Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek VI: The Undiscovered Country (SE) [DVD]

    Star Trek VI: The Undiscovered Country (SE) [DVD]

    Een uitstekende nieuwe uitgave van de laatste Star Trek-film met de volledige originele cast.

    Lees dit artikel

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    8) 8) 8)

    Star trek toen het nog iets voorstelde, nl. Kirk en Co. op hun laatste avontuur en dan nog beter dan de gemiddelde tv-aflevering van welke ST serie ook.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #3

    Standaard

    Volgens IMDB en kijkwijzer.nl heeft de film een leeftijdkeuring van 12+, foutje in de recentie?

    De film heb ik nog nooit gezien, ik ben meer fan van ST GEneration (first Contact vind ik dan ook een SUPER goede film!) en Voyager en Enterprise. Weet iemand waar de volgende film op gebaseerd gaat worden??? Misschien het einde van de Enterprise serie??? Misschien Voyager terug in Alfa Quadrant?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Er komt mogelijk geen volgende bioscoopfilm meer na de tegenvallende resultaten van Insurrection & Nemesis.

    Kijk deze ST nou maar eens, hier begon het mee. (en voor puristen eindigde het hier ook mee)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Volgens IMDB en kijkwijzer.nl heeft de film een leeftijdkeuring van 12+, foutje in de recentie?
    Inderdaad, foutje bij het invoeren. Leeftijd is inmiddels aangepast. Bedankt voor de oplettendheid!

  6. #6

    Standaard

    Niet de beste ST film imo, maar zeker niet de slechtste
    6.5/10
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  7. #7

    Standaard

    Na het fiasco van het (door Shattner geregisseerde) 5e deel, gelukkig een waardige afsluiter voor mijn favoriete crew.
    Nu alleen de originele serie nog!!!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  8. #8

    Standaard

    Star Trek is nooit mijn ding geweest...
    Welcome to... "The Family"

  9. #9

    Standaard

    Ik vond deel 6 wel oke maar meer ook niet. Vanaf Generations vind ik het zelf eigenlijk pas goede films worden. Met uitzondering van Wrath Of Khan natuurlijk wat een erg gave film is

    Helaas wel jammer dat deze edities nu pas worden uitgebracht en niet meteen als eerste uitgave van de film.

  10. #10

    Standaard

    Nee hoor fout. Er komen waarschijnlijk weer nieuwe films van startrek. Het worden dan ook prequels. of het waar is is nog afwachten

    AICN surprised Trek fans this week with a report that Paramount could be considering a trio of prequel Star Trek films.

    According to their source, Paramount is rejecting Berman and Braga as producers – good news in itself – and instead putting veteran film and television producer Jordan Kerner (Fried Green Tomatoes, the Mighty Duck trilogy) in charge of the potential trilogy. The objective seems to abandon the character-based nature of Star Trek in favor of big galaxy-shattering stories.

    Film one would allegedly be about some kind of civil war, presumably within the Federation. The second would be about the Federation's switch "from fission to fusion" (how that can be a story plot, I don't know). The third would introduce young Ensign Kirk, though he wouldn't be a main character.

    It would be a trilogy of films without an Enterprise. It wouldn't go where no one had gone before. It wouldn't feature the tightly-knit crews and personalities that made the more successful films so good. And it would probably break continuity something terrible. A convoluted time-travel plot à la the Enterprise series wouldn't be out of the question either.
    don't begin a discussion without any argument

  11. #11

    Standaard

    Heel toevallig net gekocht, dus ben benieuwd naar de uitstekende kwaliteit van deze film qua beeld en geluid.
    Ken de film uiteraard al maar koop Star Trek alleen in de speciale editie's wel een geduld werkje maar wel de moeite waard, vind de motion picture ook van sublieme kwaliteit bv en die is al een paar dagen ouder, dus zal bij deze ook wel goed zitten zo niet een trapje hoger.
    Ben het met jeanreno eens dat paramount de orginele serie eens moet uitbrengen in europa, hij is wel te koop in de states, dus waarom hier niet?
    Morgen maar eens lekker van genieten.


    Grtz Ron

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    goede film, komen de laaste films ook op deze manier opnieuw uit?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    goede film, komen de laaste films ook op deze manier opnieuw uit?
    Ja, Genrations kom aan het einde van dit jaar nog uitin SE vorm.

    Dit is absoluut de 1na beste film van de Star Trek Saga, First Contact gaat er met de eerste plaats vandoor.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arces
    AICN surprised Trek fans this week with a report that Paramount could be considering a trio of prequel Star Trek films.

    According to their source, Paramount is rejecting Berman and Braga as producers – good news in itself – and instead putting veteran film and television producer Jordan Kerner (Fried Green Tomatoes, the Mighty Duck trilogy) in charge of the potential trilogy. The objective seems to abandon the character-based nature of Star Trek in favor of big galaxy-shattering stories.

    Film one would allegedly be about some kind of civil war, presumably within the Federation. The second would be about the Federation's switch "from fission to fusion" (how that can be a story plot, I don't know). The third would introduce young Ensign Kirk, though he wouldn't be a main character.

    It would be a trilogy of films without an Enterprise. It wouldn't go where no one had gone before. It wouldn't feature the tightly-knit crews and personalities that made the more successful films so good. And it would probably break continuity something terrible. A convoluted time-travel plot à la the Enterprise series wouldn't be out of the question either.
    Lijkt me op zich geen slecht idee om zo eens een andere weg in te slaan, kan naast de "gewone" ST films bestaan imo, zou misschien wel goed zijn...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  15. #15

    Standaard

    ik ben zelf van mening dat Star Trek vooloopig gewoon met rust gelaten moet worden. En dan over 10-15 jaar weer kijken wat ermee gedaan kan worden.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arces
    Nee hoor fout. Er komen waarschijnlijk weer nieuwe films van startrek. Het worden dan ook prequels. of het waar is is nog afwachten

    AICN surprised Trek fans this week with a report that Paramount could be considering a trio of prequel Star Trek films.

    According to their source, Paramount is rejecting Berman and Braga as producers – good news in itself – and instead putting veteran film and television producer Jordan Kerner (Fried Green Tomatoes, the Mighty Duck trilogy) in charge of the potential trilogy. The objective seems to abandon the character-based nature of Star Trek in favor of big galaxy-shattering stories.

    Film one would allegedly be about some kind of civil war, presumably within the Federation. The second would be about the Federation's switch "from fission to fusion" (how that can be a story plot, I don't know). The third would introduce young Ensign Kirk, though he wouldn't be a main character.

    It would be a trilogy of films without an Enterprise. It wouldn't go where no one had gone before. It wouldn't feature the tightly-knit crews and personalities that made the more successful films so good. And it would probably break continuity something terrible. A convoluted time-travel plot à la the Enterprise series wouldn't be out of the question either.
    Je moet niet alles geloven wat op internet staat. Het gaat slecht met Trek de laatste tijd. Ook al is het derde seizoen van Enterprise een gigantische verbetering iop de eerste twee middelmatige seizoenen, de toekomst van de serie is niet zeker. Misschien wordt het wel gecancelled. Het lijkt mij (en vrijwel all Trek fans op internet) stug dat na een geflopte film en een gestopte serie Paramount zich gaat wagen aan een grootschalig project als dit. Daarnaast vind ik het ook nog een oninteressant idee.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #17

    Standaard

    Je moet niet alles geloven wat op internet staat. Het gaat slecht met Trek de laatste tijd. Ook al is het derde seizoen van Enterprise een gigantische verbetering iop de eerste twee middelmatige seizoenen, de toekomst van de serie is niet zeker. Misschien wordt het wel gecancelled. Het lijkt mij (en vrijwel all Trek fans op internet) stug dat na een geflopte film en een gestopte serie Paramount zich gaat wagen aan een grootschalig project als dit. Daarnaast vind ik het ook nog een oninteressant idee.
    Ja, inderdaad. Liever een Voyager of DS9 film dan dit. Het lijkt me ook niet aantrekkelijk voor zowel Trek fans als niet Trek fans. Voor de ST fans lijkt het me niet erg interessant en voor de normale mens nog minder, die mijden iedere film waar ''Star Trek'' voor staat.

    Als ze een beetje slim zijn zullen ze dit laten varen hoop ik.

  18. #18
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Je moet niet alles geloven wat op internet staat. Het gaat slecht met Trek de laatste tijd. Ook al is het derde seizoen van Enterprise een gigantische verbetering iop de eerste twee middelmatige seizoenen, de toekomst van de serie is niet zeker. Misschien wordt het wel gecancelled. Het lijkt mij (en vrijwel all Trek fans op internet) stug dat na een geflopte film en een gestopte serie Paramount zich gaat wagen aan een grootschalig project als dit. Daarnaast vind ik het ook nog een oninteressant idee.
    Ja, inderdaad. Liever een Voyager of DS9 film dan dit. Het lijkt me ook niet aantrekkelijk voor zowel Trek fans als niet Trek fans. Voor de ST fans lijkt het me niet erg interessant en voor de normale mens nog minder, die mijden iedere film waar ''Star Trek'' voor staat.

    Als ze een beetje slim zijn zullen ze dit laten varen hoop ik.
    Volledig mee eens ! Zelfs Enterprise vind ik het predikaat Star Trek al niet echt waard ... geen Starfleet ... dan had ik zo iets van: komaan zeg ... dat is toch geen Star Trek.

    Ik heb het ook altijd leuk gevonden dat Star Trek nooit terug sprong in de tijd en dat je bijgevolg TOS, TNG, Voyager en DS9 mooi na elkaar kan bekijken zonder in de problemen te komen wat betreft chronologie ... je kan er zelfs mooi de films tussen nemen volgens jaar waarin ze gemaakt zijn en dan klopt het dacht ik ook nog. Vooral bij TNG, Voyager en DS9 valt dit mooi op en apprecieerde ik dit ook erg. Een DS9 of Voyager film zou er bij mij zeker wel in gaan.

    Er zijn dan wel mensen die denken dat het verhaal toch af was ? Nu ja ... dat denken we hé ... Janeway kan dan wel admiraal zijn maar dat wil toch helemaal niks zeggen op zich

    Enterprise op zich vind ik dus al een slecht idee, had veel liever wat gezien dat zich dan weer na Voyager afspeelde.

    Ben zelf nog nooit echt teleurgesteld geweest in een Trek serie en/of film. Ik vind zelfs dat er tussen de originele films een aantal zitten die heel wat slechter zijn dan eender van de TNG films.

    Ik was erg aangenaam verrast met Star Trek VI, want Star Trek V vond ik maar flauw. Ik kijk alvast uit naar de SE versie van Generations.

    Brannon en Braga deden dat IMO zo slecht toch niet (en dan heb ik het over alles tot aan Nemesis, Enterprise NIET inbegrepen) ... maar ikw eet zeker dat sommige mensen me hier al voor rond de nek zouden vliegen

  19. #19

    Standaard

    net gekocht (€ 11.99 mm) voor mij staat hij op de 3e plaats van de ST films op 2 the voyage home en op een, de absolute topper (moet nog als SE worden uitgebracht) FIRST CONTACT

    maar ja eerst nog Star Trek: Generations (deel 7 in de serie) uitzitten. Koop in iedergeval de SE ter completering
    Kirk: Who am I to argue with the captain of the Enterprise?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Zelfs Enterprise vind ik het predikaat Star Trek al niet echt waard ... )
    Het heeft ook geen Star Trek
    Het is gewoon Enterprise, het was altijd Star Trek: Voyager enz... maar de naam star trek hebben ze niet gebruikt voor deze serie, omdat het nu mischien meer mensen aantrekt, de echte fans weten wel dat het om Star Trek gaat en de andere mensen die Star Trek normaal gesproken mijden gaan nu mischien kijken omdat er geen Star Trek voorstaat

    Allemaal onzin, maar ach

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Zelfs Enterprise vind ik het predikaat Star Trek al niet echt waard ... )
    Het heeft ook geen Star Trek
    Het is gewoon Enterprise, het was altijd Star Trek: Voyager enz... maar de naam star trek hebben ze niet gebruikt voor deze serie, omdat het nu mischien meer mensen aantrekt, de echte fans weten wel dat het om Star Trek gaat en de andere mensen die Star Trek normaal gesproken mijden gaan nu mischien kijken omdat er geen Star Trek voorstaat

    Allemaal onzin, maar ach
    Je loopt achter, inmiddels is het sinds seizoen 3 alweer Star Trek: Enterprise. De gewone kijkers wilden maar niet komen, dus proberen die eikels de echte fans terug te krijgen door er Star Trek voor te plakken. Helaas hebben ze de tijdlijn daar zo verkracht dat de meeste fans dit misbaksel niet echt kunne waarderen en de serie op de rand van de afgrond staat.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Zelfs Enterprise vind ik het predikaat Star Trek al niet echt waard ... )
    Het heeft ook geen Star Trek
    Het is gewoon Enterprise, het was altijd Star Trek: Voyager enz... maar de naam star trek hebben ze niet gebruikt voor deze serie, omdat het nu mischien meer mensen aantrekt, de echte fans weten wel dat het om Star Trek gaat en de andere mensen die Star Trek normaal gesproken mijden gaan nu mischien kijken omdat er geen Star Trek voorstaat

    Allemaal onzin, maar ach
    Je loopt achter, inmiddels is het sinds seizoen 3 alweer Star Trek: Enterprise. De gewone kijkers wilden maar niet komen, dus proberen die eikels de echte fans terug te krijgen door er Star Trek voor te plakken. Helaas hebben ze de tijdlijn daar zo verkracht dat de meeste fans dit misbaksel niet echt kunne waarderen en de serie op de rand van de afgrond staat.
    Waarom ziekt iedereen het altijd zo af? Ik kijk er altijd met veel plezier naar iedere maandag avond!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #23

    Standaard

    Ik vind het ook maar raar dat de technologie uit Enterprise verder gevorderd is dan die in TOS. En die uitleg ivm First Contact is dikke lulkoek imo. Bovendien kon de serie me gewoon niet boeien
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  24. #24

    Standaard

    Ben het met Surya eens ook mij kon Enterprise niet boeien, en ben toch echt groot fan van Star Trek maar ze hadden de formule niet verder moeten uitknijpen, alles is al verteld en en er zijn al zoveel verhaal lijnen geweest wat moet je nog meer verzinnen.

    Heb het wel geprobeerd op maandag avond maar het kan me niet boeien, kreeg je in het begin ook nog eens 2 afleveringen in je maag gesplitst, was teveel van het goede, maar belangrijker ik vond het maar een slappe hap, nee na Voyager hadden ze moeten stoppen en misschien eens in de twee a drie jaar een film uitbrengen.

    Vind het zonde wat was een vermakelijke serie voor mij gaat er zelf niks boven TOS de chemie tussen de acteurs is daarna nooit meer terugekomen ook in TNG niet of Voyager, maar die waren wel leuk om naar te kijken, hoop dat Paramount ooit TOS nog eens hier op DVD uitbrengt ken genoeg mensen om me heen die ze onmiddelijk zouden kopen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G

    Vind het zonde wat was een vermakelijke serie voor mij gaat er zelf niks boven TOS de chemie tussen de acteurs is daarna nooit meer terugekomen ook in TNG niet of Voyager, maar die waren wel leuk om naar te kijken, hoop dat Paramount ooit TOS nog eens hier op DVD uitbrengt ken genoeg mensen om me heen die ze onmiddelijk zouden kopen.
    TOS komt ook dit jaar uit op DVD.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •