet
    MacG
    Laatst aangepast door MacGyverSounds : 03-12-2007 om 00:04

  22. #2147

    Standaard

    Nu nog 4 afleveringen te gaan van seizoen 6.
    Vind het nog steeds een heel goed seizoen, is wel veel van hetzelfde, maar dat mag de pret niet drukken

  23. #2148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MacGyverSounds Bekijk bericht
    beeld erg strak, (alhoewel seiz. 5 met een steadycam vrij heftig je kamner binnenkomt)
    Watte?

    24 gebruikt nooit Steadicam.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #2149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MacGyverSounds Bekijk bericht
    sjonge...

    seizoen 2 tm 6 in een goeie 3 weken gedaan.... ik vind het een wereldserie.
    Aanrader voor ieedereen die een klein beetje van films houdt, maar de film te kort vindt.

    geluiden perfect, beeld erg strak, (alhoewel seiz. 5 met een steadycam vrij heftig je kamner binnenkomt)
    Enneh, erg onverwachte wendingen.

    gewoon doen dus

    groet
    MacG
    5 Seizoenen in 3 weken?? Sick...

    Ik deed er 5 in een maand of 2, 3...en toen vond ik al dat ik veel 24 in korte tijd zag. Overigens niet erg, blijft een te vette serie.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #2150

    Standaard

    Ik heb een kameraad overlaatst ook aangestoken met het 24-virus. Eerste seizoen vond hij maar zo-zo, maar hij is nu 3 maanden later ook bij tot en met seizoen 6 en toch ook fan geworden van Jack Bauer & co Nu kan hij spijtig genoeg met ons allen samen afwachten wanneer seizoen 7 er zal komen..

    Maarja. Once you go Jack, you never go back

Pagina 86 van 136 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •