Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat voor een motor hebben jullie?

    In navolging van de auto-topic, zou ik wel eens willen weten wie zijn dvdtjes nog meer file vrij gaat halen

    Ik iig wel, ik doe dat met mijn Honda Varadero. 8)

    Ik zal toch zeker niet de enige zijn?

    Grtn

    Babbel

  2. #2

    Standaard

    Mijn man en ik hebben allebei een Aprilia MOTO 6.5 van Starck.
    Ik met wit en hij met zwart.... maar voorlopig staan ze stil want nu ik in verwachting ben gaat dat toch niet :wink:




  3. #3

    Standaard Re: Wat voor een motor hebben jullie?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Babbel
    In navolging van de auto-topic, zou ik wel eens willen weten wie zijn dvdtjes nog meer file vrij gaat halen
    Ik haal ze zelf luchtvervuilingvrij...

    ... Op mijn Giant Track... net als deze maar dan nog origineel zwart

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik heb er nog geen, wil erg graag een Aprilla RSV Mille

  5. #5

    Standaard

    Ik heb nog steeds (ik gebruik hem niet meer) tot streetfighter kaalgemepte cbr600. Hij is als zodanig ook niet meer herkenbaar.
    Een bruut ding, met korte gearing, een circuit demper (klinkt als een 900), en een gasmasker als koplamp cockpit. An Evil Machine.
    Als ik vanmiddag tijd heb zal ik er es een foto opzetten.
    De motor zal ik binnenkort met pijn in mijn hart moeten verkopen.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    ps Britte, heb je nu eindelijk je rijbewijs, en hoe is het met je voetje?
    En persoonlijk vind ik dat Alessi zich beter had kunnen houden bij het designen van koffiezetapparaten dan motoren. In ieder geval hebben jullie beiden een controversiele fiets!

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Voila, vers van de digitale camera!
    klik hier voor een paar foto's
    Mooi gedaan man

  9. #9

    Standaard

    Thx! Zitten ook aardig wat uurtjes in. Vooral het uitdunnen van de kabelboom was een crime, aangezien alle aansluitingen origineel waren weggewerkt in de originele kuip. Veel aansluitingen van de originele cockpit had ik niet meer nodig. Dus het was uitdunnen, kabels wegknippen, doormeten om te zien of de nodige aansluitingen nog werkten, re-routen.
    De eerste modificatie was trouwens het verwijderen van de passagiersvoetsteunen. Vond mijn vrouw niet echt leuk, maar ja, motorrijden is all about de vrijheid van het individu he :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Mijn man en ik hebben allebei een Aprilia MOTO 6.5 van Starck.
    Ik met wit en hij met zwart.... maar voorlopig staan ze stil want nu ik in verwachting ben gaat dat toch niet :wink:
    FF doorbijten, en nu alvast sparen voor een zijspan voor de kleine!

    Grtn

    Babbel

  11. #11

    Standaard Re: Wat voor een motor hebben jullie?

    ... Op mijn Giant Track... net als deze maar dan nog origineel zwart
    Mmz, ik kan nooit de startknop op die dingen vinden. en die ene pk die je maximaal kan krijgen vindt ik ook iets aan de magere kant

    Grtn

    Babbel

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Hele mooie motoren zie ik hier nu al langs komen. :wink:

    Zelf heb ik een Suzuki Intruder maar dan compleet verbouwd.
    Is nu een soort low rider onder de motoren.

    Hij staat overigens ook te koop wegens ruimte gebrek.
    Link voor foto

  13. #13

    Standaard

    Ik heb nu nog een Yamaha XS400, maar als er wat geld vrijkomt ga ik eens op zoek naar een iets zwaardere motor.
    Dit is leuk voor toerritjes, maar zodra ik de snelweg opga, kom ik toch echt wat te kort...



    Door die open uitlaatjes klinkt hij overigens niet meer als een 400... :P
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  14. #14

    Standaard

    Ik heb er nu eentje die hier op lijkt.

    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #15

    Standaard

    Ik vermaak me op een CBR600F uit 1998

    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Hij staat overigens ook te koop wegens ruimte gebrek.
    Zoiets zoek ik inderdaad... nu nog even sparen.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Hij staat overigens ook te koop wegens ruimte gebrek.
    Zoiets zoek ik inderdaad... nu nog even sparen.
    Zou het wel erg vinden als ie weg gaat maar ja, wanneer je geen ruimte heb wordt ie er ook niet beter van moet je maar denken.
    Hij staat nu op mijn werk "opgeslagen".
    En sparen........PM me anders even (over wat we kunnen doen met de prijs.) :wink:

  18. #18

    Standaard

    Eh Steven, die Streetfighter van mij is veel goedkoper en daarmee rij je Johan het snot voor de ogen

  19. #19
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Eh Steven, die Streetfighter van mij is veel goedkoper en daarmee rij je Johan het snot voor de ogen
    Absoluut waar alleen trek ik meer aandacht van de vrouwtjes.
    Bij jouw zien ze alleen een flits voorbij komen en bij mij hebben ze de tijd om te kijken (en ik naar hun )

    Voor snelheid heb ik en gebruik ik de auto maar dat is weer een ander topic.
    Auto voor de snelheid en gemak.
    Motor voor de fun en lekker cruisen en daarnaast nog een scooter voor het woon > werk verkeer en dus pure noodzaak.
    Ben in ieder geval wel mobiel laten we maar zeggen

  20. #20

    Standaard

    Tsja, de vrouwtjes hebben bij mij zowiezo het nakijken om dat ik meteen na aanschaf de passagierssteunen eraf heb gehaald. :wink:
    Dan doe ik er maar meteen een "If you can read this, the bitch fell off" t-shirt bij :wink:

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Eh Steven, die Streetfighter van mij is veel goedkoper en daarmee rij je Johan het snot voor de ogen
    Ik ben geen racer... meer een cruiser.

    Heeft die intruder eigenlijk dubbele bediening? Dus dat ik ook even de beentjes kan strekken?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas

    Heeft die intruder eigenlijk dubbele bediening? Dus dat ik ook even de beentjes kan strekken?
    Dubbele bediening ?? Nee.
    Maar de beentjes strekken kan zeker zoals je op de foto ziet. (forward control.) :wink:

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Dubbele bediening ?? Nee.
    Maar de beentjes strekken kan zeker zoals je op de foto ziet. (forward control.) :wink:
    Dat bedoel ik dus... bediening voor EN bediening in het midden (normale bediening in mijn ogen).

    Ik heb een keer een proefrit gemaakt op een motor die beide had... die forward control, zoals jij het noemt, is zeker lekker... maar ik merkte meteen dat ik de gewone bediening niet zou willen missen.

    maw... m'n interesse in je motor is al iets minder geworden, hoewel het een mooi beestje blijft.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  24. #24
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Dubbele bediening ?? Nee.
    Maar de beentjes strekken kan zeker zoals je op de foto ziet. (forward control.) :wink:
    Dat bedoel ik dus... bediening voor EN bediening in het midden (normale bediening in mijn ogen).
    Inderdaad alleen forward control in dit geval dus.
    ... die forward control, zoals jij het noemt,
    Die naam heb ik niet verzonnen maar de echte motor freaks en de mensen die dit soort motoren bouwen. :wink:

    Maar de "normale" bediening zal op deze motor niet bruikbaar zijn omdat je te laag zit en dus een wel hele vreemde houding aan moet nemen om een eventuele normale bediening te bedienen.
    De meeste vinden het inderdaad een mooie motor maar wanneer ze het geluid horen zijn ze helemaal verliefd.
    Ik heb de uitlaten dan ook al een aantal keren los kunnen verkopen. :P

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maar de "normale" bediening zal op deze motor niet bruikbaar zijn omdat je te laag zit en dus een wel hele vreemde houding aan moet nemen om een eventuele normale bediening te bedienen.
    Dat had ik inderdaad al gezien.

    Ach... er zijn nog meer motoren op de markt...


    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •