Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 181 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gisteravond rond 22:30 is die van mij ook "shipped".

  2. #27
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Heb de mijne gisteren ontvangen, hij ziet er werkelijk schitterend uit

  3. #28

    Standaard

    Meer info! Meer info! Er zitten toch ook van die schetsen bij, net als bij Lion King? Zijn ze te vergelijken?

  4. #29
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Meer info! Meer info! Er zitten toch ook van die schetsen bij, net als bij Lion King? Zijn ze te vergelijken?
    Ik zou het je niet kunnen zeggen aangezien ik de Gift Set van The Lion King niet heb. Aan de hand van afbeeldingen ervan kan ik echter wel zeggen dat de schetsen deze keer in een soort kartonnen kadertje zitten, oogt wel mooier vind ik.

    EDIT: Ik zal een paar scans maken, dat is wat duidelijker

  5. #30
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Dé scans

    De cover van het companion book - enveloppe waarin de schetsen en het filmframe zitten (nuja enveloppe ...)


    Een van de schetsen, zonder en met kader


    Het filmframe (zit nog eens apart verpakt in plastic) - de front van de box (met goudopdruk, vandaar de slechtere kwaliteit)


    Hopelijk zijn jullie er wat mee

  6. #31

    Standaard

    KWIJL

    Van mij is gisteren ook verstuurd

    Dit is mijn alltime favorite

  7. #32

    Standaard

    Fantastisch! De schetsen zijn inderdaad hetzelfde als LK. Ook bij de LK zitten ze in een kartonnen hoesje/frame. Maar daar heb ik ze uitgehaald om in een wissellijst met passepartout te doen.

    Ik kijk er naar uit. Nu ben ik benieuwd naar de LE van Mulan, maar volgens mij is dat gewoon een 2-disc in iets andere vorm dan de SE.

  8. #33

    Standaard

    *Kwijl*

    Mijne is ook verstuurd, kan niet wachten tot ik hem binnen heb
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  9. #34
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kijk er naar uit. Nu ben ik benieuwd naar de LE van Mulan, maar volgens mij is dat gewoon een 2-disc in iets andere vorm dan de SE.
    Daar wist ik dus niks van, heb je daar een link van met meer informatie ?

    't Zou me eerlijk gezegd wel raar lijken dat die een erg speciale behandeling krijgt, lijkt me dat die eerder een uitvoering in de aard van Alice in Wonderland of Brother Bear krijgt. Ik kan natuurlijk verkeerd zitten, maar het zou niet logisch zijn (IMO) dat deze ook een luxe uitgave krijgt :-S

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kijk er naar uit. Nu ben ik benieuwd naar de LE van Mulan, maar volgens mij is dat gewoon een 2-disc in iets andere vorm dan de SE.
    Daar wist ik dus niks van, heb je daar een link van met meer informatie ?

    't Zou me eerlijk gezegd wel raar lijken dat die een erg speciale behandeling krijgt, lijkt me dat die eerder een uitvoering in de aard van Alice in Wonderland of Brother Bear krijgt. Ik kan natuurlijk verkeerd zitten, maar het zou niet logisch zijn (IMO) dat deze ook een luxe uitgave krijgt :-S
    De LE van Mulan. Geen idee wat moratory movie betekent...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik kijk er naar uit. Nu ben ik benieuwd naar de LE van Mulan, maar volgens mij is dat gewoon een 2-disc in iets andere vorm dan de SE.
    Daar wist ik dus niks van, heb je daar een link van met meer informatie ?

    't Zou me eerlijk gezegd wel raar lijken dat die een erg speciale behandeling krijgt, lijkt me dat die eerder een uitvoering in de aard van Alice in Wonderland of Brother Bear krijgt. Ik kan natuurlijk verkeerd zitten, maar het zou niet logisch zijn (IMO) dat deze ook een luxe uitgave krijgt :-S
    Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=mulan

  12. #37
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    De LE van Mulan. Geen idee wat moratory movie betekent...
    Ow .... da's gewoon de oude Limited Issue van Mulan, was dacht ik in 1999 gereleased. Dacht al dat ik wat gemist had, niet dus

    Moratory movie is de term die ze bij Disney gebruiken voor films die op dit moment in de zogenaamde "Vault" zitten en niet meer beschikbaar zijn op DVD.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ow .... da's gewoon de oude Limited Issue van Mulan, was dacht ik in 1999 gereleased. Dacht al dat ik wat gemist had, niet dus

    Moratory movie is de term die ze bij Disney gebruiken voor films die op dit moment in de zogenaamde "Vault" zitten en niet meer beschikbaar zijn op DVD.
    ehh, nee hoor dit wordt een nieuwe gemasterde versie volgens mij

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=mulan

  14. #39
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Ow .... da's gewoon de oude Limited Issue van Mulan, was dacht ik in 1999 gereleased. Dacht al dat ik wat gemist had, niet dus

    Moratory movie is de term die ze bij Disney gebruiken voor films die op dit moment in de zogenaamde "Vault" zitten en niet meer beschikbaar zijn op DVD.
    ehh, nee hoor dit wordt een nieuwe gemasterde versie volgens mij

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=mulan
    Ik had het ook niet op jouw post ... want die stond er nog niet toen ik m'n reply typte.

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Aww bij Amazon gaat ie pas op 6 oktober
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  17. #42

    Standaard

    ik heb nog niets ontvangen en kan de scans ook niet meer zien..... ben heel erg benieuwd!

  18. #43
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Scans zouden weer online moeten staan.

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Scans zouden weer online moeten staan.
    Jup, ziet er top uit

  20. #45

    Standaard

    Net bij DVDSoon gezien dat het de 30ste is verstuurd, tenzamen met de From Crystal Lake to Manhattan box (past wel mooi bij Aladdin giftset ), dus ik hoop het deze week te ontvangen.
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Scans zouden weer online moeten staan.
    wow, ziet er goed uit!
    ben benieuwd wanneer ik die van mij krijg

  22. #47

    Standaard

    Naar aanleiding van de scans, kan iemand zodra hij zijn setje binnen heeft wat foto's kunnen maken van de inhoud van het Companion Book?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Naar aanleiding van de scans, kan iemand zodra hij zijn setje binnen heeft wat foto's kunnen maken van de inhoud van het Companion Book?
    Zal ik doen zo gauw hij binnen is.
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens ten Voorde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Naar aanleiding van de scans, kan iemand zodra hij zijn setje binnen heeft wat foto's kunnen maken van de inhoud van het Companion Book?
    Zal ik doen zo gauw hij binnen is.
    Tof 8)

  25. #50

    Standaard

    Heeft iemand hem al binnen van DVDSoon

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •