Pagina 1 van 48 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1191 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Men: The Last Stand

    The countdown has begun:

    X-Men 3 aiming for May 5th 2006



    Exhibitor Relations Co. (ERC)
    20th Century Fox plans to unveil Bryan Singer's 'X-Men 3' in theaters on May 5, 2006. Let the countdown begin! And here's hoping for no pesky delays...that's far enough away as it is!

    Edit: Thread titel aangepast van 'X-Men 3' naar 'X-Men: The Last Stand'
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Zo te zien niet Hugh Jackman als Wolverine?

    Plaatje lijkt iig anders.
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    2006 pas???

    jezus, moet dat nou allemaal zo lang duren... tis LOTR niet mensen!!

  4. #4

    Standaard

    Zo te zien niet Hugh Jackman als Wolverine?

    Plaatje lijkt iig anders.
    dat is gewoon Hugh Jackman hoor...

    Khoorde btw dat ie voor deel 4 ook al had getekend en dat deel 3 en 4 tegelijk werden opgenomen... :P
    we zien wel... :wink:

  5. #5

    Standaard

    zo lang nog
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    Nou ben benieuwd hoor. Hoop dat de trailers snel zullen komen.
    2006, dat duurt nog even. Is er al iets van een verhaal lijn bekend ?
    Doet Famke Jansen eigenlijk weer mee ?
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Nou ben benieuwd hoor. Hoop dat de trailers snel zullen komen.
    2006, dat duurt nog even. Is er al iets van een verhaal lijn bekend ?
    Doet Famke Jansen eigenlijk weer mee ?
    Ik heb gehoord dat Famke returned als The Phoenix, en dat ze een belangrijke rol heeft. Ik heb trouwens geen verstand van de boekjes, dus wie The Phoenix is dat weet ik niet.
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Nou ben benieuwd hoor. Hoop dat de trailers snel zullen komen.
    2006, dat duurt nog even. Is er al iets van een verhaal lijn bekend ?
    Doet Famke Jansen eigenlijk weer mee ?
    Ik heb gehoord dat Famke returned als The Phoenix, en dat ze een belangrijke rol heeft. Ik heb trouwens geen verstand van de boekjes, dus wie The Phoenix is dat weet ik niet.
    Ja, dat heb ik idd ook gehoord ja. Ik heb ook geen verstand van die boekjes maar als ik het goed begrepen heb is de Phoenix saga een van de beste verhalen dus dat beloofd wat...

  9. #9

    Standaard

    Ik heb wél verstand van de boekjes, en de Phoenix-saga is idd 1 van de betere verhaallijnen, maar niet om klakkeloos over te zetten naar film. Ten minste: ik denk/hoop dat ze het ruimtewezens-gebeuren eruit laten.

    Verder kun je natuurlijk pas wat zeggen als er meer bekend is. Ik heb alleen 1 grote angst, en dat is dat ze andere acteurs voor de rollen pakken.


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Verder kun je natuurlijk pas wat zeggen als er meer bekend is. Ik heb alleen 1 grote angst, en dat is dat ze andere acteurs voor de rollen pakken.
    dat hoop ik ook niet, maar op imdb staan bij de aankondiging in elk geval al een aantal dezelfde namen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    * Knip *
    Khoorde btw dat ie voor deel 4 ook al had getekend en dat deel 3 en 4 tegelijk werden opgenomen... :P
    we zien wel... :wink:
    * Knip *
    Ik dacht juist dat Bryan Singer (regisseur alle delen) niet meer dan de X-Men Trilogy wilde maken...

    Ach ja, we'll see
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  12. #12

    Standaard

    Ik heb ook begrepen dat ze Gambit in de nieuwe film wilden gaan introduceren, en ze waren nog steeds voor Beast aan het kijken...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  13. #13

    Standaard

    Ze mogen doen wat ze willen maar ze moeten
    a) phoenix deftig maken.
    b) het karakter storm niet uit het verhaal schrijven.

    Misschien zelfs al een glimp van Sinister laten zien op het einde

  14. #14

    Standaard

    phoenix,gambit en beast!!

    phoenix aka jean gray is natuurlijk wel enorm gaaf,maar hoe ze dat psies willen gaan doen...

    ach ja,xmen 1 en 2 hebben nog geenszins teleurgesteld!!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  15. #15

    Standaard

    Ik kan niet wachten. Het zou inderdaad erg leuk zijn als ze Gambit en Beast in de film plaatsen. Hoorde inderdaad dat Famke Jansen terug komt als Phoenix. Dat belooft dus wat. Kan bijna niet wachten. :P
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #16

    Standaard

    Shit, nog 2 jaar wachten! De eerste films waren allebei toppers en hopelijk wordt dit derde deel van een soortgelijk niveau. Ik ga alvast beginnen met het aftellen van de dagen!

  17. #17

    Standaard

    Ramonhal schreef:
    * Knip *
    Khoorde btw dat ie voor deel 4 ook al had getekend en dat deel 3 en 4 tegelijk werden opgenomen...
    we zien wel...
    * Knip *

    Ik dacht juist dat Bryan Singer (regisseur alle delen) niet meer dan de X-Men Trilogy wilde maken...

    Ach ja, we'll see
    Nee ik weet niet of Mr. Singer dat wilde maar ik had het over de filmmaatschappij.... fox wil er zoveel mogelijk met de oude cast en regisseur omdat ze weten dat x-men anders mischien gaat floppen

  18. #18

    Standaard

    kheb veel van de tekenfilmserie gezien, en daar was het deel met de phoenix erg goed, maar idd zoals er al gezegd word dat hele space stuk lijkt me lastig.

    gambit btr, missen ze eigenlijk nog jubilee

  19. #19

    Standaard

    Pfff...dit wordt nog erg lang wachten!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  20. #20

    Standaard

    ja het verbaasd met dat eht nog zolang zal duren want het brengt altijd veel gedl op, ik had verwacht dat er nog een eind dit jaar-begin 2005 zou uitkomen maar nu pas in 2006
    ja zal wel zien er zullen ondertussen nog wel meer goede films uitkomen :wink:
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    We have time, wat gebeurd er dan met de stand alone film over Wolverine waarvoor Hugh reeds getekend heeft.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    dat is lang zeg kijk er wel naar uit spaarde vroeger de nl comics. kijk ze af en toe nog wel eens in en het blijf leuk hoop dat ze de tekenfilm serie's ook op dvd uitbrengen in nederland.

  23. #23

    Standaard

    Dat de volgende episode uit de X-Men reeks pas in 2006 zal uitkomen vertrekt het idee alleen maar dat de 4de film ook direct wordt opgenomen.
    Ik hoop in ieder geval dat Bryan Singer ze dan allebei doet. Hij weet nu als geen ander wat het is om een commic-movie te maken, dus aub geen regisseurswitch! Heb genoten van zijn eerste twee films, dus laat de volgende twee maar komen!

  24. #24

    Standaard

    Damn, idd nog een lange wacht. En ik had eerder al iets gehoord van 2005 maar blijkbaar is dat dus alweer verzet..... maarja, tegen die tijd komen er nog andere lauwe filmen die ik zeker moet en ZAL zien :P Spiderman 2, Resident Evil Apocalypse, Alien vs Predator, StarWars 3... en er zullen er geheid nog wel meer leuke komen voordat deze X-men 3 er is 8)

    Edit:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Dat de volgende episode uit de X-Men reeks pas in 2006 zal uitkomen vertrekt het idee alleen maar dat de 4de film ook direct wordt opgenomen.
    Ik hoop in ieder geval dat Bryan Singer ze dan allebei doet. Hij weet nu als geen ander wat het is om een commic-movie te maken, dus aub geen regisseurswitch! Heb genoten van zijn eerste twee films, dus laat de volgende twee maar komen!
    Ehm, is The Matrix niet exact t zelfde gebeurt? 3 jaar later beginnen met opnemen, en dan ook 2 achter elkaar? dus ik denk ALS er een deel 4 komt, en ze weten dat nu, dat ze t ook meteen doen

  25. #25

    Standaard

    Hoop dat ze dan wel terug komt als de Dark Phoenix

    Gambit
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

Pagina 1 van 48 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •