Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.

Discussie: Clint Eastwood

  1. #1

    Standaard Clint Eastwood

    Clint Eastwood
    De carriere van deze veelzijdige acteur in volgevlucht

    Op 7 April 2004 heeft MGM de klassieker The Good, The Bad and The Ugly opnieuw uitgebracht in een volledig gerestaureerde versie. Ook in dit derde deel uit de zogenaamde Dollar-trilogie speelt Clint Eastwood weer de hoofdrol. Deze veelzijdige man heeft inmiddels een indrukwekkende carrière achter de rug en het ziet er niet naar uit dat hij binnenkort zal stoppen, ook al is hij inmiddels al 73 jaar oud. Aangezien het onmogelijk is al zijn films te bespreken, hier zijn carrière in vogelvlucht.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-10-2013 om 15:06 Reden: artikel verwijderd

  2. #2

    Standaard

    Een erg leuk stuk over Eastwood.

    Het is inderdaad niet geloofwaardig als Eastwood in de film scharrelt met een mooie vrouw die 30 jaar jonger is dan hij zelf. Dat was ook het probleem in de film 'True Crime (1999)', ik denk dat dit hem matige recensies opleverde, dat commentaar kwam steeds weer terug.

    Overigens maakte Eastwood die fout niet in elke film. In het juweeltje 'The Bridges of Madison County (1995)' speelde Meryl Streep op sublieme wijze zijn geliefde. In werkelijkheid is de vrouw van Clint trouwens ook heel wat jaartjes jonger dan hij zelf....... (ik weet niet hoeveel maar komt denk ik aardig in de buurt van de 30..)

    Voor de liefhebber is HIER de site met de meeste info over deze geweldige acteur.

    HC

  3. #3

    Standaard

    Over een paar jaar krijgt hij volgens mij wel een life achievement award of zo iets, zou me niet verbazen
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Zaten veel mensen op dit stuk te wachten. Er zijn naar mijn mening grotere acteurs dan Eastwood op deze wereld.

  6. #6

    Standaard

    Met één bepaalde typetje werd Eastwood groot. Het begon met de Leone films en je kon het verder in zijn carrière ontdekken in de Dirty Harry films en zelfs in de humoristische films zoals Every Which Way but Loose en Any Which Way You Can. Blijft jammer dat het qua acteren niet alround genoeg is. Maar het regiseren heeft hij aardig onder de knie en ik hoop nog wat moois van hem te kunnen zien. Mystic River kijk ik erg naar uit.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Met één bepaalde typetje werd Eastwood groot. Het begon met de Leone films en je kon het verder in zijn carrière ontdekken in de Dirty Harry films en zelfs in de humoristische films zoals Every Which Way but Loose en Any Which Way You Can. Blijft jammer dat het qua acteren niet alround genoeg is. Maar het regiseren heeft hij aardig onder de knie en ik hoop nog wat moois van hem te kunnen zien. Mystic River kijk ik erg naar uit.
    wat maakt het uit?!
    hij heeft toch wel een paar goede films op zijn naam staan.(the good, the bad and the ugly, unforgiven etc.)
    ik kan ook legio mindere acteurs opnoemen.

    wat regie betreft sla je de spijker precies op zijn kop. ook hier staat hij zijn mannetje. niet slecht voor een "minder begaafde" acteur. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Over een paar jaar krijgt hij volgens mij wel een life achievement award of zo iets, zou me niet verbazen
    EN terrecht :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Vandaag 78 (!) jaar geworden, onverwoestbaar en naar het schijnt alweer een prachtige film afgeleverd, the Changeling....

    (dit draadje misschien verplaatsen naar acteurs/regisseurs??)

  10. #10

    Standaard

    Zijn laatste films niet vergeten hé... Letters From Iwo Jima & Flag Of Our Fathers

  11. #11

    Standaard

    Happy B-day Clint Dat hij nog veel jaren actief mag blijven als regisseur.

  12. #12

    Standaard

    Haha, artikel is al van 7 jaar geleden en nog op de frontpage van dvd.nl

    Meer dan terecht, want ik vind Clint Eastwood de beste acteur én regisseur van allemaal.

    Sinds 2004 zijn er nog meer briljante Eastwood films uitgekomen, zoals Letters from Iwo Jima, Changeling, Million Dollar Baby, Gran Torino, Hereafter en binnenkort natuurlijk J. Edgar!

    Ik hoop dat Clint Eastwood ook nog een paar films maakt waarin hij zelf te zien is. Hij is inmiddels 81, maar om te zeggen dat hij aan het einde van zijn leven is... dat weet niemand. Wie weet leeft hij nog 20 jaar en dan was hij op zijn 81e zeker niet aan het einde

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Haha, artikel is al van 7 jaar geleden en nog op de frontpage van dvd.nl

    Meer dan terecht, want ik vind Clint Eastwood de beste acteur én regisseur van allemaal.

    Sinds 2004 zijn er nog meer briljante Eastwood films uitgekomen, zoals Letters from Iwo Jima, Changeling, Million Dollar Baby, Gran Torino, Hereafter en binnenkort natuurlijk J. Edgar!

    Ik hoop dat Clint Eastwood ook nog een paar films maakt waarin hij zelf te zien is. Hij is inmiddels 81, maar om te zeggen dat hij aan het einde van zijn leven is... dat weet niemand. Wie weet leeft hij nog 20 jaar en dan was hij op zijn 81e zeker niet aan het einde

    Clint is mijn man. Zal sterven in het harnas (oftewel achter de knoppen).
    Hij mag van mij nog wel even door produceren. Ook ik kijk enorm uit naar J. Edgar (5-1-2012 in premiere)
    I'll be back!!

  14. #14

    Standaard

    Ik zou hem wel graag weer in een western willen zien of een oorlogsfilm.

    Iets zoals The Good, The Bad and the Ugly.
    Dat The Man With No Name terugkeert of een Tweede Wereldoorlog film met Eastwood in de hoofdrol, zoals bij Where Eagles Dare & Kelly's Heroes!

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik zou hem wel graag weer in een western willen zien of een oorlogsfilm.

    Iets zoals The Good, The Bad and the Ugly.
    Dat The Man With No Name terugkeert of een Tweede Wereldoorlog film met Eastwood in de hoofdrol, zoals bij Where Eagles Dare & Kelly's Heroes!

    Ik denk toch dat hij daar nu te oud voor is. Gran Torino kon nog, maar de Western Clint zien we (helaas) niet meer terug (daarom kijk ik altijd nog graag naar zijn oude films)
    I'll be back!!

  16. #16

    Standaard Clint Eastwood

    Clint Eastwood
    ************************************************** *******

    Clint Eastwood wil toch weer acteren



    Clint Eastwood overweegt een rol te spelen in het sportdrama Trouble with The Curve. Dat schrijft de Amerikaanse film- en tv-site Deadline.

    De 81-jarige acteur en regisseur zei na zijn laatste filmrol in Gran Torino uit 2008 weinig interesse meer te hebben in acteren. Hij wilde alleen terugkeren op het witte doek als er een interessante rol voorbijkwam.

    Trouble with The Curve gaat over de scout die zijn gezichtsvermogen verliest en met zijn dochter een laatste veelbelovende honkballer wil vinden. Eastwood heeft nog niet getekend voor de rol.

    Productiebedrijf

    De sportfilm wordt het regiedebuut van Robert Lorenz die met Eastwood een productiebedrijf heeft. De twee werkten samen aan films als Million Dollar Baby, Mystic River en Blood Work.

    Eastwood rondt momenteel zijn film J Edgar af, met Leonardo DiCaprio als de excentrieke FBI-baas J. Edgar Hoover.

    De regisseur heeft een filmproject met Beyoncé Knowles moeten uitstellen vanwege haar zwangerschap. De musical A Star Is Born zou volgend jaar in productie gaan, maar nu heeft Eastwood dus zijn handen vrij.

    Bron : Nu.nl

  17. #17

    Standaard

    Dit zou heel erg mooi zijn! Go Clint! Levende legende.

  18. #18

    Standaard

    Goed nieuws!
    Zag het nieuwsbericht net, dat Sandra Bullock zijn dochter wil spelen.
    Ik dacht er niet bij na, maar toen las ik het nog een keer en zag ik staan... ''hoofdrolspeler Clint Eastwood!''.

    Laatst aangepast door roninpacino : 13-10-2011 om 01:30

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Haha, nice .

  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Top(!) Eastwood is een held
    I'll be back!!

  22. #22

    Standaard

    Clint moet gewoon nog één keer in een western spelen om zijn carrière af te sluiten. Zijn laatste western is ook al enkele decennia oud.
    En geef Robert Duvall (80) dan ook nog maar een rol. Twee westerniconen in een film.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  23. #23

    Standaard

    Te gek!! die laatste rol van hem in Gran Torino was ook super!

  24. #24
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Clint Eastwood is nog fit
    AMSTERDAM - De 37-jarige Leonardo DiCaprio heeft van de 81-jarige Western legende Clint Eastwood leren vechten.



    Clint Eastwood
    Leonardo DiCaprio als J.Edgar Hoover.











    Tijdens de opnames van Clint Eastwood’s film J. Edgar heeft Leonardo DiCaprio vechtlessen gehad van de 81-jarige regisseur.
    Dit meldt entertainmentsite The Hollywood Reporter.
    Samen met zijn 82-jarige stuntmanvriend Buddy Van Horn voerde Clint Eastwood vechtscènes op voor Leonardo DiCaprio en Armie Hammer.
    Volgens Hammer lieten Eastwood en Van Horn telkens zelf zien hoe ze de scènes het liefst wilden hebben.
    "Hij verandert in Clint Eastwood de vechter en de twee beginnen op elkaar in te slaan en over de grond te rollen." aldus Hammer in The Hollywood Reporter.
    In J. Edgar speelt DiCaprio de rol van FBI-directeur J. Edgar Hoover. De 25-jarige Armie Hammer speelt Clyde Tolson, Edgar Hoover's assistent en mogelijke liefdespartner.
    I'll be back!!

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Trouble with the Curve(2013)

    Drama
    Not yet released


    (voting begins after release)


    An ailing baseball scout in his twilight years takes his daughter along for one last recruiting trip.

    Director:

    Robert Lorenz
    Writer:

    Randy Brown (screenplay)
    Stars:

    Amy Adams and Clint Eastwood
    Loading Watchlist View Watchlist »

    Production Notes from IMDbPro

    Status: Pre-production | See complete list of 12,000 in-production titles »
    Updated: 21 November 2011
    More Info: See more production information about this title on IMDbPro.
    EditCast

    Credited cast:Amy Adams... (rumored)
    Clint Eastwood
    I'll be back!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •