Pagina 14 van 25 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 609 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Natuurlijk heb ik wle humor, maar ik vond dit echt een mislukking
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  2. #327

    Standaard

    A sound of thunder; echt de slechtste film van het jaar

  3. #328

    Standaard Re: slechtste films ooit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chrysalis
    1: manos the hands of fate (bestaat niks slechters)
    2: Plan 9 from outer space (ontieglijk knullig)
    3: Karate Tiger (braaaaak)
    4: The Giant Spider invasion

    serieus: manos overtreft alles.
    Waar/hoe heb je Manos gezien?
    Een vriend en ik willen hem ook zien :wink:

  4. #329

    Standaard

    Probeer bagger vooral te vermijden,maar soms kom je toch wat tegen,vond bijvoorbeeld the sweetest thing een pure flop.En wat te denken over

    double take
    dude,where is my car
    avenging angelo (met sylvester stallone)

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Probeer bagger vooral te vermijden,maar soms kom je toch wat tegen (...)

    dude,where is my car
    Dude, Where's My Car? vind dan weer een briljante film :wink:
    Natuurlijk is ie ''officieel'' ***, bijv. vergeleken met The Godfather, LotR; ''echte'' films etc., maar deze film is niet gemaakt om goed te zijn.
    Het is een superflauwe, naar mijn mening meesterlijke, comedy.
    Ik vind het altijd zo flauw als mensen dit soort films/deze film als ''slecht'' bestempelen. (Tenzij je hem ook niet grappig vond natuurlijk :wink: )

  6. #331

    Standaard

    Ik was toen 13 en ik kan me niet herinneren dat ik er 1 keer om gelachen heb.Uiteraard bestempel ik films niet als slecht als ik me er goed mee vermaakt heb,zo zou ik scary movie,road trip of american pie niet slecht noemen,die middelste is juist top! :wink:

  7. #332

    Standaard

    aantal baggerfilms:


    The sweetest thing
    Double Take
    House of the Dead
    Hide And Seek
    Meet the Fockers
    Sky Captain and the world of tomorrow
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #333

    Standaard

    Sky Captain and the world of tomorrow? Dat was toch wel een echte topper wat vond je daar slecht aan?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #334

    Standaard

    -Pearl harbor
    -Practical magic


    Even uit de losse pols.

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Sky Captain and the world of tomorrow? Dat was toch wel een echte topper wat vond je daar slecht aan?

    de hele film is niet mijn smaak, en ik vond het verhaal te langdradig, en de personages konden mij niet boeien, ik heb het niet vaak, maar ik viel op den duur bijna in slaap, daarom vind ik deze film slecht.



    Gr. B.M
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #336

    Standaard

    meeste zijn al genoemd maar de echte baggerfilms van de laatste tijd vindt ik toch wel

    the ring 2
    white noise
    hide & seek
    godsend

    en ik vergeet er vast nog wel 1 of 2 (gelukkig :wink: )
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Sky Captain and the world of tomorrow? Dat was toch wel een echte topper wat vond je daar slecht aan?

    de hele film is niet mijn smaak, en ik vond het verhaal te langdradig, en de personages konden mij niet boeien, ik heb het niet vaak, maar ik viel op den duur bijna in slaap, daarom vind ik deze film slecht.



    Gr. B.M
    Whehe, ik had hoge verwachtingen bij deze film, maar ben destijds echt in slaap gevallen! Geen hoogvlieger.

    Overigens vind ik films met volslagen onbekende nieuwe acteurs, gemaakt voor een ultra laag budget nooit een slechte film. Pas echt slecht wordt het als gerenomeerde acteurs aan een film meedoen waar veel geld in gepompt is aan decors etc en het geheel totaal niet van de grond komt, dat vind ik pas een slechte film. Zoals bijv de eerste twee SW films (ik bedoel dus deel 1 en 2, niet deel 4 en 5 he).

  13. #338

    Standaard

    Een film is in mijn ogen slecht als het zijn genre niet waarmaakt. Bijvoorbeeld Black Knight, een comedy waar ik geen één keer om kon lachen (zelfs een glimlachje kregen ze met die film niet op mijn gezicht.)
    Of Jeepers creepers, waarvan ik had gedacht dat het een horrorfilm zou zijn, maar halverwege sloeg ie om naar een foute actiefilm (m'n mond viel echt open van verbazing, hoe kunnen ze met zo'n goed begin een film zo verpesten.)
    En verder From Hell, die in mijn ogen totaal in geen een genre thuis hoort.
    Die 3 films zijn voor mij na Tomb Raider 2 de slechtste films ooit.
    ---before the fellowship there was only one---

  14. #339

    Standaard

    Had ik Filmpje al genoemd?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  15. #340

    Standaard

    Butterfly Effect is waardeloos, titel klopt niet eens, script rommelt aan alle kanten en magere acteurs, overgewaardeerd.

    Net als Final Destination van dezelfde regisseurs

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Butterfly Effect is waardeloos, titel klopt niet eens, script rommelt aan alle kanten en magere acteurs, overgewaardeerd.

    Net als Final Destination van dezelfde regisseurs
    Butterfly Effect waardeloos? Achja ik vond hem briljant, meningen verschillen.

  17. #342

    Standaard

    alexander
    the exorcist - deel 3
    waterworld


    en the ring 2 (usa) verdient ook een eervolle vermelding, die is echt waardeloos.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Had ik Filmpje al genoemd?
    hilarisch foute film.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Butterfly Effect is waardeloos, titel klopt niet eens, script rommelt aan alle kanten en magere acteurs, overgewaardeerd.

    Net als Final Destination van dezelfde regisseurs
    Klopt de titel niet, of heb je er nog nooit ver genoeg bij doorgedacht?
    Er zitten gaatjes en foutjes in het script, maar dat heb je bij dat soort films altijd, het gaat er om of het scenario je wat doet en het lijkt me sterk dat je kan ontkennen dat dat het geval is.
    Magere acteurs dat is meer een mening. Ik was toch redelijk verrast hoe goed ***cher het er in z'n eerste serieuze filmvanaf bracht met een redelijk moeilijke rol zoals deze.
    Ik vind deze film in elk geval goed (dan heb ik het wel over de directors cut, want die paar extra- en veranderde scenes voegen zoveel toe naar mijn mening, dat dit de film een heel stuk beter heeft gemaakt dan de bios-versie)
    ---before the fellowship there was only one---

  20. #345

    Standaard

    Filmpje (Paul de Leeuw) vind ik waardeloos...

  21. #346

    Standaard

    Pas echt slecht wordt het als gerenomeerde acteurs aan een film meedoen waar veel geld in gepompt is aan decors etc en het geheel totaal niet van de grond komt, dat vind ik pas een slechte film.
    In dat geval is het juist de teleurstelling, de niet-waargemaakte verwachtingen, die overheersen en het eindoordeel negatief beïnvloeden, ipv het eigenlijke niveau van de film, waar het eigenlijk om zou moeten gaan. Daarom komen er zoveel sequels/remakes voor in 'slechtste films ooit' lijsten, die moeten opboksen tegen het origineel en vallen daardoor sneller tegen.
    Ik vind juist dat je elke film zo open mogelijk moet benaderen, zonder aanziens des persoons of torenhoge verwachtingen die niet redelijkerwijs waar te maken zijn. Veel 'tegenvallers' van de laatste jaren (Star Wars 1 en 2, Matrix Reloaded en Revolutions, Hannibal) waren slachtoffer van enorme hypes, ze haalden het IMO ook niet bij het origineel, maar hadden an sich genoeg van zichzelf te bieden voor het predikaat "goede film".
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricochan36
    waterworld
    .
    Niet mee eens, deed het best goed als Mad Max-kloon.
    Met een aardige rol van Dennis Hopper.

  23. #348

    Standaard

    Home Alone 3 & 4 .... AAAAAARCH
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #349

    Standaard

    3 ging nog wel vond ik maar deeltje 4


    ouch te slecht voor woorden echt ja wat een...film

  25. #350

    Standaard

    Nou vanavond op film 1 (of 2 of 3) Masters of Horror : Pick me up gezien.
    Walgelijk slecht, te fucking triest. Hoe durven ze dat Masters of horror te noemen. De film ging echt nergens over.

    Een of andere trucker (die echt zo achterlijk slecht acteerde en zooooooooo oliedom over kwam dat het volgens mij niet eens een act was) reed rond en pikte mensen op...vermoord ze uiteindeljk, dan heb je nog een of andere domme redneck die hetzelfde doet, uiteindelijk komen die elkaar tegen en krijgen ruzie bla bla...echt niks wat er in deze film gebeurd is logisch, gelukkig was het stuk stront ook maar een uurtje, maar wat een TROEP!

    En laat ik ook niet het derde deel van Beethoven vergeten, waar een volledige nieuwe cast inzit en echt te erg is.

Pagina 14 van 25 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •