Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #26

    Standaard Re: Vraagje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiwaicheung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Iemand misschien een idee wie een goede schurk zal zijn. The Green Goblin en Dr. Octopus hebben we al gehad, respectievelijk in Spider-Man en Spider-Man 2. Ik heb wel enkele favorieten...

    - Venom/Carnage;
    - Lizard;
    - Mysterio;
    - En Sandman lijkt me ook wel leuk, dat zou mooie computereffecten kunnen opleveren...
    Ik vind Venom EN Carnage een geweldige combinatie. Maar ik denk dat dat meer is voor een veel latere deel (deel 9 of 10). Het verhaal wordt dan heel erg donker met zulke psychopaten.

    Kandidaat slechterik voor deel 3 kan zijn (naast bovengenoemden):
    Hobgoblin (voortbordurend op the green goblin)

    En waarom niet meerdere bad guys in één deel ? Deden ze met Batman ook al. Niet dat dat zo geslaagd was.
    Je zou een groepje bad guys onder leiding van Dr. Doom of Kingpin kunnen plaatsen zoals
    Hydroman
    Shocker
    De gier
    Rhino
    Electro
    etc.
    Lijkt mijn wel cool dat spider-man het opneemt tegen
    Scorpion en Rhino onderleiding van Kingpin

    of zo als de serie Blade en Spider-man tegen
    morphius ofzo iets?
    Blade is een spin of van spider-man

    Dus zo gek idee zal het niet zijn
    In deel 2 maken we al kennis met Dr. Connors. Dus Lizard zou wel een goeie optie zijn. En anders Venom en Carnage

  2. #27

    Standaard

    Ik denk niet dat ze voor Venom of Carnage gaan want als ik het goed herinner hebben ze ergens op extra's bij deel 1 gemeld dat ze het allemaal natuurlijk willen laten of in ieder geval niet te over the top. Hoe dat kan bij een stripheld-verfilming? Dat weet ik niet maar ik denk dat we inderdaad de Goblin weer gaan zien en... Lizard?

  3. #28

    Standaard

    Ik gok ook op een Goblin en de Lizzard. Kraven zou een saaie character zijn IMO. Ook lijkt me de hele Sinister Six wel aantrekkelijk, maar dan wordt het wel erg druk voor onze Peter die nu al de nodige moeite had met een-en-ander (laten we Mary-Jane niet vergeten :wink

    Sure, ook ik zou maar al te graag willen zien hoe de CGI kan worden gepushed voor een badguy als Carnage of Venom. Maar dan moeten ze wel echt áf zijn en niet geforceerd.

    Overigens lijkt een man in een neushoornpak mij wel komisch anno 2007
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ergens gelezen dat ze tha black cat (felicia harding) voor deel 3 wilden. Mijn keus voor haar is dan meteen Sarah michelle gellar :wink:
    Impressive MOST Impressive!

  5. #30

    Standaard

    Oeh ja, graag

    Het zal wel iemand als Reese Witherspoon worden (vind ik ook niet erg) :wink:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #31

    Standaard

    Het mag zeker nog geen Venom of Carnage worden.
    Deze vijanden zijn nog iets te sterk voor Peter.

    Daartegenover zie ik Scorpion/Lizzard wel zitten.
    Maar mijn voorkeur gaat toch meer naar 1 bad guy...
    Liever niet terug de Goblin. Seen it before...

  7. #32

    Standaard

    Naar mijn idee kunnen ze in Spiderman 3 alle kanten uit. The Green Goblin komt er zoizo in terug in de gedaante van Harry, bijgestaan door zijn vader die je meestal in de spiegels gaat zien. Verder zal er waarschijnlijk nog een 'villan' komen. De welke dat dit wordt, daar heb ik enkele theorieen voor.
    Ten eerste kan 'The Lizzard' zijn interde maken omdat we prof Conners al gezien hebben in de tweede film. Ook kan dit voor conflicten zorgen bij Peter omdat hij zijn vijand niet mag doden, want het is zijn leraar en tevens man die hij respecteert.
    Tweede theorie die ik heb is dat Venom zijn intrede maakt. JJ' s zoon gaat naar de ruimte, brengt een stuk asteroide mee en daar zit de symbiont in. Het komt, door omstandigheden eerst bij Peter terecht en nadien bij Brock. Deze verhaallijn zal waarschijnlijk te lang duren voor de derde film alleen en aangezien dat er aangkondigd is dat er maar 3 filmen komen zal dit niet waarschijnlijk zijn.
    Laatste theorie, en waarschijnlijk heel ver gezocht, is dat Peter een gemuteerde reuzenspin wordt. Peter verliest in deel twee een tijdje zijn krachten. In de tekenfilmreeks gebeurt dit ook en iets later veranderd Peter dan in een gemuteerde reuzenspin. Hij wordt dan opgejaagd door een persoon die zichzelf "The Hunter" noemt en de naam van "the Hunter" is wel al gevallen in sommige middens.

    Geef wel toe dat het ver gezocht is, vooral dat laatste, maar in de wereld van films weet je nooit.
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  8. #33

    Standaard

    Ik hoop zelf, dat het bij een trilogie blijft, want uiteindelijk is de magie weg. Helaas zien studio's altijd het grote geld. Dus ik denk echt neit dat het bij een 3de deel blijft. Sma Raimi mag dan stoppen, maar iemand anders zal vast wel de fakkel overnemen. Kijk maar naar x-men.

  9. #34

    Standaard

    Een trilogie lijkt mij geweldig. En dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat deel 3 de andere delen nog weer ruim gaat overtreffen :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Hier een link voor commentaar van Sam Raimi over de villain in Spiderman 3:

    http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=8194

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    Naar mijn idee kunnen ze in Spiderman 3 alle kanten uit. The Green Goblin komt er zoizo in terug in de gedaante van Harry, bijgestaan door zijn vader die je meestal in de spiegels gaat zien. Verder zal er waarschijnlijk nog een 'villan' komen. De welke dat dit wordt, daar heb ik enkele theorieen voor.
    Ten eerste kan 'The Lizzard' zijn interde maken omdat we prof Conners al gezien hebben in de tweede film. Ook kan dit voor conflicten zorgen bij Peter omdat hij zijn vijand niet mag doden, want het is zijn leraar en tevens man die hij respecteert.
    Tweede theorie die ik heb is dat Venom zijn intrede maakt. JJ' s zoon gaat naar de ruimte, brengt een stuk asteroide mee en daar zit de symbiont in. Het komt, door omstandigheden eerst bij Peter terecht en nadien bij Brock. Deze verhaallijn zal waarschijnlijk te lang duren voor de derde film alleen en aangezien dat er aangkondigd is dat er maar 3 filmen komen zal dit niet waarschijnlijk zijn.
    Laatste theorie, en waarschijnlijk heel ver gezocht, is dat Peter een gemuteerde reuzenspin wordt. Peter verliest in deel twee een tijdje zijn krachten. In de tekenfilmreeks gebeurt dit ook en iets later veranderd Peter dan in een gemuteerde reuzenspin. Hij wordt dan opgejaagd door een persoon die zichzelf "The Hunter" noemt en de naam van "the Hunter" is wel al gevallen in sommige middens.

    Geef wel toe dat het ver gezocht is, vooral dat laatste, maar in de wereld van films weet je nooit.
    Of het ver gezocht is weet ik niet, maar die laatste verhaallijn vond ik destijds wel een van de meest boeiende. Toch verwacht ik het niet.
    Ik denk dat het Venom-verhaal helemaal niet zo lang is en als uitsmijter als het idd (slechts) een trilogie is, geweldig. Dat is wel mijn voorkeur.
    Maar het meest waarschijnlijk acht ik het Lizard-verhaal. Dan is er nog genoeg ruimte voor The Green Goblin erbij ook.
    Ik ben benieuwd.
    MrEd

  12. #37

    Standaard

    deel 3 ...LAAT MAAR KOMMUUH HOOR !!! :P
    Mijn Dvd's...maar heb er in tussen veel en veeeeeel meer bij

  13. #38
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Hmm..

    Black Cat zou wel een leuke aanvulling zijn.. vind t btw wel jammer dat er al zo veel mensen weten wie spidey is..
    Verdere villains, doe maar:
    Lizard en hobgoblin (om eerder genoemde redenen)
    shocker, hydro-man, mysterio, chameleon, venom, sandman (leuke filmeffecten zouden deze opleveren)
    scorpion misschien (maar jammer dat ze al zo'n 'metaalachtig' pak hebben gebruikt voor de goblin - hadden ze beter van stof kunnen maken -)
    morbius (vampieren zijn altijd goed!)

    misschien een spin-off met iceman en firewoman, je weet wel van die oude series

    Vergeleken met de strip vind ik eigenlijk het verhaal een btje verneukt.. deel 2 heeft wel weer een hoop goed gemaakt maar toch.. het gaat gewoon te snel voor spidey..

    En om t allemaal af te maken: SECRET WARS, met de Hulk, DareDevil, X-Men, Fantastic Four, Blade..
    Ow en dan is er nog Captain America.. pff er is nog zoveel te doen op comic-gebied

  14. #39

    Standaard

    Raimi Plans for More Realistic 'Spider-Man 3'
    Fri, Feb 04, 2005, 01:02 PM PT Zap2it.com
    By Mike Szymanski

    LOS ANGELES (Zap2it.com) -- Sam Raimi says he's not quite happy with the computer-generated swinging and jumping that his live-action Spider-Man does on the big screen. So, before he starts filming his third part of the superhero franchise, he's going to get it right.
    "We're really trying to shoot for a level of reality that we haven't yet achieved yet with the 'Spider-Man' films," Raimi says to Zap2it.com in an interview on Thursday (Feb. 4) just before the release of "Boogeyman," which he produced. "It'll be subtle, and the audience probably won't even be aware of them, but to that character specifically, we're looking at how can we improve his style of movement, his density, the sense of weight, how can we take the next step."

    He plans to start some test shooting "Spider-Man 3" in March, although not yet with the principle cast. He did the same thing with "Spider-Man 2," testing special effects for the big hospital scene and used a lot of the footage they shot during the test phase.



    "I'm actually going to start shooting tests next month -- tests, experiments with costume and characters and movement and new CG types of technology that we're going to develop, combinations of existing technologies that are put together in new ways that make it seem new, but it already exists," says Raimi, who was on the backlot of Sony Pictures in Culver City, Calif. "Our stunt people are also going to be working also shooting tests, mechanical FX tests."

    Although Sony Pictures won't let him give out specifics, he says screenwriter Alvin Sargent is busy on the screenplay for "Spider-Man 3" based on drafts done by Raimi and his brother. He has figured out who Spider-Man's next nemesis will be, but won't say -- nor will he even speculate about Internet gossip predicting it will be Venom. Meanwhile, he's just planning on getting the film done by May 2007.

    "We're going to do big scenes earlier and probably even in the first thing that we shoot really early might be plate photography and maybe even as early as September," he says. "It could be as early as that."

  15. #40

    Standaard

    Ik hoop echt dat Venom de nieuwe villain wordt in Spiderman 3, dat zou echt zo veel coole scenes met zich mee kunnen brengen.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  16. #41

    Standaard




    Thomas Haden Church, who was most recently nominated for an Academy Award for Best Supporting Actor in Sideways, has been cast as Spider-Man's new archenemy in the next chapter of the "Spider-Man" adventure, it was announced by director Sam Raimi and producers Laura Ziskin and Marvel Studios' Avi Arad.

    Spider-Man 3, which is scheduled for release on May 4, 2007, will reunite the successful team that was responsible for the first two blockbuster films. The franchise has grossed more than $1.5 billion in worldwide ticket sales and the new film will again reteam director Raimi, producers Ziskin and Arad, and actors Tobey Maguire as Peter Parker/Spider-Man and Kirsten Dunst as M.J..

    Production on Spider-Man 3 is scheduled to begin early next year.

    "In addition to the on-going relationship between Peter Parker and M.J., these films are driven by the great actors who have brought our villains to life," said Raimi. "Thomas Haden Church will be a fantastic and challenging new nemesis and we all look forward to working with him."

    The identity of the new villain is being kept secret and while speculation is rampant about which character is being called into action, the studio will not comment on the casting beyond confirming Church.
    Bron: Cominsoon.net

    Hij vertoont veel gelijkenis met dr. Conners uit deel 2, misschien wordt het de lizard!

  17. #42

    Standaard

    Heb ook geruchten gehoord over Sandman als villain. Dat zou het natuurlijk wel een vreselijke CGI film maken maar wie weet, 2007


  18. #43

    Standaard

    volgens Filmtotaal zijn er sterke geruchten dat Churhc, Venom gaat spelen

  19. #44

    Standaard Re: Vraagje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    of zo als de serie Blade en Spider-man tegen
    morphius ofzo iets?
    Blade is een spin of van spider-man

    Dus zo gek idee zal het niet zijn
    Sorry, maar Blade is geen spin of van Spider-Man. Het karakter Blade werd geïntroduceerd in de comic "Tomb of Dracula v1 #10" van 1973 en dook nadien op in comics rond hetzelfde thema. Toen hij wat populairder werd dook hij ook op in meer bekende comics!

    Ik vermoed trouwens dat het in Spider-Man 3, het vooral weer om "The Green Goblin" zal gaan, maar nu met Harry Osborn achter het masker.

    En misschien dat ze ook "The Lizard" zullen toevoegen aan het derde deel als tweede verhaal.

  20. #45

    Standaard

    Denk dat ze Harry in deel 3 langzaam laten uitgroeien tot The Green Goblin, maar dat er een andere vijand de hoofdrol zal spelen. Maar The Lizard of The Sandman (Spider-Man is ook al CGI, dus waarom hij niet :wink: ).

    Ben benieuwd of ze ook nog een film maken met meerdere helden erin, zelf altijd wel fan geweest van Captain America en Thor!!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  21. #46

    Standaard

    Volgende Films zijn ze nu mee bezig:

    Deathlok TBA (2006/2007) Paramount Pictures
    Dr. Strange TBA (2005) Dimension Films
    Fantastic Four July 1, 2005 20th Century Fox
    Ghost Rider TBA 2005 Columbia Pictures
    Hulk II Spring 2005 Universal Studios
    Iron Fist TBA (2006) Artisan Entertainment
    Iron Man November, 2005 New Line Cinema
    Man-Thing October 2004 Artisan Entertainment
    Spider-Man 3 Summer, 2007 Not announced yet
    X-Men 3 May 5th, 2006 20th Century Fox

    En er zijn nog een hele hoop anderen die ze willen maken, maar waarvan ze nog niet 100% zeker zijn. Een lijst kun je vinden op: http://www.marveldirectory.com/marvelmovies.htm

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Hier een link voor commentaar van Sam Raimi over de villain in Spiderman 3:

    http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=8194
    Zoals ik het interpreteer, is het volgens mij Venom (maar is ook een wishfull thought)

  23. #48

    Standaard

    Hmm.. ik vond deel 2 niet zo goed, dus heb geen hoge verwachtingen voor deel 3. Deel 1 vond ik wel erg leuk! :wink:

  24. #49

    Standaard

    Thomas Haden Church zal de villain gaan spelen:

    http://www.rottentomatoes.com/news/c...entryid=175693


    Scott Weinberg writes: "A press release plopped out of my inbox this morning, and here's the really short version: recent Oscar nominee Thomas Haden Church ("Sideways," "George of the Jungle") has been cast as the new villain for "Spider-Man 3," although the producers are apparently keeping tight wraps on who that villain will actually be.

    But if you read this interview with special effects artist Tim Phoenix, you'll come across the following passage: "He's under contract not to talk much about 'Spider-Man 3,' but Phoenix did say that the crew is in the conceptual design process for the villains, who are Man-Wolf and Venom." And since we all know that the Man-Wolf alter-ego has already been introduced in "Spider-Man 2" (he's Jonah Jameson's astronaut son), simple logic dictates that Tom Church will be playing Venom. Obviously this has not been confirmed yet, but all the pieces seem to fit. You can check out the history of this villain (who's really quite creepy-looking) at the Sam Ruby Spidey site. "Spider-Man 3" is presently scheduled for release in May of 2007."

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    volgens Filmtotaal zijn er sterke geruchten dat Churhc, Venom gaat spelen
    kreeg vandaag de e-mail van sony pictures over spider-man 3.

    OSCAR NOMINEE THOMAS HADEN CHURCH CAST AS
    THE NEW NEMESIS IN SONY PICTURES' AND MARVEL STUDIOS' "SPIDER-MAN 3"

    Latest Adventure set to debut worldwide on May 4, 2007

    CULVER CITY, CA March 22, 2005 - Thomas Haden Church, who was most recently nominated for an Academy Award for Best Supporting Actor in "Sideways", has been cast as Spider-Man's new archenemy in the next chapter of the "Spider-Man" adventure, it was announced by director Sam Raimi and producers Laura Ziskin and Marvel Studios' Avi Arad.

    "Spider-Man 3", which is scheduled for release on May 4, 2007, will reunite the successful team that was responsible for the first two blockbuster films. The franchise has grossed more than $1.5 billion in worldwide ticket sales and the new film will again reteam director Raimi, producers Ziskin and Arad, and actors Tobey Maguire as Peter Parker/Spider-Man and Kirsten Dunst as M.J..

    Production on "Spider-Man 3" is scheduled to begin early next year.

    "In addition to the on-going relationship between Peter Parker and M.J., these films are driven by the great actors who have brought our villains to life," said Raimi. "Thomas Haden Church will be a fantastic and challenging new nemesis and we all look forward to working with him."

    The identity of the new villain is being kept secret and while speculation is rampant about which character is being called into action, the studio will not comment on the casting beyond confirming Church.

    Since his star-making role in "Sideways", Church has been in demand. The actor is voicing one of the characters in the upcoming animated film "Charlotte's Web", and he recently appeared in Columbia Pictures' "Spanglish". Church previously appeared in such other films as "George of the Jungle", "330 Miles to Graceland", and "Tombstone". In 2003, he also starred in, co-wrote and directed the comedy "Rolling Kansas". From 1990 to 1995, Church played Lowell Mather in the TV series "Wings".

    Click here to visit the official Spider-Man movie website.
    http://spiderman.sonypictures.com
    goed nieuws
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •