Pagina 45 van 48 EersteEerste ... 354142434445464748 LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1191 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    was hier nog niet gepost:
    hier enkele deleted scenes van X3
    7 posts omhoog :wink:

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna
    7 posts omhoog :wink:
    lekker duidelijk, onder die grote cover :P

  3. #1103

    Standaard

    Op het importforum heeft iemand de R1 editie van X3 al.

    linkje voor foto's
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Op het importforum heeft iemand de R1 editie van X3 al.

    linkje voor foto's
    In brazilie schijn je hem al te kunnen huren gewoon

    hij ziet er wel vet mooi uit, die collector's edition

  5. #1105

    Standaard

    Ik had van de zomer een bioscoop marathon van de 3 films van X-men. Moest zeggen was niet briljant ofzo. Maar deel 2 was toch de beste uit de drie. Vanwege enigszins verhaallijn, karakterontwikkeling etc. Bij de andere 2 delen vond ik persoonlijk het knalleneffect te hoog liggen....
    Actie na actie na actie werd er moe van. Was een groot fan van X-men maar de verfilmingen vond ik persoonlijk niet echt best! Ik denk dat ik het hou bij de strips en tekenserie... :P

  6. #1106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b
    Is er al bekend of hier net als deel 1 en 2 een special edition van komt met DTS.De vorige delen hebben wel DTS kan hierover niets vinden voor the last stand.
    Op de achterkant van de R1 editie staat dat de dvd een 6.1 DTS-ES geluidspoor heeft.

  7. #1107

    Standaard

    en de 5e deleted/extended scene: klik
    Ook deze vind ik beter dan die in de film zit

  8. #1108

    Standaard

    Ok, dus ik heb me ff wat dingen uit laten leggen op het SSH forum

    De Collector's Edition is precies hetzelfde als de standaard editie, alleen er zit een strip bij. Verder niks.

    Dus als je de 50 minuten behind the scenes materiaal wil zal je je dvdtje bij Walmart moeten kopen, alleen daar krijg je een extra disc.

    Dus, met andere woorden.. wij zitten hier in Holland opgescheept met de gewone saaie standaard editie OF de Collector's Edition die geen haar beter is.. alleen een stripboekje erbij.

    EDIT: ok ik moet niet te erg gaan klagen maar ik zit er gewoon mee dat we die behind the scenes niet krijgen.. op zich zitten er wel wat leuke extratjes op de gewone dvd.. en misschien komt die walmart actie wel over naar nederland?

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna
    Ok, dus ik heb me ff wat dingen uit laten leggen op het SSH forum

    De Collector's Edition is precies hetzelfde als de standaard editie, alleen er zit een strip bij. Verder niks.

    Dus als je de 50 minuten behind the scenes materiaal wil zal je je dvdtje bij Walmart moeten kopen, alleen daar krijg je een extra disc.

    Dus, met andere woorden.. wij zitten hier in Holland opgescheept met de gewone saaie standaard editie OF de Collector's Edition die geen aar beter is.. alleen een stripboekje erbij.

    EDIT: ok ik moet niet te erg gaan klagen maar ik zit er gewoon mee dat we die behind the scenes niet krijgen.. op zich zitten er wel wat leuke extratjes op de gewone dvd.. en misschien komt die walmart actie wel over naar nederland?
    Ik neem aan dat we net als de UK versie een 2-disc editie krijgen (zoals in het verleden) in nederland.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna
    Ok, dus ik heb me ff wat dingen uit laten leggen op het SSH forum

    De Collector's Edition is precies hetzelfde als de standaard editie, alleen er zit een strip bij. Verder niks.

    Dus als je de 50 minuten behind the scenes materiaal wil zal je je dvdtje bij Walmart moeten kopen, alleen daar krijg je een extra disc.

    Dus, met andere woorden.. wij zitten hier in Holland opgescheept met de gewone saaie standaard editie OF de Collector's Edition die geen aar beter is.. alleen een stripboekje erbij.

    EDIT: ok ik moet niet te erg gaan klagen maar ik zit er gewoon mee dat we die behind the scenes niet krijgen.. op zich zitten er wel wat leuke extratjes op de gewone dvd.. en misschien komt die walmart actie wel over naar nederland?
    Ik neem aan dat we net als de UK versie een 2-disc editie krijgen (zoals in het verleden) in nederland.
    Oh.. woops, m'n verhaal was dus behoorlijk voor niks want dat geld alleen voor de USA. Ik neem nu ook aan dat we de 2disc krijgen, maar zitten daar die extras van de walmart actie op? Ik bedoel die 50 minuten behind the scenes?

  11. #1111

    Standaard

    ja, we krijgen gewoon de 2 disc

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna
    Oh.. woops, m'n verhaal was dus behoorlijk voor niks want dat geld alleen voor de USA. Ik neem nu ook aan dat we de 2disc krijgen, maar zitten daar die extras van de walmart actie op? Ik bedoel die 50 minuten behind the scenes?
    Waarschijnlijk niet.

  13. #1113

  14. #1114

    Standaard

    Op de Engelse DVD zit DTS ES 5.1. Hopelijk krijgen wij dat ook.
    Activity suggests a life filled with purpose

  15. #1115

    Standaard

    Nog een leuk weetje. Hmv krijgt een exclusive sleeve net zoals het geval was bij V For Vendetta. Ook zou deze Dutch subs bevatten. Heb een mail gezonden of ze dit konden bevestigen omdat ik de menu's gezien heb die op dvdactive stonden en daar stond niets op van dutch subs. Maar doordat deze exclusief is voor HMV zou het wel eens mogelijk kunnen zijn dat de ondertiteling aanwezig is. Dan ga ik in ieder geval voor die omdat ik de sleeve mooier vind als wat wij vast zullen krijgen. Ook komt deze volgens hen volgende week uit in de UK dus zou je hem ook een poosje eerder hebben.

    Foto:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #1116

    Standaard

    Je fototje doet het niet, je hebt de tags verkeerd staan :wink: :wink:


  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Je fototje doet het niet, je hebt de tags verkeerd staan :wink: :wink:

    wow die is wel mooier ja! Wie/wat is dat boven die X?

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Je fototje doet het niet, je hebt de tags verkeerd staan :wink: :wink:

    wow die is wel mooier ja! Wie/wat is dat boven die X?
    Weeet het niet zeker, maar volgens mij is dat die brug die Magneto verplaatst.

  19. #1119

  20. #1120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -->vinz
    heb ik vandaag gevonde op een nederlandse site

    http://www3.cd-wow.nl/detail_results...ct_code=383872
    Maar het betreft hier de cover van de regio 3-cover, dus niet de Nederlandse cover.

  21. #1121

    Standaard

    Storm's deleted tidal wave scene (rip), zal wel al eens gepost zijn maarja.. Dit is de hele versie
    http://www.youtube.com/watch?v=PC2N9RcDNYA

  22. #1122

    Standaard

    Al bekend wanneer de R2NL DVD uitkomt?
    Kan t zo snel nergens vinden....
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  23. #1123

    Standaard

    1 of 2 december dacht ik

    het staat op de freerecordshop.be site

  24. #1124

    Standaard

    Misschien is de vraag al voorbij gekomen, maar is er al iets bekend van een box waar alle 3 de films inzitten?

  25. #1125

    Standaard

    Je bedoelt de 8 Disc Limited Edition Wolverine Head ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 45 van 48 EersteEerste ... 354142434445464748 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •