Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vega Brothers, Tarantino

    Hoi Forummers
    Ik lees op verschillende Website dat Tarantino een film wil maken over de Vega Brothers. Vic Vega alias Mr Blonde, Resevoir Dogs (Micheal Madsen) en Vincent Vega, Pulp Fiction (John Travolta). Aangezien beide personages in de film overleiden moet dit wel een prequel worden. Ook zijn het alleen nog maar geruchten. Persoonlijk hoop ik dat Quentin Tarantino deze film zag gaan maken na zijn WOII film (Inglorious Bastard). Denken jullie dat The Vega Brothers ooit gemaakt zullen worden en zoja zitten jullie op deze film te wachten?

    Michael Madsen talked today about the much rumoured and talked about Vega Brothers movie "Quentin and I have talked about doing a film about the Vega brothers. He has the idea in his head, where Travolta and I would play club owners in Amsterdam. I do see the film being made. He just has to finish work on Kill Bill and the World War II movie he's working on, so it won't be for another 2 or 3 years, but I do see it happening then."

  2. #2

    Standaard

    Ik zit er zeker op te wachten, laat maar komen 8)

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    /off topic overleiden :x

    Ja laat dit ajb waar zijn, lijkt me geweldig .

  4. #4

    Standaard

    dat zou inderdaad zeer gaaf zijn

  5. #5

    Standaard

    Wie zit hier niet op te wachten. De twee coolste broertjes uit de film geschiedenis die hun eigen film krijgen laat maar komen

  6. #6

    Standaard

    En het gaat misschien ook nog afspelen in A'dam, nou wat willen we nou nog meer!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    En het gaat misschien ook nog afspelen in A'dam, nou wat willen we nou nog meer!
    Dan maak ik voor 1 keer een uitzondering en reis ik af naar die stad

  8. #8

    Standaard

    Cool, cool en nog eens cool!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #9

    Standaard

    mocht tarantino dit gaan maken dan wordt dat t gaafste dat jaar dat ie uitkomt...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    En het gaat misschien ook nog afspelen in A'dam, nou wat willen we nou nog meer!
    Dan maak ik voor 1 keer een uitzondering en reis ik af naar die stad
    Haha, Tarantino verbroedert!
    Mn vriendin is R'damse en ze vind concerten in de Arena nog steeds niks. Haha, moet daar Tarantino ook maar heen gaan, dan wil ze daar misschien WEL naar toe.

  11. #11

    Standaard

    Ik hoop dat deze film er zeker komt
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    En het gaat misschien ook nog afspelen in A'dam, nou wat willen we nou nog meer!
    Dan maak ik voor 1 keer een uitzondering en reis ik af naar die stad
    Haha, Tarantino verbroedert!
    Mn vriendin is R'damse en ze vind concerten in de Arena nog steeds niks. Haha, moet daar Tarantino ook maar heen gaan, dan wil ze daar misschien WEL naar toe.
    Hehe, concerten ga ik ook nooit heen, ook omdat het geluid slecht klinkt daar in die ufo. Misschien dat ik voor Metallica en Korn een uitzondering ga maken.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Zag dit op teletekst:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  15. #15

    Standaard

    Ook al weer z,on briljant en orgineel idee
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #16

    Standaard

    Het eerste idee leek me echt superwreed!!!
    Maar als ik hoor dat ze als tweelingbroer op het witte scherm komen om hun broers dood te wreken, daar word ik nu niet warm of koud van...

  17. #17

    Standaard

    Oudere acteurs of tweelingbroers...
    Wat is er nu t minst geloofwaardig?

    Anyways: super dat dit idee toch door gaat!

  18. #18

    Standaard

    Mr and Mr Vic

    Ik denk dat QT maar weer even terug de videotheek in moet, want het gaat van kwaad tot erger...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #19

    Standaard

    Hij zou toch ook een verhaal kunnen verzinnen wat zich afspeelt voor Pulp fiction en RD??? Dat ze beide dood zijn gegaan lijkt me dan niet zo'n probleem. Echter als het een wraak film wordt zou het nog steeds wel iets kunnen worden, dus ik kraak het idee nog niet af :wink: Gewoon niks van verwachten dan kan het alleen maar meevallen of heel erg verrassen
    I always tell the truth. Even when I lie.

  20. #20

    Standaard

    Dat zou wel een heel erg vette film worden dan. Ik vind Tarantino's films sowieso altijd al vermakelijk om naar te kijken. Vooral omdat de personen altijd praten voor de gewone dingen, iets wat niet vaak gebeurd in films. En de opbouw van films als Pulp Fiction en Reservoir Dogs is geweldig :P.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL
    Patje_Lasek]Dat zou wel een heel erg vette film worden dan. Ik vind Tarantino's films sowieso altijd al vermakelijk om naar te kijken. Vooral omdat de personen altijd praten voor de gewone dingen, iets wat niet vaak gebeurd in films. En de opbouw van films als Pulp Fiction en Reservoir Dogs is geweldig :P.
    Vergeet de muziek niet :wink: altijd weet hij muziek te draaien wat je totaal niet zou verwachten en erg goed past bij de sfeer
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #22

    Standaard

    Hun kop zit in de kreukels en ze zijn beide 30 kilo zwaarder...


    Travolta valt nog mee zo...


    Uhuh...


    Mr Madsen


    Uhuh
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto

    Uhuh
    Dat is anders wel de perfecte look voor een Tarantino film..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  24. #24

    Standaard

    Als het een film over Ome Willem moet worden wel ja. Tarantino en een comedie ? Met dit idee moet het wel een comedie worden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #25

    Standaard

    Toch mag hij van mij de gok wagen. Ik heb alle vertrouwen in Quentin! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •