Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Underworld 2

  1. #1

    Standaard Underworld 2

    Jawel hoor, de film is hier nog niet uit op DVD, en ze zijn al weer bezig met een vervolg.

    Lijkt me overigens een fantastische film!!

    Link: http://www.imdb.com/title/tt0402559/

  2. #2

    Standaard

    Vond deel 1 al niet zo sterk, maja, niet helemaal zonder potentie, dus e geven deel 2 een kans

  3. #3

    Standaard

    In mijn ogen kan die niet slechter dan deel I worden, en als het ze lukt zijn ze knap bezig.
    Nee, heb niet de minste behoefte om naar Underworld II te gaan als die uit komt....

  4. #4

    Standaard

    dat wordt goed!!!deel 1 was helemaal super!!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5

    Standaard

    Misschien kunnen ze er nu wél een verhaal in stoppen?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Misschien kunnen ze er nu wél een verhaal in stoppen?
    Verhaal maakte deel 1 juist zo wazig vond ik, voor zover het erin zat.
    En ja gaat het bij dit soort films wel om het verhaal :wink:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Misschien kunnen ze er nu wél een verhaal in stoppen?
    Inderdaad ja, dat zou al een hele verbetering zijn! Wat een waardeloze film was de eerste Underworld zeg. Hij kon me echt totaal niet boeien.

  8. #8

    Standaard

    Verheug me nu al op deel 2 (en op wederom kate Beckinsale in strak leer natuurlijk )

  9. #9

    Standaard

    We worden nu echt doodgegooid met het ene vervolg na het andere Ik vond deel 1 best aardig en ja deel 2 wil ik ook wel zien!

    Er is zoveel nieuws over vervolg films: X-men 3 , FD 3 maar is er al iets bekend over Freddy vs. Jason 2?

  10. #10

    Standaard

    Ze willen in ieder geval ook andere horror iconen de strijd met elkaar aan laten binden.....
    Wat de tweede Underworld betreft, laat maar!!!!!!
    Of ze moeten nu met een goed en vlot verhaal komen en een beetje goede special effects!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Misschien kunnen ze er nu wél een verhaal in stoppen?
    Inderdaad ja, dat zou al een hele verbetering zijn! Wat een waardeloze film was de eerste Underworld zeg. Hij kon me echt totaal niet boeien.
    Mij ook niet echt. Alleen Scott Speedman dan en wat vampiertrucjes, maar verder...

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    dat wordt goed!!!deel 1 was helemaal super!!

    mazzel,niels
    Ik vond hem ook bijzonder goed en erg meevallen na alle negatieve geluiden, heb me erg goed mee geamuseerd. Ik snap werkelijk niet waarom er zoveel mensen over klagen, wat is hier in hemelsnaam mis mee??? Laat maar komen deel II & III! 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    dat wordt goed!!!deel 1 was helemaal super!!

    mazzel,niels
    Ik vond hem ook bijzonder goed en erg meevallen na alle negatieve geluiden, heb me erg goed mee geamuseerd. Ik snap werkelijk niet waarom er zoveel mensen over klagen, wat is hier in hemelsnaam mis mee??? Laat maar komen deel II & III! 8)
    Precies, ik vond dit stukken beter dan de drek die ze Matrix Revolutions noemen.

  15. #15

    Standaard

    De film zag er absoluut super uit.......maar geen verhaal.
    Als ze voor het 2e deel een beetje een goed verhaal maken dan kan het nog wat worden. Maar ik heb er geen goed gevoel over........

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    dat wordt goed!!!deel 1 was helemaal super!!

    mazzel,niels
    Ik vond hem ook bijzonder goed en erg meevallen na alle negatieve geluiden, heb me erg goed mee geamuseerd. Ik snap werkelijk niet waarom er zoveel mensen over klagen, wat is hier in hemelsnaam mis mee??? Laat maar komen deel II & III! 8)
    Precies, ik vond dit stukken beter dan de drek die ze Matrix Revolutions noemen.
    ik vond hem ook wel beter dan de matrix revolutions maar dat is ook niet zo moeilijk... 8)

  17. #17

    Standaard

    matrix revolutions rulde hard, alleen als de mensen super hoge verwachtingen creeren kan het alleen maar tegenvallen...maar goed: underworld deel 1 vond ik zeer behoorlijk, ben benieuwd naar de extended uncut versie, en het einde van deel 1 was ook zeer open, dus ben benieuwd hoe het 2e deel gaat worden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #18

    Standaard

    Van underworld gaan ze een trilogie maken.
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door makkabeer
    Van underworld gaan ze een trilogie maken.
    Jij bent zeker de slimste thuis

  20. #20

    Standaard

    'Underworld 2'- New Name, Better Story
    Get more on Underworld | Posted 08.31.04 @ 01:03 pm ]

    Underworld 2 producer Tom Rosenberg talked recently about the sequel, which is almost ready to head into production. Inside he talks a little about the title and how he doesn't want the action sequences to run the movie. Kate Beckinsale will return for the sequel...

    IESB writes:Producer Tom Rosenberg gave us a status report on the sequel to Underworld, which goes into production soon and may have a different title. "We start in November," Rosenberg said. "We may call it something else. We'll probably call it something with Underworld 2 [but] it's Underworld 2."

    With the recent director's cut of Underworld expanding the film's mythology, Rosenberg promises that those fans will get more out of the sequel, while casual fans will still be able to follow the story. "I think the real intense followers of the whole saga will really, really love the second one. It's very intricate. It gives Selene's history, Viktor's history and then of course now Marcus is going to come out of the crypt. So it's really cool. I'm excited about it."

    Of course, the action will have to evolve in the sequel. "It's much bigger action but still, we have to keep the coolness of it and not let the action overwhelm it. I like the whole world that's created and you have to stay within that world. I don't want to jam mindless nonstop action at the audience and this is going to still be story driven. But we're going to have cool sequences and some bigger action, but if you do that on a sequel, and that's what often happens, what's the point? This story is better. This story is more intricate and more interesting. That's what I really like about it."

    Rosenberg also acknowledged that the success of the original allowed for one major difference on the sequel. "Well, it allowed all the actors to get paid more. Those are the chief beneficiaries of the success of it."

    http://www.bloody-disgusting.com/ind...plate=newsfull

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    ah gadver.... echt geen zin in deze film hoor
    Mee eens, heb 1 in de bios gezien maar oh oh oh wat heb ik me verveeld.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Deel 1 was vet.. maar naar mijn mening konden ze het ook bij één laten

  23. #23

    Standaard

    De 2de keer dat ik Underworld zag vond ik beter, op zich best coole film.
    Maar deel 2 zal dan wel weer tegenvallen. Ik ga iig wel zeker checken!

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Als er 10 films van Halloween en -tig van andere horror series mogen zijn die ook hun fans hebben wat is er dan tegen op Underworld 2?????
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  25. #25

    Standaard

    Underworld geen verhaal? hoe komen sommigen daar nu bij?. Het is dan wel niet super complex maar er zit wel degelijk een verhaal in. Dat het je niet aanspreekt daar kan ik inkomen en is heel wat anders, maar geen verhaal kan niet.

    Daarentegen heeft Underworld een van de beste geluidstracks die ik tot dusver heb gehoord! gewoon klasse. Echt referentie kwaliteit!. Ik wou dat elke film een dergelijke track kreeg.

    Ik heb mij prima vermaakt, gewoon een lekkere onzin film, so what? Is op zijn tijd best lekker vind ik. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •