Pagina 17 van 34 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #401

    Standaard

    Ik ben ook een grotere fan van de klassieke schurken. Naast Vulture, Lizard en Mysterio kun je nog voldoende putten uit schurken als Kraven, Rhino, Scorpion en Elektro. Of zelfs Hydroman.

    Venom is een geniaal karakter, ook visueel, maar Carnage en al zijn nageslacht (zoals Toxin) hebben mij nooit kunnen bekoren.


  2. #402

    Standaard

    Hoewel Carnage wel voor een aantal leuke verhaallijnen gezorgd heeft, vooral die lange met Venom samen, Schitterend .

    Ikzelf vond Mysterio altijd wel een favoriet eerlijk gezegd, maar Kraven is er ook zo een.

    Rhino, Shocker, Elektro en dat soort lui, dat zijn err ... ja, schurken die je als bijrol kunt gebruiken, althans, ik zie een groot verschil tussen dat soort schurken en die andere 2, hoewel wel klassiee Spidey baddies, volgens mij hebben ze nooit echt voor super verhaallijnen gezorgd ... maar zou wel leuk zijn om te zien.
    I find your lack of faith disturbing

  3. #403

    Standaard

    NIEUWE SNEAKPEAK:

    http://www.youtube.com/watch?v=SOOdIsWTQjQ

    Werd getoond toen Fox Spider-Man 2 uitzond op TV.

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    NIEUWE SNEAKPEAK:

    http://www.youtube.com/watch?v=SOOdIsWTQjQ

    Werd getoond toen Fox Spider-Man 2 uitzond op TV.
    Ziet er erg goed uit!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond187
    Deel 4 met carnage hoop ik
    Hou ff op zeg ! Eens van de slechte karakers ooit bedacht !! Nee, weer terug naar de klasiekers ! Vulture, Lizard en Mysterio ...

    Jaaaaa, en the Spot
    The Spot... LMFAO! Die was echt zo lame...!!!

  6. #406

    Standaard

    was ik de enige die onder de indruk was dat de derde film de laatste ging zijn ?

    omdat zowel regisseur als acteurs enzo andere projecten willen doen en contractueel maar aan 3 films gebonden zijn

    vind 3 ook wel een goed cijfer om te stoppen.
    toch als 3 ook even goed is

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    was ik de enige die onder de indruk was dat de derde film de laatste ging zijn ?

    omdat zowel regisseur als acteurs enzo andere projecten willen doen en contractueel maar aan 3 films gebonden zijn

    vind 3 ook wel een goed cijfer om te stoppen.
    toch als 3 ook even goed is
    Ja , maar niet als Venom zo'n beetje op het einde komt en we maar een klein gevechtje komt, dan moet er toch echt wel een deel 4 komen.

  8. #408

    Standaard

    Nu ik gisteren dan eindelijk de 2 eerste Spider-Man films heb gezien zijn mijn verwachtingen ook zeer hoog voor het 3e deel. Als kind heb ik de animatie-serie veel gekeken maar het was ondertussen al vele jaren geleden dat ik nog iets van Spider-Man had gezien, ondanks dat het vroeger wel 1 van mijn favoriete superhelden was.

    Maar Raimi weet echt wel waar hij mee bezig is, ik vind dit 1 van de beste superhero-franchises en voor mijn part mogen ze na een 3e film dus nog wel een tijdje doorgaan (zolang als ze de cast maar kunnen samenhouden tenminste).

  9. #409

    Standaard

    Ik weet niet zeker of deze al is gepost
    trailer Spiderman 3

    http://www.ifilm.com/presents/spiderman3

    i cant wait!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  10. #410

    Standaard

    Shocker was altijd één van mijn favo badguys in de tekenfilmserie.. stoer hoe hij zegt: "Well spidey, don't get shocked!" .. hij moet gewoon in Spiderman 4 komen..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #411

    Standaard

    Maguire wil geen vierde Spider-Man

    We moeten nog even wachten tot volgend jaar tot het derder avontuur van Spider-Man in de bioscopen verschijnt. Het ziet er echter naar uit dat het een film wordt om naar uit te kijken, aangezien acteur Toby Maguire heeft aangegeven dat hij er na drie films genoeg van heeft.

    De laatste?
    Spider-Man 3 zou dus wel eens heel goede de laatste film in de reeks kunnen zijn, waarmee de filmreeks plotseling wordt gebombardeerd tot een trilogie. De 31-jarige acteur brak vier jaar geleden definitief door dankzij zijn personificatie van de beroemde spinnenman, nadat hij eerder alleen maar wat kleine rollen op zijn naam had weten te zetten. De keuze voor de magere ongespierde acteur kreeg uit alle hoeken van de media flinke kritiek, maar na een strikt dieet en een flinke workout, wist Maguire de wereld ervan te overtuigen: Hij is de enige echte Peter Parker.

    Gezin
    Na drie films lijkt de kous echter af voor de acteur, die eerder deze maand voor de eerste keer vader werd. De geboorte van dochter Ruby is dan ook de directe aanleiding voor de beslissing om het spinnenpak aan de wilgen te hangen: "Ik ben dolgelukkig met mijn kleine en zou graag wat meer tijd aan haar en mijn gezin in totaal willen besteden. Dat kan wel als ik acteer, maar niet in grote blockbusters als Spider-Man. Dit leek me dan ook het enige juiste moment om ermee te stoppen. Ik ben nu namelijk ook niet meer contractueel verbonden aan de Spider-Man-franchise.

    Ook Dunst stopt
    Helemaal definitief is het besluit van de acteur echter niet: "Als ze morgen met een briljant script bij me aankloppen en ik heb er echt een goed gevoel over, dan zeg ik écht niet zomaar nee. Maar ik moet eerlijk bekennen dat de kans dat ik niet meer in deze rol kruip, groter is dan dat ik dat wel doe." Maguire is niet de enige acteur die het voor gezien wil houden. Vorige maand liet collega Kirsten Dunst al weten ook geen heil meer te zien in een volgend deel: "Ik ben niet het soort actrice dat achter elkaar alleen maar films wil maken. Ik wil misschien een tijdje iets met kunst doen." Wellicht dus echt het einde van Spider-Man, maar zoals we inmiddels weten in Hollywood, zeggen uitspraken van acteurs niet zoveel. Tijd zal het leren.
    Bron: hetnet.nl
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #412

    Standaard

    Beter een goede 3de afsluiter dan middelmatige films! Vind 3 spiderman films ook wel voldoende.

  13. #413

    Standaard

    Nieuwe foto:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #414

    Standaard

    zij doet mij echt smelten....topwijf

  15. #415

    Standaard

    Die schreeuwerd ? Ze kleden d'r altijd fijn aan...nou ja, aan.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #416

    Standaard

    Terug binnenkort een sneak peak een een nieuwe cut van Spider-man 2?

    Spider-Man 3 Sneak Peek Coming to FX!
    Source: Superhero Hype!
    December 12, 2006

    Superhero Hype! reports that FX will air an "exclusive cut" of Spider-Man 2 on January 2 at 7pm. The network will also give another sneak peek at Spider-Man 3, so be sure to tune in on the 2nd!

    The third installment, opening May 4, stars Tobey Maguire, Kirsten Dunst, James Franco, Rosemary Harris, J.K. Simmons, Thomas Haden Church, Topher Grace, Bryce Dallas Howard, James Cromwell and Theresa Russell.

    Sam Raimi directs from a script by Alvin Sargent.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Beter een goede 3de afsluiter dan middelmatige films! Vind 3 spiderman films ook wel voldoende.
    Ik niet. Ik heb ook ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de productiemaatschappij 6 films in totaal wil maken. Kan ook best, omdat er nog verhalen genoeg zijn. Alleen dan liever een andere regisseur (frisse aanpak).

  18. #418

    Standaard

    Vreemd idee om een uitstekend regisseur te willen vervangen na drie films. Het is vooral dankzij Raimi dat Spiderman (deel 2 vooral) geslaagde verfilmingen zijn geworden. Ik kan je in die redenering dus niet volgen.

    Persoonlijk heb ik dus ook het gevoel dat het mag stoppen na aflevering 3. Ze hebben bij het vorige deel reeds het onderste uit de kan gehaald en het maximum uit de comics geperst. En het is goed dat ze nu nog een donkere verhaallijn hebben kunnen creeren dankzij het personage Venom. Maar om nu echt alle villains op te voeren met andere regisseurs ... het zou al snel vervallen in eindeloze herhalingen, overbodige vervolgdelen en repetitieve actiefilmpjes vrees ik.

  19. #419

    Standaard

    naar mening willen tobey maguire en kirsten dunst ook geen verdere vervolgen maken ?

    en als ze al de acteurs zouden moeten vervangn zou et niet goed zijn.

    beter stoppen op een hoogtepunt, dan alles zover mogelijk proberen uit te melken.

    en het is net sam raimi dat die films zo goed zijn ! ze hebben een bepaalde feel die zo goed aanvoelt.

    3 is een goed einde

  20. #420

    Standaard

    Als het dan al veranderd, dan de hele setting van de serie, zoals bij Batman gedaan is. Daar heeft een verandering van cast, regiseur en toon van de film ook geen kwaad gedaan. In de strips zijn er ook steeds nieuwe tekenaars en soms hele donkere, soms hele humoristische verhaallijnen.
    Het kan dus alle kanten uit en ik zou een donkere Spidey, a la Batman Begins zeker eens willen zien. De huidige films zijn toch ook wat meer op de jongere mensen gericht en komen soms een heel klein beetje kinderachtig over.

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Als het dan al veranderd, dan de hele setting van de serie, zoals bij Batman gedaan is. Daar heeft een verandering van cast, regiseur en toon van de film ook geen kwaad gedaan. In de strips zijn er ook steeds nieuwe tekenaars en soms hele donkere, soms hele humoristische verhaallijnen.
    Het kan dus alle kanten uit en ik zou een donkere Spidey, a la Batman Begins zeker eens willen zien. De huidige films zijn toch ook wat meer op de jongere mensen gericht en komen soms een heel klein beetje kinderachtig over.
    Bij Batman was de franchise na Schumacher's bijdrage al helemaal dood geslagen, en bij Spider-Man zijn de eerste twee delen nog helemaal nog niet geflopt, integendeel, het waren beide kaskrakers (met inhoud) met toprecensies. Ben het ook helemaal oneens dat het kinderachtige films zijn, tijdens Spider-Man 2 was een duidelijke volwassen-wording van Parker aan de gang, volgens mij heb je dan niet aandachtig de film gezien. En de Spider-Man 3 teaser beloofd ook heel wat dingen, waarvan niets kinderachtig overkomt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Bij Batman was de franchise na Schumacher's bijdrage al helemaal dood geslagen, en bij Spider-Man zijn de eerste twee delen nog helemaal nog niet geflopt, integendeel, het waren beide kaskrakers (met inhoud) met toprecensies. Ben het ook helemaal oneens dat het kinderachtige films zijn, tijdens Spider-Man 2 was een duidelijke volwassen-wording van Parker aan de gang, volgens mij heb je dan niet aandachtig de film gezien. En de Spider-Man 3 teaser beloofd ook heel wat dingen, waarvan niets kinderachtig overkomt.
    Zeg ook niet dat ze geflopt zijn of slecht zijn en vind ze een beetjekinderachtig. Zeg alleen dat een geheel andere opzet niet persé slecht hoeft te zijn en dat ze daarom best door mogen gaan, graag zelf!
    Vind de films zelf ook super en zie Spidey graag groeien in z'n volwassenheid!

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Terug binnenkort een sneak peak een een nieuwe cut van Spider-man 2?
    wat? :')

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    naar mening willen tobey maguire en kirsten dunst ook geen verdere vervolgen maken ?

    en als ze al de acteurs zouden moeten vervangn zou et niet goed zijn.

    beter stoppen op een hoogtepunt, dan alles zover mogelijk proberen uit te melken.

    en het is net sam raimi dat die films zo goed zijn ! ze hebben een bepaalde feel die zo goed aanvoelt.

    3 is een goed einde
    ik snap dit eigenlijk niet: waarom willen stoppen? Als het slecht is dan 'okay, dan koop ik hem niet op DVD'..al wordt het toch een gave film; mooi meegenomen!
    Ik persoonlijk zou erg graag meerdere (goede) Spidey films willen zien. En al zakt het af naar een bedenkelijk niveau (zoals bij Superman, Batman etc.) dan is het spijtig maar dat doet imo niets af aan de geweldige eerste 2 (en vast ook wel eerste 3) Spidey-films

  25. #425

Pagina 17 van 34 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •