Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Final Destination 3

  1. #1

    Standaard Final Destination 3

    Weer een vervolg. Ik heb 1 gezien en vond die geweldig, 2 moet ik nog zien, maar lijkt me ook top. Schijnbaar wordt deze in 3D

    Link:
    http://www.justplay.nl/index.php?itemid=3288

  2. #2

    Standaard

    Nice, kon van deel 1&2 ook genieten..origineel ook altijd hoe ze die moorden uitwerken.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me erg leuk. De eerste twee delen waren erg vermakelijk en ik hoopte na het zien van het tweede deel eigenlijk ook wel een beetje op deel 3. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

  5. #5
    Junior Member Avatar van Reynier
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    Horst aan de Maas / Tilburg

    Standaard

    Ik vond deel 1 en 2 ook wel grappig maar de manier waarop ze dood gingen was soms wel erg slecht hoor

  6. #6

    Standaard

    Let teh splatter begin!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  7. #7

    Standaard

    popcorn!
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  8. #8

    Standaard

    Leuk! De eerste twee delen waren heerlijke onzinfilms die het sterven van mensen tot een "kunst" verhief. Deze ga ik zeker zien!

  9. #9

    Standaard

    Hopelijk is dit dan wel het laatste deel, want ik word zo langzamerhand gestoord van al die vervolgfilms.
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  10. #10

    Standaard

    sweet! 1 en 2 waren gewoon goed

  11. #11

    Standaard

    Mwah. Ik twijfel een beetje of het wel zo'n goed idee is. Het is allemaal zo ontzettend commercieel. Deel twee was best leuk, maar de verrassing was er gewoon vanaf. Maar dan moeten ze wel zorgen dat er weer minimaal één van de hoofdrolspelers uit de vorige delen inzit.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  12. #12

    Standaard Re: Final Destination 3

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Schijnbaar wordt deze in 3D
    Huh? Hoezo in 3D? :-\
    In tegenstelling tot deel 1 en 2 die in 2D waren? :-\

  13. #13

    Standaard

    Huh? Hoezo in 3D? :-\
    In tegenstelling tot deel 1 en 2 die in 2D waren? :-\
    precies ja
    je zal dan wel zo'n 3d brilletje nodig zijn neem ik aan

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    lijkt me wel gaaf maar ze moeten niet te lang door gaan anders is het zo geen ruk meer aan zie maar bij scream 1 was goed 2 was redelijk en 3 was gewoon slecht en voorspelbaar. hoop dat het dan bij een deel 3 blijft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    lijkt me wel gaaf maar ze moeten niet te lang door gaan anders is het zo geen ruk meer aan zie maar bij scream 1 was goed 2 was redelijk en 3 was gewoon slecht en voorspelbaar. hoop dat het dan bij een deel 3 blijft.
    Deel 1 was goed, deel 2 was beter ... dat kan je dus niet vergelijken met scream..


    Owh jah, ik las ook een keer dat ze van final destination 3 of gewoon weer een horrorfilm wilde maken..... op een attractiepark, maar de producer zat ook te denken aan een komedie
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Balou2518
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    lijkt me wel gaaf maar ze moeten niet te lang door gaan anders is het zo geen ruk meer aan zie maar bij scream 1 was goed 2 was redelijk en 3 was gewoon slecht en voorspelbaar. hoop dat het dan bij een deel 3 blijft.
    Deel 1 was goed, deel 2 was beter ... dat kan je dus niet vergelijken met scream..


    Owh jah, ik las ook een keer dat ze van final destination 3 of gewoon weer een horrorfilm wilde maken..... op een attractiepark, maar de producer zat ook te denken aan een komedie
    Waren de eerste 2 delen niet komisch dan?
    Het 2e deel lag ik alleen maar in een deuk.. goede komediefilm
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  17. #17

    Standaard

    Bij deel 2 hadden ze het boeltje al uitgemolken dus wat er nu nog te halen is met een deel 3?

  18. #18

    Standaard

    vond deel 1 wel leuk deel 2 niet leuk dus laat deel 3 maar komen!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    vond deel 1 wel leuk deel 2 niet leuk dus laat deel 3 maar komen!
    Huh?
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    vond deel 1 wel leuk deel 2 niet leuk dus laat deel 3 maar komen!
    Huh?
    Met andere woorden het intreseerd me geen fluit maar van mij hoeft het echt niet meer die final destination reeks

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kerbkrawler
    vond deel 1 wel leuk deel 2 niet leuk dus laat deel 3 maar komen!
    Huh?
    Met andere woorden het intreseerd me geen fluit maar van mij hoeft het echt niet meer die final destination reeks
    Aha. :P Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Hoewel de twee films wel leuk waren. Een derde hoeft niet meer.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #22

    Standaard

    Deel 1 vond ik echt wel gaaf en vernieuwend toen ik hem zag schrok ik soms best op sommige momenten.

    Deel 2 daarin tegen was zo voorspelbaar en dramtisch slecht dat ik meer gelachen heb dan in spanning heb gezeten, jezus wat waren sommige dingen zwaar overtrokken. met name [spoiler:0bcaed5dcb] Dat gedoe met die duiven en die glasplaat. Alsof een mens zo explodeert in zo'n geval.[/spoiler:0bcaed5dcb]

    nee laat deel 3 maar lekker acherwege

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crash20
    Deel 1 vond ik echt wel gaaf en vernieuwend toen ik hem zag schrok ik soms best op sommige momenten.

    Deel 2 daarin tegen was zo voorspelbaar en dramtisch slecht dat ik meer gelachen heb dan in spanning heb gezeten, jezus wat waren sommige dingen zwaar overtrokken. met name [spoiler:5e66d47708] Dat gedoe met die duiven en die glasplaat. Alsof een mens zo explodeert in zo'n geval.[/spoiler:5e66d47708]

    nee laat deel 3 maar lekker acherwege
    Is dat nu niet komisch dan die 2e film?
    Nou ja, het was inderdaad te overdreven maar wel grappig.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #24

    Standaard

    Final Destination 1 was leuk deel 2 was beter .. kben benieuwd naar deel 3!!

  25. #25

    Standaard

    Ben benieuwd naar deel 3, maar volgens mij wordt het een sleur tenzij ze met een heel nieuw concept komen.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •