Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: Clint Eastwood

  1. #26

    Standaard

    Clint Eastwood is vandaag 82 jaar geworden!

    Gefeliciteerd!

  2. #27
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Zal altijd MIJN HELD zijn
    (heb al zijn films en hoop dat er nog vele op Bluray verschijnen)
    I'll be back!!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Zal altijd MIJN HELD zijn
    (heb al zijn films en hoop dat er nog vele op Bluray verschijnen)
    Blood Work & A Perfect World zijn op blu-ray verschenen .

  4. #29

    Standaard

    Ik heb respect voor de man, maar met dit 'optreden' maakt hij zichzelf toch wel ietwat belachelijk..

    http://www.youtube.com/watch?v=qiHNV...layer_embedded

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb respect voor de man, maar met dit 'optreden' maakt hij zichzelf toch wel ietwat belachelijk..

    http://www.youtube.com/watch?v=qiHNV...layer_embedded
    Dat is natuurlijk jouw mening. Ik vond het een interessant filmpje en hij heeft toch wel gelijk.

  6. #31

    Standaard

    Jordy, Ik deel je mening Makkelijk praten van een multiimillionaire en laat de Taliban maar Afghanistan hebben en dan Pakistan,India enzovoort......


    Vince.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Jordy, Ik deel je mening Makkelijk praten van een multiimillionaire en laat de Taliban maar Afghanistan hebben en dan Pakistan,India enzovoort......


    Vince.
    Waarom ook niet? De VS heeft daar toch niets te zoeken? Als die landen achtergesteld willen zijn en blijven, dan is daar niets aan te doen. Als het volk in die landen het wilt, kunnen ze zelf de Taliban verdrijven. De Taliban is geen georganiseerd leger met zwaar geschut of iets dergelijks. Pakistan en India hebben legers die het makkelijk aan kunnen.

    En India kunnen ze sowieso vergeten. Er wonen daar 1,2 miljard mensen en slechts een klein deel daarvan bestaat uit moslims. Ze maken geen schijn van kans.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom ook niet? De VS heeft daar toch niets te zoeken? Als die landen achtergesteld willen zijn en blijven, dan is daar niets aan te doen. Als het volk in die landen het wilt, kunnen ze zelf de Taliban verdrijven. De Taliban is geen georganiseerd leger met zwaar geschut of iets dergelijks. Pakistan en India hebben legers die het makkelijk aan kunnen.
    Dat geldt voor India en (grote delen van) Pakistan, maar niet voor Afghanistan. In dat land is nauwelijks sprake van een centraal gezag, laat staan een gecoördineerd leger of politiemacht. De Taliban heeft daarom in grote delen van Afghanistan vrij spel. Iets vergelijkbaars is aan de gang in Somalië. En het dreigt in een aantal andere landen te gebeuren waar geen sterk centraal gezag is, m.n. in centraal Afrikaanse landen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom ook niet? De VS heeft daar toch niets te zoeken? Als die landen achtergesteld willen zijn en blijven, dan is daar niets aan te doen. Als het volk in die landen het wilt, kunnen ze zelf de Taliban verdrijven. De Taliban is geen georganiseerd leger met zwaar geschut of iets dergelijks. Pakistan en India hebben legers die het makkelijk aan kunnen.

    En India kunnen ze sowieso vergeten. Er wonen daar 1,2 miljard mensen en slechts een klein deel daarvan bestaat uit moslims. Ze maken geen schijn van kans.
    Meen je dat echt ? Denk je dat de vrouwen en kinderen van Afghanistan echt onder de regime van de Taliban verdienen te leven ? Moeten wij ze dan vrijspel geven om elke terrorist op te leiden en naar de west te sturen omdat onze westerse wereld hun gezworen vijand is ? Hebben wij niks geleerd van 9/11 7/7 of Madrid ?

    Vince.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Meen je dat echt ? Denk je dat de vrouwen en kinderen van Afghanistan echt onder de regime van de Taliban verdienen te leven ? Moeten wij ze dan vrijspel geven om elke terrorist op te leiden en naar de west te sturen omdat onze westerse wereld hun gezworen vijand is ? Hebben wij niks geleerd van 9/11 7/7 of Madrid ?

    Vince.
    Ik zeg niet dat wij ze toe moeten laten. De controle is al enorm verbeterd en ik heb er totaal geen moeite mee als de doodstraf wordt ingevoerd om terroristen te bestraffen.

    De troepen van de VS bevinden zich al sinds 2001 (?) in Afghanistan en wat is er sindsdien verbeterd? HELEMAAL NIETS. Het enige wat er is gebeurd, is dat Amerikaanse troepen omkomen. En vaak worden ze doodgeschoten door Afghaanse militairen... dat zegt ook wel iets over dat volk. Je bent daar om ze te helpen en je krijgt als dank een kogel door je kop. En het is niet zo dat dit bij één incident is gebleven, je hoort het steeds vaker. Een aantal dagen geleden zijn er nog 3 militairen doodgeschoten door een Afghaanse soldaat.

  11. #36

    Standaard

    Sorry, maar dit gaat echt totaal niet meer over Eastwood en/of zijn bijdrage aan de Republikeinse conventie.. kunnen we wellicht daar naar terug?

  12. #37

    Standaard

    Clint is van vele markten thuis, nu ook in de muziek.

    De laatste cd van Brad paisley staat weer vol met mooie countrysongs, en 1 ervan is een samenwerking met deze grote legende.

    Hier het nummer : http://www.youtube.com/watch?v=OhAopDoz9fc

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb respect voor de man, maar met dit 'optreden' maakt hij zichzelf toch wel ietwat belachelijk..

    http://www.youtube.com/watch?v=qiHNV...layer_embedded
    Mee eens. Hij gaat af als een gieter.
    Hij vind zichzelf ook iets te belangrijk vind ik.............

  14. #39

    Standaard

    In Engeland komt op 9 december een Blu-ray box uit met 61 films van Clint Eastwood: https://www.amazon.co.uk/Clint-Eastw...A3P5ROKL5A1OLE

    Van 7 films is alleen de DVD toegevoegd: Paint Your Wagon (1969), Thunderbolt and Lightfoot (1974), Bronco Billy (1980), Honkytonk Man (1982), Bird (1988), Pink Cadillac (1989), and White Hunter Black Heart (1990).

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    In Engeland komt op 9 december een Blu-ray box uit met 61 films van Clint Eastwood: https://www.amazon.co.uk/Clint-Eastw...A3P5ROKL5A1OLE

    Van 7 films is alleen de DVD toegevoegd: Paint Your Wagon (1969), Thunderbolt and Lightfoot (1974), Bronco Billy (1980), Honkytonk Man (1982), Bird (1988), Pink Cadillac (1989), and White Hunter Black Heart (1990).
    Mooie box hoor, maar 260 pond...phoe....denk niet dat ik zoveel voor zoveel Clint over heb

  16. #41

    Standaard

    Clint Eastwood (91) filmt gewoon door ondanks zijn hoge leeftijd

    Op de respectabele leeftijd van 91 jaar heeft filmlegende Clint Eastwood zichzelf maar weer eens geregisseerd. In Cry Macho vertolkt hij een rodeoster in ruste die met een jonge betweter is opgezadeld.


  17. #42

    Standaard

    Respect voor hem dat hij op die leeftijd nog films maakt, maar ik vind dat hij tijdens zijn cowboyperiode toch zijn beste werk heeft afgeleverd. Alles wat daarna kwam wisselde heel erg in kwaliteit, met als dieptepunt troep zoals American Sniper en The 15:17 to Paris.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •