Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 145 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    <knip>
    zou kunnen geen idee. ik heb even voor je gekeken naar de scene van de boot;
    het is inderdaad bijna zwart maar zie ook genoeg details. het kan ook zijn dat de hk versie te licht is. normaal als een boot in het water ligt en je kijkt naar boven naar de bodem is hij ook zwart.

    het gebeurt wel vaker dat een r2 release iets afwijkt qua kleur van de r1 versie. ik heb toch niets te klagen, de kleuren zijn helder en veel detaillering. als ik de kleuren op helder zet, zijn ze iets te licht en verliezen ze juist weer wat detail.
    Bedankt voor je antwoord, nu weet ik iig zeker dat ik geen zondagsexemplaar heb

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Akira
    <knip>
    zou kunnen geen idee. ik heb even voor je gekeken naar de scene van de boot;
    het is inderdaad bijna zwart maar zie ook genoeg details. het kan ook zijn dat de hk versie te licht is. normaal als een boot in het water ligt en je kijkt naar boven naar de bodem is hij ook zwart.

    het gebeurt wel vaker dat een r2 release iets afwijkt qua kleur van de r1 versie. ik heb toch niets te klagen, de kleuren zijn helder en veel detaillering. als ik de kleuren op helder zet, zijn ze iets te licht en verliezen ze juist weer wat detail.
    Bedankt voor je antwoord, nu weet ik iig zeker dat ik geen zondagsexemplaar heb
    graag gedaan. kleine moeite! :wink:

  3. #103

    Standaard

    Al een poosje in huis erg leuke film al moet ik bekennen; SHREK en MONSTERS & CO vond ik duidelijk leuker!
    Smaak verschil zal ik maar zeggen. :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #104

    Standaard

    Heb gisteravond Finding Nemo gezien mijn eerste animatiefilm in mijn collectie, na zoveel positiefs over deze film gehoord te hebben toch maar aangeschaft, en het viel me 100% mee ben niet zo'n animatie liefhebber maar vond het een leuke verhaal vol humor en leuk in elkaar gezet allemaal.
    Het beeld is werkelijk perfect en is niets op aan te merken, vond het geluid ook goed maar vond het geen nieuwe maatstaf geven zoals verteld in de intro hier, het had van mij wel vat vetter gemogen, me sub heeft geen overuren gedraaid met deze film , heb na deze film nog Wrong Turn gezien en klonk naar mijn idee lekkerder maar das weer een ander verhaal.

    Maar ben wel overtuigd dat animatie heel leuk kan zijn als ik andere animatie van Pixar in een aanbieding zie dan is de kans groot dat ik ze koop.

    Grtz Ron

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Maar ben wel overtuigd dat animatie heel leuk kan zijn als ik andere animatie van Pixar in een aanbieding zie dan is de kans groot dat ik ze koop.
    De andere Pixar's kosten €9,99 per stuk bij Free Record Shop.
    Ik heb nu alle extra's gezien en Knick Knack was weer geweldig en "Exploring the Reef with Jean-Michel Cousteau" was echt hilarisch!

  6. #106

    Standaard

    Ok tnx voor de tip

    Grtz Ron

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PlaneTeeR
    ja ik heb hem vandaag voor 8,95 gekocht bij mediamarkt, het vloog er weg.
    idd ja, ik kwam de roltrap op in Rotterdam, naar de 2e verdieping....
    IEDEREEN had Finding Nemo in z'n handen 8)

  8. #108

    Standaard

    Blokker heeft een box met Pixar's Toy-Story I én Toy-Story II
    Samen voor: €23,95

    Das een mooie prijs!

  9. #109

    Standaard

    Ontzettend leuke film die ik zeker nog eens ga bekijken!!!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #110

    Standaard

    leuke film, maar enorm overhyped. 7/10

  11. #111

    Standaard

    Wat moet ik zeggen en heel erg leuke film. Wel de beste animatie liefste personages, maar niet het beste verhaal. Je moet de film echt eens met comentaar kijken hoge kwaliteit van de informatie. Verder zijn de extra's op de 2e disc niet al te veel wat ik persoonlijk wel jammer vindt. Top film!
    Mijn beginende en vooral Disney collectie:
    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=christvs NL
    P.S check ook mijn website over Disney
    www.disneyanimation.tk

  12. #112

    Standaard

    Ga deze morgen maar eens aanschaffen!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  13. #113

    Standaard

    Erg leuke film tijd terug onverwachts op de illi manier gezien en nu origineel in huis. Ben niet zo`n animatiefilm liefhebber (sommigen kan ik wel waarderen) echt toppie!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #114

    Standaard

    egt een fantastische film
    heb em ook gekocht...


    super!!!!
    Trust no one...

  15. #115

    Standaard

    TOPPER!
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Erg leuke film tijd terug onverwachts op de illi manier gezien en nu origineel in huis. Ben niet zo`n animatiefilm liefhebber (sommigen kan ik wel waarderen) echt toppie!
    Wat de fok is de illi manier?

  17. #117
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Erg leuke film tijd terug onverwachts op de illi manier gezien en nu origineel in huis. Ben niet zo`n animatiefilm liefhebber (sommigen kan ik wel waarderen) echt toppie!
    Wat de fok is de illi manier?
    En wat mag "fok" danwel betekenen ??
    Wellicht dat "illi" voor illegaal staat :wink: zou zomaar kunnen natuurlijk.

  18. #118

    Standaard

    Ja,ik dacht er ook net aan,van illegaal.Maar fok=een woord dat je hier niet mag zeggen.Ik weet niet of er dan sterretjes voor in de plaats komen,maar het betekent:

    FUCK!

  19. #119
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Ja,ik dacht er ook net aan,van illegaal.Maar fok=een woord dat je hier niet mag zeggen.Ik weet niet of er dan sterretjes voor in de plaats komen,maar het betekent:

    FUCK!
    Geen sterren dus

  20. #120

    Standaard

    Ik heb Finding Nemo voor mijn oudste zoontje gekocht, heb hem ondertussen al een keertje of 10 gezien

    Echter merk ik op dat ik 2 maal een verspringing in de film gezien heb en een keer dat het geluid één tiende van een seconde weg viel.

    Heeft iemand dit fenomeen ook?

    Graag jullie reakties

    Michel
    Live is easier when playing some movies

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Erg leuke film tijd terug onverwachts op de illi manier gezien en nu origineel in huis. Ben niet zo`n animatiefilm liefhebber (sommigen kan ik wel waarderen) echt toppie!
    Wat de fok is de illi manier?
    Wellicht dat "illi" voor illegaal staat :wink: zou zomaar kunnen natuurlijk.
    Bingo!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #122
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Erg leuke film tijd terug onverwachts op de illi manier gezien en nu origineel in huis. Ben niet zo`n animatiefilm liefhebber (sommigen kan ik wel waarderen) echt toppie!
    Wat de fok is de illi manier?
    Wellicht dat "illi" voor illegaal staat :wink: zou zomaar kunnen natuurlijk.
    Bingo!
    1 + 1 = 2 en het kon dus niet missen (al missen sommigen het wel natuurlijk)

  23. #123

    Standaard

    Schitterende film. Ik vond hem echt erg grappig. Kleurrijke figuren, prachtige animaties en omgevingen, goede sfeer en al even sfeervol geluid. De DVD is ook erg goed gemaakt. Goede, interessante en soms hilarische extra's.

    Een terechte Topper.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #124

    Standaard

    Het is zo langzamerhand een cliché aan het worden, maar een uitstekende film weer van Pixar. Toppertje!!!

  25. #125

    Standaard

    Ik had gedacht dat deze film lachwekkender was, ik heb niet veel gelachen en die Dora was eerder irritant dan grappig. vond hem tegenvallen

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •