Pagina 40 van 40 EersteEerste ... 303637383940
De resultaten 976 tot 989 van 989 worden weergegeven.
  1. #976
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik keek afgelopen weekend nog even een van de bonusdiscs bij de EE en het moment waarop Peter Jackson Elijah Wood wel 10 / 20 keer een scene over laat doen is echt vreemd om te zien. Het was het laatste shot wat ze nodig hadden en Peter Jackson wilde gewoon niet stoppen met filmen. Ik werd er zowat emotioneel van

    Erg mooi moment wanneer hij voor de laatste keer 'Cut!' roept, en huilend in de armen van Wood valt 8)

  2. #977

    Standaard

    weet iemand of hij bij makro nog steeds 25,- is of ergens anders voor een zacht prijsje te halen valt?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #978

    Standaard

    Even een vraagje, bij ik zie staan dat de collector's edition 5 discs is (die met dat beeldje) en dan de gewone EE een 4-disc is ...

    is dit waar? Zo ja, wat is dan het verschil? Zo ja, waarom koop je dan voor 120 euro een box met 12-discs erin voor de hele collectie te hebben en mis je dan nog 1 disc?

    Zo nee... ja, dan niet he

  4. #979

    Standaard

    hangt er vanaf of je het een gemis vindt.
    de echte die hard fans willen die 5e disc, die er overigens los bijzit.
    ikzelf vond de 4disc genoeg.

    bij Return of the King is de 5e disc iets over de filmmuziek, met Howard Shore.
    Bij de TT gaat t over Gollum, en bij Fellowship is de 5e disc die National Gepgraphic dvd, die je ook los kan kopen.

    zie de rewind site:

    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=6117

    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2167

    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=3722
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Ik keek afgelopen weekend nog even een van de bonusdiscs bij de EE en het moment waarop Peter Jackson Elijah Wood wel 10 / 20 keer een scene over laat doen is echt vreemd om te zien. Het was het laatste shot wat ze nodig hadden en Peter Jackson wilde gewoon niet stoppen met filmen. Ik werd er zowat emotioneel van

    Erg mooi moment wanneer hij voor de laatste keer 'Cut!' roept, en huilend in de armen van Wood valt 8)
    Heb ik week geleden ook es opnieuw bekeken, en inderdaad, als kijker voel je echt mee, en even een krop in de keel op dat moment.

  6. #981

    Standaard

    Gisteren de ROTK gift set zien staan voor €19,99 bij FRS in Amstelveen... ze hadden er nog een aantal staan

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy van den Berg
    Gisteren de ROTK gift set zien staan voor €19,99 bij FRS in Amstelveen... ze hadden er nog een aantal staan
    die twee die ik via de site besteld had zijn gisteren (6 dagen na bestelling) ook verzonden!

  8. #983

    Standaard

    Ik heb er ook één thuis staan voor zelfs maar € 14,99 thuisbezorgd (prijsjerijk kortingsbon)

    Nu moet ik alleen nog aan de deel één giftset zien te komen

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik heb er ook één thuis staan voor zelfs maar € 14,99 thuisbezorgd (prijsjerijk kortingsbon)

    Nu moet ik alleen nog aan de deel één giftset zien te komen
    kheb 'm ook net opgehaald! ik lekker voor 12,99 met free-id

    hehe, ik twijfel alleen, houden of van de hand doen voor 50 euro... ben geen echte lotr fan en kan er dan de totale 2-disc serie van kopen ...

    al staat de complete EE ook mooi in de kast, maar die is nog 120 (108 free-id+pjr maar dan nog...)

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik heb er ook één thuis staan voor zelfs maar € 14,99 thuisbezorgd (prijsjerijk kortingsbon)

    Nu moet ik alleen nog aan de deel één giftset zien te komen
    kheb 'm ook net opgehaald! ik lekker voor 12,99 met free-id

    hehe, ik twijfel alleen, houden of van de hand doen voor 50 euro... ben geen echte lotr fan en kan er dan de totale 2-disc serie van kopen ...

    al staat de complete EE ook mooi in de kast, maar die is nog 120 (108 free-id+pjr maar dan nog...)
    Houden man! Dit is een klassieker in je handen

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Ik heb er ook één thuis staan voor zelfs maar € 14,99 thuisbezorgd (prijsjerijk kortingsbon)

    Nu moet ik alleen nog aan de deel één giftset zien te komen
    kheb 'm ook net opgehaald! ik lekker voor 12,99 met free-id

    hehe, ik twijfel alleen, houden of van de hand doen voor 50 euro... ben geen echte lotr fan en kan er dan de totale 2-disc serie van kopen ...

    al staat de complete EE ook mooi in de kast, maar die is nog 120 (108 free-id+pjr maar dan nog...)
    Je krijgt ook nooit 50 euro voor deze box, aangezien er een hoop mensen zijn die deze boxen voor 13, 15 of 20 euro hebben ingeslagen en ebay\marktplaats er van over loopt. Als je er 30 euro voor krijgt op martktplaats bijv mag je al van geluk spreken (ik kan het weten, want ik heb er 30 euro voor gekregen, had er 2 :P). En het blijft natuurlijk een mooi ding om te hebben, en het verschil met een niet-EE is ook iets van 48 minuten, dus bij de niet-EE zal je toch ook wat delen van de film nu missen, wat natuurlijk zonde is.

  12. #987

    Standaard

    Ik had em een tijdje terug lekker voor 44 euro gekocht , lekker puh

  13. #988

    Standaard

    De Lord Of The Rings trilogie is een goeie reeks. Met The Return of the King had ik me wel het meest vermaakt moet ik zeggen

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    De Lord Of The Rings trilogie is een goeie reeks. Met The Return of the King had ik me wel het meest vermaakt moet ik zeggen
    Je kickt gewoon op andermans leed 8) Want daar zit de film vol mee

Pagina 40 van 40 EersteEerste ... 303637383940

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •