Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De trailer is inderdaad een aantrekkelijke, maar het is een kunst om er de leuke stukjes uit te halen, dat is zeker een gave van ze.

  2. #27

    Standaard

    Ik was wel over deze remake te spreken. Het is voor het eerst dat ik weer het gevoel had dat ik naar een actiefilm keek. Ik bedoel eindelijk niet eens van die Matrix achtige ripoff shit of van die bruckheimer explosies en slomo's. Maar gewoon lekker een inyoureface aanpak!! Deed me bij vlagen denken aan Commando 1985 met Arnie.

    Ook de executies vond ik bitching, zie je niet vaak meer.

  3. #28

    Standaard

    Ik vond de actie super vet maar ik vond het een zwak verhaal... Matig zelfs maar wel super vet al die cops die Politie burea 13 aanvallen!!! :P

  4. #29
    Dane
    Guest

    Standaard

    Het verhaal was inderdaad niet echt van hoogstaand niveau, maar dat is ook niet altijd nodig. Zeker vette actie, voelde weer een keer lekker ouderwets aan zoals kaptein pikaard ook al zei. Gewoon lekkere rouwe actie zonder bullshit er om heen, heerlijk 8)

  5. #30

    Standaard

    Aardige film,maar op het eind [spoiler:4f5fead0a0]ze lopen wel erg relaxed weg, ondank s hun dode collega's/vrienden ,waaronder zijn mogelijke vriendin[/spoiler:4f5fead0a0]
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •