Pagina 1 van 40 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 989 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LOTR III: The Return of the King (Special Edition 4 Disc)

    DVD?

  2. #2

    Standaard

    ziet er goed uit, geen slechte prijs trouwens, info komt van VanLeest:http://www.vanleest.nl/pages/product...ductID=431489#


  3. #3

    Standaard

    Ik hoop dat ze deze verpakking niet gaan vervuilen met 'winner of 11 oscars blablabla', maar dat ze 'm exact laten aansluiten met de twee voorgaande...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    Hmm, ligt het nou aan mij of is dat lettertype van de titel veel kleiner dan die van FotR en TTT ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is het ook bij elkaar ge-photoshopt.
    De verticale tekst op de 'rug' staat niet mooi gecentreerd en ook de titel op de voorkant is volgens mij niet helemaal perfect uitgelijnd...

    Aan de andere kant denk ik wel dat dit het uiteindelijke resultaat het dichtst benaderd...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik hoop dat ze deze verpakking niet gaan vervuilen met 'winner of 11 oscars blablabla', maar dat ze 'm exact laten aansluiten met de twee voorgaande...
    Dat zal wel alleen bij de SE gebeuren. Misschien wel op het stukje karton met info, wat er omheen zit, zoals bij TTT EE (misschien bij FOTR ook, maar die kwam bij mij uit de winkel). Hoe zit het verder met die 12 disc box trouwens?

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoe zit het verder met die 12 disc box trouwens?
    Komt die dan ofzo?

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik mis de gouden lettertjes !!

  10. #10

    Standaard

    wees maar niet bang, dit is niet hoe die er echt uit komt te zien, waar is het A-Film logo, de titel staat er ook veel te klein op op de zijkant

  11. #11

    Standaard

    ik ben bang dat de verzamelbox gaat bestaan uit de eerste 2 dvd schijfjes van de EE's
    Dus 6 schijfjes en misschien een extra schijf met daarop een nieuwe set extra's

    Mocht het anders zijn dan ga ik hem iig niet aanschaffen daar ik al de 2dvd en 4dvd versie's heb.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  12. #12

    Standaard

    Hij is ook aanzienlijk verlengd ten opzichte van de bioscoop versie. Volgens de site van Van Leest 251 minuten. Dat is ongeveer 4 uur zonder de aftiteling!!!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter555
    Hij is ook aanzienlijk verlengd ten opzichte van de bioscoop versie. Volgens de site van Van Leest 251 minuten. Dat is ongeveer 4 uur zonder de aftiteling!!!
    4 uur en 10 minuten word ie dan aagezien de aftiteling 20 minuten is maar dit was volgens mij al veel langer bekend

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter555
    Hij is ook aanzienlijk verlengd ten opzichte van de bioscoop versie. Volgens de site van Van Leest 251 minuten. Dat is ongeveer 4 uur zonder de aftiteling!!!
    4 uur en 10 minuten word ie dan aagezien de aftiteling 20 minuten is maar dit was volgens mij al veel langer bekend
    Word een lange zit als die uitkomt dan. dat word dus een flinke zak zoete popcorn, en een kratje Heineken halen :wink:
    I am a freak, and I am proud of it:)

  15. #15

    Standaard

    komt er nou ook 1 met een beeldje uit?

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Ik mis de gouden lettertjes !!
    Aaah ik zie dat er naar me is geluisterd, en het plaatje is aangepast
    Veel beter zo, met gouden (ipv zilveren) lettertjes, nu past ie weer bij de rest van de collectie. :P

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Ik mis de gouden lettertjes !!
    Aaah ik zie dat er naar me is geluisterd, en het plaatje is aangepast
    Veel beter zo, met gouden (ipv zilveren) lettertjes, nu past ie weer bij de rest van de collectie. :P
    is m nog steeds niet, waar is het A-film logo

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Ik mis de gouden lettertjes !!
    Aaah ik zie dat er naar me is geluisterd, en het plaatje is aangepast
    Veel beter zo, met gouden (ipv zilveren) lettertjes, nu past ie weer bij de rest van de collectie. :P
    is m nog steeds niet, waar is het A-film logo
    Lekker belangrijk allemaal hoor, een uitgebreide zoektocht naar hoe het hoesje eruit komt te zien, en o wee als er een detail niet klopt...

    Iedereen weet dat die blauw wordt en dat die op de vorige 2 lijkt! Basta!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Ik mis de gouden lettertjes !!
    Aaah ik zie dat er naar me is geluisterd, en het plaatje is aangepast
    Veel beter zo, met gouden (ipv zilveren) lettertjes, nu past ie weer bij de rest van de collectie. :P
    is m nog steeds niet, waar is het A-film logo
    Lekker belangrijk allemaal hoor, een uitgebreide zoektocht naar hoe het hoesje eruit komt te zien, en o wee als er een detail niet klopt...

    Iedereen weet dat die blauw wordt en dat die op de vorige 2 lijkt! Basta!
    Inderdaad ik snap ook niet waar iedereen zich druk over maakt, dit is toch duidelijk ? :P.

  21. #21

    Standaard

    Ter info: op de site van Digital Bits staat de volgende tekst:
    Another quick update while we continue to work on our cover art section. Video Business is now reporting that New Line will release the 4-disc The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition in December. There's no other details yet and no exact street date (although you can likely expect it early in the month rather than later), but at least we finally have a better idea on the timeframe for the release.
    Zij schrijven dus dat Video Business meldt dat de EE in december komt. Let op! om het artikel te mogen lezen moet je inloggen.
    Het is dus meer van zij zeggen dat hij zegt....maar hoop doet leven nietwaar?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Ik mis de gouden lettertjes !!
    Aaah ik zie dat er naar me is geluisterd, en het plaatje is aangepast
    Veel beter zo, met gouden (ipv zilveren) lettertjes, nu past ie weer bij de rest van de collectie. :P
    is m nog steeds niet, waar is het A-film logo
    Lekker belangrijk allemaal hoor, een uitgebreide zoektocht naar hoe het hoesje eruit komt te zien, en o wee als er een detail niet klopt...

    Iedereen weet dat die blauw wordt en dat die op de vorige 2 lijkt! Basta!
    Inderdaad ik snap ook niet waar iedereen zich druk over maakt, dit is toch duidelijk ? :P.
    Ik vind het hoesje best mooi, deze is in ieder geval weer voor mij en zeker voor deze prijs! Eindelijk compleet !

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hmm, ligt het nou aan mij of is dat lettertype van de titel veel kleiner dan die van FotR en TTT ?
    Zoals jullie onderhand nu wel zullen weten is dit dus gelukkig niet zo.



    Voor de zekerheid nog even een foto

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hmm, ligt het nou aan mij of is dat lettertype van de titel veel kleiner dan die van FotR en TTT ?
    Zoals jullie onderhand nu wel zullen weten is dit dus gelukkig niet zo.
    Was inderdaad een fotosjopfeek
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    Alles is al klaar...alleen wachten ze dus nog een paar maanden met de release


Pagina 1 van 40 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •