Pagina 30 van 34 EersteEerste ... 20262728293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #726

    Standaard

    Vandaag nog eens gezien, ongelofelijk dat ouders hun kroost van 5 a 6 jaar meenemen naar deze film. Wat een irritant gebabbel en gekrijs de hele tijd. Op een gegeven moment zei de moeder vragend; hij is een beetje te eng he <naam kind>? Ik bedoel, du-uuuuuh, hij is niet voor niets 12 jaar en ouder.

    Anyways, ook na een tweede viewing viel hij me nog steeds tegen. Veels te veel villains en niet echt een goed basis verhaal. Desalnietemin prima vermaak maar niet het 'niveau' dat je van Spider-man zou verwachten. Zeker niet na deel 2. Voor mij blijft het een 7.

  2. #727

    Standaard

    Voor mij de beste. Snap alle kritiek niet zo eigenlijk. Heb met volle teugen zitten genieten. Ik wil meer
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #728

    Standaard

    Ik vond het een goede film alleen wat de meeste zeggen dat er te veel vijanden waren ben ik het wel mee eens, en ik vond het erg jammer dat Venom dezelfde stem heeft als Eddie Brock, hij ziet eruit als een monster maar waarom praat ie dan niet als een monster!? Daardoor zag de lipsync er erg gaar uit.

    Maar evengoed heb ik mij zeer vermaakt en ook Bruce Campbell was wel weer geinig.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  4. #729

    Standaard

    Gisterenavond gezien in de marathon. Na de eerste 2 delen vol verwachting op naar deel 3, maar helaas kon ie me verwachting niet goed maken. Niet dat het een slechte film is, maar hij duurde me iets te lang, met iets te weinig actie.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini Bekijk bericht
    Niet dat het een slechte film is, maar hij duurde me iets te lang, met iets te weinig actie.
    dat had ik net met spider-man 2
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #731

    Standaard

    Ik ben ook net terug en vond dit verreweg het slechtste deel! Heel erg ongebalanceerd en hierdoor raakte ik geen minuut betrokken bij het hele gebeuren. Zelfs de actie scene's zogen mij niet de film in, kwam ook mede door de hele slechte ( bijna afwezige ) muziek.

    Film was soms nog eens ontzettend voorspelbaar...
    Goblin Jr. die toch Peter helpt en dood gaat & het MJ gebeuren

    Waar ik me nog wel het meest aan heb zitten ergeren is het wapperen van die amerikaanse vlag, Spiderman die erlangs schiet en dan al dat volk wat staat te klappen en Spider-man toe staat te juichen. Tussendoor nog van dat verschrikkelijk commentaar van enkele toeschouwers.. Bah. In Spiderman 1 viel het nog mee bij de brug, bij Spiderman 2 werd het al erger tijdens die metro scene maar dit slaat alles... Een Spiderman dag, Die nieuws bulletin en dan dat volk wat Spiderman aan staat te moedigen...

    Venom en Sandman waren daarentegen wel stoer, maar hadden te weinig screentijd.

    Leukste scene van de film was wel de Cameo van Bruce

    Al bij al ben ik ontzettend teleurgesteld

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Vandaag nog eens gezien, ongelofelijk dat ouders hun kroost van 5 a 6 jaar meenemen naar deze film.
    Ik ben de eerste mei geweest, en ik dacht op gegeven ogenblik dat ik per ongeluk in de zaal voor Kabouter Plop zat...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #733

    Standaard

    Spider-Man 3
    Spider-Man 3 is maar weer eens een bewijs dat je niet te veel moet afgaan op de recensies die je vooraf leest. Die stemde me niet erg positief. Gelukkig was het bij lange na niet zo erg als de recensies deden vermoeden. Integendeel. Dit derde deel is inderdaad groter, langer en duurder dan de voorgaande 2. Om maar eens te beginnen met de vijanden: dat is er niet 1 maar zijn er 3 (of 4, afhangende van hoe je het bekijkt). Dat was dan ook m`n enige grote vrees vooraf. Dat dat teveel zou zijn en dat de film daardoor de diepgang van de vorige 2 films zou moeten missen.
    Eerlijk is eerlijk: zo goed en diep uitgewerkt als de vorige 2 delen is Spider-Man 3 inderdaad niet, maar gelukkig doet het geen afbreuk aan de film. Waar er enige tekort koming is op het gebied van uitwerking, wordt dat weer meer dan goed gemaakt door de fenomenale special effects, de sublieme score en het sterke acteerwerk. Vooral Tobey Maguire en Kirsten Dunst worden samen steeds beter. Van de nieuwkomers is vooral Thomas Haden Church erg sterk, Topher Grace wel redelijk en had (ondanks dat ze er prachtig uitziet) de rol van Bryce Dallas Howard wat mij betreft weg gelaten kunnen worden.
    Door het hoge tempo en de alsmaar aanhoudende actie verveelt de film geen minuut, ondanks de speelduur van bijna 3 uur.
    Het enige echt minpunt is het veel te kleffe einde, dat gelukkig nog net niet de film verpest. Het scheelt overigens niet veel... Dat had dus een stuk minder en korter gemoeten.
    Behalve dat is deze derde Spider-Man film alles wat ik ervan had verwacht en meer: een heerlijke en geweldige actie film die menig bioscoop bezoeker zal weten te behagen. Niet de beste in de reeks maar nog altijd veel beter dan de meeste films uit het genre.


    8,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #734

    Standaard

    Het enige echte nadeel aan de film vind ik dan toch dat er mijn inziens wel erg veel aandacht aan drama is gegeven. Verhoudingsgewijs meer actie, minder persoonlijk drama had ik toch nog beter gevonden.
    Nu is de film eigenlijk net te gewoontjes. Ik vond hem nog steeds een goede voldoende (zou hem een 7 a 7.5 gegeven hebben) maar het had beter gekund. Niet helemaal het spectacel dat ik verwacht had.

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Door het hoge tempo en de alsmaar aanhoudende actie verveelt de film geen minuut, ondanks de speelduur van bijna 3 uur.
    Volgens mij en IMDb 140 minuten. (scheelt 40 minuten)
    Laatst aangepast door bonuskaart : 03-05-2007 om 10:19

  11. #736

    Standaard

    Ik vond het aantal villains in de film helemaal niet verkeerd, het eindgevecht leek daardoor wel wat uit de gevechten uit de tekenfilms, waar ook regelmatig meerdere villains zich samenspande tegen spiderman. Ook moest er wel 'n derde villain in om het stuk tussen het begin van de film en het moment dat venom geboren wordt op te vullen, dit was met green goblin alleen te langdradig geweest. Wat betreft venom denk ik dat hij nog een rol gaat spelen in de vervolgfilms, ik geloof dan ook niet dat brock dood is.

    Het enige echte vage stuk in de film vond ik het saturdaynight fever gedrag van peter parker, als hij z'n symbiont pak heeft, vond dit 'n beetje gaar overkomen. Dat hij "evil" werd, hadden ze ook wel op 'n andere manier weer kunnen geven lijkt me. Dit kwam me wat lachwekkend en idioot over.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster Bekijk bericht
    En tenslotte, het Amerikaanse patriotisme zit er (net als in de vorige delen) erg dik op. Spidey die door de straten slingert en dan even op het dak landt naast de Stars and Stripes? -blèègh-
    Ik vond dat ook erg tegenvallen.
    Ik zei het meteen tegen mn vriendin.. en jahoor het patriotisme is er ook weer!

    maar ze wist niet wat ik bedoelde volgens mij


    verder vond ik het wel een goede film , alleen vond ik de eerste 2 beter!

    wat ik wel jammer vind is dat spidey zijn black suit een copy is van zijn normale outfit en venom wel de originele black suit spin heeft! hadden ze bij spidey ook moeten doen.
    het geschreew van venom was geweldig en de sandman enorm cool in beeld gebracht!

    Toch zie ik het tot nu toe zo in

    Spider-man 1 : fris, vernieuwend, zeer goed voor een comic film
    Spider-man 2 : heel goed, goed verhaal en een goede balans,
    Spider-man 3 : ook wel goed maar meer " one of the dozen superheroe movies " alleen dan wel de betere van zijn soort

    De cameo van Bruce Campbell was geweldig, Ik, alsmede de zaal lach krom van het lachen.

    En zoals ik al eerder in het forum las,
    Volgens mij was het zeker wel W. Dafoe in de jazzclub achter evil peter.
    andere biosgangers die naats mij zaten hoorde ik het ook gelijk zeggen!

  13. #738

    Standaard

    Ik mag dat soort patriotisme toch altijd wel graag zien, past ook perfect bij Spider-man en de New York setting.

  14. #739

    Standaard

    Een film die een enorme hype met zich heeft meegebracht. Eindelijkwas het zover, dindsdag 21.45 ging ik naar de eerste premiere van Spiderman 3. De zaal vol met gevarieerde leeftijden en comic fans gekleed in spiderman t-shirts caps.

    Eindelijk begon de film, die korte intro filmpjes gaf van de vorige spiderman delen...
    De film verliep verder waar deel 2 eindige, spiderman heeft bekenheid in New York City..

    De film brengt heel veel interractie met de acteurs, vooral Mary Jane en Pieter Parker, Pieter Parker en Harry en Pieter Parker en Aunt May worden flink onder de loep genomen.

    Qua actie en visueel style overtreft het de vorige delen ,maar kwa verhaal tipt het net niet aan Spiderman 2.

    Venom is tot nu toe 1 van de coolste stip vijanden die ik ken die verfilmd is, en jammer dat hier voor niet genoeg tijd was genomen om te zien wat de suit bij Eddie Brock deed zoals dat bij Pieter Parker deed. Overigens toen Pieter Parker de duistere kant speelde , vertoonde hij dat hij weer eens knap kan acteren en van Sullige Nerd tot een enorme macho kan vertolken.

    SPOILER

    Waanzinigste stuk wat voor mij uit de film sprong was het gevecht tussen Harry en Pieter nadat Harry Mary Jane had verleid om haar relatie met Pieter Parker uit te maken.

    SPOILER

    Waarschijnlijk leidt spiderman 3 te weinig aan screen time waardoor alles een beetje samen geperst is. Des al te min maakte dat weinig teleurstelling want Spiderman 3 is een wilde roller coaster waarin actie centrl staat en je doet verlangen naar een vierde deel. Jammer genoeg werd ook al duidelijk gezien dat Spiderman een cerntrale icoon is van de USA door spiderman wapperend achter een Amerikaanse vlag te landen..

    7,5-10

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #740

    Standaard

    Vorig jaar oktober ben ik met mn vriendin in New York geweest en in de film zaten een aantal scenes waar ik goede herrineringen aan heb overgehouden.
    Zo zie je hem op times square staan, daar was ik elke dag te vinden
    Planet Hollywood heb ik praktish elke dag gegeten.
    En bij die spiderman convention was op mijn laatste dag dat ik er was een soort election aan de gang, zag er ongevee hetzelfde uit.
    Aangezien ik een enorme New York addict ben was ik zeer blij dat allemaal weer te zien.

    ik weet dat t off-topic is maar ik wilde t ff kwijt.

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik ben de eerste mei geweest, en ik dacht op gegeven ogenblik dat ik per ongeluk in de zaal voor Kabouter Plop zat...
    Ik was ook meteen 1 mei naar de bios gegaan en ook daar zat de zaal vol met kinderen, heel irritant om de minuut moest er wel weer één de zaal uit om te pissen..
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus Bekijk bericht
    Ik was ook meteen 1 mei naar de bios gegaan en ook daar zat de zaal vol met kinderen, heel irritant om de minuut moest er wel weer één de zaal uit om te pissen..
    Haha ja, en huilende kinderen die het te eng vinden of om de minuut vragen wat er gezegd wordt. Of zo'n kind die net begint met lezen en dan heel trots alle ondertitels voordraagt aan zijn of haar moeder. Jeps, perfect film voor de kids.

  18. #743
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    @Robintjuh: Wie is Pieter Parker? Wist niet dat Spider-Man een Nederlander was .

  19. #744

    Standaard

    ken je die niet? de echt naam van pieter post!
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ken je die niet? de echt naam van pieter post!


    Ik had gelukkig geen last van die kinderen, middernachtvoorstellingen, het is me een deugd
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  21. #746

    Standaard

    Ik ben gisteren dan ook geweest. Let op spoilers! (waar zitten die fuckin spoiler tags??)

    Ik vond het dus gewoon een leuke film. Minder dan 2, die echt een topper in dit genre blijft. Voor de rest meer van hetzelfde, goede humor, goede actie, helaas een minder strak verhaal.

    Het verhaal mist gewoon wat. ik vond dat sommige dingen te snel gingen. Na 15 minuten waren zo'n beetje alle hoofdrolspelers en bijrollen al voorbij gekomen. Tuurlijk zitten er wle wat plotgaten in, daar heb ik me niet aan geergerd. Ik vond het jammer dat Goblin jr. niet iets meer aandacht kreeg. En Sandman zijn verhaal liep ook niet echt lekker. Venom heeft gewoon te weinig screentime, jammer! Waar ik me het meest aan ergerde was tegen het einde aan, die vrouwelijke reporter, de amerikaanse vlag, walgelijk. JJ Jameson, en zijn bloeddruk was dan wel weer top.
    Ik had trouwens ook wel het idee dat sommige dingen gewoon gerecycled werden uit vorige delen. Bijvoorbeeld zijn transformatie naar patser in zijn zwarte outfit, kwam gewoon uit deel 2 waar die spider-man af was. Alleen de twist was dus anders.
    Naja, ik heb me vermaakt, en daar zijn deze films gewoon voor.
    7,5/10
    Turn around and feel the vibe.....

  22. #747

    Standaard

    Ik vond vooral dat Venom er echt tof uitzag in een trailer,....maareh, komt hij er maar heel even in voor of toch wel een flink tijdje?

  23. #748

    Standaard

    El-Jorge, [ spoiler ] & [ / spoiler ] zonder de spaties

    En Venom komt er maar heel kort in voor.. jamer genoeg !

  24. #749

    Red face Pieter getypt inplaats van Peter

    had ik PIeter getypt!

    Oei ik dacht dat Pieter Parker wel een Nederlander was..ziet er zo dutchy uit..:razz:

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #750

    Standaard

    Gisteren gezien en hoewel het geen erbarmelijk slechte film is, vind ik hem toch een stuk minder dan de vorige twee delen.

    Ik deel de kritiek dat er te veel in één film is gepropt, waardoor eigenlijk weinig echt goed tot z'n recht komt. Dat geldt zowel voor de tegenstanders als voor de privé-perikelen van de hoofdpersonen. Bovendien komt de afronding van de verhaallijnen rondom alle drie de tegenstanders nogal uit de lucht vallen. En de dans-routine is m.i. op het randje. Het gaat wat te lang door. Al met al doet de film daarmee aan als 'Spiderman light'.

    Er valt natuurlijk nog wel degelijk wat te genieten. Naast de cameo van Bruce Campbell vond ik de eerste scène met J.J.J. geweldig ("Verkeerde pillen"). De actie is in orde, evenals het gros van de special effects (zeker die m.b.t. Sandman) en de muziek was nog niet zo slecht in vergelijking met die van Elfman.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 30 van 34 EersteEerste ... 20262728293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •