Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 145 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    In de strijd tegen de verhandeling van illegale kopieën heeft Buena Vista de DVD een extra kenmerk meegegeven. De binnenring van de DVD is nu voorzien van holografische symbolen, die aan beide zijden zichtbaar zijn.
    Wat houdt dit precies in?

  2. #27

    Standaard


    duurt nog zo lang kan niet langer wachten hoor .
    alleen vind ik die screen van het menu er wel wat simpel uitzien hoop niet dat alle menu's zo er uit zien???
    weet je wat het is ik denk te veel

  3. #28

    Standaard

    Verplichte aanschaf voor mij,alleen al om het feit dat het van Pixar is.
    Pixar rules!!!! Schitterende uitgave,top beeld en geluid.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    alleen vind ik die screen van het menu er wel wat simpel uitzien hoop niet dat alle menu's zo er uit zien???
    Om je een indruk te geven:

    Disc 1









    Disc 2











    Menushots afkomstig van de Engelse release.

  5. #30

    Standaard

    Inderdaad een erg gave film met een zeer zeer mooie release. Ik heb onderhand al weer een tijdje de R1 in bezit, en die is werkelijk subliem. Paar dagen geleden overigens nog op een CRT gezien, en het viel me op dat die daar nog veel mooier was dan op een tv.
    De dvd heeft een 9 van me gekregen 8)

  6. #31

    Standaard

    Super film, knap dat ze met animatie zoveel kunnen doen en ondanks de animatie een volwaardige film neer kunnen zetten

  7. #32

    Standaard

    Pixar Films zijn Kanjers opzich.
    heb ze allemaal in bezit nu deze nog kan niet wachten.

    heb de canadese import gezien geweldig.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    alleen vind ik die screen van het menu er wel wat simpel uitzien hoop niet dat alle menu's zo er uit zien???
    Geloof me (en bekijk de extra screens hierboven in de post van Frank), dit zijn de mooiste menu´s die je ooit hebt gezien.

    En nog mooier, ieder menuscherm kun je de tekst van weghalen en gebruiken als virtueel aquarium met surroundgeluid. Oogjes dicht en je waant je net diep in de zee... en je hebt geen duikgereedschap nodig.

  9. #34

    Standaard

    Ik ga deze denk ik tegelijk met de deluxe uitgave van Monsters Inc aanschaffen... die had ik nog niet

  10. #35

    Standaard

    MINE MINE MINE MINE
    Die gaat de 31ste zeker aangeschaft worden!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    In de strijd tegen de verhandeling van illegale kopieën heeft Buena Vista de DVD een extra kenmerk meegegeven. De binnenring van de DVD is nu voorzien van holografische symbolen, die aan beide zijden zichtbaar zijn.
    Wat houdt dit precies in?
    Dat je het dus kunt zien wanneer je een illegale kopie in je handen hebt.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    De extra features die Nederlands zijn nagesynchroniseerd zijn dus niet in de originele taal beschikbaar?

    Dat zou ik dan het enige minpunt vinden aan deze release. Maar de film komt sowieso in mijn collectie!
    Volgens mij zijn ze wel in de Engelse taal beschikbaar (ik heb de Engelse versie, dus dat kan ik niet nakijken), maar dan moet je wel Engels kiezen bij het opstarten van de disc. Arnold heeft voor zijn recencie voor Nederlands gekozen.
    Kan iemand dit bevestigen voor mij?
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  13. #38

    Standaard

    ja is inderdaad goedgemaakte leuke film

    maaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................

    Ik vind de cijfers die de meeste hier geven aan deze film toch wel zwaar overdreven!
    hierdoor komen films als deze en shrek en monster inc (bijna) in de top 10 te staan!
    begrijp me niet verkeerd want dit doet niks af aan de mooie film maar zulke cijfers krijgen topfilms als lordoftherings nog niet eens!
    Eigenlijk vind ik dus dat alles een beetje in vergelijking met andere films moet worden bekeken en dat cijfers niet te veel op beeld en geluid maar vooral ook inhoud moeten zijn op een topper te worden!
    want zoals het er nu staat is deze film kwa inhoud ook top en dat doet toch afbreuk aan andere films die kwa inhoud wel wat meer volwassenen zijn!
    want laten we eerlijk wezen, deze film is toch voor de wat jongere onder ons bedoeld!
    maar blijft een goede film en past in het rijdje van shrek en monster inc thuis :wink:

  14. #39

    Standaard

    Ik vind Finding Nemo een van de beste films en daarom heb ik de film een 10 gegeven. Ik vind het onzin dat animatie alleen voor kinderen zou zijn. Ik vind dat animatie (en zeker de Pixar films) ook voor volwassenen zijn.

  15. #40

    Standaard

    GE-WEL-DI-GE film! Heb hier in de bios bijzonder van genoten.
    Voor degene die de teaser van Pixar's nieuwste nog niet heeft gezien, hier de link. Enjoy!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Deze is de 31ste zeker mine!
    Top film. Top dvd. Wat wil men nog meer? (he, dat rijmt... :P )
    Ik zie de rijm niet, maar goed :P

    Deze ga ik ook zeker nog aanschaffen, geweldige film! Ziet er prachtig uit en ook nog eens grappig !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  17. #42

    Standaard

    Erg grappige film met leuke momenten
    Animatie is natuurlijk ook prachtig en uitstekend gedaan 8)

    Krijg 'em volgende maand 3x binnen (don't ask ) dus ik zal 'em vast wel weer een keer bekijken tegen die tijd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    De extra features die Nederlands zijn nagesynchroniseerd zijn dus niet in de originele taal beschikbaar?

    Dat zou ik dan het enige minpunt vinden aan deze release. Maar de film komt sowieso in mijn collectie!
    Dan ben ik niet duidelijk geweest. De extra's zijn ALLEMAAL in het Engels beschikbaar. Alleen niet alles is ondertiteld, de extra's die vooral voor de kleintjes bedoeld zijn hebben dan OOK NL nasynchronisatie.

  19. #44

    Standaard

    Wat ook niet echt uit de recencie blijkt is dat de menu's op disc 1 zijn voorzien van commentaar van de hoofdrolspelers. Maak dus niet direct een keuze, maar blijf even luisteren.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Dan ben ik niet duidelijk geweest. De extra's zijn ALLEMAAL in het Engels beschikbaar. Alleen niet alles is ondertiteld, de extra's die vooral voor de kleintjes bedoeld zijn hebben dan OOK NL nasynchronisatie.
    Nu ik het stukje nog eens overlees zie ik dat je eigenlijk toch wel duidelijk was. Ik had wat beter moeten lezen.

    Maargoed, de DVD heeft dus praktisch geen minpunten. Cool.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    alleen vind ik die screen van het menu er wel wat simpel uitzien hoop niet dat alle menu's zo er uit zien???
    Geloof me (en bekijk de extra screens hierboven in de post van Frank), dit zijn de mooiste menu´s die je ooit hebt gezien.

    En nog mooier, ieder menuscherm kun je de tekst van weghalen en gebruiken als virtueel aquarium met surroundgeluid. Oogjes dicht en je waant je net diep in de zee... en je hebt geen duikgereedschap nodig.

    ziet er al een stuk beter uit.
    ben al een stuk geruster door die screens .
    want ik was al even bang dat ze bij zo'n super dvd een slecht menu zullen zetten.
    maar het is als water in de sloot dat het een super topper wordt kan hast niet wachten.

    bedankt voor de screen
    weet je wat het is ik denk te veel

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Deze is de 31ste zeker mine!
    Top film. Top dvd. Wat wil men nog meer? (he, dat rijmt... :P )
    Ik zie de rijm niet, maar goed :P

    Deze ga ik ook zeker nog aanschaffen, geweldige film! Ziet er prachtig uit en ook nog eens grappig !

    Ik was denk ik zo blij om deze recensie te lezen dat ik opeens allemaal rijm voor me zag... :wink:

  23. #48

    Standaard

    Ik zie bij de exta's op disc 1 geen inleiding staan. Staat die niet op de Nederlandse versie? Vast wel.

  24. #49

    Standaard

    Hebben, hebben
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Alleen blijf ik erbij dat Monsters Inc. qua verhaal nog net ietsje meer had!
    Idd, ik vind Monsters de beste Pixar tot nu toe. Finding Nemo kreeg van mij daarentegen een 8 wegens toch net wat te braaf, een beetje cliche (zij het helemaal niet op het ergerlijke af) en dus ook lichtjes voorspelbaar.
    Monsters had dat misschien ook [spoiler:461318bbef]je weet gewoon dat het wel in orde komt[/spoiler:461318bbef] maar bij deze vond ik het allemaal toch een tikkeltje minder sterk.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •