Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334
De resultaten 826 tot 840 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #826

    Standaard

    en gaan ze ook zo cheap zijn als de eerste 2 films ? ik heb die voor maar 8 euro ofzo kunnen kopen en waren alle twee 2 discs

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy Bekijk bericht
    en gaan ze ook zo cheap zijn als de eerste 2 films ? ik heb die voor maar 8 euro ofzo kunnen kopen en waren alle twee 2 discs
    over een jaar of 2 wanneer Spiderman 4 uitkomt....

  3. #828

    Standaard

    Ik heb eindelijk ook eens het derde deel in de Spider-Man reeks gekeken. Behoorlijke tegenvaller na een verrassend goed eerste deel en een nog beter tweede deel. Spider-Man 3 is te lang, het verhaal te uitgebreid, teveel vijanden, teveel onbelangrijke scenes, humor kwam niet over zoals bij de vorige delen, ondanks het grote budget zagen sommige CGI-shots er in mijn opinie toch nog te fake uit enzovoort.

    Niet meer dan een doordeweekse dertien-in-een-dozijn superhero-film, en dat zou niet mogen met zo'n budget, zo'n cast en zo'n franchise als Spider-Man.

    Moest er ooit een vierde komen, ik moet hem alvast niet meer zien. Ik vind het momenteel al bijzonder spijtig dat ze nog een derde deel gemaakt hebben.

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik heb eindelijk ook eens het derde deel in de Spider-Man reeks gekeken. Behoorlijke tegenvaller na een verrassend goed eerste deel en een nog beter tweede deel. Spider-Man 3 is te lang, het verhaal te uitgebreid, teveel vijanden, teveel onbelangrijke scenes, humor kwam niet over zoals bij de vorige delen, ondanks het grote budget zagen sommige CGI-shots er in mijn opinie toch nog te fake uit enzovoort.

    Niet meer dan een doordeweekse dertien-in-een-dozijn superhero-film, en dat zou niet mogen met zo'n budget, zo'n cast en zo'n franchise als Spider-Man.

    Moest er ooit een vierde komen, ik moet hem alvast niet meer zien. Ik vind het momenteel al bijzonder spijtig dat ze nog een derde deel gemaakt hebben.
    Vergeleken met de twee voorgangers vond ik hem ook best tegenvallen, toen ik hem in de zomer in de bioscoop zag. Zoals je zegt: te lang, te veel personages met te veel subplotlijnen die niet fatsoenlijk kunnen worden uitgewerkt. De humor en het drama vond ik ook lang niet zo sterk en meeslepend als ik deel 2 (mijn favoriet). Het hele relatieprobleem tussen Peter en MJ begint in dit deel ook nogal te irriteren, en de andere personages kunnen dat niet positief compenseren. Gwen Stacy verdient beter, en wie heeft van Eddie Brock zo'n irritant jochie gemaakt? Sandman is lang niet zo interessant als Doc Ock, en Venom komt er ook nogal bekaaid vanaf in een onwaardig kort rolletje.

    Visueel heb ik echter niks te klagen. Sterke actie, en ook de effecten vond ik er weer top uit zien. Dat, samen met de credits die de franchise met delen 1 en 2 heeft opgebouwd maakt mij toch gemotiveerd genoeg om de 2-disc van deze film in huis te halen. Een drukke film kan soms bij een tweede kijkbeurt beter op je inwerken, en die kans gun ik Spider-Man 3 wel. Ook ben ik benieuwd naar de extra's.

    Ik zou deel 4 niet meteen de grond in trappen. We hebben het dan over een heel andere film, en dat verdient een gescheiden blik, buiten de franchise als geheel.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #830

    Standaard

    Ik vond de actie doorgaans ook goed, zij het op momenten wat eenzijdig (van dat Goblin-gedoe heb je tegen film 3 wel genoeg gezien vind ik). De Sandman-CGI vond ik indrukwekkend, maar andere dingen zagen er toch wat te overduidelijk CGI uit in mijn opinie (de scene met de op hol geslagen kraan bijvoorbeeld).

    Het belangrijkste blijft toch wel dat er geen evenwicht in deze film zit doordat er teveel gaande is. Het tempo wordt voortdurend gebroken. Als er nu weer snel een vierde deel komt is de kans groot dat het nog wat erger wordt (ik durf de woorden Batman & Robin in de mond te nemen) en dat zie ik liever niet gebeuren bij deze franchise. Mochten ze nu een lange pauze nemen en dan nog eens een deel maken, da's een ander verhaal natuurlijk.

  6. #831

    Standaard

    Na het zien de SM3 DVD, tot de conclusie gekomen dat dit ook wederom niet de mooiste transfer is, kleuren zijn te licht en hier en daar duidelijk last van compressie (getest op 42")... let wel gaat hier om 'n rental exemplaar:

    DVD9 / D6-44954-RN / 8.539.996.160 bytes
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #832

    Standaard

    Wat een geklaag weer hoor. De Venom Saga van de Spiderman serie is toch een van de vetste gedeeltes moet ik zeggen. Deel 1 was voor de meeste fans niet echt interessant omdat de meesten toch weten hoe Peter Spidey is geworden. Deel 2 is zeker beter dan 1, valt weinig over te klagen. Deel 3 overtreft zeker alle 2 voorgaande delen. Hoezo teveel vijanden. Check de serie eens. Komt zowat meteen de hele bad guy wereld op Spidey af in 1 aflevering. Eddie Brock is in de serie altijd irritant geweest alleen was ie in de serie toch wel wat breder en stoerder. De poen die de makers de 1e week binnen haalden zegt toch genoeg. Smaak verschilt, van mij had ie ook beter gekund maar der is nog genoeg over voor nog een film. Laat maar komen die hap. Spiderman die verder muteert in een losgeslagen oversize spin en dat de X-Men komen helpen. Carnage kan natuurlijk ook nog geintroduceerd worden. En die Saga met de verschillende Spidermans uit verschillende dimensies.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    Check de serie eens. Komt zowat meteen de hele bad guy wereld op Spidey af in 1 aflevering.
    Klopt, maar daar zijn de verschillende personages al uitgebreid geïntroduceerd geweest en al verschillende keren solo achter Spidey gegaan. Kun je niet vergelijken met de film... Venom saga is cool en is de tofste vijand die Spider-man kent volgens mij, maar hier komt hij toch over als een pussy. Je ziet Venom amper in zijn ware vorm (Wat haat ik het dat Tophers gezicht telkens tevoorschijn kwam... ) en krijgt amper screen-time.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    De poen die de makers de 1e week binnen haalden zegt toch genoeg.
    De verwachtingen waren dan van veel mensen ook enorm hoog en na 2 goeie delen is het normaal dat de poen binnenkomt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    en dat de X-Men komen helpen
    Lijkt me onwaarschijnlijk. De rechten van Spider-man liggen bij Sony, terwijl X-men zich bij Fox bevind.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #834

    Standaard

    Verschrikkelijk hoe er telkens weer vergeleken wordt met de tekenfilm. De COMICS zijn het origineel materiaal en daarvan zijn de films afgeleid!!!
    "Why are you wearing that stupid man-suit?"

  10. #835

    Standaard

    Deze ochtend deel 3 op dvd aangeschaft, wou eerst voor de blu-ray gaan maar 30 € is me net iets te veel... dus heb ik het maar op dvd gehouden voor de 2 disc edition die op 21 € neerkomt...

    Ik blijf erbij, ook al heeft dit deel zijn gebreken, in mijn ogen is hij veel beter dan deel 2... ik besef ook wel dat ik dat waarschijnlijk als een van de weinigen vindt. Deel 2 was ronduit saai, veel te langdradig en gewoon te 'zwaar' als comic movie... Het was bij momenten meer drama dan actie/adventure... Nu heb ik niets tegen wat karakterontwikkeling en weet ik ook dat Spider-Man altijd het personage is geweest meet diepe innerlijke kwesties en dergelijke maar in deel 2 moest ik me er vaak echt door ploegen om de film uit te zien... Dat vond ik in dit deel veel beter gedaan... Peter had nog steeds die problemen en vragen in zichzelf, maar het tempo was toch hoger... Nu gaat dat wel een beetje ten koste van de diepgang maar daar stoor ik me bij dit genre echt niet aan, comic verfilmingen moeten in mijn ogen niet te diepgaand zijn, het is in de eerste plaats nog altijd entertainment... naar Spider-Man, X-man, Blade en wat nog allemaal ga je gewoon puur voor de effecten, de bad guys, de actie, de one-liners en dergelijke, en niet voor zware gevoelens of te veel liefdesperikelen enz... Bij deze film zit de vaart er gewoon goed in met veel actie...en de stukken waar ik het meest van genoot waren de delen waarin Peter zijn donkere kant bovenkomt, ik heb altijd meer interesse gehad in personages die niet helemaal goed zijn, dan in de brave, altijd lachende held... dat te lief, te klef gedoe zegt mij niets, geef mij maar dat arrogante... het enige wat me ontzettend irriteerde is dat stuk bij J.J. als Pete die foto's wil verkopen en dan zegt dat ie het dubbele betaald wil krijgen en een vaste baan, dan gooit ie zo even z'n haar voor z'n ogen weg.... kinda gay :wink:
    Tja die 3 bad guys zijn misschien een beetje veel van het goede, maar het stoorde me ook niet dus dat viel dan weer goed mee... inderdaad dat Venom er maar zo kort in voorkomt, maar de tijd dat ie meedoet blaast hij iedereen van het scherm... wat ik ook jammer vond was dat ie niet in het meervoud over zichzelf sprak, dat vond ik destijds altijd zo geweldig aan hem

    in ieder geval, na het zeer goede eerste deel, het matige tweede is dit weer een zeer aangenaam derde deel...
    Laatst aangepast door Kendorjia : 11-10-2007 om 13:56
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    comic verfilmingen moeten in mijn ogen niet te diepgaand zijn, het is in de eerste plaats nog altijd entertainment...
    Hoe kom je tot de conclusie dat diepgang en entertainment niet samen kunnen gaan? Je stelt ze in je verhaal als twee tegenovergestelde elementen. Iedereen heeft uiteraard recht op zijn eigen mening, de mijne is dat twee qua script subliem in elkaar zat met een goede mix tussen actie en drama. De actiescenes krijgen dan ook meer gewicht aangezien ze minder voorkomen en je bovendien meer meevoelt. Voor mij is deel 2 op alle fronten beter dan deel 1 en wist deel 3 me geheel niet te overtuigen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Hoe kom je tot de conclusie dat diepgang en entertainment niet samen kunnen gaan? Je stelt ze in je verhaal als twee tegenovergestelde elementen. Iedereen heeft uiteraard recht op zijn eigen mening, de mijne is dat twee qua script subliem in elkaar zat met een goede mix tussen actie en drama. De actiescenes krijgen dan ook meer gewicht aangezien ze minder voorkomen en je bovendien meer meevoelt. Voor mij is deel 2 op alle fronten beter dan deel 1 en wist deel 3 me geheel niet te overtuigen.
    ik bedoelde niet dat die beide niet kunnen samengaan, maar een comicverfilming moet voor mij niet TE diepgaand zijn... ik vond het in deel 3 veel beter gedoseerd dan deel 2, in deel 2 was het bijna enkel drama en sentimenteel gezwam dat maar niet op gang kwam en zeer weinig actie, die zelfs niet zo overtuigend was... terwijl er in deel 3 genoeg spektakel zat, en toch ook gevoel... Je zegt zelf al over deel 2, de actiescenes krijgen dan ook meer gewicht aangezien ze minder voorkomen, en laat dat nou net zijn waar het om draait bij comicverfilmingen... over the top actie... een rollercoaster ride van special fx... ik ga bijvoorbeeld niet naar een comicfilm van meer dan twee uur waarin alles samen amper een half uur actie zit, maar anderhalf uur melodramatisch gedoe... en de actiescenes moeten helemaal niet zwaar zijn bij een comicverfilming, wat kan mij dat nou schelen of die pino sterft of niet, zolang het maar goed in beeld komt :wink: bij een andere film, een Black Hawk Down bijvoorbeeld, daar vind ik het wel belangrijk dat je erom geeft... omdat dat meer realistisch is... spider-man is nonsense, dus dan verwacht ik niet dat ik echt meeleef (natuurlijk een beetje wel, maar je begrijpt me wel)

    maar zoals ik al zei, ik ben vast een van de weinigen :wink:
    Laatst aangepast door Kendorjia : 11-10-2007 om 15:31
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Hoe kom je tot de conclusie dat diepgang en entertainment niet samen kunnen gaan? Je stelt ze in je verhaal als twee tegenovergestelde elementen. Iedereen heeft uiteraard recht op zijn eigen mening, de mijne is dat twee qua script subliem in elkaar zat met een goede mix tussen actie en drama. De actiescenes krijgen dan ook meer gewicht aangezien ze minder voorkomen en je bovendien meer meevoelt. Voor mij is deel 2 op alle fronten beter dan deel 1 en wist deel 3 me geheel niet te overtuigen.
    Dit is zowat ook mijn mening. Deel 2 had een perfecte balans en daardoor blijft dit de beste uit de reeks. Deel 3 was erover. Teveel aktie en dat ging gepaard met toevalligheden. Deel 1 was een leuke intro, maar niet meer dan dat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #839

    Standaard

    Ik denk dat ik hem gewoon nog een keer moet kijken. De eerste keer in de bioscoop zat ik met ander verwachtingen (de film zat zoals hij volgens mij moest zijn in mijn hoofd, en dan valt hij altijd tegen) en met allemaal kinderen naast me, die bij het minste of geringste schrokken. De tweede keer in de bioscoop vond ik hem al iets beter, maar was het geluid weer niet in orde (de hoge tonen waren totaal niet zuiver) en dat hielp ook niet echt. Morgen maar op dvd kijken wat ik er nu van vind.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    How it should have ended ....
    http://www.youtube.com/watch?v=HoNgMVFQNBI

    haha das wel graaf, en eigenlijk ben ik het met bepaalde dingen wel eens
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 34 van 34 EersteEerste ... 243031323334

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •