Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 803 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb een gesineerde single van Arjen Lucassen (Aeryon), een kaartje met handtekening van Abel (jawel) en een quote met handtekening van Stef Bos.

    Dat is wel zo geloof ik - ik zoek ze ook niet speciaal op moet ik bekennen.

  2. #52

    Standaard

    ik heb een boekje van herman brood met handtekening..

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vrallie
    offtopic : TheThinWhiteDuke , ik ben stikjaloers op uw op naam gesigneerde portrait foto van Johnny Depp , hell ik zou een gat in de lucht springen met een niet op naam gesigneerde foto !
    Mn Depp is niet op naam gesigneerd hoor!
    Hij heeft gewoon alleen zn handtekening gezet, niet "To Dennis" helaas....
    Is ook een van mn favo's; een portretfoto van Sleepy Hollow

  4. #54

    Standaard

    Hier een interessante link naar de site van een acteur die we allemaal kennen.
    Op zijn site waarschuwt hij iedereen tegen neppers.
    Wees op je hoede met t kopen van Signed Photo's op eBay: bijna alles is nl. nep....

    KLIK HIER VOOR HET ARTIKEL

  5. #55

    Standaard

    Ik heb 5 gesigneerde foto's van 4 verschillende NFL spelers en een gesigneerd shirt van een oud NFL speler. Ik zal maar niet zeggen wie want ik denk niet dat iemand ze kent

  6. #56

    Standaard

    Ik heb 1 gesigneerde cd van Jennifer Love Hewitt. Jammergenoeg heb ik de handtekening niet persoonlijk gehad, maar ik ben erg eigenlijk wel zeker van dat ie 100% echt is!


  7. #57
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieDarko
    Ik heb vorig jaar op het amsterdams filmfestival

    door Brian Yuzna deze films laten signeren

    Re-Animator Millenium Edition
    Re-Animator Elite 1st edition
    Bride of Re-animator
    Return of the living Dead 3
    en Dagon

    Dit jaar in Belgie (biff) mijn Versus R1 laten Signeren door de regisseur daarvan.
    Daar komt nu nog bij:

    Hellraiser Tin gesigneerd door Doug Bradley
    Nightmare on elm street collection (R1) gesigneerd door Robert Englund
    Freddy VS Jason gesigneerd door Robert Englund + ken Kirzinger (jason)
    Urban Legend Gesigneerd door Robert Englund

  8. #58

    Standaard

    Mijn gesigneerde fotos:

    - David Prowse als Darth Vader
    - Kenny Baker als R2-D2
    - Carrie Fisher als Princess Leia
    - Paul Blake als Greedo
    - Frank Oz "als" Yoda
    - Warwick Davis als Wicket W Warrick
    - Ewan McGregor als young Obi-Wan Kenobi

    - Al Pacino als Tony Montana [in badkuip met sigaar!! ]
    - Al Pacino in Devil's Advocate
    - John Travolta als Vincent Vega [stoer!]
    - John Travolta als John Travolta
    - Russel Crowe als The Gladiator
    - Cameron Diaz als haarzelf
    - Clint Eastwood in een van zijn Westerns [weet zo niet welke]
    - Shirley Maclaine als haarzelf
    - Ewan McGregor als zichzelf

    Dat was t wel zon beetje geloof ik...

    EDIT:

    Heb maar even [bijna] overal fotootjes van gemaakt... Helaas heeft mn scanner t begeven dus heb ik t maar even met mn nieuwe Nokiaatje gedaan








    Over jullie vragen:
    * Op die Pacino Foto's staat inderdaad "To Martin"

    * De meeste handtekeningen krijg ik per post... Je kunt op www.stararchive.com [moet je tegenwoordig wel voor betalen trouwens... ] checken voor adressen en resultaten enzo.. Erg leuke site! Vaak stuur ik zelf n foto op met n zelf-geadresseerde-envelop" en een aardig briefje erbij... Het zou inderdaad best kunnen dat niet alle fotos door de persoon zelf zijn gesigneerd, maar ach... Laat mij maar lekker in de waan...
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  9. #59

    Standaard

    Ik heb sinds kort deze nieuw (ter aanvulling van mijn Battlestar Galactica: The Complete Epic Series boxset ):


  10. #60

    Standaard

    gesigneerde dvd's:
    Chasing Amy
    Clerks
    Dogma
    handtekeningen van Kevin Smith

    gesigneerde cd's:
    Running With Scissors:
    Handtekining van Weird Al Yankovic

    Abacab:
    Handtekeningen van Phil Collins, Tony Banks en Mike Rutherford

    Van Dik Hout met krabbels van de gehele band (was ooit bij Fame binnen gelopen en toen zaten ze daar te signeren... tja)

    En verder nog wat gesigneerde strips en comics (Dupuy & Berberian, Will Eisner, Frank Cho, Tota, Andreas, Moebius, Chris Ware, Seth, Martin Lodewijk, Henk Kuijpers, etc...) Met de Stripdagen Haarlem volgen er meer hopelijk (Craig Thompson oa....)
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  11. #61

    Standaard

    Martijntje hoe kom jij aan die prachtige pacino handtekening(en)?

    Pacino en De Niro , van die 2 wil ik zo hard een handtekening

  12. #62

    Standaard

    Ik heb twee door Jackie Chan gesigneerde laserdiscs (Supercop CC en First Strike)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vrallie
    Martijntje hoe kom jij aan die prachtige pacino handtekening(en)?

    Pacino en De Niro , van die 2 wil ik zo hard een handtekening
    Inderdaad,wel cool.Alleen kan ik niet lezen wat Pacino er op heeft gezet bij die van Scarface..

    Het lijkt wel dat er staat: Zo martin

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vrallie
    Martijntje hoe kom jij aan die prachtige pacino handtekening(en)?

    Pacino en De Niro , van die 2 wil ik zo hard een handtekening
    Inderdaad,wel cool.Alleen kan ik niet lezen wat Pacino er op heeft gezet bij die van Scarface..

    Het lijkt wel dat er staat: Zo martin
    Zou het gewoon "To Martin" zijn?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Hier een interessante link naar de site van een acteur die we allemaal kennen.
    Op zijn site waarschuwt hij iedereen tegen neppers.
    Wees op je hoede met t kopen van Signed Photo's op eBay: bijna alles is nl. nep....

    KLIK HIER VOOR HET ARTIKEL
    Dat hangt denk ik een beetje van de acteur af. Ik denk dat dit soort dingen op grote schaal wordt toegepast op van die filmposters met 8 handtekeningen. 4 of 5 zijn er dan echt en de rest wordt "toegevoegd" zullen we maar zeggen om de prijs op te schroeven. Het zal waarschijnlijk wel zo zijn: hoe groter de vraag (en hoe zeldzamer de handtekening), hoe meer vervalsingen. En dan zijn gesigneerde artikelen van Star Wars en bijvoorbeeld Lord of the Rings natuurlijk uitgesproken goede voorbeelden om mee te gaan vervalsen.
    Bij Criterions zie je ook vaak dat bijvoorbeeld de OOP van Salo veel wordt vervalst, maar de OOP Criterions van Robocop en The Rock zijn zeker weten allemaal echt. Die heeft één of andere slimmerik in grote getallen ingekocht net voor ze OOP gingen en verkoopt ze nu voor 1 1/2 keer winkelprijs...

  16. #66

    Standaard

    Heb even wat meer fotootjes aan mn vorige post toegevoegd....
    Voor degenen die geinteresseerd zijn....
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  17. #67

    Standaard

    ik heb nog ergens een handtekening van bruce campbell (Evil dead).
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    * De meeste handtekeningen krijg ik per post... Je kunt op www.stararchive.com [moet je tegenwoordig wel voor betalen trouwens... ] checken voor adressen en resultaten enzo.. Erg leuke site! Vaak stuur ik zelf n foto op met n zelf-geadresseerde-envelop" en een aardig briefje erbij... Het zou inderdaad best kunnen dat niet alle fotos door de persoon zelf zijn gesigneerd, maar ach... Laat mij maar lekker in de waan...
    Das wel heel cool. Wist niet eens dat er zoiets bestond! Het maakt ook weinig uit of ze allemaal echt zijn of niet. Gewoon het idee dat je een ster kan aanschrijven voor een foto + handtekening is al heel cool. Ik denk overigens dat de meeste sterren wel even een krabbel zetten. Vooral ook omdat je de foto's op naam zet. Dan weten ze in ieder geval dat het niet voor de handel is. Maareh... ben toch benieuwd nar een aantal dingen. 1 op de hoeveel reageren??? En hoe kom je aan de foto's die je opstuurt???

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    * De meeste handtekeningen krijg ik per post... Je kunt op www.stararchive.com [moet je tegenwoordig wel voor betalen trouwens... ] checken voor adressen en resultaten enzo.. Erg leuke site! Vaak stuur ik zelf n foto op met n zelf-geadresseerde-envelop" en een aardig briefje erbij... Het zou inderdaad best kunnen dat niet alle fotos door de persoon zelf zijn gesigneerd, maar ach... Laat mij maar lekker in de waan...
    Das wel heel cool. Wist niet eens dat er zoiets bestond! Het maakt ook weinig uit of ze allemaal echt zijn of niet. Gewoon het idee dat je een ster kan aanschrijven voor een foto + handtekening is al heel cool. Ik denk overigens dat de meeste sterren wel even een krabbel zetten. Vooral ook omdat je de foto's op naam zet. Dan weten ze in ieder geval dat het niet voor de handel is. Maareh... ben toch benieuwd nar een aantal dingen. 1 op de hoeveel reageren??? En hoe kom je aan de foto's die je opstuurt???
    Ja is inderdaad erg leuk! Het coole van die site [www.stararchive.com] is ook dat je allerlei handtekeningen kan vergelijken, en zo zien of die van jou [waarschijnlijk] echt is of niet...

    Maar om op je vragen te antwoorden:
    Ik heb alle fotos via de post gekregen, behalve David Prowse, Kenny Baker en Paul Blake, die heb ik op beurzen enzo ontmoet.
    Tot nu toe heb ik alles wat ik heb opgestuurd teruggekregen met een krabbel erop, ik heb er alleen nog 1 openstaan die ik naar Sylvester Stallone heb gestuurd, die heb ik nog niet terug... Maar dat kan altijd nog komen natuurlijk! Bij John Travolta heb ik zelfs nog n gesigneerde foto van hem [in die auto] zomaar erbij gekregen! Ik vind t idd ook leuker als ze mn naam erbij zetten... Maakt t wat persoonlijker...

    Zoals gezegd, meestal doe ik er zelf een foto bij, die heb ik tot nu toe [behalve SS dus] teruggekregen. Ik schrijf ook wel ns gewoon n brief zonder iets erbij, dan krijg je minder vaak wat je wil... Maar het kost je ook minder geld natuurlijk, je kan t altijd proberen!!

    Fotos koop ik meestal online op www.moviemarket.com.
    Mooie fotos en een goeie service!

    Succes ermee!!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  20. #70

    Standaard

    Heb zelf om een handtekening van Jim Kerr en Mel Gaynor op mijn T-shirt gevraagd. Dus tis vrij echt... Voor de niet-kenners onder ons: zanger en drummer van Simple Minds...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Hier een interessante link naar de site van een acteur die we allemaal kennen.
    Op zijn site waarschuwt hij iedereen tegen neppers.
    Wees op je hoede met t kopen van Signed Photo's op eBay: bijna alles is nl. nep....

    KLIK HIER VOOR HET ARTIKEL
    Dat hangt denk ik een beetje van de acteur af. Ik denk dat dit soort dingen op grote schaal wordt toegepast op van die filmposters met 8 handtekeningen. 4 of 5 zijn er dan echt en de rest wordt "toegevoegd" zullen we maar zeggen om de prijs op te schroeven. Het zal waarschijnlijk wel zo zijn: hoe groter de vraag (en hoe zeldzamer de handtekening), hoe meer vervalsingen. En dan zijn gesigneerde artikelen van Star Wars en bijvoorbeeld Lord of the Rings natuurlijk uitgesproken goede voorbeelden om mee te gaan vervalsen.
    Inderdaad; en wie vervalsen ze? de toppers (bv Ford op een StarWars poster)
    Maar ik blijf erbij dat van de 10 Spielbergs die er op eBay en beurzen worden aangeboden er 10 fake zijn. Of t nou een foto of poster is.
    Ik moet zeggen dat ik van foto's die ik in deze thread gezien heb ik weet dat er neppers tussen zitten; jaren geleden zag ik bv ook een McGregor die via de post gesigneerd was. Standaard stuurt hij binnen een week een foto; ik heb er 3 gezien... Lijkt totaal niet op die ik heb; en jawel: daarvan weet ik 100% zeker dat Ewan hem zelf gesigneerd heeft 8)
    Hij heeft em nl gesigneerd bij de premiere van Episode 2

    Over het signeren per post: op www.autographcentral.com staan tig adressen.
    Maar geloof me: de bekenden aanschrijven heeft geen nut; die sturen OF nix, OF een voorgedrukte foto, OF ze laten iemand namens hen signeren.
    Een Jack Nicholson gaat savonds echt niet zn post doornemen en 2 uur lang signeren; neen: die gaat lekker naar de LA Lakers kijken (en geef hem eens ongelijk) 8)

    Ikzelf moet 100% zeker weten dat ie echt is: liever 1 echte Walter Koenig dan 10 fake DeNiro's.
    Maar goed, niet iedereen zal zo denken.

    Voordat er gevraagd wordt hoe ik dit weet: een vriend van me is journalist en zit regelmatig in de States/UK. Heeft oa Spielberg, Lucas ontmoet en mannen als Ford geinterviewd. Zo komt hij er dus aan. Omdat ik zelf fan van deze 3 en Depp en LotR ben heeft hij er van deze 1 extra laten signeren.
    Hij is zelf mega-collector en heeft de meest gekke dingen al meegemaakt qua neppers.
    En ja: ik vertrouw hem volkomen

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik moet zeggen dat ik van foto's die ik in deze thread gezien heb ik weet dat er neppers tussen zitten; jaren geleden zag ik bv ook een McGregor die via de post gesigneerd was. Standaard stuurt hij binnen een week een foto; ik heb er 3 gezien... Lijkt totaal niet op die ik heb; en jawel: daarvan weet ik 100% zeker dat Ewan hem zelf gesigneerd heeft 8)

    Maar geloof me: de bekenden aanschrijven heeft geen nut; die sturen OF nix, OF een voorgedrukte foto, OF ze laten iemand namens hen signeren.
    Hey TWD

    Zou idd best kunnen dat die sig van Ewan McGregor [neem aan dat je op die van mij doelt ] of anderen niet door henzelf gesigneerd is, maar [naar mijn mening] zou t ook best wel kunnen... Zolang je er niet bij bent geweest en ik na enig "onderzoek" niet kan vaststellen dat ie niet echt is, is ie voor mij echt genoeg!!

    Je zegt ook dat ie niet lijkt op jouw versie, maar ach, zet jij je handtekening altijd precies hetzelfde?

    Misschien is t idd waar dat t weinig zin heeft om de bekenden aan te schrijven, maar ach, voor mij is t leuke, spannende en goedkope manier om wat leuke plaatjes aan de muur te kunnen hangen
    Ik denk er gewoon niet al te veel over na of t nou wel of niet echt zou zijn, dan gaat voor mij de lol er n beetje vanaf...

    Maar, zoals je zelf al zei:
    Maar goed, niet iedereen zal zo denken.
    Ik ben er iig blij mee!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Ik ben er iig blij mee!
    En daar gaat t om 8)

  24. #74

    Standaard

    Mijn verzameling so far:

    Robert Englund (Freddy Krueger)
    Ken Kirzinger (Jason)
    Hellraiser II cast: Doug Bradley (Pinhead), Simon Bamford (Butterball), Barbie Wilde (Female cenobite), Nicholas Vince (Chatterer)
    Gunnar Hansen (Leatherface uit Texas chainsaw massacre)
    Linda Blair (Regan McNeil uit The Exorcist)

    Dave Prowse (Darth Vader)
    Peter Mayhem (Chewbacca)
    Kenny Baker (R2D2)
    Jeremy Bulloch (Boba Fett van de 'oude' trilogy)
    Carrie Fisher (Princess Leia)
    Frank Oz (Stem van Yoda)
    Ray Park (Darth Maul)

  25. #75

    Standaard

    Tadaa! PRIMEUR!
    zomaar een greep uit mn collectie:

    George Lucas - Las Vegas 2000
    klik

    Harrison Ford - gesigneerd op de set van Hollywood Homicide
    klik

    Ewan McGregor & Samuel L. Jackson - Premiere AOTC 2002
    klik

    Steven Spielberg - 2000
    klik

    Johnny Depp - 2000
    klik

    Billy Dee Williams - EchoBase Charity Auction 2003
    klik

    Rick McCallum (en een foto van Rick en mij)- RAI Amsterdam 1999; premiere Episode 1
    klik

    Jeremy Bulloch - meerdere malen gezien, heb ook meerdere gesigneerde dingen; we hebben zelfs per post contact met elkaar gehad (zie de brief op de foto)
    klik

    De overige 35 komen nog wel een keer....

Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •