Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 134 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Matrix Revolutions, The [DVD]

    Matrix Revolutions, The [DVD]

    Het laatste deel van de Matrix-trilogie gaat direct verder waar zijn voorganger ophield.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    komt zeker in mijn collectie, aangezien ik de trilogie toch compleet wil hebben. heb matrix revolutions overigens nog niet gezien
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #3
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    ook nog niet gezien... leek me te slecht voor de bios, dus heb gewacht tot ie op dvd uitkwam..

  4. #4

    Standaard

    koop em wel als ie onder de 15 euro belandt.
    geef geen 20+ euro uit voor deze film.

  5. #5

    Standaard

    ik heb hem al gezien inderdaad geweldige actie maar toch wacht ik op de box als die komt
    life is pain deal with it

  6. #6

    Standaard

    Misschien ben ik de enigste die het een werkelijk geweldige film vind!!! O.K, deel 1 was nog beter, deel 2 was weer iets minder, maar who carres??? Er zit een behoorlijk diepgaand verhaal in (was bij deel 1 nog veel meer) en zeker als je de links ziet tussen de verschillende films ziet zul je ontdekken wat een meesterwerk de hele trilogie is!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #7

    Standaard

    De film vermaakte absoluut, mijn 2 puntjes van kritiek:

    1- Teveel schieten, te weinig kung-fu
    2- Te weinig merovidgian. Die verhaallijn had beter uitgewerkt moeten worden.

  8. #8

    Standaard

    Nog niet gezien (en dat als matrix liefhebber) Bioscoopbezoek steeds maar uitgesteld (lotr 3 ook al) omdat ik zat te twijfelen. Had het eerst liever in de bioscoop gezien. Zal er wel niet meer van komen. Dan maar de dvd bekijken.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  9. #9

    Standaard

    Vond helemaal niks aan deze derde Matrix film. Als ze maar een tweede en derde deel konden maken zoals ze nu hebben gedaan, hadden ze het van mij bij het origineel mogen laten. Special effects en een zgn. 'diepere betekenis' maken nog geen goeie films...

  10. #10

    Standaard

    Als het niet maar zo'n zeperd is als de tweede want die was behoorlijk bagger!
    Ik hou het in mijn verzameling maar gewoon bij de eerste en laat 2 en 3 maar voor wat ze zijn.

  11. #11

    Standaard

    is het niet zo dat velen deze film slecht vonden doordat deel 1 juist zo goed was ??

    ik heb het 3e deel nog niet gezien dus ik kan zelf niet oordelen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    is het niet zo dat velen deze film slecht vonden doordat deel 1 juist zo goed was ??

    ik heb het 3e deel nog niet gezien dus ik kan zelf niet oordelen
    Als film op zich is het gewoon een goede SF/Actiefilm
    Als vervolg is ie matig. Dus ja, deel 1 was zo goed, dat ie misschien niet te overtreffen was. We zullen zien wat er in de toekomst gaan gebeuren. Wie weet komen er nog goede sequels/prequels (voral die prequels zijn een trend aan het worden)

  13. #13

    Standaard

    heb hem gezien en vond het een goede actiefilm maar het wow-effect van de eerste is er niet meer, maar nog steeds niet slecht, je kian hem minder vinden maar niet slecht vind ik persoonlijk.
    zal ze ook wel kopen allemaal als ze es een keer in een box komen?
    weet er iemand soms meer over een mogelijke box?
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    weer zo'n sequel die de slechte naam van dit genre weer geen eer aan doet. Waarom oh waarom altijd die sequels die niets toevoegen buiten dat je het orgineel beter gaat waarderen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    ook nog niet gezien... leek me te slecht voor de bios, dus heb gewacht tot ie op dvd uitkwam..
    Dat snap ik niet goed. De bios kost nog niet de helft van de DVD, dus als hij idd slecht is, en het niet waard om de DVD te kopen, bespaar je toch geld door WEL in de bios te gaan zien? Bovendien heb je daar beter beeld en geluid
    Ik vond 'm in elk geval flauw en ga hem dus niet kopen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  16. #16

    Standaard

    Ik vond het een logisch einde aan deze trilogie en de actie is inderdaad weer geweldig. Vooral de slagveldscène in Zion.

    Ik ben het eens met Koen´s recensie dat het op sommige punten wat netter afgerond had mogen worden, maar ik vond het een prima film.

  17. #17

    Standaard

    de eerste Matrix is geniaal, de 2 vervolgen zijn echter dramatsich slecht en slaan de plank finaal mis, absoluut geen verplichte aanschaf voor mij, nog niet eens om te huren. Snap de hype rond deze drama's dan ook niet!

  18. #18

    Standaard

    die caft echt verschrikkelijk!!!

    en de film opzich is wel te doen maar dan moet je het wel in ene keer zien dan is het de moeite waard vindt ik

    maar wacht wel even met kopen van deze dvd .
    weet je wat het is ik denk te veel

  19. #19

    Standaard

    en dat terwijl die morge pas uitkomt :P en dan nu al een review

    naja; ik heb deze net als deel 1 en 2 in de bios gezien...en als bios film is tie geweldig
    als actiefilm istie geweldig
    als Matrix film viel hij tegen

    maar dat vond ik eerst van deel 2 ook, en nu ik die ook iets van 5x op dvd heb gezien vind ik die ook goed.
    Zal met Revolutions dus ook wel zo gaan...

    Deze komt er ckr weten bij

  20. #20

    Standaard

    Ook deze dvd-uitgave is niet echt om over naar huis te schrijven wacht lekker wel even op de DVD-box.

    Matrix was gewoon een cinema hoogtepunt hier kunnen en konden de andere films gewoon niet tegen op, te hoge verwachtingen vooral en geen vernieuwende elementen meer die we al in andere films hadden gezien maar toch amusante films.

  21. #21

    Standaard

    was net bij de blokker... finding nemo gehaald, ik vroeg nog of ik Revolutions mee mocht nemen....

    ze hadden hem wel maar ik kreeg em niet..... hoe lief ik ook keek

  22. #22

    Standaard

    donderdag koop ik 'm op gelijk op dvd! Niet alleen omdat ik de trilogie compleet wil maken (wat ik ook wil), maar ook gewoon omdat ik het gewoon een hele goede film vond!

  23. #23

    Standaard

    Ik ben waarschijnlijk de enige...maar ik vond het toch wel een goede film. Lang niet zo goed als de eerste maar ik vond hem wel beter dan de 2e (2e was nogal langdradig).
    Ik haal hem donderdag gelijk...als is het maar om de collectie compleet te hebben en om de aanval op zion.
    Jammer dat The Merovingian niet een wat grotere rol had.

  24. #24

    Standaard

    super lelijk hoesje trouwens
    film is op zich wel ok

  25. #25

    Standaard

    ik vind de dvd echt een heel lelijk hoesje hebben film is op zich wel ok

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •