Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 145 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix

    duurt nog zo lang kan niet langer wachten hoor .
    alleen vind ik die screen van het menu er wel wat simpel uitzien hoop niet dat alle menu's zo er uit zien???
    Ach,wat maak het uit?Als de extra's maar mooi zijn.En natuurlijk de film.Maar nu ik de menuschermen zie,ze zijn wel mooi!

  2. #77

    Standaard

    Volgens mij ben ik de allerlaatste ter wereld die deze nu heeft gezien?

    Ik was destijds niet zo te spreken over Monsters Inc. maar Finding Nemo is (wat mij betreft) weer een flinke stap voorwaarts voor Pixar. De animatie is subliem: gewoon echt de absolute top. Het verhaal vond ik stukken boeiender als Monsters: niets al te bijzonders maar gewoon een goeie 'roadmovie'-achtig avonturenverhaal dat de aandacht goed weet vast te houden. De humor vindt ik wel een beetje flauw worden: soms zitten er leuke grappen tussen maar te vaak is het alsof ze zo snel mogelijk grappen proberen te dumpen. Van mij mogen ze het tempo wel eens wat terugschroeven en eens wat subtieler zijn zoals bijv. bij Shrek en zoals Pixar zelf deed bij de Toy Story films. Dat 'proppen van grappen' vindt ik eigenlijk helemaal niet grappig.

    Al met al toch zeker wel een topper. De dvd is helemaal geweldig.

  3. #78

    Standaard

    Vanmiddag gekocht, vanavond gekeken...
    Prachtige animatie, leuk verhaal, interessante extra's. Maar... toch had ik na alle ge-hype en oooh's en aaaah's iets meer van de animaties verwacht (ik zag 'm voor het eerst).
    Hoe dan ook... het is een nieuwe mijlpaal en ik denk dat Pixar binnen een aantal jaren zeker gaat laten zien wat ik misschien wat te vroeg heb verwacht

  4. #79

  5. #80
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    8) 8) 8)

    Een film & pakket die een 10 waardig zijn, grappig dat de verguisde Disney in een paar weken tijd een tweetal dvd's op de markt brengt die respectievelijk 9,99 & 14,99 kosten (Lion King 3 ook) en een uitgebreid pakket extra's bevatten naast een hele schappelijke prijs.

    Van mij mag Buena Vista dit door zetten (aandachtspunt indien DTS enkel in het Engels, geen Frans.)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pako
    NU bij blokker: €14,99!
    Ik dacht eerst dat hij overal 24.99,toen zag ik in de blokker dat hij 19.99 was!En nu 14.99.Heb je daar dukaten voor nordig ofzo?

  7. #82

    Standaard

    ik heb hem gister gekocht voor 19,95 nu zie ik hier dat hij bij de blokker maar 15 euro is. Maakt niet zo uit, het scheelt maar 5 euro

    Erg leuke dvd
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  8. #83

    Standaard

    Welke blokker is dat dan? Want bij de blokker waar ik net vandaan kom kost ie gewoon 19,99 (zoals ook op www.blokker.nl staat).

    Ik hoop dat die blokker een beetje in de buurt is, dan kan ik wat centjes uitsparen...
    Banjooooooooo!

  9. #84

    Standaard

    Dat vraag ik mij ook af,want bij ons in Nunspeet bij de Blokker is ie gewoon 20 euro.Maar ik heb hem gekocht.Het is helemaal niet duur en eerst was ie ook 25 euro.

  10. #85

    Standaard

    Het geluid van deze DVD is ook echt TOP. Vanmiddag gekeken en op DVD viel het me zeker niet tegen. De geluids effecten zijn 1 van de betere net als de beeld kwaliteit. Vanvaond nog maar een keer kijken saampjes op de bank. Wijntje erbij, top avondje zo!

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Dat vraag ik mij ook af,want bij ons in Nunspeet bij de Blokker is ie gewoon 20 euro.Maar ik heb hem gekocht.Het is helemaal niet duur en eerst was ie ook 25 euro.
    Bij de Blokker hier mag je al blij zijn dat hij er überhaupt een beetje op tijd ligt.

  12. #87

    Standaard

    Bij Mediamarkt Utrecht is Finding Nemo eveneens € 14,99 De DVD's vliegen dan ook de winkel uit. Zelf ook gekocht, ik ga de DVD vanavond gelijk kijken.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Extremely f***ing cool! Én dan nog eens opgesplitst in een Vlaamse en een Nederlandse release. Bij Buena Vista kunnen ze wel als ze effe meewillen. Alleen blijf ik erbij dat Monsters Inc. qua verhaal nog net ietsje meer had!

    ben ik met je eens werner. :wink:
    ik vind het een erg leuke film maar ietsje minder (kinderachtiger) dan monsters inc.
    qua film is de leeuwenkoning toch wel nummer 1.

  14. #89

    Standaard

    Ik vind hem ook wat flauwer,er zitten van die irritante stukken tussen met die blauwe vis die niks kan onthouwe,en met die walvistaal was wel flauw.Verder was de film heel cool en mooi,de stukken in het aquarium waren het leukst.Vooral als ze zeggen waar ze vandaan komen,zegt er een:Ebay.Ik vind Shrek nog steeds de leukste en grappigste animatiefilm.Ook Toy story en toy story 2 zijn beter,maar allemaal zijn wel goed!

  15. #90

    Standaard

    het was de Blokker in de Herestraat in Groningen.

    Maar ook bij Mediamarkt Groningen: €14,99

  16. #91

    Standaard

    donderdag en vrijdag bij de Media Markt voor 8 euro nog wat

  17. #92

    Standaard

    ja ik heb hem vandaag voor 8,95 gekocht bij mediamarkt, het vloog er weg.

  18. #93

    Standaard

    was rond 5 uur wezen kijken bij media markt alexandrium, helaas was alles al weg maar kreeg het bericht dat ze er morgen (vrijdag) weer 100 bij krijgen, dus ik zal er dit keer vroeg bij zijn :wink:

  19. #94

    Standaard

    ja ik had geluk, ik wist het zelfs helemaal niet, bij MM Rotterdam Centrum was het wel een erg grote bak

  20. #95

    Standaard

    Deze vraag ook al in het Regio 2 forum gesteld, zonder succes. Dus probeer ik het nu hier nog een keer

    Ik was al een tijdje in het bezit van de Thaise versie van Finding Nemo en wat me meteen opviel bij de NL release is dat deze laatste een stuk donkerder is. Is meer mensen dit opgevallen, bv in vergelijking met de R1 versie?

    Een voorbeeld (screenshots volgen nog): De onderkant van de vissersboot is bij de R2NL versie nagenoeg zwart, terwijl er bij de R3TH versie veel detail te zien is. Zou dit te maken kunnen hebben met een verschil tussen NTSC en PAL?

  21. #96

    Standaard

    begin van de week gekocht voor 9.99 bij de AH. Zeker een top dvd met erg goede beeld en geluid kwaliteit. En een prima film voor jong en oud 8)

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Deze vraag ook al in het Regio 2 forum gesteld, zonder succes. Dus probeer ik het nu hier nog een keer

    Ik was al een tijdje in het bezit van de Thaise versie van Finding Nemo en wat me meteen opviel bij de NL release is dat deze laatste een stuk donkerder is. Is meer mensen dit opgevallen, bv in vergelijking met de R1 versie?

    Een voorbeeld (screenshots volgen nog): De onderkant van de vissersboot is bij de R2NL versie nagenoeg zwart, terwijl er bij de R3TH versie veel detail te zien is. Zou dit te maken kunnen hebben met een verschil tussen NTSC en PAL?
    zou kunnen geen idee. ik heb even voor je gekeken naar de scene van de boot;
    het is inderdaad bijna zwart maar zie ook genoeg details. het kan ook zijn dat de hk versie te licht is. normaal als een boot in het water ligt en je kijkt naar boven naar de bodem is hij ook zwart.

    het gebeurt wel vaker dat een r2 release iets afwijkt qua kleur van de r1 versie. ik heb toch niets te klagen, de kleuren zijn helder en veel detaillering. als ik de kleuren op helder zet, zijn ze iets te licht en verliezen ze juist weer wat detail.

  23. #98

    Standaard

    Jaja, 9.99 bij AH met 1000 airmiles.

    En in de Mediamarkt Groningen -nog steeds- € 14,99.
    Jammer dat het een franchiseorganisatie is ipv landelijke keten.

  24. #99
    __Saviour__
    Guest

    Standaard

    'k heb hem ook gehaald. Voor 20 euro, dat dan weer wel.

    De extra's zijn echt leuk, zeker ook voor kinderen. Zelf vind ik die documentaire Exploring The Reef erg grappig, met Dory en Marlin die overal door het beeld heen lopen te baggeren

  25. #100

    Standaard

    prachtige humoristische film, ga zeker de andere pixars aanschaffen! 8)
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •