Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 238 van 238 worden weergegeven.

Discussie: Back to the Future

  1. #226
    JamesMartigo
    Guest

    Standaard

    Enige vreemd puntje (heb niet hele thread gelezen dus het kan al gemeld zijn) is dat de extra's (dvd 1, rest nog niet bekeken) beginnen in een WIT vlak met alleen de pijltjes. Niet echt overzichtelijk. Als je één van de extra's bekeken hebt is het weer gewoon goed... raar... wat kan het zijn?
    Tja, ik heb hier dus ook last van. Ik speel de DVD op mijn PC met PowerDVD 3.0. Mijn DVD-ROM is een Creative 12X PC-DVD. Heeft iemand al een meer permanente oplossing gevonden?
    Verder een goede DVD, hartstikke leuke fims, en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

  2. #227
    evil_g
    Guest

    Standaard

    Slecht nieuws: de R1 editie ziet er nog beter uit (qua extra's dan toch). Screen specific en Feature commentary bij alle 3 de films en ook nog is commentary bij de deleted scenes om er maar enkele te noemen.(http://www.bttf.com/backtalk/20020917.shtml).
    Hopelijk gaan ze die hier ook niet uitbrengen (huidige versie vervangen).

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evil_g
    Slecht nieuws: de R1 editie ziet er nog beter uit (qua extra's dan toch). Screen specific en Feature commentary bij alle 3 de films en ook nog is commentary bij de deleted scenes om er maar enkele te noemen
    Dat was al een tijdje bekend, en het is ten koste gegaan van de DTS track, die zal gaan ontbreken op de R1
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evil_g
    Hopelijk gaan ze die hier ook niet uitbrengen (huidige versie vervangen).
    Ik hoop het niet! Ik heb 'm pas gekocht en ik heb geen zin om 'm binnen een paar maanden weer te vervangen.

    In Engeland verschijnen de DVD's overigens pas in december. Of deze gelijk zijn aan de andere regio 2 en 4 edities of aan de regio 1 editie weet ik niet.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    In Engeland verschijnen de DVD's overigens pas in december. Of deze gelijk zijn aan de andere regio 2 en 4 edities of aan de regio 1 editie weet ik niet.
    Volgens het blad DVD Review is de UK versie inderdaad tot december uitgesteld om zodoende de extra´s van de Regio 1 versie nog te kunnen meenemen.
    Waarschijnlijk krijgt deze UK box wél die mooie verpakking die wij hebben, dus wordt dit misschien de ultieme versie?!? Het zit er dik in dat de UK versie beter wordt dan de US versie. Zou wel leuk zijn.

  6. #231

    Standaard Menushots van de Amerikaanse release

    Voor de liefhebbers: de menushots van de komende Amerikaanse release (vooral de hoofdmenu's zijn anders).

    Back to the Future Trilogy Menushots R1

  7. #232

    Standaard

    Ik zie dat de extra's op deel 2 en 3 van hetzelfde niveau zijn als deel 1, wat niet zo is bij de regio 2 versie.... beetje jammer.

    Was trouwens zaterdag bij de FRS en de kartonnen dozen schijnen op te zijn. Je krijgt nu een Amaray waar 3 dvd's in past, zonder dus de achtergrondafbeelding onder de dvd!!!!! De prijs blijft ook gewoon hetzelfde!!! Heel slecht Blij dat ik hem al heb.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  8. #233

    Standaard

    Heb de extra's bekeken van deel 2 en 3. DIe zijn echt niet geweldig. De binnenkant maakte waarschijnlijk niet waar, wat de buitenkant beloofde. Vandaar de verpakkingsaanpassing?
    Robert.

  9. #234

    Standaard

    Op de website van de BBC is te lezen dat de DVD-release van Back to the Future-trilogie in Engeland (die pas in december uitkomt) gelijk is aan die van de andere releases in Europa, dus niet aan die van Amerika.

    Waarom hebben ze de release dan uitgesteld?

    De link: http://www.bbc.co.uk/films/2002/10/0..._article.shtml

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Waarom hebben ze de release dan uitgesteld?
    Volgens het DVD-blad DVD Review hebben ze dat gedaan om die Amerikaanse extra´s erbij te kunnen voegen.

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Heb de extra's bekeken van deel 2 en 3. DIe zijn echt niet geweldig. De binnenkant maakte waarschijnlijk niet waar, wat de buitenkant beloofde. Vandaar de verpakkingsaanpassing?
    Ze hadden al een andere sticker op de "luxe verpakking" gedaan, waar de extra's wel juist op staan. Dit vind ik geen reden om deze doos te vervangen voor een plastic alternatief.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #237

    Standaard

    Sorry voor de 'shameless plug', maar in het algemene forum heb ik een thread geopend over een mogelijke samen-koop actie van het schaalmodel van de DeLorean uit Back to the Future 1/2.

    Ik weet noet of het algemene forum door iedereen wordt bezocht, vandaar dat ik in deze thread nog even een verwijzing plaats.

    [inkoop actie?] Back to the Future DeLorean schaalmodel 1:18 (general chat)

  13. #238
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak


    Was trouwens zaterdag bij de FRS en de kartonnen dozen schijnen op te zijn. Je krijgt nu een Amaray waar 3 dvd's in past, zonder dus de achtergrondafbeelding onder de dvd![B]
    heb m nu ook gezien die andere verpakking
    moet zeggen dat ik die toch ook niet verkeerd vind hoor
    gewoon goed en degelijk
    natuurlijk niet zo mooi als de eerdere versie en gelukkig heb ik die ook maar als ik nu deze moest kopen zou ik het niet erg vinden ieder geval

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •