Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 609 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Matrix Revolutions als echt slecht beoordelen :wink:

    Dat is hij zeker niet, daarvoor hebben ze te goen nagedacht over het verhaal, ik snap echter wel dat er geen mensen zijn die het op deze manier bekijken, maar ga dan genieten van de schitterende actie als je het verhaal ruk vind.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #27

    Standaard

    nee zkr nie sleepy hollow was echt goed, en dat acteren was juist goed.. Maar ja das weer een mening natuurlijk

  3. #28

    Standaard

    Ik zag laatst 'airplane', en ik zou deze dan ook maar al te graag nomineren.

    De humor zat wel 'slim' in elkaar, om het zo uit te drukken, maar het werd gewoon zo verschrikkelijk vervelend gebracht dat ik werkelijk geen moment kon lachen. één doffe ellende was het.

    Van dezelfde makers zag ik een jaar of wat geleden 'Kentucky fried movie' ook al. Ook hier geldt: een oersaaie en strontvervelende film.

  4. #29

    Standaard

    voor de 10e keer "mission to mars" van brian de palma.

    om van te JANKEN!!!!
    wich one is yours, the one that says BAD ************!!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Chief
    Ik zag laatst 'airplane', en ik zou deze dan ook maar al te graag nomineren.
    Dat vind ik echt juist geniale film!

    Austin Powers 3 vind ik rampzalig, maar nóg slechter was misschien wel "Double Jeopardy", hoe voorspelbaar en onrealistisch kun je het krijgen.

  6. #31

    Standaard

    Unbreakable
    Pulp Fiction

    Gehypte films, maar ze konden me geen moment boeien.

  7. #32

    Standaard

    Rampzalige cinema:

    1. Armageddon
    2. Any Given Sunday
    3. Independence Day

    Amerikaans bombastisch patriotisme van het ergste soort.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Alle Urban films.
    Urban is nogal een populair woord, bedoel je hier films als Boyz N the Hood mee?? Spike Lee films??

    tegenwoordig word alles urban genoemd.....
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pulp Fiction
    laat je eens nakijken man je kan em niet leuk vinden maatr slechtste film ooit?? R U Retarded?
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    ...
    Pulp Fiction

    Gehypte films, maar ze konden me geen moment boeien.
    WAAAAATTTT!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pulp Fiction
    laat je eens nakijken man je kan em niet leuk vinden maatr slechtste film ooit?? R U Retarded?
    Laten we het gezellig houden op deze thread. De film boeit me absoluut niet en ik vind het gewoon een k... film. Totaal niet onderhoudend, elk scene ploetert zich voort door de tijd. Was blij dat ik 'm voor een paar euro gehuurd had, anders was m'n avondje uit verpest, zoals indertijd toen ik de moeite nam om naar de bios voor Unbreakable te gaan.

  12. #37

    Standaard

    Pulp fiction vind ik zelf ook geen reet aan maar slechtste film?

  13. #38

    Standaard

    Echte bagger is Robocop III. :x

    En hij zit stiekum nog in mij collectie ook
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Nog grotere bagger vind je in Torque!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pulp Fiction
    laat je eens nakijken man je kan em niet leuk vinden maatr slechtste film ooit?? R U Retarded?
    Laten we het gezellig houden op deze thread. De film boeit me absoluut niet en ik vind het gewoon een k... film. Totaal niet onderhoudend, elk scene ploetert zich voort door de tijd. Was blij dat ik 'm voor een paar euro gehuurd had, anders was m'n avondje uit verpest, zoals indertijd toen ik de moeite nam om naar de bios voor Unbreakable te gaan.
    Niet iedereen is even gecharmeerd van Tarantino (daar kan ik inkomen), zelf ben ik best een fan van zijn films. Het is echt iets waar je van moet houden. Resevoir Dogs vond ik meteen een topper, maar Pulp Fiction vond ik de eerste keer redelijk maar een tweede keer kijken vond ik hem super. Alles valt dan een stuk beter op zn plaats.
    Films zijn erg persoonlijk, wat de een leuk vind kan de ander bagger vinden. Sommige mensen vinden Comic verfilmingen het einde en ik vind ze verschrikkelijk. Zoveel mensen zoveel meningen!

  16. #41

    Standaard

    Voor slechtste film wil ik Pulp Fiction zeker niet nomineren, maar dat neemt niet weg dat de film me eigenlijk niet boeide.

  17. #42

    Standaard

    Pulp Fiction heb ik ooit op tv gezien maar na het eerste deel al afgezet. Maar goed, het was toen al laat en ik was behoorlijk moe, zal die film ooit nog wel eens een kans geven, als ik in een iets fittere bui ben.

    Slechtste film die ik ooit gezien heb moet toch wel Cannibal Holocaust zijn. Het probeert je constant te shockeren met allerlei gruwelijkheden maar bij mij bracht het niet meer dan een ontzettende walging teweeg :x

    Morgen ga ik naar The Passion of the Christ

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Pulp Fiction
    Laten we het gezellig houden op deze thread. De film boeit me absoluut niet en ik vind het gewoon een k... film. Totaal niet onderhoudend, elk scene ploetert zich voort door de tijd. Was blij dat ik 'm voor een paar euro gehuurd had, anders was m'n avondje uit verpest.
    Niet iedereen is even gecharmeerd van Tarantino (daar kan ik inkomen), zelf ben ik best een fan van zijn films. Het is echt iets waar je van moet houden. Resevoir Dogs vond ik meteen een topper, maar Pulp Fiction vond ik de eerste keer redelijk maar een tweede keer kijken vond ik hem super.
    Voor wat betreft Tarantino wil ik (nog) geen oordeel over hem vellen naar aanleiding van Pulp Fiction. Ga zeker binnenkort Kill Bill huren....

  19. #44

    Standaard

    met een dikke stip op nummer 1:


    Underworld. Wat was dat een verschrikkelijk slechte film zeg. Echt zonde van mijn geld, mijn tijd, en mijn moeite. Nee, was dolblij toen die afgelopen was in de bios. Zit er niet vaak over te denken weg te lopen tijdens een film, maar hier scheelde het gewoon echt weinig.....

  20. #45

    Standaard

    waarom kent niemand Manos :'(
    " the christian resolve to find the world evil and ugly has made the world evil and ugly"

  21. #46

    Standaard

    Ik zag gisteren Barrio Wars (een Urban film, dacht ik zo) en damn, wat was die slecht! Maar zo slecht dat het bijna grappig was eigenlijk. :P

    Verder lees ik een hoop dingen in deze thread waarvan ik denk "hoe kan je dat nou de slechtste film OOIT noemen?". Maar goed. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  22. #47

    Standaard Slechtste film ooit...

    Gisteren Da Hip Hop Witch gezien, een combinatie van The Blair Witch Project met een verschrikkelijk slecht acterende Eminem. Bah ( )!
    The Night HE Came Home!

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Urban films stinken gewoon.
    vind dat een beetje een domme opmerking sorry hoor

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P5YCH0
    Urban films stinken gewoon.
    Waarom ?

Pagina 2 van 25 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •