Pagina 19 van 25 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 609 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Je verwisseld de term "slechtste films ooit" met de term "films die ik niet leuk vind". Dat lijken me twee hele verschillende dingen.
    Als je ziet wat voor titels er in dit topic al gepasseerd zijn, dan denk ik dat de meeste mensen die 2 dingen al dan niet bewust met elkaar verwisselen

    Maar was wat Patrick zei ook niet sarcastisch bedoeld? Ik had toch die indruk.

  2. #452

    Standaard

    Haha hilarisch hoe mijn sarcasme volledig onopgemerkt blijft, volgende keer toch maar weer de smilie erbij

    Heb 4 films van Allen in de collectie en er komen er vast nog wel een paar bij. Einde van de maand alvast Scoop bij Filmvalley.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Haha hilarisch hoe mijn sarcasme volledig onopgemerkt blijft, volgende keer toch maar weer de smilie erbij

    Heb 4 films van Allen in de collectie en er komen er vast nog wel een paar bij. Einde van de maand alvast Scoop bij Filmvalley.
    Ik heb het alsnog opgemerkt, telt dat nog ?

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Ik heb het alsnog opgemerkt, telt dat nog ?


    Ik dacht dat vooral het laatste zinnetje het wel weg zou geven: "Het gekste van allemaal is nog dat er nog mensen naar kijken ook, terwijl het de slechtste films ooit zijn."
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht


    Ik dacht dat vooral het laatste zinnetje het wel weg zou geven: "Het gekste van allemaal is nog dat er nog mensen naar kijken ook, terwijl het de slechtste films ooit zijn."

    't was kennelijk nog niet bont genoeg

  6. #456

    Standaard

    Michael Clayton
    The Sweetest Thing
    Ichi the Killer
    Bloodsport 4
    Avenging Angelo ( Stallone op zijn slechtst)

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Michael Clayton
    Want?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #458

    Standaard

    De slechtste film ooit heb ik zelf nog niet gezien.
    Ik ontwijk meestal de slechtste films, de slechtste film ooit dus ook.

  9. #459

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Ja precies, de films van Woody Allen daar kan ik gewoon niet doorheen komen, ik val meestal al na 20 minuten in slaap, zo saai en slaapverwekkend.
    Ja, ik zet dan meestal maar gewoon Bad Boys II nog een keer op, of nog beter: MTV!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #461

    Standaard

    Zal Match Point binnenkort eens op zetten, ben benieuwd of het allemaal echt zo slecht is. :P

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Zal Match Point binnenkort eens op zetten, ben benieuwd of het allemaal echt zo slecht is. :P
    Sterkte!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Want?
    Nooit een saaiere film tegen gekomen.

  14. #464

    Standaard

    The island en alle andere films van Michael Bay

  15. #465

    Standaard

    Grappig dat het verschil tussen mensen die wel films kunnen kijken en mensen die het eigenlijk niet kunnen zo duidelijk is hier
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #466

    Standaard

    Verklaar je nader...............
    (of sloeg het niet op mij?)

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    The island en alle andere films van Michael Bay
    Hm smaken verschillen maar deze man heeft meerdere toppers op zn naam staan.
    transformer
    the rock
    bad boys
    armageddon
    Kan dat absoluut niet slechte films noemen

    Hm copypaste hetzelde als je maatje.

    Je kan die films niet leuk vinden of het acteerwerk slecht, maar absoluut niet de slechtste films ooit.

    Dan heb je nog niet echt veel films gekeken ben ik bang

  18. #468

    Standaard

    Er zijn twee films die ik heb gezien, die het predikaat slechtste film ooit kunnen dragen: Vatos en Urban Menace. In een periode waarin ik helemaal into gangster films was, dacht ik dat alle films die er maar een beetje zo uit zagen wel tof zouden zijn, WRONG!!!

    Wat een bagger was dat zeg, alles was slecht, het camerawerk, het niet bestaande verhaal en vooral het acteren (als je het al zo kan noemen). De DVD's heb ik doormidden gebroken en weggegooit wat een bagger.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    oldboy
    LOL leuk zonder argumenten erbij

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    oldboy
    Pardon?

  21. #471

    Standaard

    Veel mensen vinden The Island slecht, maar die film heeft me aangenaam verrast.
    Het hele sfeertje wat die film heeft, vind ik zeer goed gedaan.
    En 't is zeker een film die je tot nadenken zet.
    En TJ heeft 'm in z'n HD DVD collectie, dus dat wil misschien ook wel wat zeggen?
    Micheal Bay maakt gewoon leuke films waarbij je een prima avondje vermaak hebt.

  22. #472

    Standaard

    Net even mijn whatiwatch geschiedenis erbij gepakt en na 1,5 jaar lid te zijn is de slechtste film uit die periode voor mij: XX / XY
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Net even mijn whatiwatch geschiedenis erbij gepakt en na 1,5 jaar lid te zijn is de slechtste film uit die periode voor mij: XX / XY
    Leuk idee, voer zelf daar films in sinds 1 januari 2007 en het laagste is tot nu toe voor Over Her Dead Body (2,0)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #474

    Standaard

    Bij mij is dat Fitna
    Als dat een film genoemd mag worden...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #475

    Standaard

    Dungeons and Dragons ... echt een bagger film eersteklas !!!
    I find your lack of faith disturbing

Pagina 19 van 25 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •