Pagina 4 van 34 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 840 worden weergegeven.

Discussie: Spiderman 3

  1. #76

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Topher Grace Joins Spider-Man 3!



    Source: Columbia Pictures May 20, 2005

    Topher Grace has joined the cast of Spider-Man 3, it was announced by director Sam Raimi and producers Laura Ziskin and Marvel Studio's Avi Arad.

    Grace will join Tobey Maguire, Kirsten Dunst, James Franco, and Thomas Haden Church in the blockbuster franchise.

    Spider-Man 3 is scheduled for release on May 4, 2007, and will reunite returning cast members with director Sam Raimi and producers Ziskin and Arad, the successful filmmaking team responsible for the first two films.

    The "Spider-Man" film franchise has grossed more than $1.5 billion in worldwide ticket sales to date. Production on Spider-Man 3, which was written by Alvin Sargent, is scheduled to begin early next year.

    "I couldn't be more excited about the direction we are taking the continuing adventures of Peter Parker," said Raimi. "Topher Grace is an extraordinarily talented actor and will be perfect for the complexities of the role we are developing."

    While speculation continues about which characters will be called into action, the studio will not comment on the new roles beyond confirming the casting of Grace and Church.

    Spider-Man 3 is being overseen by Columbia's President of Production Matt Tolmach and Shannon Gaulding, Director of Development for the studio.

    Grace, who has been a weekly fixture in homes across America in the hit comedy series That '70s Show for the last 7 years, is seamlessly transitioning from the small screen to the big screen. Testament to his success, he has recently been prized with Breakthrough Acting awards by both the National Board of Review and the New York Online Film Critics, for his starring roles in Paul Weitz's In Good Company and Dylan Kidd's P.S.

    This winter, Grace starred opposite Dennis Quaid and Scarlett Johansson in In Good Company. And in P.S., which premiered at this fall's Toronto Film Festival, he starred as the romantic lead opposite Laura Linney in an off-beat romantic comedy adapted from the Helen Schulman novel by the same name.

    Grace's major breakthrough on film came with his debut role in Steven Soderbergh's Oscar nominated movie Traffic, which he followed-up with a memorable cameo in the Soderbergh's Ocean's Eleven. He also reprises his role, as himself, in the sequel Ocean's Twelve. Earlier this year he could be seen in Robert Luketic's romantic comedy Win a Date With Tad Hamilton!, alongside Kate Bosworth and Josh Duhamel. Before that, he was in last winter's Mona Lisa Smile, opposite Julia Roberts, Kirsten Dunst and Marcia Gay Harden.

    He fell into acting in high school in which he starred in plays such as "A Funny Thing Happened On The Way To The Forum". After high school, he moved out to Los Angeles for college and soon embarked on his acting career with a starring role on That '70s Show, remarkably sans prior industry experience. He currently resides in Los Angeles.
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #77

    Standaard

    Een leuk gerucht net gelezen :


    Here's what we DO know about SPIDER-MAN 3. It stars Thomas Haden Church and Topher Grace as villains. It's set for release on May 4, 2007. And that's about it, other than the obvious Tobey-Maguire-is-returning stuff. We presume this will be the last Raimi-directed SPIDER-MAN film and possibly the last Maguire/Dunst film as well, but we don't know that for sure. And we still don't know exactly what's going on with the villains. SuperheroHype has heard gotten a scoop though that the film will feature not just two but four villains in the film: Venom, Sandman, Hobgoblin and Vulture. It's relatively clear that Haden Church and Grace will be playing either Venom or Sandman. They could be positioning James Franco to somehow morph into Hobgoblin in a sort of altered version of the comic's events (where Harry became the "second" Green Goblin). As for Vulture...it sounds a little odd. Larry David had joked about being approached to star but I never really put much stock in that. I always figured they'd get Dylan Baker to reprise his Curt Connors/Lizard role in the third film. Either way, I think going all-out for the third and final film could be a great idea. Even though it's not the true Sinister Six, just give Spidey more villains than he can handle and make fanboys drool with glee.
    Life without freedom is no life at all !
    http://www.intervocative.com/dvdcoll...x/spiderman306

  3. #78

    Standaard

    Hoewel het erg goed klinkt geloof ik er geen snars van... Iedereen hoopt dat Venom erin komt maar denk niet dat Raimi zich hier aan waagt.

  4. #79

    Standaard

    Ik hoop juist van niet. Bah, slecht jaren 90 randkarakter! Zonder aliensymbiotes blijft de serie tenminste nog enigzins met de voeten op de grond.

  5. #80

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Dunst Confirms Spider-Man 3 Villains



    Source: Zap2it September 26, 2005

    During an interview this weekend promoting Elizabethtown, Kirsten Dunst confirmed rumors to Zap2it that Thomas Haden Church will play Sandman and Topher Grace is Venom in director Sam Raimi's Spider-Man 3, opening in theaters on May 4, 2007.

    "We have really great people though as the villains in this film, Thomas Haden Church and Topher Grace -- Venom and Sandman," said Dunst, who plays Mary Jane Watson in the Spidey films.

    "Maybe I wasn't supposed to say that," she added before reversing her claim. "It's the other way around. You're right," she conceded to a journalist.

    Dunst has yet to receive a script for the third film that will begin shooting in January. "But I know the general story. There's a lot that they're trying to fit into this one."

    Zap2it
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  6. #81

    Standaard

    2007 lijkt nog zo vreselijk ver weg ..

  7. #82

    Standaard

    Dat is ook ver weg

    Maar wordt volgens mij weer erg cool 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #83
    Dane
    Guest

    Standaard

    Sandman


  9. #84

    Standaard

    Zandmannetje is leuk nieuws, maar het beste nieuws is toch wel een live-action verfilming van VENOM ! Prachtig
    Ik hoop écht dat dus ook Spider-Man tijdelijk in een zwart pakkie te zien valt.
    make your life Sway

  10. #85

    Standaard

    Denk eerder dat Venom meer een introductie krijgt en uiteindelijk in deel 4 pas echt de hoofdrol-villian wordt.

  11. #86
    Dane
    Guest

    Standaard

    Hayden Church is wel flink bezig geweest in de sportschool in ieder geval. En op een buitenlands forum viel iemand ook al op dat zijn rechter onderarm een stuk gespierder lijkt dan zijn andere, of lijkt dat maar zo?

  12. #87

    Standaard

    Nu je het zegt Dane.... als je die foto zo bekijkt ziet het er inderdaad zo uit.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Hayden Church is wel flink bezig geweest in de sportschool in ieder geval. En op een buitenlands forum viel iemand ook al op dat zijn rechter onderarm een stuk gespierder lijkt dan zijn andere, of lijkt dat maar zo?

    Lijkt niet zo, maar is zo.

  14. #89
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Hayden Church is wel flink bezig geweest in de sportschool in ieder geval. En op een buitenlands forum viel iemand ook al op dat zijn rechter onderarm een stuk gespierder lijkt dan zijn andere, of lijkt dat maar zo?

    Lijkt niet zo, maar is zo.
    Strek je arm recht voor je uit, en draai dan je pols een halve slag. Dan zul je zien dat je onderarm vanaf de onderkant er dikker uit zal zien.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  15. #90

    Standaard

    ik denk dat Eddie Brock misschien net de laatste 3 minuten als Venom te zien zal zijn en dat het dan weer afwachten is op deel 4 in 2009
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    ik denk dat Eddie Brock misschien net de laatste 3 minuten als Venom te zien zal zijn en dat het dan weer afwachten is op deel 4 in 2009
    Zo triest zou ik daar niet over zijn hoor, hoop dat het zo is eerlijk gezegd, want Venom moet volwardige Bad guy zijn en kan enkel als het verhaal vertelt wordt zoals het hoort.

    Het Venom verhaal is te lang om in 1 film vertelt te worden vind ik.

    Het symbiont moet eerts naar de aarde gebracht worden, dan overgaan naar peter Parker. Vindt deze krachten echt super, maar na een tijd ondervindt hij dat ook hij pesroonlijk verandert en stoot dan de symbiont af. Deze gaat dan over naar Brock. Dit zou goed zijn in film 3, maar dat Venom echt the bad guy is mag enkel vanaf film 4.

    Is ook maar één enkele mening van een fan natuurlijk
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    ik denk dat Eddie Brock misschien net de laatste 3 minuten als Venom te zien zal zijn en dat het dan weer afwachten is op deel 4 in 2009
    Zo triest zou ik daar niet over zijn hoor, hoop dat het zo is eerlijk gezegd, want Venom moet volwardige Bad guy zijn en kan enkel als het verhaal vertelt wordt zoals het hoort.

    Het Venom verhaal is te lang om in 1 film vertelt te worden vind ik.

    Het symbiont moet eerts naar de aarde gebracht worden, dan overgaan naar peter Parker. Vindt deze krachten echt super, maar na een tijd ondervindt hij dat ook hij pesroonlijk verandert en stoot dan de symbiont af. Deze gaat dan over naar Brock. Dit zou goed zijn in film 3, maar dat Venom echt the bad guy is mag enkel vanaf film 4.

    Is ook maar één enkele mening van een fan natuurlijk
    Wie zegt dat er überhaupt een deel 4 komt? De huidige cast en crew hebben alleen getekend voor 3 delen, waarvan dit dus de laatste is. Heb meerdere malen in interviews gehoord en gelezen van Raimi, Maguire en Dunst dat ze niet of onwaarschijnlijk zullen opdraven voor een 4de deel ondanks het grote succes. Waarom kan ik me even niet herinneren meer maar als ik zou moeten raden is omdat het na 3 delen, oftwel een trilogy wel genoeg is.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #93

    Standaard

    bovendien is het onvermijdelijk om niet Carnage te introduceren in deel 3 of 4 want Eddie Brock zit in de cel met hem op het moment dat de symbiont hem pakt, en dan krijgt Cletus Kasady ook een stukje symbiont op zich, waardoor dus Carnage ontstaat ..

    EDIT : en geloof nou maar niet dat het stopt bij deel 3 met het immense succes dat er is van de films .. dat persen ze nog wel wat verder uit hoor :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    bovendien is het onvermijdelijk om niet Carnage te introduceren in deel 3 of 4 want Eddie Brock zit in de cel met hem op het moment dat de symbiont hem pakt, en dan krijgt Cletus Kasady ook een stukje symbiont op zich, waardoor dus Carnage ontstaat ..

    EDIT : en geloof nou maar niet dat het stopt bij deel 3 met het immense succes dat er is van de films .. dat persen ze nog wel wat verder uit hoor :wink:
    Denk het ook wel, de acteurs willen ook wel, want ze hadden contract voor 3 films. Met een nieuw contract kunnen ze nu wel veel geld eisen.

  20. #95

    Standaard

    OF ( maar dit is echt wishful thinking ) ze maken de Sinister Six in 1 serie dat kost denk ik alleen een hoop centjes om alle special effects te kunnen maken..

    voor de mensen die denken wie zijn the sinister six nou weer :



    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  21. #96

    Standaard

    alleen hoort Kraven er volgens mij niet bij, en moet dat Sandman zijn, en ook staat me iets bij van The Jackal .. maar goed ..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  22. #97

    Standaard

    Nee, nee. Traditioneel horen the Shocker en Mysterio erbij en niet Venom, Black Cat en Craven

  23. #98

    Standaard

    Het waren toch altijd:
    dr octopus ,sinister ,shocker ,kameleon ,electro en green goblin
    Impressive MOST Impressive!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    Het waren toch altijd:
    dr octopus ,sinister ,shocker ,kameleon ,electro en green goblin
    Nee, Mysterio in plaats van Green Goblin. Dat is de klassieke Sinister Six.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    Het waren toch altijd:
    dr octopus ,sinister ,shocker ,kameleon ,electro en green goblin
    Nee, Mysterio in plaats van Green Goblin. Dat is de klassieke Sinister Six.
    volgens mij hoort Scorpion er ook nog bij, ipv Sinister
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Pagina 4 van 34 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •