De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Robocop miniserie aka Prime Directives

    Iemand deze serie gezien?

    Zit er over te twijfelen de UK versie (Daar ze in Nederland niet bestaan) van de vier afleveringen te kopen, maar heb geen idee of het de moeite waard is.
    You are free to do as we tell you!

  2. #2

    Standaard

    Ik wist dat de serie onbekend was,

    maar als zelfs hier niemand hem gezien heeft is tie wel heel onbekend
    You are free to do as we tell you!

  3. #3

    Standaard deze bedoel je ....




    je bedoeld deze serie waarschijnlijk ,
    ik vond deze serie wel leuk dat wel.... maar zoals je al verwacht waarschijnlijk is het niet HET robocop gevoel zoals bij de films... ik raad em je niet aan te kopen of je moet echt fan van robocop zijn

  4. #4

    Standaard nog meer info

    hier kan je trouwens nog wat info vinden over deze serie:

    http://epguides.com/Robocop/guide.shtml

  5. #5

    Standaard Re: deze bedoel je ....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    maar zoals je al verwacht waarschijnlijk is het niet HET robocop gevoel zoals bij de films... ik raad em je niet aan te kopen of je moet echt fan van robocop zijn
    Nou ik als er hightech wapens, en vooral robots in voorkomen ben ik al snel tevreden hoor , maar ik denk dat ik maar ga wachten tot tie voor een tientje of 2 te krijgen is.
    You are free to do as we tell you!

  6. #6

    Standaard

    Ik zocht om info over Robots (Rodney Copperbottom) en vond deze thread.

    De link die hier gegeven werd is een link naar de serie van de jaren 90 maar de foto is van een mini-serie van het jaar 2000.

    Die mini-serie heeft 4 afleveringen van telkens meer dan 1 uur per aflevering.

    Zie http://www.freerecordshop.nl/pages/p...681297&navid=3

    De afleveringen staan op 2 discs. Spijtig dat aflevering 1 en 3 op disc 1 staan en aflevering 2 en 4 op disc 2.

    En op www.dvd.nl met de zoekrobot vond ik dit!

    Robocop DVD-box
    2 DVD’s met de uit 4 delen bestaande miniserie:
    1. Dark Justice
    2. Meltdown
    3. Resurrection
    4. Crash & Burn

    Synopsis Dark Justice:
    Tien jaar na Alex Murphy’s dood en wederopstanding als Robocop, gaat hij in het futuristische Delta City samen met zijn voormalige partner John Cable de strijd aan met een nieuwe vijand, Bone Machine. Het onderzoek leidt hen naar het corrupte management van OCP (Omni Consumer Products), waaronder Robocop’s zoon James die niet weet dat zijn vader nog leeft. James krijgt de opdracht om Cable te doden...

    Synopsis Meltdown:
    Robocop treurt om de dood van zijn vriend Cable, maar weet niet dat deze door OCP weer tot leven is gewekt als... tweede Robocop. Ann Key probeert binnen OCP aan de macht te komen door Cable in te zetten om Robocop voorgoed uit te schakelen. In een confrontatie tussen de twee vrienden, probeert Robocop de menselijke kant van Cable te doen herleven, net als Cable ooit voor hem heeft gedaan.

    Synopsis Resurrection:
    Robocop en Cable vluchten voor OCP, maar Cable wordt opgepakt door Kaydick en geherprogrammeerd om hem te helpen bij zijn kwade plannen om de macht over heel Delta City te krijgen. Ondertussen leert James dat Robocop zijn vader is en stuurt uit woede omdat zijn vader hem heeft verlaten, robohunters op hem af. Het komt tot een gewelddadige confrontatie tussen Robocop, Cable en de robohunters.

    Synopsis Crash & Burn:
    Kaydick staat op het punt om zijn kwade masterplan uit te voeren, daarin gesteund door Cable. Robocop will hem tegenhouden en krijgt hulp van James, die zich door de ontmoeting met zijn vader realiseert dat hij aan de verkeerde kant stond. Terwijl het aftellen bezig is tot het moment waarop de stad letterlijk wordt geïnfecteerd door Kaydick’s kwade genius, vindt de ultieme strijd tussen goed en kwaad plaats...

    Regie: Julian Grant
    Cast: Page Fletcher
    Maurice Dean Wint
    Geraint Wyn Davies
    Leslie Hope
    Kevin Jubinville
    Maria Del Mar
    Anthony Lemke
    Genre: Actie
    Speelduur: 375 minuten in totaal
    Releasedatum: 01-12-04 op koopDVD (DVD-box)

    Specificaties DVD:
    Extra’s: Scene selection
    Taal: Engels
    Ondertiteling: Nederlands
    Regio: 2 (PAL)
    Beeld: 4:3
    Geluid: Dolby Digital 2.0 Surround


    Groetjes

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  7. #7

    Standaard

    Ik wist inmiddels al van de NL uitgave, maar gezien het beeld en geluid kun je beter voor de UK gaan (16:9 / 5.1).

    Heb het echter nog steeds niet gekocht vanwege al de tegenstrijdige recencies
    You are free to do as we tell you!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb dat gekocht. Is al een hele tijd geleden.

    Op Robocoparchive.com had ik er veel van gelezen en foto's gezien. Toen ik op een dag in FRS was zag ik de box met de 4 afleveringen! Ik was zo blij dat ik het meteen heb gekocht. Was toen 19.90 euro ofzo.

    Zoals je dus wel kan denken ben ik een RoboCop-fan. Hopelijk zal de serie van de jaren 90 gereleased worden want die serie wil ik ook hebben.

    En van mij mogen ze gerust nog enkele RoboCop-films maken. Ze kunnen Ann Lewis misschien ook in robot-vorm maken?!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  9. #9

    Standaard

    NL-uitgave is breedbeeld, maar niet anamorphicx enhanced en geluid is dd 5.1. Zie ook: http://www.dvd-home.nl/review/divers/robocopbox.htm. Bij play is de aflevering resurraction al uitverkocht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard Deze week op TV, toch maar de dvd! ;)

    Ha leuk d8 ik, deze week de RoboCop: Prime Directives op tv! Wel van gehoord, nog nooit gezien. Heb RoboCop altijd leuk gevonden, maar werd vanaf deel 3 en de daarop volgende tv-serie veel te familievriendelijk, slappe hap dus.
    Van de 'Prime Directives' had ik begrepen dat die weer een stukje harder van toon waren àlá film 1 & 2. Deze 4 tv-films spelen zich 10 jaar na de 1ste film af: RoboCop is gedateerd geworden, z'n zoon is inmiddels volwassen en er is een 2de, grotere RoboCop! Klinkt leuk genoeg voor mij, en omdat 't 'slechts' tv-films zijn weet ik dat ik niet al te hoge verw8ingen moet hebben. Dus nog niet echt naar gezocht op dvd.
    Daarom leuk dat RTL 7 ze deze week allemaal uitzend! Uh ... ja, maar uh ... ze zenden ze in de verkeerde volgorde uit! Dinsdag deel 4, woensdag deel 1 (oeps ... er is voetbal (ook leuk!), dus deel 1 slaan we gewoon over?! :x ), donderdag deel 2 en vrijdag deel 3. Laat maar zitten dan!
    De fragmenten die ik gezien waren nu wel voldoende om mij geïnteresseerd te maken voor een dvd-box v.d. 'Prime Directives', mits voor een schappelijk prijsje! Snel gevonden bij Amazon Uk: inclusief verzendkosten voor maar €8,50, meteen besteld vanavond!

  11. #11

    Standaard Re: Deze week op TV, toch maar de dvd! ;)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Doc Rebel
    De fragmenten die ik gezien waren nu wel voldoende om mij geïnteresseerd te maken voor een dvd-box v.d. 'Prime Directives', mits voor een schappelijk prijsje!
    Ik neem aan dat je deze inmiddels in je bezit heb, betreft deze uk een 16:9 anamorph uitgave met 5.1 geluid?

    Kan dat namelijk nergens vinden

    En voldeed tie aan de verwachting (ookal is tie maar 5 pond bij Play.com )
    You are free to do as we tell you!

  12. #12
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard Re: Deze week op TV, toch maar de dvd! ;)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Doc Rebel
    De fragmenten die ik gezien waren nu wel voldoende om mij geïnteresseerd te maken voor een dvd-box v.d. 'Prime Directives', mits voor een schappelijk prijsje!
    Ik neem aan dat je deze inmiddels in je bezit heb, betreft deze uk een 16:9 anamorph uitgave met 5.1 geluid?

    Kan dat namelijk nergens vinden

    En voldeed tie aan de verwachting (ookal is tie maar 5 pond bij Play.com )
    De technische gegevens staan duidelijk beschreven op de Dvd Home site (zie de link van Rhodanos). Verder kan ik zeggen dat Prime Directives de €8,50 die ik er voor heb betaald heb zeker waard was. Ik heb de 4 delen van ieder 1½ uur 4 avonden op rij gekeken. En met de niet al te hoog gespannen verwachtingen (zie mijn eerdere bericht hierboven) die ik had viel 't me niets tegen. Dit was weer de 'echte' RoboCop, hard wanneer nodig, niet dat te softe gedoe van die tv-serie! Prime Directives zal niet de geschiedenis in gaan als meesterwerk, maar ik heb me er als RoboCop-liefhebber 4 avonden goed mee vermaakt!

  14. #14

    Standaard

    Dit topic even weer oprakelen.

    Ik heb de UK versie maar zou graag de nl versie hebben voor nl ondertitels.
    Iemand die deze nog te koop heeft want die is nergens meer te vinden.
    Robocop de serie is wel nog beschikbaar.
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Ik heb prime directives in de kast staan aardige miniserie maar de budgetten per aflevering hadden wel iets hoger gekund.
    De serie is beter dan robocop 3 dat dan weer wel. De tv serie van 11 afleveringen is ook geinig maar erg familie vriendelijk, deze laatste kost 6 piek op Bol op dit moment, ik heb de serie net besteld. Dus dank voor deze post anders had ik niet gezocht.

  16. #16

    Standaard

    Prime Directives heb ik ook niet kunnen vinden, ben er nu ook naar aan het zoeken.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Wasch Bekijk bericht
    Ik heb prime directives in de kast staan aardige miniserie maar de budgetten per aflevering hadden wel iets hoger gekund.
    De serie is beter dan robocop 3 dat dan weer wel. De tv serie van 11 afleveringen is ook geinig maar erg familie vriendelijk, deze laatste kost 6 piek op Bol op dit moment, ik heb de serie net besteld. Dus dank voor deze post anders had ik niet gezocht.
    De tv serie heeft 22 aflevering. Is bij ons uitgebracht in 2 boxen.
    Die zijn nog verkrijgbaar.
    BD (1243) What i Watch

  18. #18

    Standaard

    Misschien dat iemand mij kan helpen.

    Ik heb ooit jaren terug deze versie gekocht...
    https://www.amazon.co.uk/gp/product/...ink%5Fcode=xm2

    Het beeld is natuurlijk niet zo denderend en het is 4.3 anamorphic.

    Nu zie ik dat er blijkbaar uitgaves bestaat met 16.9.
    Is dit werkelijk zo? Of gewoon slecht verknipt?
    Zou deze anders eens opnieuw bestellen.
    BD (1243) What i Watch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •