Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 125 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Alias season 2

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong

    DVDGigant is een goede zaak. Echter sinds je je bestelhistory niet meer kan zien, is het vaak onduidelijk of je order is doorgekomen en/of onderweg is. En de communicatie is dus niet wat je zou verwachten. Maar heb toendertijd Alias Season 1 besteld en die werd netjes binnen enkele dagen geleverd.
    Hmm, ik wacht het gewoon af.. Het is voor mij ook gewoon zoeken naar goede winkels (dvdzone2 heb ik ook goede ervaringen mee) maar weet niet of ik nadat ik de dvd binnen heb gekregen nog bij ze ga bestellen..

  2. #102

    Standaard

    Via Bol.com heb ik em ook nog steeds niet binnen. Het ligt hem dus niet aan DVDGigant

  3. #103

    Standaard

    En ik heb em via Dvdwinkel.net ook nog niet binnen. Ze zeggen deze week, maar dat heb ik vaker gehoord.

  4. #104
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Sjongejonge wat een schrale zooi zeg met dat Buena Vista

  5. #105

    Standaard

    Zo, m'n bestelling is inmiddels onderweg. Kreeg net een mailtje van bol.com

    Dit weekend even seizoen 1 afkijken en dan 2 maar eens opzetten

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Zo, m'n bestelling is inmiddels onderweg. Kreeg net een mailtje van bol.com

    Dit weekend even seizoen 1 afkijken en dan 2 maar eens opzetten
    Vandaag ook m'n langverwachte mailtje gehad, dit weekend, laatste paar afleveringen nog maar 's herkijken, zodat ik helemaal klaar ben voor seizoen 2
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  7. #107

    Standaard

    Ik heb gisteren ook het mailtje ontvangen van Bol.com. Kan ik eindelijk verder met kijken.

  8. #108

    Standaard

    Dames, heren, moeten wij dit allemaal weten. Dit is een pricewatch, geen heb-jij-al-email-wanneer-die-verstuurd-gaat-worden-watch.

    Voor het laatst is hier echter een prijs vermeld op 4 aug. (pag. 1 van deze thread).

    Ik persoonlijk geef het maar op, voor de actuele prijzen moet je blijkbaar niet in deze thread zijn.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cartarax
    Dames, heren, moeten wij dit allemaal weten. Dit is een pricewatch, geen heb jij al email wanneer die verstuurd gaat worden watch.

    Voor het laatst is hier echter een prijs vermeld op 4 aug. (pag. 1 van deze thread).

    Ik persoonlijk geef het maar op, voor de actuele prijzen moet je blijkbaar niet in deze thread zijn.
    Niet zo flauw doen. Je weet zelf ook wel dat ie het goedkoopste was voordat ie daadwerkelijk te koop was.
    Gisteren bij Van Leest en de FRS binnengelopen en daar lag ie voor €45. Scheelt nogal, maar ze hadden 'em wel al liggen. En aangezien ie bij sommige winkels nog altijd niet binnen is, lijkt het me logisch dat we elkaar een beetje op de hoogte houden. Er zullen vast meerdere mensen bij één van deze winkels hebben gekocht.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #110

    Standaard

    Heb 'm net ontvangen. (Besteld bij DVD Gigant)

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ook net ontvangen = Bol.com
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDPsycho
    Heb 'm net ontvangen. (Besteld bij DVD Gigant)
    Yes, vandaag aangekomen, ook via DVD Gigant...

  13. #113

    Standaard

    Rodisc: Alias - Season Two Box (6-DVD) (2002) € 34.99
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #114

    Standaard

    MM Enschede €39,99, (btw heb 'm sinds gister ook binnen van bol )
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Rodisc: Alias - Season Two Box (6-DVD) (2002) € 34.99
    Hetzelfde geldt bij http://www.ro-direct.nl.

    Kost ook op dit moment 34.99

  16. #116

    Standaard

    ik wacht nog steeds op dvd gigant
    The mind is like a parachute, it only functions when its open

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vinod
    ik wacht nog steeds op dvd gigant
    Ik heb hem toch alweer 2 weken binnen van Dvdgigant
    | Safetrader | 2 Star Trader


  18. #118

    Standaard

    Dvdgigant...*zucht*

    nou lekker, naar 20 mailtjes heb ik op m'n 6 laatste mailtjes geen enkel antwoord gehad. Alsof ze daar niet meer werken, die Patrick en Richard van ECI (te zien aan hun email adres)....

    Maar goed, ik geef het op....ik bestel Alias 2 wel ergens anders.
    DvdGigant, eens en nooit meer
    The mind is like a parachute, it only functions when its open

  19. #119

    Standaard

    Ik kreeg dit mailtje van Vlietman Trading:

    "Geachte klant,


    Onze excuses voor de late update vanwege dat dvdgigant.nl ons hun klanten bestand hebben over gedragen en wij nu 12.000 klanten ineens tegelijk behandelen.

    Tevens delen wij u mede dat dvdgigant failliet is en dat wij hun assortiment hebben opgekocht.

    Vanwege de nalatigheid van dvdgigant hebben wij alleen de lusten overgenomen en hun klantenbestand.

    Wij onderhandelen momenteel met een paar filmmaatschappijen over scherpe prijzen en houden u op de hoogte zodra er verdere ontwikkelingen zijn.

    Wij streven ernaar iedereen gelijk te behandelen en hebben nu een grote distributie centrum overgenomen zodat wij dit kunnen opvangen.

    Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

    Ook is ons gemeld dat de TPG gigantische blunders maakt en te traag werkt vanwege een re-organistatie.
    Wij zijn al 2/3 weken bezig alles te corrigeren en recht te zetten.

    Wij hebben kontakt opgenomen met onze TPG Business vertegenwoordiger om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

    Daar wij eerst met een kleine distributiecentrum werkte en zij de bestellingen niet meer aankonden hebben hebben wij besloten dit te stoppen en een betere en meer zorgvuldige distributie centrum te zoeken die efficienter werkt.


    Wij vragen uw geduld en begrip voor deze situatie en de bestellingen worden zo spoedig mogelijk verwerkt."

    Misschien moet je eens contact opnemen met Vlietman dus...

  20. #120

    Standaard

    thnx DVDPsycho, hartelijk dank voor je reactie.

    Ik heb het nu al bij Bol.com besteld, en ik zal Vliemtan Trading inderdaad maar eens mailen.
    The mind is like a parachute, it only functions when its open

  21. #121

    Standaard

    heb net seizoen 2 (regio2/NL) in free record shop gekocht voor 44,99€

  22. #122

    Standaard

    MM Zwolle 44,99
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  23. #123

    Standaard

    17.99 pond bij play

  24. #124

  25. #125

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •