Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 90 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KAY
    KAY schreef:
    Ik ga maar elke dag werken weer he. moet toch iets verdienen, in Juni gelukkig 2 weken naar Pirates of The caribbean oftwel de Dominicaanse Republiek,


    kom ik net van
    ga je nr punta cana of puerto plata?
    Naar Soshua
    ken ik niet
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    *knip* Dan, rond de 21ste juli hopelijk een vlotte bevalling meemaken waarna ik mijn dochter thuis kan vertroetelen. *knip*
    21 juli is m'n verjaardag. Ik zal aan je denken.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KAY
    KAY schreef:
    Ik ga maar elke dag werken weer he. moet toch iets verdienen, in Juni gelukkig 2 weken naar Pirates of The caribbean oftwel de Dominicaanse Republiek,


    kom ik net van
    ga je nr punta cana of puerto plata?
    Naar Soshua
    Hier wilden wij vorig jaar heen, door omstandigheden is dit er niet meer van gekomen, tis volgens mij het mooiste plekje van de Dom. Rep., me is jaloers! :wink:

  4. #54

    Standaard

    Ik ga een baantje zoeken, en ik ga proberen te werken van de zomer. Als ik te pakken krijg wat ik wil zal ik niet al te veel film kunnen kijken. Zeer onregelmatige tijden (havenwerk, incl. 's nachts werken). Voordeel is dat ik veel geld in korte tijd kan verdienen. Kan ik mijn receivertje mooi upgraden 8).

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Ik zal wel voornamelijk op de terrasjes en strandjes te vinden zijn en 's avonds in de kroeg en dan tussendoor ff een dvd'tje kijken.

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Uiteraard zal ik zomers dvd,s bekijken en meestal zijn het er dan nog meer dan in de winter periode.
    Dit komt waarschijnlijk omdat het in mijn biosje zomers lekker koel is wat op warme dagen toch zeer prettig aanvoeld. (mocht het te koel zijn dan hang er altijd nog een cv plaat maar dat is uiteraard meer voor de wintermaanden ).

  8. #58

    Standaard

    In de zomer is het vooral veel werken, relaxen, op het terras zitten en waar mogelijk tussendoor nog een filmpje pakken (dit zal veelal 's avonds zijn).

  9. #59

    Standaard

    In de zomer wil ik weg, en wel zover mogelijk. Thailand dit jaar 8) Geen tijd dus voor dvd's kijken...

  10. #60
    KAY
    Guest

    Standaard

    KAY schreef:
    Quote:
    KAY schreef:
    Ik ga maar elke dag werken weer he. moet toch iets verdienen, in Juni gelukkig 2 weken naar Pirates of The caribbean oftwel de Dominicaanse Republiek,


    kom ik net van
    ga je nr punta cana of puerto plata?


    Naar Soshua


    Hier wilden wij vorig jaar heen, door omstandigheden is dit er niet meer van gekomen, tis volgens mij het mooiste plekje van de Dom. Rep., me is jaloers!
    Ik hoop het, zag er in ieder geval erg mooi uit, mooie blauwe zee, erg helder, kan niet meer wachten

  11. #61

    Standaard In de zomer...

    Deze zomer ga ik naar Italië, we hebben daar een huisje gehuurd (er staat een minitelevisie). En dan sluit ik daar gewoon mijn speler aan, om 's avonds (na een dagje vol zon, terrasjes, pretparken, winkelen en vele andere leuke dingen) rustig te genieten van een DVD'tje, desnoods met de ventilater naast me. Best gezellig hoor, en als het écht mooi weer is, ga je gewoon buiten zitten en stel je dat filmpje uit tot één van de andere dagen. Mooi weer maak je immers niet zo dikwijls mee in onze streken ( )...
    The Night HE Came Home!

  12. #62

    Standaard

    Zoiezo heel de zomer doorwerken, heb namelijk pas in september vakantie, maar 's avonds kijk ik vast wel een DVD af en toe. Het recensiewerk moet ook doorgaan dus ik heb geen keus (erg he). In mei ga ik verhuizen en heb ik voor het eerst een tuin dus daar zal ik ook wel veel tijd in doorbrengen !

  13. #63

    Standaard

    werken, naar Kreta, werken, slapen, werken, slapen, strand, slapen, werken, uitgaan, werken, slapen, uitgaan, strand

  14. #64

    Standaard

    Ik ga van de zomer op vakantie naar Serfaus ( Oostenrijk ) voor 3 weken. Verder ga ik intensief sporten in de zomer en de rest van de tijd ga ik vullen met DVD's kijken. Verder moet ik ook zo nu en dan werken.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    lekker in de auto dvdtjes kijken met de airco aan.. rondjes rijden.. met me vriendin na het strand.. savonds weet ik nog niet. ow natuurlijk naar het EK kijken pfff druk hoor :wink:

  16. #66

    Standaard

    2 weekjes vakantie met mn meissie, EK, en films zien maar dat is bij mij absoluut niet seizoens gebonden!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #67

    Standaard

    Ga eind juni 3 maanden naar Afghanistan en als ik terugkom...........dan is de zomer hier al voorbij

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Ga eind juni 3 maanden naar Afghanistan en als ik terugkom...........dan is de zomer hier al voorbij
    Daar heb ik nou altijd al heen gewild op vakantie
    Nee serieus, zeker met het leger erheen, das ff minder.

  19. #69

    Standaard

    weinig dvd's kijken naar zonnig zuid europa en alleen deze zomer ga ik trouwen

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    en alleen deze zomer ga ik trouwen
    Ken je ook mensen die iedere zomer trouwen?

  21. #71

    Standaard

    nou.. Edit: en flink in de tuin klussen

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    en alleen deze zomer ga ik trouwen
    Ken je ook mensen die iedere zomer trouwen?
    nog niet maar misschien vindt ik het wel zo leuk dat ik denk "KOM laten we dat volgende zomer weer doen!"

  23. #73
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Van de zomer zit ik lekker buiten te gamen op mijn GBA of te tekenen.
    En ik ga weer lekker dagjes uit

  24. #74

    Standaard

    Ik merk nu al dat ik stukken minder DVD's kijk met dit weer. Op het balkon zitten of 's avonds nog even een terasje pakken heeft echt mijn voorkeur.
    Ik kom er gewoon niet meer aantoe.

  25. #75

    Standaard

    Ja, dat merk ik ook.

    In de eerste plaats omdat ik het weer gewoon veel te lekker vind om binnen DVD te kijken, in de tweede plaats omdat als ik 's avonds een film kijk de plek waar ik slaap ontzettend warm wordt.

    Nee, geef mij maar een goed boek. Nu ik vrijwel klaar ben met school heb ik daar ook weer de rust voor en die achterstand is uur-technisch een stuk groter dan mijn dvd's .

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •