Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Usual Suspects, The (SE) [DVD]

    Usual Suspects, The (SE) [DVD]

    The Usual Suspects is een zeer knap opgezette ingenieuze misdaad thriller, verteld aan de hand van flashbacks door de ogen van de manke crimineel Roger ‘Verbal’ Kint.<br />


    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Yippee, ik zat eerlijk gezegd op deze recentie te wachten. Ik vind het ook een topper waardig. De film is magistraal en de dvd is gewoon schitterend.

    Iedereen MOET hem in zijn collectie hebben, als je van het genre houdt natuurlijk.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Yippee, ik zat eerlijk gezegd op deze recentie te wachten. Ik vind het ook een topper waardig. De film is magistraal en de dvd is gewoon schitterend.

    Iedereen MOET hem in zijn collectie hebben, als je van het genre houdt natuurlijk.
    Ja, ik heb hem ook eindelijk hier besteld. En na deze recensie ben ik helemaal tevreden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    ook toevallig, want ik heb hem net binnen Na de recensie krijg ikhelemaal zin om te kijken, dus zodra m'n bordje pasta leeg is meteen in de player stoppen en genieten. Eens kijken of ik al wat hints kan terugvinden, want ik heb hem 3/4 jaar geleden eens op video gezien. Laters misschien nog meer commentaar...

  5. #5

    Standaard

    Weer zo'n geweldige film.
    Ik had nog redelijk weinig van de film gehoord toen ik hem kocht, alleen het feit dat het een goede film zou zijn. Deze film heb ik blind gekocht met een heel goede afloop. Dit vind ik zeker tot de toppers in mijn collectie horen.
    Alleen erg jammer dat er op zo'n mooie uitgave geen DTS track zit.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  6. #6

    Standaard

    Dit was dus een DVD die ik 'blind' heb gekocht. Ik hoorde goede verhalen. En ik heb er geen seconde spijt van gehad. Geweldige film, goed plot, het betere acteerwerk etc.

    Kopen/huren dus!

  7. #7

    Standaard

    In de review staat:

    - ‘Interview with John Ottman’, een 18 minuten durend interview afgenomen door Jeff Bond, hoofdredacteur van het tijdschrift Film Monthly Score.

    Het tijdschrift heet Film Score Monthly, een maandelijks verschijnend Amerikaans filmmuziektijdschrift.

  8. #8

    Standaard

    Uitstekende thriller met een schittende Kevin Spacey en een verduiveld goed plot.

  9. #9

    Standaard

    Een film, zoals een film hoort te zijn:

    - sterk verhaal;
    - geweldig geacteerd (Kevin Spacey wordt in de recensie
    geroemd, maar vergeet vooral Benicio del Torres niet!);
    - geen standaard Hollywood-hapklare-brokken-einde;

    Het was een van de eerste DVD-schijfjes die ik kocht na de aanschaf van mijn speler. En ben nu dus ook slachtoffer van mijn enthousiasme: kan 'm gaan vervangen door een nieuwe uitgave, dit keer wel met extra's.

    Maz

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mazdalfa

    - geweldig geacteerd (Kevin Spacey wordt in de recensie
    geroemd, maar vergeet vooral Benicio del Torres niet!);
    Del Torro, toch?

    In Traffic speelde hij ook goed vind ik

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja, ik heb hem ook eindelijk hier besteld. <FLITS>
    Da's een koopje. Goeie tip. Meteen besteld

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nascera


    Da's een koopje. Goeie tip. Meteen besteld
    Me 2. Kost hier over 30 euro of meer...
    Komt wel goed...

  13. #13

    Standaard

    Geweldige film. Een van mijn toppertjes van mijn collectie. Goed acteerwerk van Kevin, Benicio en Gabrielle. Goed verhaal, leuke plot. Film krijgt van mij een dikke voldoende
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    Yep, dit isde DVD waar ik naar uitgekeken heb. Intelligent verhaal, prima acteerwerk, en de extra's op deze DVD zijn ook dik voor elkaar!

    Ik heb flink zitten lachen om de beruchte "line-up"!! Super....en het acteren van Benicio del Torro inderdaad, keigoed!

  15. #15

    Standaard

    ik heb hem zo'n anderhalve week geleden bij play besteld. Was tie ook 9,99 = € 15,99 (ongeveer). Da's toch ff andere koek dan de € 34,99 die de vrijeplatenwinkel rekent. Heb hem gisteren binnen gekregen en het enige verschil is dat bij de frs er nog een kartonnen hoes omheen zit. Vind ik niet zo erg, zeker niet als zo'n hoes je € 19 kost.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  16. #16

    Standaard

    Bedankt,

    Daar zit iedereen op te wachten, revieuws van topfilms.
    Het was de laatste tijd een beetje magertjes.

    Trouwens: zeer boemtringelinge film

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja, ik heb hem ook eindelijk hier besteld. En na deze recensie ben ik helemaal tevreden
    Ik wil hem ook bestellen, maar dit is toch wel de R2 uitgave hè? Ik neem aan van wel, maar hoor het graag!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie


    Ik wil hem ook bestellen, maar dit is toch wel de R2 uitgave hè? Ik neem aan van wel, maar hoor het graag!
    Yep R2-UK versie. maar met nl subs voor de liefhebber
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja, ik heb hem ook eindelijk hier besteld. En na deze recensie ben ik helemaal tevreden
    Maar via die site is het allemaal Creditcard werk zeker?

  20. #20

    Standaard

    Gisteren ook een stukje commentaar geluisterd en dan hoor je hoe "amateuristisch" dit project eigenlijk tot zo een goed resultaat heeft geleid. Ook gaaf om te horen hoe Del Torro z'n haargrens speciaal voor deze film heeft bijgeschoren en dat accentje van 'm...
    Binnenkort nogmaals kijken en ook de commentaartracks luisteren, want daardoor leer je toch een hoop meer over bepaalde elementen uit de film, waardoor hij alleen maar genialer wordt.

  21. #21

    Standaard

    Keppemookbesteld. Lex bedankt!

  22. #22
    Sergio Correia
    Guest

    Standaard

    Bij play is ie nog goedkoper

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sergio Correia
    Bij play is ie nog goedkoper
    play: GBP 9,99 + niet meer op voorraad
    splash: GBP 9,99

    ?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Maar via die site is het allemaal Creditcard werk zeker?
    Jep.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    play: GBP 9,99 + niet meer op voorraad
    Hij stond ook op 2 of 3 van best verkopende DVD's, maar da's logisch voor die prijs.
    Is het trouwens zo dat de NL versie een witter hoesjes heeft en dan het donkere hoesje als kartonnen doosje eromheen zit?? Vind de UK dan mooier, met het donkere hoesje om de keepcase en geen extra kartonnetje...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •