Pagina 27 van 33 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 803 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Anthony is the best.....
    (meer fotos volgen later)

    Ja, we zijn close :P


    Alleen die quote al


    Mijn artprint (groot!)

    Dit schilderij kreeg ik na afloop van hem.....


    De base van een statue

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    lol, volgens mij sta je zelfs op de achtergrond van een van die fotos .
    Geloof ik meteen....Lance Henriksen (what a guy!) zat rechts van me (Anthony links)....ik vrees dat ik op heel van pix van Lance op de achtergrond zal staan.....

  3. #653

    Standaard

    Mijn buit van Facts:

    Lance Henriksen:



    Michael Ironside:

  4. #654

    Standaard

    heeej mensen,

    zijn er toevallig mensen die weten of deze site betrouwbaar is...en of die ook producten naar nederland verstuurd?

    http://www.creationent.com/

    lees onderstaande tekst afkomstig van de website

    Merchandise Availability:
    Xena Merchandise is available internationally. Other merchandise categories are available in the US, US territories and Canada ONLY with the exception of Farscape, Stargate SG-1 and Stargate: Atlantis merchandise, which may also be shipped to the United Kingdom and Germany. Customer is responsible for any customs or duty taxes/fees.

    Ik zelf zoek gesigneerde producten van stargate en battlestar

    dus zijn er nog mensen met info of ervaringen over deze site?

    greets





    niemand?

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    heeej mensen,

    zijn er toevallig mensen die weten of deze site betrouwbaar is...en of die ook producten naar nederland verstuurd?

    http://www.creationent.com/

    lees onderstaande tekst afkomstig van de website

    Merchandise Availability:
    Xena Merchandise is available internationally. Other merchandise categories are available in the US, US territories and Canada ONLY with the exception of Farscape, Stargate SG-1 and Stargate: Atlantis merchandise, which may also be shipped to the United Kingdom and Germany. Customer is responsible for any customs or duty taxes/fees.

    Ik zelf zoek gesigneerde producten van stargate en battlestar

    dus zijn er nog mensen met info of ervaringen over deze site?

    greets





    niemand?
    Creation Entertainment is de officiële conventie-organisator bij uitstek. Ze organiseren bijvoorbeeld al jaren de grootste Star Trek conventies wereldwijd zoals de Grand Slam in de USA. Dit is hun oficiële website dus die zijn zo betrouwbaar als je ze kunt vinden. Er hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan; ze hebben alles (voor zijn rol in Star Trek heeft Scott Bakula welgeteld één conventie gedaan en dat was die van Creation) maar vaak ben je bij een kleinere conventie-organisator goedkoper uit voor een handtekening. Alleen moet je die dan wel kennen en vertrouwen.

    Creation Entertainment verzendt ook wereldwijd, ik heb er wel eens wat handtekeningen bij gekocht via hun Ebay shop.

    Dit weekend komen er trouwens een paar Stargate en BG acteurs naar Nederland: www.utopiasite.com

  6. #656

    Standaard

    okeeej thanks!!!

    wel gek dat ze via ebay wel wereldwijd verkopen, maar via hun eigen site dan weer niet....

  7. #657

  8. #658

  9. #659

    Standaard

    link kopieren en zelf even in een nieuw venster plakken.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #660

    Standaard

    Kheb de 3 soundtracks van Lord of The Rings, gehandtekend door Howard Shore, die een paar jaar geleden in de Fnac was.

    Ik verkoop de soundtracks, dus als iemand interesse heeft, PM me.

  11. #661

    Standaard

    nieuwe

    *John Rhys-Davies a.k.a Sallah(Indiana Jones) ,Gimli(lotr)
    *Julian Glover a.k.a (Walter Donovan in Indiana Jones and the Last Crusade en General Veers in Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back)
    *Wolf Kahler a.k.a Colonel Dietrich in Raiders of the Lost Ark
    *William Mapother a.k.a. Ethan Rom in lost en Marine Sergeant Thomas in World Trade Center

  12. #662

    Standaard

    De buit van dit weekend:

    Interviews gehad met John Rhys-Davies, Wolf Kähler & Bonnie Piesse :P

    JOHN RHYS-DAVIES





    (rechts=Julian Glover)

    WOLF KÄHLER



    BONNIE PIESSE



    En:

    Was al gesigneerd door Douglas Slocombe en Barrie Holland....nu ook door Wolf en JRD

  13. #663

    Standaard

    Is er hier iemand die met Jasc Paint Shop Pro kan werken?
    Ik heb namelijk een grote afbeelding van internet afgeprint maar hij staat er maar half op.De afbeelding is te groot voor het blad.Nu zou ik graag de afbeelding instellen tot hij de grote van 1 pagina heeft maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.

    Wanneer ik probeer met paint shop pobeer met uitzoomen en dan naar bestand->afdrukweergave ga om te zien of het nu zo groot is als het blad zelf zie ik enkel een leeg blad met de prent in de "kantlijn".


    Iemand die kan helpen?
    Bedankt!
    Have the time of your life...all over again!.!

  14. #664

    Standaard

    Is hier OT, maar als je nu gewoon de afbeelding in Word plakt kan je daar al makkelijk resizen hoor.

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reintje
    Is er hier iemand die met Jasc Paint Shop Pro kan werken?
    Ik heb namelijk een grote afbeelding van internet afgeprint maar hij staat er maar half op.De afbeelding is te groot voor het blad.Nu zou ik graag de afbeelding instellen tot hij de grote van 1 pagina heeft maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.

    Wanneer ik probeer met paint shop pobeer met uitzoomen en dan naar bestand->afdrukweergave ga om te zien of het nu zo groot is als het blad zelf zie ik enkel een leeg blad met de prent in de "kantlijn".


    Iemand die kan helpen?
    Bedankt!
    Plaatje plakken in Photoshop

    Instellingen zetten op 30x20 cm en 300 DPI
    Indien de afbeelding op 30x25 uitkomt kun je dit met canvas size verhelpen (30x20 cm)

    In Word resizen raad ik af; de afbeelding wordt er alleen maar slechter van.

  16. #666

    Standaard

    De aanwinsten van een weekendje Manchester:

    Julie Benz:


    (was al gesigneerd door Juliet Landau)




    (poster was al door een 6-tal anderen gesigneerd)



    Andrew Bryniarski:



    Joe Flanigan:




  17. #667

  18. #668

    Standaard


    Paul Weston & ik

    Door Paul Weston gesigneerd...na het interview

    Mn Raiders of the Lost Ark 'piece'
    Douglas Slocombe, John Rhys-Davies, Wolf Kähler, Barrie Holland....en na vandaag ook Paul Weston

    Doug Bradley & ik

  19. #669

    Standaard

    Had ik nog niet laten zien : mijn gesigneerde Dave Prowse


  20. #670

    Standaard

    Heb net the english patient laten signeren op de set van "In Bruges"

  21. #671

    Standaard

    Ben afgelopen zaterdag naar de NewStarCon geweest en heb daar mijn eerste gesigneerde foto weten te bemachtigen:



    8)

    Ik sta ook nog met James Duval en Ernie Hudson op de foto, maar aangezien ze pas laat in de middag werden afgeleverd, kon ik er niet meer bij zijn om ze af te halen. Ze worden opgestuurd en ik zal ze posten zogauw ik ze heb. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #672

    Standaard

    Aantal aanwinsten van mij, van dit jaar:

















  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Aantal aanwinsten van mij, van dit jaar:
    Hoe de **** heb je dat voor elkaar gekregen?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  24. #674

    Standaard

    goedendag, daar heb ik veel respect voor!

  25. #675

Pagina 27 van 33 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •