Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 134 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vind dat Hugo Weaving weer fantastisch speelt. Vond deze film eigenlijk tegenvallen, en als hij geen 15 euro kost, dan koop ik hem niet. Wacht ik tot hij goedkoper wordt.

  2. #27

    Standaard

    Geen leuke film. Ik vond 'the Matrix: Reloaded' echt fantastisch en had me bij dit deel eigenlijk Reloaded in het kwadraat voorgesteld. Dus veel martial-arts en een lekker verhaal vol filosofie verwacht. Helaas, verwachtingen niet voldaan...Eindgevecht tussen Neo en Agent Smith was complete onzin!
    En met kopen wacht ik lekker tot de box uitkomt. Geduld is een schone zaak...
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #28

    Standaard

    Heb hem helaas niet in de bios gezien. Ik weet niet of ik het geduld heb om te wachten tot de prijs wat daalt, ik denk dat ik hem donderdag gelijk ga halen.

  4. #29

    Standaard

    Heb hem in de bios gezien en hij viel mij echt 100% mee, veel azijnzeikerds vonden na de bios-release de film zwaar k*t en een schande voor de naam, matrix 1 ruleerde en de vervolgfilms waren bagger...

    ik denk dat je niet uit het oog moet verliezen dat the matrix op eenzame hoogte staat, dit maakt de vervolgdelen nog niet slecht. Matrix1 was vernieuwend/origineel dit kun je niet van de vervolgdelen zeggen maar dat betekent niet dat het k*tfilms zijn, integendeel! De twee vervolgfilms halen het niet bij deel 1 maar als je ze los ziet zijn het echt geen verkeerde aktie-films waar je een hoop plezier aan kan beleven. Al dat negatieve gedoe phfff, ja iedereen was teleurgesteld maar als je de twee vervolgdelen los ziet dan zijn het echtwel goede films in vergelijking tot het gros van de aktiefilms
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    komt zeker in mijn collectie, aangezien ik de trilogie toch compleet wil hebben. heb matrix revolutions overigens nog niet gezien
    Voor mij geldt precies hetzelfde, als het geen laatste deel van een trilogie was, had ik 'm wel laten liggen denk ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Even vooropgesteld, maar daar zal iedereen het mee eens zijn: deel 1 blijft de beste film uit de reeks omdat er toen nog nadruk lag op het - steengoede - verhaal. Deel 2 was zeker niet onaardig, maar die 'binnenplaats-scene' waar je overduidelijk een CGI-neo door de lucht ziet vliegen hadden ze beter achterwege kunnen laten of een reallife gevechtsscene moeten doen. Deel 3 is dan weer een heel stuk beter dan 2. Ik zie dit dan ook als de ultieme combo. Het gedeelte voor de pauze bevatte meer filosofie dan actie, het tweede deel was voor het meerendeel alleen maar - supervette - actie. Jammer dat ook in deze episode soms gebruik wordt gemaakt van CGI-karakters (zie eindgevecht tussen Neo en Smith). Het enige minpuntje van deze film. M.a.w.: Deze film is al met al zeer geslaagd! Ik heb 'm direct besteld.

  7. #32

    Standaard

    Heb de film in de bios gezien en viel me een beetje tegen, het is absoluut geen slechte film maar de special effects hebben de overhand, en vind dat soms storend, het ziet er allemaal super uit, soms teveel van het goede er komt zoveel op je af, maar koop hem wel om de serie compleet te maken, en lijkt me een goeie film om ff het stof uit je sub te blazen :wink:
    Maar matrix 1 is simpelweg niet te overtreffen, bij matrix 1 moet je je kop er bij houden anders ben je het hele verhaal kwijt, 2 is al toegankelijker en 3 helemaal is eigenlijk pure actie en verder niks.

    En Surya dat van beter beeld en geluid ben ik niet helemaal met je eens, ik heb het geluk dat ik in een stad woon die een van de weinige echt goedgekeurde THX bioscopen heeft, en ok daar kan weinig tegen op, maar de "gewone" bioscoop vind ik toch vaak tegenvallen zowiezo qua geluid daar durf ik wel mee te concureren en vaak met beeld ook ( draai zelf met een beamer ) de meeste Pathe bioscopen bv ( met alle respect verder ) vind ik pure bagger qua beeld en geluid, nee dan zit ik liever zelf thuis in me bioscoopstoelen met beamer en me eigen instalatie......heb ik ook geen last van krakende popcornzakken :wink:

    Grtz Ron

  8. #33

    Standaard

    Ik wacht op de DVD Trilogy Box, als die dan komt, iemand die al wat meer weet?

  9. #34

    Standaard

    Ik heb deze film nog niet gezien maar zal hem wel kopen om alle drie de delen te hebben.
    deel één was super
    deel twee wat minder
    hoop dat deel drie niet slechter is dan de tweede.

  10. #35

    Standaard

    Ik w8 ook op de box en hoop dat ie een beetje mooi zal worden.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    weer zo'n sequel die de slechte naam van dit genre weer geen eer aan doet. Waarom oh waarom altijd die sequels die niets toevoegen buiten dat je het orgineel beter gaat waarderen.
    Dat is natuurlijk bull-shit (sorry voor de woord keuze) natuurlijk voegt het wat toe! Je weet nu hoe het verhaal verder gaat. Nu komt er meer diepgang in het verhaal en wat niemand zich realiseerd is dat dit als TRILOGIE is geschreven, net als LOTR overgens.

    Er wordt gewoon 1 groot verhaal verteld over 3 films, hoe kun je dan gaan beweren dat het niets toevoegd? Het is nog helemaal niet af!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Dat is natuurlijk bull-shit (sorry voor de woord keuze) natuurlijk voegt het wat toe! Je weet nu hoe het verhaal verder gaat. Nu komt er meer diepgang in het verhaal en wat niemand zich realiseerd is dat dit als TRILOGIE is geschreven, net als LOTR overgens.

    Er wordt gewoon 1 groot verhaal verteld over 3 films, hoe kun je dan gaan beweren dat het niets toevoegd? Het is nog helemaal niet af!
    Ik vond de film een lange aaneenschakeling van weglopen, schieten en wat nog en vond het maar heel weinig toevoegen. De climax op het einde is ook maar een grote anticlimax imo, en er wordt maar heel weinig toegevoegd aan het eigenlijke verhaal. Ik vind het een veel te lang gerokken finale die men beter kort had gemaakt en aan de 2de film had gehangen ofzo. Welja, da's mijn mening he
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #38

    Standaard

    Deze heb ik niet gezien in de cinema omdat het thuis beter is. Rustiger ... goedkoper ... en een groot scherm dat denk ik er wel bij.
    Als ik op de trailer afga, dan ga ik deze geweldig vinden. Dus maak ik me geen zorgen.

    Ik vond Reloaded een zeer aangenamen film. Al moet ik toegeven dat ik meer plezier aan het Filosofische stuk had bij een tweede kijksessie. Dat ging soms wat te snel.

    De box komt pas ten vroegste met Kerstmis uit. Al wordt algemeen aangenomen dat het pas 2005 zal worden. Verder zal het beeld worden opgekuist want Silver is niet helemaal tevreden van de transfers die er nu zijn.

    Maar dan zijn we weer een jaarke verder ... dus deze ga ik kopen
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  14. #39

    Standaard

    Ik vind de trilogie echt geweldig, de 3 films achter elkaar bieden alles wat ik van een aktie film met goed verhaal verwacht. Zal deze dan donderdag ook meteen aanschaffen.

    Alleen die hoes, jezus wat een lelijk ding, past totaal niet bij de andere 2!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #40

    Standaard

    Ik ga deze toch ook maar weer halen om de trilogie compleet te hebben.
    Wel vreemde beeldverhouding trouwens, "2.40:1 anamorf". Ik zie t ook staan op de Reloaded cover, maar moet dat niet gewoon bij beiden 2.35:1 zijn?

  16. #41

    Standaard

    Deze film was ZOOOOOOOOOOOOOOOOO K.U.T.!!! De trilogie was nooit bedoeld als trilogie; dat is met dit deel overduidelijk.

    Ik wacht met kopen tot de film onder de 5 euro zit en alleen om de trilogie in mijn kast compleet te maken. Voor de film hoef je het ECHT NIET te doen!

  17. #42

    Standaard

    Heb me uitermate vermaakt bij alle 3 de films. Deel 1 blijft het beste. Trinity op de motor in deel 2 is ook fenomenaal, keer op keer. Deel 3 in de bios gezien en staat op de agenda thuis aanstaande vrijdag!

  18. #43

    Standaard

    Ik vind deze trilogy werkelijk prachtig en zal ze zeker aanschaffen dus (is ook als trilogie geschreven, was al aan begin al bekend)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadow
    Ik ga deze toch ook maar weer halen om de trilogie compleet te hebben.
    Wel vreemde beeldverhouding trouwens, "2.40:1 anamorf". Ik zie t ook staan op de Reloaded cover, maar moet dat niet gewoon bij beiden 2.35:1 zijn?
    2.40:1 komt redelijk veel voor hoor tegenwoordig. Vaak worden 2.35:1 films op 2.40:1 geframed om de splice-marks onder in beeld te verbergen. (Zie het artikel over artefacts in "Achtergronden" als je niet weet wat splice-marks zijn).

  20. #45

    Standaard

    Vond dit deel gewoon goed, uiteraard kan die niet het effect geven als wat ik destijds bij deel 1 had toen ik zonder verwachting in Amerika die bios in liep om hem te gaan bekijken maar ik vind het al met al een goede trilogie.

    Ik moet lachen bij de woorden van sommige hier op het forum

    De climax op het einde is ook maar een grote anticlimax imo, en er wordt maar heel weinig toegevoegd aan het eigenlijke verhaal.
    Heb je zitten dutten dit is het eigenlijke verhaal.

    Deze film was ZOOOOOOOOOOOOOOOOO K.U.T.!!! De trilogie was nooit bedoeld als trilogie; dat is met dit deel overduidelijk.
    Je hebt helemaal gelijk

  21. #46
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Heb ook het 2e deel nog altijd niet gezien ... denk dat ik dat mooi zo ga houden en deel 3 ook ga negeren. Was van Deel 1 tevreden en daarmee uit

  22. #47

    Standaard

    Ik vond de film helemaal niets, ik vond dit juist totaal geen goede afsluiter. Had een beetje het idee dat ze zomaar er een einde aan gingen breien. Zonde het had zo mooi kunnen zijn. Deel 2 vond ik overigens nog wel vermakelijk en gek genoeg veel meer een actie-spektakel als dit laatste deel


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Deel 3 is dan weer een heel stuk beter dan 2.
    Vind je?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #49

    Standaard

    ik heb de film in Pathe schevenigen gezien
    - te groot doek (eigen schuld ik zat teveel vooraan)
    - te onscherp
    - te hard (overstuurd) geluid
    - te lange siege (3 kwartier vind ik echt te lang, ik had na 10 min. al iets van nu kappen)

    maar reloaded vond ik ook tegenvallen in de bios, maar meevallen thuis op de beamer, ik ga revolutions in iedergeval ter completering aanschaffen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vitor Alves da Silva
    Deze film was ZOOOOOOOOOOOOOOOOO K.U.T.!!! De trilogie was nooit bedoeld als trilogie; dat is met dit deel overduidelijk.

    Ik wacht met kopen tot de film onder de 5 euro zit en alleen om de trilogie in mijn kast compleet te maken. Voor de film hoef je het ECHT NIET te doen!
    dit is niet waar. Het verhaal is WEL geschreven als trilogie!!! Ze liepen in deel 1 als hints te geven hoe deel 3 zou aflopen! Het vormt 1 groot verhaal. Als je de 3 films eens achter elkaar zou bekijken dan zou je dat misschien inzien. Deel 2 en 3 maken helemaal een groot verhaal samen. Ook volgens de regiseurs is het 1 verhaal. Misschien zie je het niet in, maar het is zeker waar. Let maar eens goed op bij alle 3 de delen.

    Wat vond je er dan zo slecht aan? Beetje roepen dat het K.U.T. is kan ik ook wel, is wel zo handig als je er ook bij verteld waarom...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •