Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ga hem ook kopen denk ik. Dallas is inderdaad jeugdsentiment!
    Nu Dynasty nog

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Ik heb het niet zo op die soapseries. Er zit alleen maar haat en nijd in
    Het is geen soap. Gewoon een serie.

    Grappig trouwens dat het op dvd uitkomt maar ik hoef het niet te hebben.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JKo
    Ik ga hem ook kopen denk ik. Dallas is inderdaad jeugdsentiment!
    Nu Dynasty nog
    Dynasty??? ik weet niet. Dan heb ik liever "The Colby's"

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Ik heb het niet zo op die soapseries. Er zit alleen maar haat en nijd in
    Het is geen soap. Gewoon een serie.

    Grappig trouwens dat het op dvd uitkomt maar ik hoef het niet te hebben.
    Soap achtige serie, die wekelijks en niet dagelijks werd uitgezonden, maar toch wel 'n soort soapie.

    :wink: :wink:

  5. #30

    Standaard

    gweldig nieuws ik ga hem zeker aanschafen

    JR stryks back

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Ik lees dat velen van jullie niet echt weten waneer Dallas is begonnen en wanneer Dallas is geindigd.

    Dallas begon in 1978 tot 1991 dus dat zijn totaal 13 seizoenen, en dat is dus maar 3 seizoenen langer dan Friends. Dus als alle Dallas seizoenen uit komen op dvd dan zal dat ook wel 13 boxen worden

    Ik zal zeker deze serie kopen het is jeugdsentiment, dus zal er ook vaak naar terug kijken
    Compleet mee EENS!!!! Ik koop deze serie vast-en-zeker. We zullen wel iets ouder zijn dan de personen die tot nog toe negatief gereageerd hebben. Ik koop de serie ook! En nu maar afwachten op Dynasty!
    Geen 13 maar 14 seizoenen, word anders berekend blijkbaar.

    :wink: :wink:

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door francojager
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Ik lees dat velen van jullie niet echt weten waneer Dallas is begonnen en wanneer Dallas is geindigd.

    Dallas begon in 1978 tot 1991 dus dat zijn totaal 13 seizoenen, en dat is dus maar 3 seizoenen langer dan Friends. Dus als alle Dallas seizoenen uit komen op dvd dan zal dat ook wel 13 boxen worden

    Ik zal zeker deze serie kopen het is jeugdsentiment, dus zal er ook vaak naar terug kijken
    Compleet mee EENS!!!! Ik koop deze serie vast-en-zeker. We zullen wel iets ouder zijn dan de personen die tot nog toe negatief gereageerd hebben. Ik koop de serie ook! En nu maar afwachten op Dynasty!
    Geen 13 maar 14 seizoenen, word anders berekend blijkbaar.

    :wink: :wink:
    Over de seizoenen zijn er blijkbaar veel meningings verschillen, maar voor mij blijft het 13 seizoenen + de eerste minis serie van 5 delen, en dat valt bij mij niet onder een seizoen.
    Het word wel als eerste seizoen gezien.

    :wink: :wink: :wink: :wink:

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    Ik heb het niet zo op die soapseries. Er zit alleen maar haat en nijd in
    Het is geen soap. Gewoon een serie.

    Grappig trouwens dat het op dvd uitkomt maar ik hoef het niet te hebben.
    Dallas is degelijk wel een soap, heb je de serie wel eens gezien dan?, zo ja, dan zou je het beter moeten weten dat Dallas wel een soap is. Zoals je al schreef er zit alleen maar haat en nijd in, dat zijn nou precies de ingredienten van een soap. Want elke verhaal sluit namelijk niet af met een goed eind, want het verhaal gaat gewoon weer verder met de volgende aflevering. Net als bij GTST, niet dat GTST voor mij een soap is Want dat is gewoon een toneelstuk die live op de tv wordt uitgezonden en meer is het ook niet. Nee dankje voor mij geen GTST, geef mij maar lekker een ouder wetse soap zoals Dallas, Knots Landing, (spin-off van Dallas) Dynasty, en Falcon Crest.
    Ja is ook een soap, ik vind alleen dat ze wel een beter einde hadden kunnen maken, want het leek erop alsof de serie gewoon door zou gaan, en de 2 tv films hadden niks met de laatste aflevering te maken want die speelde zich geloof ik 5 jaar later af.Stom einde dus, maar ja had je vroeger ook met Peyton Place oo zo'n dom einde.Dinasty vond ik meer iets voor vrouwen maar ja ik zou ze allemaal niet op dvd willen hebben, een keer gzien is echt genoeg.Ik heb ook nooit naar de herhalingen van Dallas gekeken op rtl4.Trouwens wij volgden DALLAS altijd op de belgische tv want de nederlndse tv is na 2 of 3 seizoenen al gestopt.En op de BRT hebben ze de serie ook niet helemaal uitgezonden, werd later door VTM overgenomen en BBC hadden we nog niet dus moesten we de laatste seizoenen op de duitse tv kijken erg he.

    :wink:

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Dallas is degelijk wel een soap, heb je de serie wel eens gezien dan?, zo ja, dan zou je het beter moeten weten dat Dallas wel een soap is. Zoals je al schreef er zit alleen maar haat en nijd in, dat zijn nou precies de ingredienten van een soap. Want elke verhaal sluit namelijk niet af met een goed eind, want het verhaal gaat gewoon weer verder met de volgende aflevering. Net als bij GTST, niet dat GTST voor mij een soap is Want dat is gewoon een toneelstuk die live op de tv wordt uitgezonden en meer is het ook niet. Nee dankje voor mij geen GTST, geef mij maar lekker een ouder wetse soap zoals Dallas, Knots Landing, (spin-off van Dallas) Dynasty, en Falcon Crest.
    Dallas is geen soap. Een soap wordt 5x in de week op werkdagen uitgezonden. Dallas werd wekelijks uitgezonden en is derhalve een dramaserie, weliswaar met soapachtige elementen, maar nogmaals geen soapserie.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Iwan1976
    Dallas is geen soap. Een soap wordt 5x in de week op werkdagen uitgezonden. Dallas werd wekelijks uitgezonden en is derhalve een dramaserie, weliswaar met soapachtige elementen, maar nogmaals geen soapserie.
    Ik denk niet dat de uitzendfrequentie bepalend is of iets al dan niet een soap is. Dat de meeste soaps nù 5x per week worden uitgezonden heeft alles te maken met de middelen die nu voorhanden zijn, en het feit dat de kijkingesteldheid van de mensen is veranderd. Dallas is toch nog altijd bekend als dé übersoap, sorry. Hoeft geen pejoratief woord te zijn, maar Dallas is alleszins iets wat ik nog niet gratis zou willen krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    en wanneer mogen we nu de eerste dvd's verwachten?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Ik geloof dat ik Dallas maar uit Engeland ga halen, helaas wel zonder Nederlandse ondertitelling maar goed ik keek vroeger ook veel naar de BBC. Aangezien Nederland blijkbaar geen boxset wil uit brengen zoals in America en Engeland, zal ik wel moeten want ik ga geen 5 x €.22,95 voor een complete seizoen bij elkaar te krijgen. Want dan betaal je even voor €114,75 voor 1 seizoen, terwijl in Engeland heb je hem voor €.60,95 helemaal compleet.

    wat een uitmelkerij is dat hier zeg in Nederland.
    Seizoen 1(miniserie) kost bij FR 16.99 en zijn 5 afleveringen, zeizoen 2 is in 4 delen verkrijgbaar en per deel ook 16.99 dus zo'n 68 euro per zeizoen, en ondertiteld dus :wink: :wink: :wink:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Ik geloof dat ik Dallas maar uit Engeland ga halen, helaas wel zonder Nederlandse ondertitelling maar goed ik keek vroeger ook veel naar de BBC. Aangezien Nederland blijkbaar geen boxset wil uit brengen zoals in America en Engeland, zal ik wel moeten want ik ga geen 5 x €.22,95 voor een complete seizoen bij elkaar te krijgen. Want dan betaal je even voor €114,75 voor 1 seizoen, terwijl in Engeland heb je hem voor €.60,95 helemaal compleet.

    wat een uitmelkerij is dat hier zeg in Nederland.
    Seizoen 1(miniserie) kost bij FR 16.99 en zijn 5 afleveringen, zeizoen 2 is in 4 delen verkrijgbaar en per deel ook 16.99 dus zo'n 68 euro per zeizoen, en ondertiteld dus :wink: :wink: :wink:
    Bedankt voor de tip, ik heb net even bij Free Record Shop gekeken, en het is inderdaad €.16,99 dat is beter werk dan €.22,49 bij Bol.com. Ik zal dan ook zeker ( Seizoen 2 ) bij Free Record Shop bestellen, alleen de mini serie heb ik wel al als pre-order bij Bol.com besteld. Overigens is de release niet op 6 oktober, maar op 23 november zoals ze het bij Bol.com aangeven. Op de site van Dallas ( www.ultimatedallas.com ) gaven ze het al aan regio 2 in november
    Bij FR hebben ze Dallas ook nog niet, dus denk dat de release datum uitgesteld is tot november.

    groetejs :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

  14. #39

    Standaard

    Wat was de eerste uitzending smullen!! HEEERLIJK!

    Dallas is in mijn ogen de eerste, en de beste soap. De UBERSOAP.
    Kan me niet herrineren dat hij zelfs tot '91 liep maar ja, als het allemaal zo leuk blijft als de eerste aflevering dan wil ik ze wel weer elke week kijken.

    Intrigerende en irritante (sommige typetjes) serie tegelijk. Dat weet ik me nog wel goed van vroeger te herrineren. Eens kijken hoe zich dat nu ontwikkelt.
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  15. #40

    Standaard

    Hoeveel DVDs is het 2e seizoen?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Het 2 seizoen bestaat uit 4 dvd's, bestaat uit 24 afleveringen. En het 1 seizoen bestaat uit 1 dvd, want die bestaat maar uit 5 aflevering ( staat ook bekend als de mini serie )
    Tof! 4 DVD's lang...
    24 afleveringen a (schat ik) 45m... Hmm, da's zo'n 20 uur!
    Heerlijk! Ben jaren verliefd geweest op Pamela...

  17. #42

    Standaard Dallas

    Ik heb de box met serie 1&2 op koniginnendag voor 2 euro gekocht. Gisteren 1 en een halve aflevering gekeken.Erg leuk. Ga het helemaal uit kijken en misschien seizoen 3 dan toch maar via internet kopen Bettina

  18. #43

    Standaard

    het enige wat ik over deze serie weet is dat er iemand werd afgeschoten en dat de hele wereld zich afvroeg wie.
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  19. #44

    Standaard

    is die cliffhanger al in serie 3? Ik dacht pas bij 4 maar weet het niet zeker!

  20. #45

    Standaard

    Volgens mij wordt hij in de laatste aflevering van seizoen 3 neergeschoten en eerste aflevering van seizoen 4 gaat het weer verder dan.

  21. #46

    Standaard

    Huh? Wat? Comic books? Waar heb je dat gelezen? Wat zijn dat voor boekjes?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Even weer een oude topic omhoog gehalen met de laatste nieuws rond Dallas

    Vorige week las ik dat Warner Bros heeft besloten om de rest van de seizoenen ook uit te brengen op dvd, en dat is natuurlijk goed nieuws voor de fans.
    En bij ons?

  23. #48

    Standaard

    ZIjn ze al te bestellen p BOL.com? Kan alleen de eerste seizoenen daar vinden
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #49

    Standaard

    Wat een prijzen. Zodra je weet wanneer een seizoen uitkomt, moet je bij CDWOW kijken. Dan zijn ze nog erg voordelig. De al wat oudere seizoenen zijn weer duurder geworden en niet allemaal meer verkrijgbaar, maar seizoen 13 is bijvoorbeeld slechts EUR 24,29.

  25. #50

    Standaard

    Ik vind het jammer dat ze maar gegaan zijn van 1 t/m 6.Als ik dat had geweten had ik deze serie niet op dvd gekocht.Want ik hou er niet van om maar met de helft van de dvd's te zitten.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •