Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 145 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Kortom, een set die we van harte aanbevelen en ons DVD.nl TOPPER predikaat verdiend heeft.
    Yesterday is history. Tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it the present.

  2. #52

    Standaard

    Ik heb al een tijdje de r3 van Hong Kong.
    Ik heb onlangs pas de extras gezien. Vond het een beetje tegenvallen.
    Had veel meer extras verwacht, zeker van zo'n grote productie.
    En soms was het een beetje te kinderachtig, maar ja, het blijft een kinderfilm. :P

    Maar voor de rest prachtige film en dvd. Vooral die menus en de virtuele aquarium zijn leuk!

  3. #53
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    edit: laat maar: mijn vraag is al gesteld en reed beantwoord

  4. #54

    Standaard

    Ik ben blij dat Pixar heeft gebroken met Disney, want dan zullen de ondertitels in de toekomst ook niet meer te hoog staan. Ik erger me als operateur daar mateloos aan. Op m'n werk kan ik ze lager zetten, thuis niet

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Alleen blijf ik erbij dat Monsters Inc. qua verhaal nog net ietsje meer had!
    Idd, ik vind Monsters de beste Pixar tot nu toe. Finding Nemo kreeg van mij daarentegen een 8 wegens toch net wat te braaf, een beetje cliche (zij het helemaal niet op het ergerlijke af) en dus ook lichtjes voorspelbaar.
    Monsters had dat misschien ook [spoiler:1bb08d3711]je weet gewoon dat het wel in orde komt[/spoiler:1bb08d3711] maar bij deze vond ik het allemaal toch een tikkeltje minder sterk.
    Finding Nemo is zeker aan de brave kant, maar zeker wel vermakelijk. Grafisch is het gewoon helemaal om je vingers bij af te likken.
    Zelf vind ik Toy STory de beste Pixar, gewoon ontzettend veel humor.

  6. #56

    Standaard

    Prachtig gemaakt en een verhaal vol met leuke grappen muziek en vewijzingen. Vond alleen af en toe Dotty iets overdreven, en daardoor een tikje irritant. Maar verder
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    Topfilm! alleen had mijn R1 toch echt geen kartonnen hoesje hoor....


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memento
    ja is inderdaad goedgemaakte leuke film

    maaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................

    Ik vind de cijfers die de meeste hier geven aan deze film toch wel zwaar overdreven!
    hierdoor komen films als deze en shrek en monster inc (bijna) in de top 10 te staan!
    begrijp me niet verkeerd want dit doet niks af aan de mooie film maar zulke cijfers krijgen topfilms als lordoftherings nog niet eens!
    Eigenlijk vind ik dus dat alles een beetje in vergelijking met andere films moet worden bekeken en dat cijfers niet te veel op beeld en geluid maar vooral ook inhoud moeten zijn op een topper te worden!
    want zoals het er nu staat is deze film kwa inhoud ook top en dat doet toch afbreuk aan andere films die kwa inhoud wel wat meer volwassenen zijn!
    want laten we eerlijk wezen, deze film is toch voor de wat jongere onder ons bedoeld!
    maar blijft een goede film en past in het rijdje van shrek en monster inc thuis :wink:
    Je hebt opzeker gelijk!!! , het is een leuke film maar zo onwijs goed vind ik hem nou ook weer niet, er zijn echt heeel veeel films die ik boven deze verkies (maar hij is wel heel erg mooi gemaakt natuurlijk ) :wink:
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    De extra features die Nederlands zijn nagesynchroniseerd zijn dus niet in de originele taal beschikbaar?

    Dat zou ik dan het enige minpunt vinden aan deze release. Maar de film komt sowieso in mijn collectie!
    Dan ben ik niet duidelijk geweest. De extra's zijn ALLEMAAL in het Engels beschikbaar. Alleen niet alles is ondertiteld, de extra's die vooral voor de kleintjes bedoeld zijn hebben dan OOK NL nasynchronisatie.
    Is er enkel een Nederlands versie voorzien? Of kan je ook voor een Vlaamse versie kiezen?
    "one's never alone with a rubber duck"

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woozle
    Is er enkel een Nederlands versie voorzien? Of kan je ook voor een Vlaamse versie kiezen?
    Volgens mij is er in Vlaanderen een aparte versie uitgebracht met een Vlaamse track i.p.v. de Nederlandse.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Woozle
    Is er enkel een Nederlands versie voorzien? Of kan je ook voor een Vlaamse versie kiezen?
    Volgens mij is er in Vlaanderen een aparte versie uitgebracht met een Vlaamse track i.p.v. de Nederlandse.
    Mmm... Ik heb Finding Nemo bij DVDZone2 besteld en inderdaad staat daar Vlaams ipv Nederlands. Ach wat ik luister toch naar de Engelse track en misschien is hij in het Vlaams ook wel leuk. :P

  12. #62

    Standaard

    Sinds gisteren de dubbeldvd in huis, echt een geweldige film!! Een terechte winnaar van de Oscar!!

  13. #63

    Standaard

    mbt het kartonnen hoesje

    vandaag zijn de finding nemo dvd's afgeleverd bij veel winkels en slechts een klein aantal exemplaren bevatten een kartonnen (glimmend) sleeve. Dus wees er snel bij je bent gewaarschuwd =P.
    welcome to the real world...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Takumi
    mbt het kartonnen hoesje

    vandaag zijn de finding nemo dvd's afgeleverd bij veel winkels en slechts een klein aantal exemplaren bevatten een kartonnen (glimmend) sleeve. Dus wees er snel bij je bent gewaarschuwd =P.
    Vandaag (ja t was/is weer zaterdag) bij de blokker geweest/gewerkt en heb daar 12 dozen Finding Nemo met elk 25 Finding Nemo's gezien, elk met kartonnen sleeve...

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik neem inderdaad aan dat ze allemaal zo,n kartonnen sleeve hebben e niet slechts enkele exemplaren.
    Zal weer wat nieuws zijn als het zo was.
    Topfilm overigens.

  16. #66

    Standaard

    ik werk dus in een groot electronica gigant waar we dus dvd's kopen
    in totaal zijn er 6000 dvd's binnengekomen waarvan er ongeveer 150 a 200 stuks waren met kartonnen sleeves.
    Dus vandaar mijn conclusie.
    welcome to the real world...

  17. #67

    Standaard Finding Nemo (SE)

    Woensdag is hij van mij (hijg, hijg)... Kan amper wachten ( ).
    The Night HE Came Home!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Takumi
    ik werk dus in een groot electronica gigant waar we dus dvd's kopen
    in totaal zijn er 6000 dvd's binnengekomen waarvan er ongeveer 150 a 200 stuks waren met kartonnen sleeves.
    Dus vandaar mijn conclusie.
    dat wist ik niet, das best vreemd dan!

  19. #69

    Standaard

    Echt weer een geweldige animatietopper van Pixar! Dat wordt donderdag weer shoppen bij de Makro, dan pik ik gelijk Scarface SE en Matrix Revolutions mee! :wink:

  20. #70

    Standaard

    Zo heb je geen Disney-Pixar DVD's, en zo komt de maand maart en heb je ze allevijf ! Waarvan ik er 4 nog moet zien! Deze lijkt me het leukste!

    Het Disney-logo op de rug vind ik wel mooi. Is natuurlijk tegen het kopiëren...

  21. #71

    Standaard Best-of-Pixar bonus DVD

    Op Pricewatch las ik dat er bij de MediaMarkt vanaf vrijdag een Best-of-Pixar bonus DVD bij zit.
    Iemand meer info daarover?
    En natuurlijk de vraag of deze er bij de andere winkels ook bijgeleverd wordt?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zo heb je geen Disney-Pixar DVD's, en zo komt de maand maart en heb je ze allevijf ! Waarvan ik er 4 nog moet zien! Deze lijkt me het leukste!

    Het Disney-logo op de rug vind ik wel mooi. Is natuurlijk tegen het kopiëren...
    Ik heb ook gelijk alle ontbrekende Pixar-titels erbij gekocht!
    Had alleen nog maar Monster's Inc.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Voges
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Zo heb je geen Disney-Pixar DVD's, en zo komt de maand maart en heb je ze allevijf ! Waarvan ik er 4 nog moet zien! Deze lijkt me het leukste!

    Het Disney-logo op de rug vind ik wel mooi. Is natuurlijk tegen het kopiëren...
    Ik heb ook gelijk alle ontbrekende Pixar-titels erbij gekocht!
    Had alleen nog maar Monster's Inc.
    3 gekocht bij de FRS, een geruild, en nu deze bij de MM.
    Ben normaal niet zo'n animatieliefhebber...

  24. #74
    bastiaangerms
    Guest

    Standaard Al binnen bij Albert Heijn, maar zonder boekje?

    Hoi!

    Ik kon de DVD vandaag al kopen bij de Albert Heijn .

    Maar een vraagje. De DVD ziet er fantastisch uit, maar toen ik hem uit het plastic haalde, bleek er naast de DVD's alleen een promotieboekje van Disneyland Resort Parijs bij en géén boekje van de film. Weet iemand of er wel een boekje bij hoort, of dat ze die hebben weggelaten?

    Alvast bedankt,
    Bastiaan

  25. #75

    Standaard Re: Al binnen bij Albert Heijn, maar zonder boekje?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bastiaangerms
    Hoi!

    Ik kon de DVD vandaag al kopen bij de Albert Heijn .

    Maar een vraagje. De DVD ziet er fantastisch uit, maar toen ik hem uit het plastic haalde, bleek er naast de DVD's alleen een promotieboekje van Disneyland Resort Parijs bij en géén boekje van de film. Weet iemand of er wel een boekje bij hoort, of dat ze die hebben weggelaten?

    Alvast bedankt,
    Bastiaan
    BV doet dat de laatste tijd niet meer. Ik heb erover gemaild naar Buena Vista en ze zullen alleen nog maar een boekje toevoegen bij belangrijke releases. Finding Nemo lijkt mij alleen wel een belangrijke release.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •