Pagina 48 van 48 EersteEerste ... 384445464748
De resultaten 1.176 tot 1.191 van 1191 worden weergegeven.
  1. #1176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Maar dit is het X-men topic, die veranderingen vind ik niet erg, zolang ze een mutant z'n krachten maar niet veranderen :P
    en dat is bij enkele, in de films kleine, mutanten wel gedaan


    trouwens, komt er binnenkort nog een review van X3 op dvd.nl?

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door PiAir
    Deze week nog eens x3 gekeken. Ik vond het altijd de minste van de 3. Maar ik moet toch zeggen dat het me nu opvalt dat het geheel toch wel goed is opgebouwd qua verhaal: niet te langzaam en niet te snel. Als voorbeeld noem ik dan de actiescenes met Dark Phoenix [spoiler:896ec1773c](de dood van Xavier en de laatste aktiescene met Wolverine en Phoenix):[/spoiler:896ec1773c] heel goed opgebouwd met schitterende effecten.
    Daarin blijkt Ratner dan weer duidelijk beter dan Singer. De scene met de hangbrug vindt ik dan weer ronduit lachwekkend. Totaal overbodig en onrealistisch (de truuk met dit soort films is iets ongeloofwaardigs geloofwaardig te maken en dat lukt hier niet bij mij).
    zoals gezegd: gebruik de spoiler tags!

    en opzich ben ik het wel met je eens. De eerste keer in de bios dacht ik tijdens de film van 'who! gaaf!' maar al toen ik de zaal uit liep vond ik hem toch wel wat tegenvallen: de film was veelte gehaast op sommige momenten, sommige karakters worden veelte weinig gebruikt (en dan natuurlijk vooral Angel!) en het emotionele aspect van sommige belangrijke scenes had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Maar toch, de film opzich trok de hele X-Men serie wel naar een hoger niveau imo, ookal was X3 als film ozpich toch wel wat tegenvallend.
    Maar al bij de tweede keer kijken vond ik hem toch wel beter dan toen ik de bioszaal uitliep. Sommige belangrijke scènes bleven erg sterk [spoiler:896ec1773c]het overlijden van Xavier, het einde[/spoiler:896ec1773c]. En zeker de actie bleef er schitterend uitzien: zo vind ik persoonlijk de scène met de Golden Gate Bridge echt geweldig

    Maar toch had er veel meer ingezeten. Het begin is goed, ookal had ik zelf iets meer Danger Room willen zien (de [spoiler:896ec1773c]sentinel[/spoiler:896ec1773c] sloeg echt nergens op..hadden ze toch anders moeten doen) en zeker ook de scenes van Cyclops hadden net iets beter uitgewerkt kunnen worden qua emoties. Het einde was ook goed zo, ookal waren de laatste paar shots ([spoiler:896ec1773c]GGBridge die weer opgebouwd wordt, bijv.[/spoiler:896ec1773c] wel heel erg cheesy en overbodig) Maar het middengedeelte is echt veel te snel. Het lijkt net alsof het de overige karakters haast niets doet wat er allemaal gebeurt, terwijl het toch wel de meest heftige gebeurtenissen zijn in de hele filmserie!

    Ik blijf erbij: hopelijk komt er nog eens een extended cut uit, want deze film had heel veel potentie..maar uiteindelijk is het een veel te snelle, oppervlakkige actiefilm geworden met (dan wel als pluspunt) hele gelikte special effects. Of anders ga ik zelf wel met Sony Vegas aan de slag

    X1: 7,5
    X2: 8+
    X3: 7

    och...op naar X4...met Apocalypse
    Tja, je ziet het in alle x-men films terug dat nieuwe caracters maar weinig screentijd hebben. :wink:

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Maar dit is het X-men topic, die veranderingen vind ik niet erg, zolang ze een mutant z'n krachten maar niet veranderen :P
    en dat is bij enkele, in de films kleine, mutanten wel gedaan


    trouwens, komt er binnenkort nog een review van X3 op dvd.nl?
    Volgens mijn recenseren ze geen dvd's van Fox omdat er iets is met het teruggeven van de review-exemplaren ofzo iets.

  4. #1179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman

    Tja, je ziet het in alle x-men films terug dat nieuwe caracters maar weinig screentijd hebben. :wink:
    ja okay, maar dit was wel een karakter wat groots op de posters e.d. stond, maar werd enkel als opvulmateriaal gebruikt ...

  5. #1180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans

    Volgens mijn recenseren ze geen dvd's van Fox omdat er iets is met het teruggeven van de review-exemplaren ofzo iets.
    oh jammer, ik koop hem binnenkort toch wel..maar ik was wel benieuwd wat dvd.nl er van vond

  6. #1181

    Standaard

    Ik weet niet of het al geplaatst is,
    maar 21 februari komt er een limited steelbook trilogy box uit
    met daarin de drie 1-discs.

    [/img]
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #1182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik weet niet of het al geplaatst is,
    maar 21 februari komt er een limited steelbook trilogy box uit
    met daarin de drie 1-discs.

    [/img]
    ziet er goed uit, maar ik wil toch een 6 disc trilogy :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1183

    Standaard

    Erg gezapig filmpje totaal overbodig en met afstand de slechtste van de serie.

  9. #1184

    Standaard

    overbodig?....naah...van X kunnen er niet genoeg films gemaakt worden
    minste tot dusver?....yeah
    niet vermakelijk?... och, het was imo toch een leuke film

  10. #1185

    Standaard

    Zo die trilogy ziet er dan wel puik uit 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #1186

    Standaard

    Gisteren gezien:

    Film nummer 3 over de mutanten, afgeleidt van het gelijknamige stripverhaal, wordt geregisseerd door Brett Ratner.

    Nog altijd is Magneto (Sir Ian McKellen) op zoek naar oorlog tussen mens en mutant. Hij krijgt hierbij hulp van oudgedienden Mystique (Rebecca Romijn) en Pyro (Aaron Stansfield), maar heeft ook een flink aantal volgelingen kunnen strikken. En nog altijd zijn Charles Xavier (Patrick Stewart), Wolverine (Hugh Jackman), Storm (Halle Berry) en consorten bezig om de wereld te verenigen in vrede. Het verhaal begint met een bezoek van een jonge Xavier en Magneto aan het kleine meisje Jean Grey. Ze hebben gehoord dat ze over enorme krachten bezit en willen hier met haar over praten.
    Als we weer terug gaan naar het heden, zien we dat Cyclops (James Marsden) nog altijd niet over de dood is van de inmiddels volwassen Jean Grey (Famke Janssen). Maar als hij naar de plek van haar overlijden gaat, komt hij voor een flinke en later onaangename verrassing te staan: Jean Grey leeft en is geworden waar Xavier al die tijd voor vreesde, haar donkere kant is naar boven gekomen.
    Wanneer Xavier en Magneto haar opnieuw opzoeken, laat Jean allemaal zien waartoe ze in staat is. [spoiler:e6535d930b]Hierbij verliest Xavier het leven[/spoiler:e6535d930b] en Magneto neemt haar onder zijn hoede. Samen met Phoenix (zoals haar donkere kant heet) wil hij een aanval doen op Alcatraz, waar de mens een krachtig geneesmiddel heeft ontwikkeld om alle mutanten te kunnen "genezen". Alles leidt tot één grote confrontatie op het afgelegen eiland...

    In dit derde (en waarschijnlijk laatste) deel zien we veel oude namen terug en ook flink wat nieuwe. Ik noem o.a. Beast (Kelsey Grammar), Juggernaut (Vinnie Jones) en Multiple Man (Jamie Madrox). Deze film is precies wat je kunt verwachten van een Hollywood-comicverfilming, namelijk een groot spektakelstuk vol met special effects en een verhaal dat niets tot weinig om handen heeft. Brett Ratner heeft een waardig afsluiter gemaakt van de trilogie. Het feit dat [spoiler:e6535d930b]vele grote namen hun krachten verliezen of het loodje leggen,[/spoiler:e6535d930b] doet mij vermoeden dat het hierbij blijft (afgezien van de spinoffs Wolverine en Magneto).
    Minpuntje aan de film is toch wel de slechte karakterontwikkeling, je kunt deze film slecht volgen als je de eerste 2 delen niet hebt gezien en ook de nieuwe mutanten (vooral Angel en Beast) zijn niet echt best uitgewerkt.

    Zoals eerder getypt, een waardig afsluiter van de trilogie: 8.2/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #1187

    Standaard

    Verveelde je je Dennis :wink: ?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  13. #1188

    Standaard

    Nee, ik krijg de smaak te pakken van het recenseren... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #1189

    Standaard

    dit is nu echt niet 'waarschijnlijk' het laatste deel hoor

    Fox heeft dit wel gezegd tijdens de productie omdat het budget de pan uit rees, maar krabbelde al snel terug door te zeggen 'dat het het laatste deel van de eerste trilogie zou zijn'. En nu X3 veel heeft opgebracht heeft Fox meer dan eens op niet al te subtiele wijze gehint dat er over een aantal jaren een X4 in de bios zal draaien als het aan hen ligt

    Met name Gambit staat hoog op het verlanglijstje van o.a. Donner. Dus dat kan wel leuk worden.

    Maar eerst komen inderdaad de spin-offs van Wolverine en Magneto...waar ik al helemaal naar uit kijk

  15. #1190

    Standaard

    Ik heb hem vandaag voor het eerst gezien. Ik vond het een amusante film die jammer genoeg niet in de buurt komt van de eerste 2 films. Het is gewoon allemaal wat meer gericht op actie en het verhaal is imo ook duidelijk minder overtuigend. Niet dat ik er over klaag want de actie en het spektakel is verder wel prima verzorgd, en er zitten een aantal goeie scenes in. Een leuke afsluiter van de "eerste" trilogie.

  16. #1191
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    persoonlijk vind ik het verhaal wel overtuigend omdat er in de comics ook zo is geweest dat er een mutant was die de krachten van andere mutanten kon opheffen, En dat heeft in de comic serie vele slachtoffers geeist.

Pagina 48 van 48 EersteEerste ... 384445464748

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •