Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zorro 2: The Legend of Zorro

    Komt schijnbaar een vervolg op Mask of Zorro. Heb ik in de bios gezein, leuke film. Of het vervolg wat wordt...

    Zie ook:
    http://www.imdb.com/title/tt0386140/

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eschwin L.
    Alleen ik zie op IMDB dat anthony Hopkins ook weer meespeelt [spoiler:9a3acc09da]:S ging die niet dood in deel 1??[/spoiler:9a3acc09da]

    Hoop dat ie net zo leuk wordt als de eerste, die was erg vermakelijk en die heb ik dan ook al heel vaak gekeken (hoezo door Catherina Zeta jones?? 8) :wink: ). Anthony Hopkins in deel 2? Dat zal dan wel een flashback worden ofzo.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worm
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eschwin L.
    Alleen ik zie op IMDB dat anthony Hopkins ook weer meespeelt [spoiler:7d98f1f05d]:S ging die niet dood in deel 1??[/spoiler:7d98f1f05d]

    Hoop dat ie net zo leuk wordt als de eerste, die was erg vermakelijk en die heb ik dan ook al heel vaak gekeken (hoezo door Catherina Zeta jones?? 8) :wink: ). Anthony Hopkins in deel 2? Dat zal dan wel een flashback worden ofzo.
    Deel 1 was de allereerste titel die ik kocht met nog een zooi andere..
    En het zullen idd. flashbacks zijn met Hopkins!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Ik vond deel 1 een goeie film. Dus ben errug benieuwd.

  5. #5

    Standaard

    Maar hopen dat ze het niveau van deel 1 kunnen benaderen. veel sequals zijn niet op niveau!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Het eerste behind-the-scenes clipje......

    http://www.comingsoon.net/films.php?id=4864
    Geinig, deze was ik eigenlijk alweer een klein beetje vergeten en wist helemaal niet dat ze al met de opnames bezig waren. Dacht dat dit ook weer zo`n film zou worden waar men al jaren over spreekt maar die er op de één of andere mannier maar niet komt. Deel I vond ik erg leuk en ik kijk naar deel II al uit! 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Het eerste behind-the-scenes clipje......
    Je kunt beter over 'dipje' spreken als ik Zeta-Jones zo zie...

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grant
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Het eerste behind-the-scenes clipje......
    Je kunt beter over 'dipje' spreken als ik Zeta-Jones zo zie...
    het blijft een lekker ding. :wink:

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    En hier is dan de eerste teaser/trailer......http://movies.yahoo.com/feature/thelegendofzorro.html
    Trailer ziet er wel goed uit. :wink:
    Cathrine ook! :wink:

  13. #13

    Standaard

    Antonio kan wel weer een hit gebruiken... want zoveel spraakmakende films komen er de laatste tijd niet van hem uit.

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    De trailer beloofd een heleboel.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  15. #15

    Standaard

    Hier kun je fragmenten beluisteren van de muziek die, net als bij deel 1, is geschreven door James Horner. De soundtrack CD verschijnt op 25 oktober a.s.

    http://www.soundtrack.net/features/article/?id=163

  16. #16

    Standaard

    De trailer ziet er wel weer vet uit inderdaad maar aan de beelden te zien wordt het volgens mij meer van hetzelfde, op een positieve manier.
    Het verhaal wordt niet echt revolutionair, maar daar kijk je in principe geen Zorro-film voor, als de visuals maar net zo lekker wegkijken als bij deel 1.

    De doelen om een sequel te maken hebben tegenwoordig 9 van de 10 keer te maken met extra geld verdienen. Daar is niks mis mee, zolang je maar een leuke, misschien zelfs goeie, film voorgeschoteld krijgt. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #17

    Standaard

    Ik denk dat dit hierbij niet helemaal het geval is.

    Deel 1 (of eerder gezegd: Het vorige deel) is alweer wat jaartjes oud en opzich vind ik het dan niet erg als we een nieuw avontuur voorgeschoteld krijgen. Doorgaans is er dan meer aandacht aan besteed dan sequels die echt 1 á 1,5 jaar later uitkomen en die dus automatisch goed zijn. Al kun je in 1,5 jaar ook veel aandacht besteden...toch is het "hoelanger, hoe beter".

    Grt. Deweb

  18. #18

    Standaard

    Heb `m vanmiddag in de bios gezien:

    Het verhaal heeft niet zoveel om het lijf, maar het gaat in dit soort films natuurlijk meer om de actie. Die is redelijk aanwezig en ziet er goed uit. Maar had eigenlijk toch nog iets meer actie verwacht.Maar in combinatie met de in grote getale aanwezige humor is de film toch redelijk onderhoudend. Het acteerwerk is in orde. Banderas is ok, Zeta-Jones is oogverblinded mooi en het zoontje is erg cool! Verder worden alle cliches van zowel het actie- als het romance genre worden keurig volgens het boekje afgewerkt. Al met al een redelijk onderhoudende film die lekker wegkijkt, maar met wat meer actie had er nog wat meer ingezeten.

    Cijfer: 7,3/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Dan ga ik toch eens kijken van de week... Misschien tijdens de herfstvakantie of zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    De openings-scene is helemaal tè gek: perfekt gefilmd, volledig over the top, en erg grappig.
    Daarna (als het eigenlijke verhaal begint) lijkt de film een beetje in te kakken, maar dat kan komen omdat de opening zich in een zo hoog tempo heeft afgespeelt, en die snelheid wordt daarna niet meer gehaald.
    Ondanks dat alle cliches van stal worden gehaald blijft het een hele leuke jongensboekfilm. Banderas is lekker op dreef, en veel van zijn scenes zijn verschrikkelijk grappig.

  21. #21

    Standaard

    Gisteren gezien, leuke film, maar net iets te kinderachtig gebracht.
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  22. #22

    Standaard

    gisteren gezien, leuke avonturenfilm, hadden wel wat meer mensen gedood mogen worden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Zaten verschrikkelijke kwatsmomenten in, maar was op zich wel aardig voor 1x (zeker niet meer). Catherine zag er trouwens zeer aardig uit en dat was zo'n beetje het hoogtepunt :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Zaten verschrikkelijke kwatsmomenten in, maar was op zich wel aardig voor 1x (zeker niet meer). Catherine zag er trouwens zeer aardig uit en dat was zo'n beetje het hoogtepunt :P
    jij weet duidelijk niet wat vermaak inhoudt
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #25

    Standaard

    Zaterdag gezien en nee, niet echt bijzonder dit.
    Deel 1 was erg leuk en zat goed in elkaar. Deel 2 heeft een flinterdun verhaal, veels te veel cliché en over the top romantische scenes (het zoetsappige druipt van het scherm). Het zoontje is inderdaad zeer geslaagd. Leuke humor, kortom geweldig acteurtje. Helaas red dat de film niet. Hier had veel meer ingezeten. Jammer.
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •