Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 75 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kill Bill Volume 1&2 samen?

    Hey,
    Ik was bijna van plan om Kill Bill Volume 1 te kopen op DVD tot ik besef dat de twee delen later misschien samen op één (mooi verzorgd) DVD-box verschijnen... Zou dat kunnen?
    Ik zou veel liever die twee samen op één DVD-box kopen dan ze apart...


    Jorn
    I'm Bad Angel But Good Devil

  2. #2

    Standaard

    ik heb in een interview met tarantino in een brits dvd magazine gelezen dat er voor zowel deel 1 als 2 een dvd uitkomt EN een box met 1 en 2 samen

  3. #3

    Standaard

    ik snap niks van mensen die nu gewoon nog 4 of 5 maanden kunnen gaan zitten wachten tot deel 2 eens uitkomt...

    en regio2nl kan je wel tot einde van t jaar wachten denk ik!

    dus,koop die deel 1 zodra je kan!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik snap niks van mensen die nu gewoon nog 4 of 5 maanden kunnen gaan zitten wachten tot deel 2 eens uitkomt...

    en regio2nl kan je wel tot einde van t jaar wachten denk ik!

    dus,koop die deel 1 zodra je kan!

    mazzel,niels
    lijkt me ook maar ik beantwoorde alleen zijn vraag even

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik snap niks van mensen die nu gewoon nog 4 of 5 maanden kunnen gaan zitten wachten tot deel 2 eens uitkomt...
    Ach, ik heb er wel het geduld voor. Heb bovendien nog zoveel "te kijken"
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik snap niks van mensen die nu gewoon nog 4 of 5 maanden kunnen gaan zitten wachten tot deel 2 eens uitkomt...
    Ach, ik heb er wel het geduld voor. Heb bovendien nog zoveel "te kijken"
    precies ik heb wel gedult. heb ze nu allebei gezien. Kill Bill 1 2x zelfs dus dat wordt wachten op de ultieme box. Gelukkig komt er nog genoeg moois langs dus vind ik het niet zo erg
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  7. #7

    Standaard

    heb ze allebei nog niet gezien en koop ze gewoon samen in een hopelijk mooie box. wilde 1 wel gaan kijken in de bios maar ging steeds niet door en heb besloten ze helemaal niet te kijken tot ze beide in een box verschijnen, scheelt me toch weer een hoop geld, ik kan het geduld wel opbrengen. voor Niels zal dit wel iets zijn dat hij nooit kan begrijpen :P

  8. #8

    Standaard

    Ach, ik koop de boxsets wel apart (ervan uitgaande dat Kill Bill Volume 2 ook in een Premium Box wordt uitgebracht) en daarna de volledige set
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ach, ik koop de boxsets wel apart (ervan uitgaande dat Kill Bill Volume 2 ook in een Premium Box wordt uitgebracht) en daarna de volledige set

    Correctemundo!!! 8)
    --Check out the big brain on Mark!-- :wink:
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ach, ik koop de boxsets wel apart (ervan uitgaande dat Kill Bill Volume 2 ook in een Premium Box wordt uitgebracht) en daarna de volledige set

    Correctemundo!!! 8)
    --Check out the big brain on Mark!-- :wink:
    Aanhang
    Kijk, zo zie ik het graag

    Dit wordt volgens mij een fantastische set 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Ik haal wel gewoon eerst de losse DVD's daarna zie ik wel of er uberhaupt een box hier in nederland komt, RCV he daarbij zie ik niet gauw een SE of een boxset verschijnen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ik las van de week in BN/DeStem dat de films op DVD weer samengevoegd worden tot één lange film...maar toch, ik kan niet wachten!

    Afgelopen week de marathon gezien, en ook deel 2 is het bekijken waard!!!

  14. #14

    Standaard

    Volgens mij word de hele versie op dvd .... de extended japanse vol:1 + vol:2 ......

    Die ook later in Amerikaanse en Europese bioscopen verschijnt
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  15. #15

    Standaard

    De losse 1 en 2 zullen andere extra's bevatten dan de box (bevestigd in engels DVD tijdschrijft). Er komt dus zeker een box. Overigens is het nog niet geheel zeker welke versie in een bepaald land wordt uitgebracht.
    My preciousss...

    Heb nog wat PSP games te koop, wil je weten welke pm mij!

  16. #16

    Standaard

    Ook leuk: beide films worden ook samen uitgebracht op dvd, dus niet back-to-back maar een volledige nieuwe cut van beide films.

  17. #17

    Standaard

    Het wordt wel commercieel maximaal uitgemolken zeg :x
    Levert wel een dilemma op. Eigenlijk wil ik wachten tot er een mooie box met beide delen uitkomt, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn geduld daarvoor niet toereikend is...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Het wordt wel commercieel maximaal uitgemolken zeg
    Zeker waar. QT gaat van independent filmmaker en alle-filmregels-breker met deze film film snel naar commerciele uitmelker. Hij verkoop zijn huid alleen wel erg duur...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik snap niks van mensen die nu gewoon nog 4 of 5 maanden kunnen gaan zitten wachten tot deel 2 eens uitkomt...

    en regio2nl kan je wel tot einde van t jaar wachten denk ik!

    dus,koop die deel 1 zodra je kan!

    mazzel,niels
    Hoi Niels,
    Dat gaat vrij eenvoudig, de meeste filmhuizen herhalen namelijk deel 1 bij de release van deel 2. Dus dan kan ik Uma weer naar hartelust bewonderen op een groot scherm.

  20. #20

    Standaard

    Het lijkt mij best om dien twee samen op DVD-box te kopen...
    Ik zal maar moeten wachten En bovendien, ik heb ook zoveel 'te kijken, lex Moolen :wink: !

    Jorn
    I'm Bad Angel But Good Devil

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Het wordt wel commercieel maximaal uitgemolken zeg
    Zeker waar. QT gaat van independent filmmaker en alle-filmregels-breker met deze film film snel naar commerciele uitmelker. Hij verkoop zijn huid alleen wel erg duur...
    Dat zie je verkeerd. Aangzien hij niet de dvd uitgeeft. En dat het ook niet zijn idee was om de film in 2 delen te doen. Ben alleen maar blij dat er een mooie uitgave van komt.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  22. #22

    Standaard

    Ongeveer 6 verschillende release van KB staan inmiddels gepland!!!

    Bron : www.thedigitalbits.com

    Finally this morning, I've saved the best (or worst) for last. The NY Times has a new story up on how the Hollywood studios are rushing to cash in on the DVD boom. Here's your happy, happy, joy, joy from the article... Miramax is reportedly preparing to release a half-dozen different DVD editions of Kill Bill:

    "This is the beauty of having two volumes," said Rick Sands, chief operating officer at Miramax. "Vol. 1 goes out, Vol. 2 goes out, then Vol. 1 Special Edition, Vol. 2 Special Edition, the two-pack, then the Tarantino collection as a boxed set out for Christmas. It's called multiple bites at the apple. And you multiply this internationally." Mr. Tarantino has also cut an alternate version of the movie for Japan.

    I'm gonna ask the obvious right now: Can you believe the BALLS required to make a statement like that in public? To a reporter? For a story that people are going to READ?! Do you suppose Miramax planned to let fans of the film know about all this, so they could... oh, I don't know... maybe make informed decisions about which version they want to spend their hard-earned cash on? I can understand the need to put out multiple DVD versions of a film on occasion, but DAMN! A half-dozen different DVD editions, and Tarantino wants to release stand-alone Beneath the Crust-style discs of supplemental materials as well?! F#@K THAT.

    Is een beegtje triest, maar goed we weten het nu van te voren........

  23. #23

    Standaard

    damn...... dit vind ik echt te ernstig voor woorden zeg!!

    en dan zijn er nog mensen die zeuren over de 4 disc die na de 2 disc uitkomt van LOTR....

    Die zullen zich nu ook wel ff achter de oren krabben

    "Ja het kan erger!!"

  24. #24

    Standaard

    Dus de Tarantino Collection is een andere cut van beide films?

    Als dat zo is dan wordt het voor mij Boxset (mits de twee SE's) anders de twee SE's los en de Tarantino Collection hoef ik gelijk niks meer voor kerst te verzinenn :P
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik snap niks van mensen die nu gewoon nog 4 of 5 maanden kunnen gaan zitten wachten tot deel 2 eens uitkomt...

    en regio2nl kan je wel tot einde van t jaar wachten denk ik!

    dus,koop die deel 1 zodra je kan!

    mazzel,niels
    Ha, ik kan makkelijk wachten hoor, kijk wel copietje in de tussentijd

    Ik ga echt niet apart kopen om daarna alsnog de box te kopen....plus de uitgaves van Kill Bill 1 op het moment vind ik maar karig...
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •