Pagina 2 van 48 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1191 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    1 vond ik goed.
    2 vond ik geweldig.
    3 lijkt me het einde.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    1 vond ik goed.
    2 vond ik geweldig.
    3 lijkt me het einde.
    Ik ben het hier helemaal mee eens
    Vond deel 2 ook beter dan deel 1 > best knap!
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  3. #28

    Standaard

    Gelukkig heb ik de phoenix saga mogen meemaken in de tekenfilmserie reeks, en het is inderdaad een van de beste uit de reeks, maar om dat in 1 film te proppen is wel erg veel.

  4. #29

    Standaard

    .
    ..
    ...


    The Age
    'Romijn-Stamos Ready to Return as Mystique'

    SUBMITTED BY Typhon24

    April 16, 2004 —

    From The Age's interview with actress Rebecca Romijn-Stamos:

    She's preparing to begin filming X-Men 3, where she will once again play the mutant Mystique. It sounds at times as if she prefers to play more human characters.

    "No, I love Mystique," she insists."People have been waiting their whole lives for these characters to be brought to life. And you don't want to let down the fan base and we definitely felt that pressure. But when you deliver, they are so appreciative. So for the rest of my life I get to be the person that people identify, the actor that people identify with Mystique. That is a huge thrill. You think of Christopher Reeve as Superman, or Harrison Ford as Indiana Jones. Wow. I get to be Mystique for the rest of my life."

    Source: More news at ' The Age'
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  5. #30

    Standaard

    Op www.imdb.com staan de volgende acteurs al gecrediteerd. Ik neem aan dat ze dan getekend hebben:
    Shawn Ashmore.... Bobby Drake/Iceman
    Daniel Cudmore.... Colossus
    Alan Cumming.... Kurt Wagner/Nightcrawler
    Famke Janssen.... Phoenix/Jean Grey
    James Marsden.... Scott Summers/Cyclops
    Rebecca Romijn-Stamos.... Mystique

    Wat niet wil zeggen dat de rest niet meer meedoet, natuurlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Ik kan haast niet wachten, x-men 1 & 2 waren beide geweldig, en omdat ik deel twee beter vond dan het origineel ben ik erg benieuwd naar wat ze van deel 3 gaan bakken :P

    edit: leuk plaatje van mystique trouwens

  7. #32

    Standaard

    Shit, moet ik nog een dikke twee jaar gaan lopen kwijlen!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Gewoon een slabbertje kopen en de hele comic serie opnieuw lezen van af het eerste deel. Voor je het weet is het 2 jaar later.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  9. #34

    Standaard

    Waarom duurt het eigenlijk 3 jaar voordat ze uitkomen? Die actuers worden er niet jonger op.

  10. #35

    Standaard

    Als in X- Men 3 Jean Grey als Phoenix terugkomt en de Hellfire club als de evil guys erin voorkomt, dan ben ik weer van de partij.

    Aan alle anderen: Lees de Phoenix saga van de comic strip (Amerikaanse versie) !!! (mag ik reclame maken hier ?). Het mooiste episode uit het leven van de X-Men.
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  11. #36

    Standaard

    Sci Fi Wire
    Jackman Says X3 is Coming

    April 26, 2004 —

    From Sci-Fi Wire:

    'Hugh Jackman, who will likely reprise the role of Wolverine in a proposed third X-Men movie, confirmed to SCI FI Wire that the sequel is in the works, but that the story has yet to be locked down. "I know they're in discussions about it," Jackman said in an interview while promoting his next movie, Van Helsing. "They're trying to work out schedules and things like that."

    The last film in the Marvel Comics-based franchise, X2, ended with the death of Jean Grey and the hint of the comics' Dark Phoenix storyline, in which Grey transforms into a powerful and evil mutant. Will the third X-Men movie pick up that thread? "There's no script yet, so I'm not sure," Jackman said in reply.'

    Sci Fi Wire
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  12. #37
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik ben zeer benieuwd! Ik vond deel 1 en 2 echt fantastisch! Als deel 3 even goed wordt als de rest mogen we spreken van een geslaagde trilogie..

  13. #38

    Standaard

    ik ga akkoord maar hopelijk wordt het wel meer dan een trilogie want ik ben echt verslaafd aan zo'n soort heldenfilms
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik heb wél verstand van de boekjes, en de Phoenix-saga is idd 1 van de betere verhaallijnen, maar niet om klakkeloos over te zetten naar film. Ten minste: ik denk/hoop dat ze het ruimtewezens-gebeuren eruit laten.

    Verder kun je natuurlijk pas wat zeggen als er meer bekend is. Ik heb alleen 1 grote angst, en dat is dat ze andere acteurs voor de rollen pakken.
    Als het om die saga gaat, heb je best kans dat het 2 films met een doorlopend verhaal gaan worden, aangezien ze waarschijnlijk deel 3 en 4 tegelijk gaan opnemen
    I am a freak, and I am proud of it:)

  15. #40

    Standaard

    .
    ..
    ...

    Jackman Not Yet Locked Into X3



    May 5, 2004 —

    From the Comics Continuum's report from the Van Helsing junket:

    Hugh Jackman, who played Wolverine in the first two X-Men movies, said he isn't locked into an X3 yet. "I don't want to sound ungrateful, but first of all, I don't know what the script's going to be like. I don't know what it will be like," Jackman said at the recent press junket for Van Helsing, which opens Friday.

    "But I would find it very, very hard to watch someone else play the role of Wolverine, you know. But, you know, I've had a really great go of it for two movies, so you never know. They may want to move it in different directions, so we'll see what happens in it." Jackman said a third X-Men film doesn't feel gratuitous.

    "I can see there being complete validity in doing X-Men 3, if not more," he said. "I mean, I think it (X2) cemented what was a really interesting world."

    Hit the link below for more!

    Source: Comics Continuum
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  16. #41

    Standaard

    .
    ..
    ...

    X-Men 3 to Start Filming in June, 2005



    Source: Sci Fi Wire Friday, May 7, 2004

    Sci Fi Wire caught up with "X-Men" series producer Lauren Shuler Donner who gave an update on the status of the third installment.

    She says that filming is targeted to begin in June, 2005 in Vancouver, BC, for a May, 2006 release date. "I just had a conversation with [director] Bryan [Singer] today," Shuler Donner said. "We just started to talk about what the possibilities are. We're pretty sure Wolverine's going to come back."

    Shuler Donner added that she's going to push to add Gambit and Beast this time around. "I'm dying to put Beast in. I tried to get Beast in the first one and the second one, but it was always too expensive. So, yeah, I'm really dying to get Beast in, and I'd love to get Gambit in, because he's such a cool guy. And there's some really good casting ideas for Gambit."

    Sci Fi Wire
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  17. #42

    Standaard

    dit is goed nieuws
    I am a freak, and I am proud of it:)

  18. #43

    Standaard

    Grotere rol Berry in X3

    Actrice Halle Berry wilde wel meespelen in het vervolg op de twee eerdere X-men films, X3, maar alleen als haar personage een grotere rol zou krijgen in het verhaal. Hier werd door de studio mee ingestemd.
    Berry speelt in de X-men films de rol van Storm, de vrouw met het witte haar die de krachten van de natuur naar haar hand kan zetten. De producer van X3, Lauren Schuler, vergrootte de betrokkenheid van dit personage om Berry geïntresseerd te houden in de film. "I love working with her. We would only write a huge role for her, so she's right in that respect. We would make sure that would happen" aldus Schuler.
    Andere grote namen uit X-men en X2 die terugkeren in X3 zijn onder andere Hugh Jackman, Rebecca Romijn-Stamos en Famke Janssen. De opnames voor de film gaan volgend jaar van start en men gaat uit van een release in mei 2006.

    http://www.justplay.nl/index.php?itemid=3697

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    kheb veel van de tekenfilmserie gezien, en daar was het deel met de phoenix erg goed, maar idd zoals er al gezegd word dat hele space stuk lijkt me lastig.

    gambit btr, missen ze eigenlijk nog jubilee
    Jubilee zat al in 2.
    Als die kinderen uit die kuil worden gered op het einde roept Storm (zei bevrijde die kinderen toch?) "Jubilee!" naar een klein meisje in die kuil.

    Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd hoe Gambit gaat worden in X3. Ik hoorde alleen dat ze Orlando Bloom misschien voor die rol wilden gaan vragen. Het was niet van een betrouwbare bron, maar de gedachte alleen al...

  20. #45

    Standaard

    Hmm...ik zou het zwaar ***** vinden als X3 om Halle Berry gaat draaien, alleen omdat mevrouw anders niet mee wil doen. Bah
    I am fire
    I am..........Death

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TotalReject
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    kheb veel van de tekenfilmserie gezien, en daar was het deel met de phoenix erg goed, maar idd zoals er al gezegd word dat hele space stuk lijkt me lastig.

    gambit btr, missen ze eigenlijk nog jubilee
    Jubilee zat al in 2.
    En in 1 (kleine cameorol in de schoolklas)


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Hmm...ik zou het zwaar ***** vinden als X3 om Halle Berry gaat draaien, alleen omdat mevrouw anders niet mee wil doen. Bah
    ja dat vind ik ook wel zielig van haar dat ze daar over zit te kakken, dit zijnj geen filmen met een hoofdpersonage maar ik vind dat die filmen worden gedragen door vele personages en dat vind ik juist zeer goed
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  23. #48

    Standaard

    ik kan in ieder geval nie w8en op t 3e deel

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Hmm...ik zou het zwaar ***** vinden als X3 om Halle Berry gaat draaien, alleen omdat mevrouw anders niet mee wil doen. Bah
    Dat wel, maar ik zou het toch erger vinden als ze Orlando Bloom in X-men 3 willen gaan casten. En al helemaal als hij Gambit moet gaan spelen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reginald
    ja het verbaasd met dat eht nog zolang zal duren want het brengt altijd veel gedl op, ik had verwacht dat er nog een eind dit jaar-begin 2005 zou uitkomen maar nu pas in 2006
    ja zal wel zien er zullen ondertussen nog wel meer goede films uitkomen :wink:
    Tussen X-men 1 & 2 zat toch ook 3 jaar, dat zal de tijd nodig zijn om een goed afgewerkt product te leveren. En laten we hopen dat ze inderdaad deel 3 & 4 in 1 keer opnemen, dan komt deel 4 wat sneller uit.

    Trouwens, op één van de DVD's wordt er in een reportage vermeld dat ze aan de eerste oorspronkelijk zijn begonnen met het idee in totaal 7 stuks te maken. (Als ik het mij goed voor de geest kan halen, is weer een tijdje geleden dat ik die heb bekeken. )

Pagina 2 van 48 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •