Pagina 34 van 47 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1162 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    administrator
    (geen wachtwoord)

    kan je proberen, maar lekker je bent dan wel een systeembeheerder, maar je hebt er niet de rechten voor. Het kan ook zo zijn dat je wel administrator rechten heb maar een lokale policy opzit die je eerst moet disablen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    administrator
    (geen wachtwoord)

    kan je proberen, maar lekker je bent dan wel een systeembeheerder, maar je hebt er niet de rechten voor. Het kan ook zo zijn dat je wel administrator rechten heb maar een lokale policy opzit die je eerst moet disablen.
    Ik denk dat Jan gewoon dacht dat hij als enigste gebruiker op zijn pc ook automatisch systeembeheerder/administrator was


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    administrator
    (geen wachtwoord)

    kan je proberen, maar lekker je bent dan wel een systeembeheerder, maar je hebt er niet de rechten voor. Het kan ook zo zijn dat je wel administrator rechten heb maar een lokale policy opzit die je eerst moet disablen.
    Ik denk dat Jan gewoon dacht dat hij als enigste gebruiker op zijn pc ook automatisch systeembeheerder/administrator was


    Jeroen.
    Bedankt voor de tips maar helaas moet ik hiervoor dus een wachtwoord hebben die ik niet 1, 2, 3 weet. Dan de vraag nog of de oplossing op de site uberhaupt wel werkt gezien.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Alleen maar mensen met ipods hier?

    Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe mp3 speler, de mijne is nu alweer 3 jaar oud en werkt nog steeds fantastisch maar de opslagruimte á 512MB is op vakanties toch echt veel te weinig.

    Ik heb vlak voor de zomervakantie een ipod mini gekocht en was daar totaal niet over te spreken, iTunes waar ik totaal niet aan kon wennen en het apparaatje zelf was ook niet erg hoogstaand, het uiterlijk was overigens wel prima, maarja dat is alles van Apple.

    Om een lang verhaal kort te maken; heef iemand ervaring of weet iemand een mp3 speler met een opslagcapaciteit van minstens 4GB, een strak uiterlijk (niet teveel frutsels), en liefst een fm tuner en geen ipod is?

    Ik zat te denken aan een Creative Zen vision:m

    Maar iets aan het feit dat het een Creative is houd me tegen, heeft iemand misschien ervaring met deze speler en kan me overtuigen?
    Zoek eens wat reviews van IAudio spelers. Veruit de beste kwaliteit beschikbaar. Zoek maar eens wat reviews online....
    Eenmaal die dingen gehoord: je wil nooit meer anders!

  5. #830

    Standaard

    Na lang onderzoek op het net eindelijk m'n Zennetje aan de praat gekregen op m'n PC. Even kort samengevat de plus- en minpunten voor diegenen die geen zin hebben in een lange recensie:

    Pluspunten:

    - Veel videoformaten ondersteuning (DivX, XviD, WMV, MPEG etc.)
    - Veel audioformaten ondersteuning (mp3, wma, wav etc.)
    - Prachtig scherm, duidelijk veel beter dan de iPod Video (later meer over)
    - Radio (alhoewel ik het bijna nooit gebruik)
    - Microfoon (gebruik ik ook bijna nooit, wel leuk extraatje)
    - Lange batterijduur (14 uur muziek, 4 uur video)
    - Losse harde schijf gebruik (512 MB t/m 16 GB)
    - AV-Out aansluiting (Zen aan de TV kunnen aansluiten)

    Minpunten:

    - Besturing is nogal wisselend, ene keer reageert het te langzaam, andere keer te snel (later meer over)
    - Weinig accesoires verkrijgbaar i.t.t de iPod
    - Nogal flauw hoesje zit er bij (knikkerzak)
    - Losse adapter altijd bij je hebben als je hem wilt opladen of aansluiten ergens

    Eerder heb ik een iPod 1ste Generatie 20 GB, iPod Photo 4de Generatie 20 GB, iPod Mini 4 GB en nog zo'n goedkope weg-werp-mp3-speler van 256 MB gehad, en ik kan zonder twijfel zeggen dat dit de beste mp3-speler is die ik tot nu toe gehad heb. De Zen Vision: M heeft heeft ontzettend veel functies en mogelijkheden waarvan ik de meeste geeneens nodig heb, maar een paar extraatjes kunnen geen kwaad.

    Het meest aantrekkelijke aan de Zen is natuurlijk de videoformaten die het ondersteund, althans voor mij dan. Bijna alle DivX, XviD, MPEG en WMV formaten die ik erop heb gezet speelt die moeiteloos af en zeer goed zonder enige haperingen of dergelijk. Het beeld is gewoon zóó mooi dat je het gewoon moet zien om het te kunnen geloven. Gisteren zat ik bijvoorbeeld in de trein gewoon 24 te kijken die pas de dag ervoor in Amerika was uitgezonden, zonder converteren en dergelijk die ik er binnen een paar seconden erop had gezet. 't Is gewoon zo ongelooflijk wat de technologie van tegenwoordig kan dat ik af en toe nog steeds verbaasd was van wat ik wel allemaal niet op m'n Zen kan zetten en afspelen.

    Heb beeld zelf is onvoorstelbaar mooi, veel beter dan die van de concurrent Apple's iPod Video. Ik heb m'n Zen met de iPod van een vriend van me vergeleken door beide hetzelfde filmpje erop te zetten (de King Kong trailer in dit geval). Het was al gelijk duidelijk na de eerste seconden dan de Zen een veel natuurlijke en kleurrijke kwaliteit/beeld heeft dan de iPod, die een beetje bleek en té 'wit' overkomt. Dit zag je duidelijk als je de trailer op pauze zette en op de details gaat letten zoals de bladeren en bomen van het eiland. De trailer moest ikzelf converteren sinds MOV-bestanden er niet op kunnen afgespeeld worden, op de iPod werd die direct na het downloaden erop gezet zonder convertie, dus daar kan het niet aan liggen. Verder hebben we wat foto's erop gezet die net als de kwaliteit van de video ook wat witjes overkomt in vergelijking met de Zen, die wat natuurlijker overkomt. Sommige WMV bestanden kon ik erniet op afspelen, waarschijnlijk omdat die van een nieuwe codec gebruikt maakt, maar nadat ik hem geconvert had naar een MPEG bestand had die er weer geen problemen mee.

    Ik heb al m'n muziek erop kunnen zetten zonder het te converteren, dus tot nu toe ook geen klachten daarover. Geluid kan ik niet echt goed vergelijken met de iPod, beiden klinken eerlijk gezegd evengoed als de iPod sinds ik noch m'n vriend gewoon standaard oordopjes hebben en geen hoofdtelefoons van Sennheiser hebben of dergelijk. Muziek word hetzelfde afgespeeld als op de iPod, albumart naast de artiest - nummer - albumtitel.

    Radio klinkt op het eerste gehoor ook prima, de Zen scant alle frequenties automatisch en het geluid is prima, niets bijzonders of noemenswaardig. Leuke optie is wel de functie van het opnemen vanaf de radio, geluid word dan direct van de radio opgenomen en klinkt prima.

    Microfoon zit verborgen aan de zijkant van de speler in een kleine gaatje, die het beste opneemt van een afstand van 10 meter of minder. Word opgeslagen als WAV bestand met de kwaliteit van 192 kbps. Heb even wat onzin ingesproken van een kleine afstand (paar cm's maar) en klonk allemaal prima met geen geruis en dergelijk (verschilt uiteraard per omgeving maar had ff geen zin om het buiten te gaan testen).

    Ik heb niet echt tests gedaan van hoelang die in de praktijk meegaat, maar ik schat dat ik rond de 10 uur video- en muziek af heb gespeeld erop zonder weer op te laden. 14 uur alleen muziek en 4 uur alleen video (volgens de verpakking) zou dus best kunnen kloppen.

    Harde schijf 1x gebruikt om een paar films van een andere PC mee te nemen, en nadat je de Harde Schijf functie inschakeld doet dit het gewoon prima zonder fouten of dergelijk.

    AV Out aansluiting heb ik niet dus kan ik niet over oordelen, maar wat ik heb gelezen op het internet erover is dat het gewoon je Zen is alleen dan op een groter scherm, kwaliteit van je films word dan ook bijhouden als je het niet zoals de iPod al geconverteerd hebt.

    Het enige waar ik nogal problemen mee heb is de besturing, de scrollwiel wint hier duidelijk bij sinds het allemaal veel soepeler bij ging. De 4 knoppen aan de zijkant moet je echt 'indrukken' (dus telkens uit je knikkerzak halen) en de vertical touchpad reageerd soms iets te snel en soms te langzaam, waardoor tussen album/nummers bladeren soms ingewikkeld raakt. Is ff wennen maar inmiddels na een week gaat dit al veel beter, maar blijf erbij dat de scroll van Apple beter werkte. Waarschijnlijk was er voor een vertical touchpad gekozen omdat Creative dat iets teveel op Apple leek, in dit geval hadden ze denk ik de 2de beste oplossing gekozen.

    Je krijgt er ook geen AV Out aansluitingskabel bij, die moet je zelf aanschaffen (t.w.v 29,99). Vind toch dat dit voor de iets duurdere (359,-)prijs dan de iPod Video deze er toch bij had mogen zitten.

    Het hoesje dat er standaard bij zit is ook niet echt om over naar huis te schrijven, lijkt wel op een knikkerzak alleen dan met de letters Creative erop die het wat profesioneler eruit moet laten zien.

    De losse adapter (klein) is niet echt een minpunt, maar voelt gewoon een beetje overbodig aan. Het had denk ik wel onderin de Zen gepast i.p.v een plug-in waar juist weer de adapter in past.

    Maar terafzijde van de paar kleine minpuntjes is dit duidelijk de beste keuze die ik had kunnen maken qua mp3-spelers, en ben ook zeer tevreden met m'n aankoop. Hoop wel alleen dat meer mensen hem besluiten te gaan aanschaffen zodat de markt ook wat meer accesoires ervoor gaat maken als bij de iPod.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #831

    Standaard

    Goeie review jan_tran
    Ik was al overtuigd door het lezen van de vele lovende reviews op internet en deze helpt alleen maar weer positief mee.
    Ik ga hem dan ook 100% zeker kopen, maar moet nu eerst een winkel vinden die ze überhaupt heeft, Creative is een beetje lastig met het leveren van de Vision:m's hoor ik de hele tijd.

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Ik ga hem dan ook 100% zeker kopen, maar moet nu eerst een winkel vinden die ze überhaupt heeft, Creative is een beetje lastig met het leveren van de Vision:m's hoor ik de hele tijd.
    Heb ook idd. het een en ander gehoord over de slechte leveringen van de Zen, ik heb hem nu (3 weken na aanschaf) nog steeds niet zien liggen in de winkels. Ik denk dat je hem het best op een webshop kunt bestellen (zoals ik) zodat je bijvoorbeeld een mailtje krijgt wanneer die werkelijk leverbaar en binnen is voordat je betaald.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #833

    Standaard

    weet er iemand nog een ander programma als i tunes om mijn ipod vol te gooi
    eigenlijk wil ik ze gewoon er naar toe kunen kopieren

  9. #834

    Standaard

    Kopieeren kan ook gewoon met de Itunes applicatie.

    Selecteer gewoon eerst de folders die je toevoegt in de library.

    Kopieer dan de nummers in de library en plak deze op de iPod....werkt als een trein.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #835

    Standaard

    Zijn er nog mensen met ervaring met de nieuwe Sony Walkmans? Ik ben nogal huiverig wat betreft de software. En het feit dat ik niet zo tegen vingerafdrukken op een glad oppervlak kan :P

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    En het feit dat ik niet zo tegen vingerafdrukken op een glad oppervlak kan :P
    Jouw dvd's zijn vast in topconditie :wink:

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    En het feit dat ik niet zo tegen vingerafdrukken op een glad oppervlak kan :P
    Jouw dvd's zijn vast in topconditie :wink:

    Ik raak NOOIT de onderkant van een dvd/cd aan :P

  13. #838

    Standaard

    Ik heb een iPod Mini! Eén van de laatste!
    Alleen sommige cds zijn copy controlled, beetje flauw :S

  14. #839

    Standaard

    Veel plezier ermee!
    Ach er zijn meerdere wegen die naar de back up mp3 leiden.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik heb een iPod Mini! Eén van de laatste!
    Alleen sommige cds zijn copy controlled, beetje flauw :S
    Heb je nou een roze 4GB gekocht of ... ?
    En die copy controlled is op zich weg te omzeilen ... maar het blijft een waardeloze uitvinding.
    Co-StarTrader

  16. #841

    Standaard

    CopyControl werkt alleen als je cd's standaard af laat spelen als ze in de cdromdrive worden gestopt. Je kan met deze mp3ripper eenvoudig je cdcollectie digitaal maken. Met deze software kun je een heel eind komen wat instellingen betreft. Ook gewoon hele fijne software, even registreren met een schaduwadres en je krijgt gratis serials.

    Zet de autoplay funtie uit en rippen maar. iTunes is veel te braaf voor die dingen.

    Overigens kun je beschermde m4a-bestanden [de copyrightcontrolled iTunes muziek] op een cd branden en dan weer opnieuw inlezen met PoerAMP. En weg CopyControl.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  17. #842

    Standaard

    Ander aan de slag met de beste ripper Excar Audio Copy...maar dies niet zo makkelijk.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik heb een iPod Mini! Eén van de laatste!
    Alleen sommige cds zijn copy controlled, beetje flauw :S
    Heb je nou een roze 4GB gekocht of ... ?
    En die copy controlled is op zich weg te omzeilen ... maar het blijft een waardeloze uitvinding.
    Yup, een roze :P

  19. #844

    Standaard

    WMP10 ript ze wel :P Alleen bij 1 cd vertikt het eerste nummer van een bepaalde cd steeds. Bij een andere cd is er geen probleem en bij weer een andere moet ik hem niet in de dvd-rom maar in de cd-rom doen.
    Dan haal ik dat ene nummer maar van Internet, ik gebruik de pc van m'n zus en die wil niet dat ik allemaal software installeer, iTunes mocht nog net, zeg maar :P
    (m'n eigen cd-rom is gaar en ik heb usb1).

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik heb een iPod Mini! Eén van de laatste!
    Alleen sommige cds zijn copy controlled, beetje flauw :S
    Probeer de linker SHIFT toets eens ingedrukt te houden als je zo'n copy-controlled CD in je speler doet... er gaat een wereld voor je open.

    Als het goed is, kan iTunes de CD dan gewoon extracten.

    De linker SHIFT toets omzeilt namelijk de autorun-functie in Windows, waardoor meestal die player/copyright protectie troep wordt opgestart.

  21. #846

    Standaard

    Dan speelt de pc de cd niet meer automatisch af, maar rippen lukt nog steeds niet
    Ik heb hem maar van Internet geplukt, dan maar zo :P

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Dan speelt de pc de cd niet meer automatisch af, maar rippen lukt nog steeds niet
    Ik heb hem maar van Internet geplukt, dan maar zo :P
    Soms helpt het ook als je hem in een andere drive stopt.

    Of als je EAC (Exact Audio Copy) gebruikt. Even Google-en...

  23. #848

    Standaard

    Inderdaad leechen is sneller dan rippen :wink 0_o
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #849

    Standaard

    Weet iemand of deze oordoppetjes wat zijn?: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...76&Section=SCE

    Voor me Ipod mini...

    en hoe zijn deze oordoppetjes vergeleken met de ipod mini oordoppetjes?

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Weet iemand of deze oordoppetjes wat zijn?: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...76&Section=SCE

    Voor me Ipod mini...

    en hoe zijn deze oordoppetjes vergeleken met de ipod mini oordoppetjes?
    Waarschijnlijk veel beter. ik heb mijn (witte) dopjes van mijn IPod video meteen vervangen door goeie Sony dopjes. Sennheizer maakt erg goeie dopjes en ik denk dat het een hele verbetering is tov. de standaard iPod dopjes (die ik toch helemaal niet zo goed vind).

Pagina 34 van 47 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •