Pagina 1 van 34 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #1

    Standaard Spiderman 3

    Sony heeft bekend gemaakt dat er al een release date is voor Spiderman III: 4 mei 2007

    http://www.comingsoon.net/news.php?id=4053

  2. #2

    Standaard

    Hoop dat ik dan nog leef om hem te zien :P
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Eerst maar es deeltje 2 afwachten hoor, vind je ook niet?
    I am a freak, and I am proud of it:)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Hoop dat ik dan nog leef om hem te zien :P
    Waarom zou je dan niet meer leven, 2007 is toch maar 3 jaar, kan natuurlijk wel veel gebeuren, maar je mag slechste niet denken hé
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Als ze de strip als verhaal gebruiken dan kunnen ze natuurlijk nog wel even doorgaan!!!! :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Waarom zou je dan niet meer leven, 2007 is toch maar 3 jaar, kan natuurlijk wel veel gebeuren, maar je mag slechste niet denken hé
    Zoiets noemt men hier een grapje...

    Ze hebben wel erg veel vertrouwen in de kwaliteit van het 2e deel. als ze nu al een 3e plannen. Van mij hoeft het allemaal niet, ik vond deel 1 al niet zo bijzonder...

  7. #7

    Standaard

    Logisch, Columbia kan de kassa nu al horen rinkelen!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Logisch, Columbia kan de kassa nu al horen rinkelen!!!!
    Inderdaad, ongeacht de kwaliteit van de film zal het publiek weer in massa's toestromen.

  10. #10

    Standaard Vraagje

    Iemand misschien een idee wie een goede schurk zal zijn. The Green Goblin en Dr. Octopus hebben we al gehad, respectievelijk in Spider-Man en Spider-Man 2. Ik heb wel enkele favorieten...

    - Venom/Carnage;
    - Lizard;
    - Mysterio;
    - En Sandman lijkt me ook wel leuk, dat zou mooie computereffecten kunnen opleveren...
    The Night HE Came Home!

  11. #11

    Standaard

    Spiderman 1 is volgens mij een fantastisch goeie film en dvd-release (aan plusminus 14 euro in de free record store) en ik kan echt niet meer wachten op het 2de deel.

  12. #12

    Standaard Re: Vraagje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Iemand misschien een idee wie een goede schurk zal zijn. The Green Goblin en Dr. Octopus hebben we al gehad, respectievelijk in Spider-Man en Spider-Man 2. Ik heb wel enkele favorieten...

    - Venom/Carnage;
    - Lizard;
    - Mysterio;
    - En Sandman lijkt me ook wel leuk, dat zou mooie computereffecten kunnen opleveren...
    Ik vind Venom EN Carnage een geweldige combinatie. Maar ik denk dat dat meer is voor een veel latere deel (deel 9 of 10). Het verhaal wordt dan heel erg donker met zulke psychopaten.

    Kandidaat slechterik voor deel 3 kan zijn (naast bovengenoemden):
    Hobgoblin (voortbordurend op the green goblin)

    En waarom niet meerdere bad guys in één deel ? Deden ze met Batman ook al. Niet dat dat zo geslaagd was.
    Je zou een groepje bad guys onder leiding van Dr. Doom of Kingpin kunnen plaatsen zoals
    Hydroman
    Shocker
    De gier
    Rhino
    Electro
    etc.
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  13. #13

    Standaard

    Vindt trouwens dat Doc Ock erg mooi is gemaakt, in ieder geval beter en realistischer dan the green goblin, die leek helemaal niet op het stripverhaal!

  14. #14

    Standaard

    Venom/Carnage zouden wel gaaf zijn als die in deel 3 ten tonele komen

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Waarom zou je dan niet meer leven, 2007 is toch maar 3 jaar, kan natuurlijk wel veel gebeuren, maar je mag slechste niet denken hé
    Zoiets noemt men hier een grapje...

    Ze hebben wel erg veel vertrouwen in de kwaliteit van het 2e deel. als ze nu al een 3e plannen. Van mij hoeft het allemaal niet, ik vond deel 1 al niet zo bijzonder...
    Optimisten he
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard Re: Vraagje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiwaicheung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Iemand misschien een idee wie een goede schurk zal zijn. The Green Goblin en Dr. Octopus hebben we al gehad, respectievelijk in Spider-Man en Spider-Man 2. Ik heb wel enkele favorieten...

    - Venom/Carnage;
    - Lizard;
    - Mysterio;
    - En Sandman lijkt me ook wel leuk, dat zou mooie computereffecten kunnen opleveren...
    Ik vind Venom EN Carnage een geweldige combinatie. Maar ik denk dat dat meer is voor een veel latere deel (deel 9 of 10). Het verhaal wordt dan heel erg donker met zulke psychopaten.

    Kandidaat slechterik voor deel 3 kan zijn (naast bovengenoemden):
    Hobgoblin (voortbordurend op the green goblin)

    En waarom niet meerdere bad guys in één deel ? Deden ze met Batman ook al. Niet dat dat zo geslaagd was.
    Je zou een groepje bad guys onder leiding van Dr. Doom of Kingpin kunnen plaatsen zoals
    Hydroman
    Shocker
    De gier
    Rhino
    Electro
    etc.
    Deel 9 of 10??? Ben je gek ofzo?? (sorry hoor) Spider-Man moet niet een soort parodie worden zoals Batman, Superman of Rocky ofzo!!
    Ik had ergens gelezen dat het gewoon een trilogy wordt, 3 delen, denk ik. Dat vindt ik ook goed. In deel 3 mag van mij Venom/Carnage komen MET een goed verhaal natuurlijk. En dit zeg ik als een goeie ouwe Spidey-fan. :wink:
    Passionate bright young things...
    Takes me away to war...

  18. #18

    Standaard

    En dan in deel 3 Spider-Woman en gaan we daar weer verder mee :P
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  19. #19
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Venom en Carnage zal het denk ik niet worden. Dat heeft veels te veel tijd nodig om uitgelegd te worden. Tenzij ze het originele verhaal dusdanig verkrachten dat het wel binnen een kwartiertje verteld kan worden.

    Ik hoop van harte dat in deel 3 alleen Venom zijn opwachting maakt. Nadeel is alleen wel dat Venom dan volledig CGI moet zijn. En zo denderend was de CGI in deel 1 niet......
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  20. #20

    Standaard

    vet!!!! was ook wel te verwachten
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #21

    Standaard

    Wordt volgends Raimi het laatste deel (trilogie dus).


    LOS ANGELES (Zap2it.com) - The villains featured in the next "Spider-Man" movie have yet to be unmasked, but writer/director Sam Raimi says they'll be chosen after they pick apart Peter Parker's angst.
    While doing press for the horror film "The Grudge," which he produced, Raimi tells Zap2it.com that they're making progress on "Spider-Man 3" and he reveals that it's probably the final film in the blockbuster franchise for the high-flying superhero.



    At the moment the identities of the villains remain a mystery even to Raimi himself. "I'm not supposed to tell you, and in fact I can't tell you -- because I'm still figuring that out with my brother," says Raimi, adding that he and his brother Ivan ("Army of Darkness") don't plan on writing "Spider-Man 3" all on their own. "[We're] bringing in the really good writers like Alvin Sargent, ("Spider-Man 2") and maybe Michael Chabon ("Spider-Man 2") if I can get him - yeah the best in the business."

    However, the Raimi brothers have already kick started the process by posing a number of questions for Parker, Spidey's alter-ego.

    "We're writing the story right now and we're starting by determining what Peter Parker's journey is as a human being," says Raimi. "What deficits does he have? Where was he at the end of the last film and what is it that he still has to learn? How will this relationship with the woman he loves evolve from this point forward and what will be their new obstacles? Will it come from outside sources or will it be something from within that destroys their love? These are the questions were asking."

    Raimi helmed the first two films that star Tobey Maguire ("Seabiscuit") and Kirsten Dunst ("Wimbledon.")

    Raimi says that once he and his brother know what the characters want, where they're headed, and what it is they have to learn, they will then try to find a villain who best represents those conflicts. "So it's maybe kind of a backwards way to chose a villain. That's why I can't quite say yet. I haven't quite figured it out yet," admits the director.

    Principal photography for "Spider-Man 3" is scheduled to commence in January 2006 and the director confesses that he would love to make a fourth film. But he says, "I know how quickly things turn in Hollywood, so I know after this third one that will be it."

    And besides, Raimi admits that he is afraid to ask Sony chairman Amy Pascal about continuing the franchise.

    "I never have asked her but I have the feeling that she just wants this one to be the final one. She's very emotionally attached to them and wants us to have a sense of completion to it for the audience," Raimi says. "[She feels] that they probably would like to see a 'Spider-Man 3,' but not any more. So she wants to make it complete and final without setting up new things at the end, like the end of the second one."

    This year "Spider-Man 2" has grossed over $371 million at the box office, second only to "Shrek 2" that grossed more than $436 million.

  22. #22

    Standaard

    Ik kan niet wachten om m te zien. Vind deel 1 goed, deel 2 nog beter, dus mijn verwachtingen zijn hoog.

  23. #23

    Standaard

    dit nieuws is al langer bekend... heb de datum al geintegreerd in de flash grapic op me website. www.spider-man.nl

  24. #24

    Standaard

    Sam Raimi on the Spider-Man 3 Villain
    With Spider-Man 2 hitting DVD today, USA Today chatted with director Sam Raimi to see if he had an idea about who the villain in Spider-Man 3 might be:

    Having finished the Spider-Man 2 DVD, Raimi is set to begin work on a screenplay with Alvin Sargent (Spider-Man 2, Unfaithful). For now, Raimi will only name-drop some classic Spidey villians, including the Green Goblin — possibly resurrected by Harry Osborn (James Franco) — the Vulture and Kraven the Hunter.

    "I'm trying to figure out what (Peter Parker) is going to be learning on this next adventure," Raimi says. "Once I know this journey and the conflicts to put in, I would choose the villain that best represents those conflicts."


    More From Sam Raimi on Spider-Man 3
    FilmStew.com talked to "Spider-Man" franchise director Sam Raimi who says Spider-Man 3 will concentrate more on further developing the last two films' stories:

    With two stories under his belt and a divergence from the comic books now clearly delineated, Raimi is looking more now to wrap up the strands of the first two movies than remain tied to Stan Lee’s original narratives. "I think the audience has been tracking this love story with Mary Jane Watson [Kirsten Dunst] and Peter Parker, and now they're together. The way they got together and the reality of the movies is slowly becoming more dominant of a guiding force than the books, just because so many unique things have been set up in the movies that have now got to be completed in the third part, that there's a demand to do that."

  25. #25

    Standaard Re: Vraagje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiwaicheung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Iemand misschien een idee wie een goede schurk zal zijn. The Green Goblin en Dr. Octopus hebben we al gehad, respectievelijk in Spider-Man en Spider-Man 2. Ik heb wel enkele favorieten...

    - Venom/Carnage;
    - Lizard;
    - Mysterio;
    - En Sandman lijkt me ook wel leuk, dat zou mooie computereffecten kunnen opleveren...
    Ik vind Venom EN Carnage een geweldige combinatie. Maar ik denk dat dat meer is voor een veel latere deel (deel 9 of 10). Het verhaal wordt dan heel erg donker met zulke psychopaten.

    Kandidaat slechterik voor deel 3 kan zijn (naast bovengenoemden):
    Hobgoblin (voortbordurend op the green goblin)

    En waarom niet meerdere bad guys in één deel ? Deden ze met Batman ook al. Niet dat dat zo geslaagd was.
    Je zou een groepje bad guys onder leiding van Dr. Doom of Kingpin kunnen plaatsen zoals
    Hydroman
    Shocker
    De gier
    Rhino
    Electro
    etc.
    Lijkt mijn wel cool dat spider-man het opneemt tegen
    Scorpion en Rhino onderleiding van Kingpin

    of zo als de serie Blade en Spider-man tegen
    morphius ofzo iets?
    Blade is een spin of van spider-man

    Dus zo gek idee zal het niet zijn
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

Pagina 1 van 34 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •